Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Madeliefje als jij je er niet goed bij voelt, gewoon bellen hoor!
    Daar is de vk voor!

Boomm, ik voel me ontzettend misselijk, maar spugen doe ik gelukkig niet. Alleen door dat gevoel totaal geen zin /trek om te eten.. Kleine beetjes eten helpt idd wel, en alleen maar eten waar ik op dat moment zin in heb..

2. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat knap Masrya.. van 117 naar 64kg!

3. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28
    Hopelijk valt het mee Madeliefje! En inderdaad gewoon bellen daar is de vk voor.

Succes voor de echo straks babii!!

18 aug 2e echo

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Madeliefje, gewoon bellen meis! Daar zijn ze voor!

All,

Echo was goed in hoeverre ze het kon zien. Ik wilde perse uitwendig, want inwendig doet erg zeer bij mij na de bevalling van m'n oudste. Mag bijv ooo nooit meer vaginaal bevallen.

Hartje klopte nu z'n 110 slagen per minuut, goed sneller zei ze en kindje werd uitwendig gemeten op 6+1. Ze zei al dat inwendig betrouwbaarder was.

Nu weer afwachten, 11 augustus echo bij de ivf arts. Hopelijk blijft alles het doen, pfff. Ben door alle afvallers hier Rn alle verhalen op zp erg bang geworden, ook door de dames bij wie het na de 12 weken misging 😱, verschrikkelijk

5. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik vind die onzekerheid ook zo vervelend.. Had ik toch maar een vroege echo gepland..
    Ik ben echt veel misselijk en moe en mn bh's en broeken zitten strak of pas ik al niet meer.. Maar toch lees ik overal dat zelfs zoveel symptomen je geen zekerheid geven..
    Hoe denken jullie hierover?

6. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hetzelfde Barbsan.. zal ik wel.. zal ik niet bellen voor een vroege echo.. Maar zelfs dat geeft geen garantie dat t goed gaat.
    En ik houd me ook vooral vast aan mijn 'kwaaltjes'. En daarbij dat het ook bij heel veel vrouwen wel goed gaat, en daar horen wij ook gewoon bij..

7. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede echo Babii! Dat klinkt positief.. Hou je daar aan vast..
    Meer kun je niet doen..

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Kwaaltjes zeggen helaas niks over een doorgaande zwangerschap. M'n miskramen gingen gepaard met volop klachten.

Een kloppend hartje op dit termijn zegt ook nog niks, garanties heb je nooit, zelfs niet als je ukkie er is. We moeten gewoon hoop houden!

De arts zei ooit tegen mij: gelukkig gaan er meer zwangerschappen goed als fout.

9. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Ik wil me graag afmelden bij deze groep. Ik ben uitgerekend op 14 maart dat is dus niet eind maart (datum gisteren bepaald na een goede echo ). Ik merk ook dat jullie elkaar allemaal erg onzeker maken dat is het natuurlijk ook allemaal wel maar ik probeer juist positief te zijn. Het gaat vaker goed dan fout! Dus dames wees positief! Fijne en voorspoedige zwangerschap allemaal! Enne positief blijven dames!:D

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Onzeker maken? Aparte beredenering, men probeert elkaar hier te steunen, maar houdt zeker rekening met feiten. Niemand maakt elkaar hier onzeker.

Daarbij is het een forum, daar lees je nu eenmaal dingen die je niet leuk vindt. In dit topic inmiddels veel miskramen, dus vindt je het gek dat er sommigen wat onzeker zijn, zeker gezien hun verleden en de meiden die in de MMM hebben gezeten!

Anyway, succes met je zwangerschap! Hopelijk in een ander topic meer positiviteit voor jou.

11. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh meiden.. ik ben zo'n twijfelkont..
    nog minstens 3 a 4 weken wachten tot de eerste echo..
    ik weet niet of ik dat volhou..
    ik voel me nu zo beroerd..en daardoor rot..
    dacht.. misschien kan een goede echo voor een beetje positiviteit zorgen..
    ik durf alleen niet te bellen.. omdat ik geen reden heb tot zorgen..

12. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Relax! bedoelde het niet vervelend! Last van
    Hormonen ;)? Ieder z'n eigen gevoel erbij. En dit is mijn mening over dit topic en ik voel me dan ook genoodzaakt me even netjes af te melden.

13. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28
    Nou ja je reden is toch dat je onzeker bent en graag wil weten of het een goede zwangerschap is. Opzich voor mijn vk altijd goede reden om te bellen. Dat zegt ze ook altijd.

14. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    #614 Elfs, 5 aug 2015
    Laatst bewerkt: 5 aug 2015
    heb ik alle moed bij elkaar geraapt om te bellen..
    hebben ze waarschijnlijk geen plek op korte termijn! :(
    ze belt me zo terug..

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38

Had ik maar last van hormonen! Hahaha, ben ook totaal niet boos, dit is jouw gevoel, maar vindt het gewoon apart. We doen hier allemaal ons best een ieder te steunen. Vindt het naar dat jij het zo voelt; maar gevoel kunnen wij helaas niet veranderen.

Hoop dat je geniet van je zwangerschap!

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    En een echo bureau elfs?

17. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    #617 Flowers86, 5 aug 2015
    Laatst bewerkt: 5 aug 2015
    Wow masrya wat knap dat je zoveel bent afgevallen!

Ik was tot kort geleden niet misselijk maar sinds vanmiddag is het raak! M'n collega's waren taart aan het eten en ik ging bijna over m'n nek! Ze vonden het ook gek dat ik niet wilde, ik heb het er maar op gegooid dat ik vol zat van de lunch 😃

Ik hoef gelukkig niet te spugen, dat scheelt maar de eetlust is ver te zoeken.

@ Babii: fijn dat je een goede echo hebt gehad!

18. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu een afspraak staan voor 31 augustus, de volgende dag gaan we op vakantie.

De vroegste afspraak kon ik een week daarvoor maken, nouja dat ene weekje maakt dan ook niks meer uit..
    Ik heb dan de 31e meteen mijn termijn echo.
    Alleen als blijkt dat ik korter dan 9 weken zwanger ben, moet ik de echo alsnog zelf betalen..

Ik ga wel even kijken voor een echobureau.. Voor mn gevoel had ik hem eigenlijk gewoon liever bij mijn vk.. Voor t geval dat..

19. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Een echobureau is wel een slimme optie als je niet wilt wachten!

20. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Ja ben ook erg blij met mn gewicht nu 😊

Wat betreft dat we elkaar onzeker maken? Denk dat wij clubje zijn met een hoop vrouwen met helaas een vervelende achtergrond qua zwanger worden /zijn. Ik vindt het juist fijn dat ik mijn onzekerheden hier kwijt kan waar het grotendeel mij ook begrijpt, en dat heeft niks met negativiteit te maken.

@elfs je zou ook inderdaad een echo bureau kunnen bellen, ga ik vrijdag ook heen alleen dat betaal je wel zelf.

@flowers fijn hè die misselijkheid 😆

Deel Deze Pagina