jij ook al zo laat. Ik heb 19 augustus pas intake en dan pas de 26ste eerste echo Bij de eerste had ik volgens mij met 7,5 week al de eerste echo... Ik wil trouwens ook graag gezellig mee praten op dit forum: ik ben 25 maart uitgerekend voor ons tweede kindje, en ik ben 29 jaar. En iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!
Hoi meiden! Nadat mijn testje vanmorgen nog wat donkerder was dan 2 dgn geleden durf ik het eindelijk wat meer te geloven. Woensdag is mijn nod, dan doe ik nogmaals een kv testje en een cb, daarna ga ik het mijn ouders en schoonouders vertellen. En de vk bellen! Ik ben dus Elfs (echte naam hou ik nog even voor me ivm meelezers ) en ik ben 28 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en wij hebben samen al een zoontje van 3 jaar. Ik kom uit omgeving Amsterdam. Op dit moment werk ik 3 dagen in de week, en dat bevalt me prima. De ene keer ben ik 30 maart uitgerekend en de andere keer 31 maart. Ik ben benieuwd wat de vk gaat zeggen!
Ik bel eind van de week het zh..dan ga k het meer geloven denk k..na zoveel jaar in de mmm dit mooi te kunnen afsluiten Kwaaltjes beginnen langzaam te komen..bij mn zoontje vanaf 6 wk tot 13 wk en vanaf 30 tot de bevalling (38 weken) flink gespuugd. .dus t zal nu niet anders zijn denk k
Hier met 24aug kennismaking Meiden ik ben nu al zo opgezwolle ik kan mijn broek slecht aan 😱 Bij mijn 1e kon ik met 8 week mijn broek niet meer aan maar dit is wel heel erg zeg zit in week 4!! Darm bolle buik explosie!!
Haha hier ook al last van bolle buik door darmen Vorige keer pas bij 12week dat de broeken strak gingen zitten...
Ik kan mijn broek niet goed meer dicht krijgen van opgezette buik Voelt zo idioot dat ik nu al aan de positie kleding moet
Nog even pronken hij is super opgelopen! Zit nu precies nu een week na nod en eindelijk die dikke vette streep. Dit is ook de laatste test die ik doe..maar wilde t toch even checken pfff die onzekerheid ook
Ja ik sluit me aan bij de opgezette buikjes hihi...ik had t bij mijn zoontje ook echt niet voor de 4 maanden. Heb zelfs mn eigen broeken nog aangekund tot het einde wel met een elastiekje dan he Maar is dat niet altijd bij een volgende dat je t sneller ziet dan?
Leuk! Ik zou zoiets ook wel willen...mss dat ik rond eind okt terug ga naar NL..maar of ze me dan nog ergens aannemen. Ben tenslotte dan al zon 5mnd zwanger
Meiden ook al last van puisten?? Ik zit helemaal onder in mn nek en bij mn kin en neus. Echt hormoonplekken..zie er niet uit! Lijken meer ontstekingsbulten dan onschuldige jeugdpuistjes...arme ik
Hier niet echt een opgezwollen buik.. Het valt nog niet echt op. Wel moe en misselijk , maar al het andere blijft me bespaard. Vrijdag wel een bruiloft, en we zijn daggasten en normaal drink ik altijd (redelijk wat) .. Heeel moeilijk. En we slapen daar in een hotel, dus geen smoes ik moet rijden 🙈
@Nikie jep hier ook last van..das t 1e wat me opviel eigenlijk haha en erg moe en gevoelige borsten. .vooral de zijkant steekjes en dat honger gevoel. .
Ik heb ook al last van een opgezette buik.. Nou kan ik dat prive aardig oplossen met leuke wijde shirtjes.. Maar op mijn werk hebben we strakke tshirtjes als werkkleding.. Ik ga dit nooit 12 wk geheim kunnen houden..