Ach meis heb met je te doen. Had gehoopt dat hartje gewoon wat trager was mrt opstarten. Maar de vruchtzak was ook te klein? Geen dooierzakje? Dikke knuffel en veel sterkte meis!
Babii: succes, ik duim voor je! Hier net wat bloedverlies aangetroffen. Niet heel veel. Hoop op niks ernstig maar schrik er toch wel van. Wordt vervolgd. Nu proberen te slapen, welterusten dames!
Monique, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Ga ik ook bij jouw naam een 'kloppend' hartje zetten! Schorpioen. Wat verdrietig.. Heel veel sterkte! Babii. Veel plezier en succes bij de echo zo! Madeliefje. Oh nee, hoe is het nu? Meiden hebben echt uitgeslapen, we worden nu pas wakker. En ben nog steeds moe, haha. M'n ogen branden gewoon nog. Wat sijn jullie plannen voor vandaag?
♥ Zwanger ♥ MamaOktober13 (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - ♥♥ Nicolletjuh (30 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2016 - ♥♥ Flowertje36 (30 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2016 - ♥♥ Pioenroos28 (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 21 Maart 2016 - ♥♥ ♥Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥ Barbsan (32 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥ Eulalia (25 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 23 Maart 2016 - ♥♥ ♥Nikie86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 23 Maart 2016 - ♥♥ JoyS (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - ♥♥ Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - ♥♥ Marae (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Inolino (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ ♥Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Masrya (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ 1612 (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ Joy1 (23 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Maart ♥♥ SuusD (25 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Maart 2016 - ♥♥ ♥Mmoniquee (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 30 Maart 2016 - ♥♥ Elfs (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 31 Maart 2016 - ♥♥ Inne (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 31 Maart 2016 - ♥♥ ♥ Afspraken ♥ 04 Augustus MamaOktober13 - Intake VK en eerste echo. Flowertje36 - Eerste echo. 05 Augustus Joy1 - Intake VK. Inne - Intake VK. 06 Augustus Eulalia - Intake VK en eerste echo. 07 Augustus Marsya - Eerste echo. 10 Augustus Eulalia - Intake VK en eerste echo. Barbsan- eerste echo Inky85 - Eerste echo. 11 Augustus Masrya - Eerste echo. Pioenroos28 - Intake VK. Babii - Echo. 12 Augustus Pioenroos28 - Eerste echo. 13 Augustus Flowers86 - Eerste echo. 14 Augustus Nikie86 - Tweede echo. 17 Augustus Marae - Intake VK en eerste echo. Inolino - Intake Gyn. Inne - Eerste echo. 18 Augustus Mmoniquee - Eerste echo. 20 Augustus Nicolletjuh - Intake VK. 22 Augustus 1612 - Intake VK en eerste echo. 26 Augustus Inky85 - Intake VK en termijn echo. 28 Augustus SuusD - Intake VK. 07 September Boommm - 12weken echo. ♥ Sterretjes ♥ ☆ Rae - 6.1 weken ☆ ☆ Lieke86 - 4.3 weken ☆ ☆ Inky85 - 5.0 weken ☆ ☆ Me321 - 5.2 weken ☆ ☆ Schorpioen79 - 6.4 weken ☆ --- Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!
ohjee Madeliefje, ga je naar de vk of wacht je het af? Babii, succes bij de echo straks! Ik merk dat ik zelf steeds meer misselijk ben.. Wat eten/ doen jullie er tegen?
Elfs. Ik krijg medicijnen tegen de misselijkheid. Maar wat verder goed hielp bij m'n vorige zwangerschap was de hele dag door kleine beetjes eten. En waterijsjes. Dat was eigenlijk het enige waar ik dan af en toe nog wel zin in had en wat binnen bleef. Vervelend dat je er zo'n last van hebt!
Begon vannochtend goed, geen bloed meer. Net wel weer en ook wat meer, voor mijn gevoel teveel. Verder geen krampen of buikpijn. Ik kijk het nog even een uurtje aan en dan bel ik vk. Of misschien verstandig om nu al te doen? Ik schrik er wel van maar ik wil niet gelijk te paniekerig zijn en het ergste denken
@madeliefje ik zou gewoon bellen, al is het maar om jou gerust te stellen! @barbsan en elfs leuk hè die misselijkheid, elke ochtend wordt ik beroerd wakker maar gisteren morgen kiplekker dus gelijk in de stress, maar vandaag in alle hevigheid weer terug gelukkig. Bij mij helpt het iets om een kopje slappe thee te drinken want de gedachte aan eten maakt me op dat moment nog misselijker. Maar Moet ook naar de diëtiste omdat ik te weinig eet ( heb een maagverkleining ) en af blijf vallen. Nooit gedacht dat iemand ooit tegen mij zou zeggen dat ik niet verder mocht afvallen Haha. Anderhalf jaar geleden nog 117 kilo en nu 64 😊