Veel succes en plezier vandaag Masrya met de echo! Welkom Loes! Wat spannend zeg! Mijn vk zei trouwens van de week toen ik mopperde over de late echo, dat ze de termijn echo pas na de 9 weken doen omdat vanaf dat moment alle mini babytjes gelijk groeien, dan pas kunnen ze een goede meting doen. Daarom word je met een vroege echo ook vaak terug gezet, dat valt eigenlijk niet te meten.. Ik heb het gisteren overleefd.. een werkdag van 12uur is toch iets teveel! Was kapot! haha! Vannacht gelukkig wel goed geslapen!
Jaaa het hartje klopt! Al mooi krachtig en precies 6+3. Dacht een inwendige echo te krijgen maar uitwendig was het al mooi duidelijk
Super goed een kloppend hartje! Fijn meis, gefeliciteerd. Ik sta al 3 ochtenden beroerd op. Eet bewust niet, want anders braak ik de hele dag. Dus net voelde ik het eindelijk op komen en jawel, gal spugen. Dus nu even m'n medicatie tegen braken innemen; anders eet ik het wel, lig ik met deze hitte uitgedroogd straks. Daarna even wat eten.
Masrya wat goed, super!! 😃 Babii: wat balen zeg dat je het zo heftig hebt! Hopen dat de medicatie helpt
Was er al bang voor dat het ging komen, was te mooi om waar te zijn haha. ach er zij. Veel ergere dingen op de wereld. Als ik met 9 maanden braken een gezond kindje op de wereld zet; ben ik blij!
gefeliciteerd Masrya! Wat goed! Wat vervelend Babii! Helpen de medicijnen wel? En helpt t bij jou niet om juist wel te eten? Ik heb het idee dat ik zelf regelmatiger moet eten omdat ik zo de misselijkheid voor blijf.. Maar dat zul je vast ook wel geprobeerd hebben
Hallo Allemaal, Net toch eens de laatste 10 bladzijdes gelezen en wellicht kom ik toch eens mee kletsen hier. Zie al een paar bekende namen van het NOD topic! Ik ben dus Ica, 32 jaar en zwanger van mijn tweede. Dinsdag heb ik de intake van de Vk en hopelijk zet ze ook even de echo erop. Elke site zegt wat anders qua uitgerekende datum maar ik gok dat dat 24maart moet zijn.
Wat fijn masrya! Babii; dat is niet fijn. Het hele misselijke herken ik (jammer genoeg) heel goed.. Ik ben echt de hele dag misselijk. Behalve als ik net gegeten heb, dan gaat het voor een uurtje goed.. Maar zodra er een uurtje voorbij is na het eten begint het weer. Alleen ben ik op mijn werk niet in de gelegenheid om elk uur te kunnen eten..
Helaas werkt niks tegen de misselijkheid bij mij. Ben bij beide dochters met regelmaat op de SEH geweest ivm uitdrogingsverschijnselen. Eten verergert het braken; zelfs een slokje drinken resulteert in een golf aan braaksel eruit. De ivf arts heeft net teruggebeld en 3 dagen zetpillen voorgeschreven/ dan moet ik minder misselijk zijn en over op de slik pillen. Ben dan altijd nog extreem misselijk, maar hou dan 4/5 keer m'n eten wel binnen.
Wat een dag! Vandaag echo gehad ivm het vloeien van de laatste dagen. Er was gelukkig al vrij snel een kloppend hartje te zien en alle spanning was opeens weg. En een paar seconden later nog een kloppend hartje! Toen werd er al snel iemand bijgehaald en die bevestigde dat er nog een vruchtzakje te zien was, de derde dus. Alleen geen hartje te zien.. Er staat dus een afspraak voor volgende week gepland door de onzekerheid over het ene vruchtje. Wat voel ik me dubbel, ik heb geen idee hoe ik me moet voelen eigenlijk en ik moet het echt nog even tot me door laten dringen allemaal
Jeetje Madeliefje! Dus je hebt sowieso 2 kleintjes in je buik.. en misschien wel 3?? Ik kan me goed voorstellen dat je dit nog even moet verwerken. Denk dat dit het laatste is wat je had verwacht! Maar dus in ieder geval gefeliciteerd met 2 kloppende hartjes!
Wauw Madeliefje, wat een nieuws! Van harte met je 2 kindjes, wel vervelend dat je in onzekerheid zit over de derdeZ stomme vraag, maar wat als dat hartje niet gaat kloppen? Heeft dat gevolgen voor de andere 2 vruchtjes zoals een bloeding? Hoe is je vloeien nu? Ja ach; er zijn ergere dingen hoor. Ben allang blij dat ik weer medicatie heb en hopelijk gast dat allemaal goed .
Bedankt dames! Fijn om het hier ook kwijt te kunnen. Als het goed is heeft het geen gevolgen voor de andere twee als het hartje niet meer gaat kloppen, heb gisteren ook een aantal positieve verhalen daarover gelezen op internet. Ook genoeg verhalen over toch nog een kloppend hartje bij de volgende echo. Dus het kan nog alle kanten op gaan. Ik voel me in ieder geval blij, met natuurlijk wat spanning hoe het nu verder zal gaan. Natuurlijk zou het geweldig zijn als het derde hartje ook nog gaat kloppen, maar 3 kindjes erbij.. Wauw Vandaag gaan we er lekker op uit als gezin, even genieten en ergens anders aan denken. Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Babii: wat vervelend zeg die misselijkheid! Werd dat bij je vorige zwangerschappen nog minder? Of zal dit waarschijnlijk 9 maanden aanhouden
@madeliefje wauw 2 kloppende hartjes, en misschien wel 3. Lijkt die reclame wel. 🙈 @babbi had echt gehoopt voor je dat t je deze zwangerschap bespaart bleef, hoop dat je je gauw weer een beetje oké voelt.
Kan me voorstellen dat het wel even schrikken is geweest madeliefje. M'n vriendin heeft ook een geweldige tweeling en ook een ander kindje van m'n oudste haar leeftijd. Druk, maar geweldig! Nee, de misselijkheid verdween niet bij de meiden, kon enkel zo nu en dan wat eten binnenhouden en het ergste scherpe vleugje misselijkheid wordt door de pillen ontnomen. Vandaag bijv wel m'n eten binnen kunnen houden, Maar wel goed beroerd. Ach, het is voor een goed doel zeggen we dan maar. En ik maar denken dat ik de dans was ontsprongen, haha.