Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het knap dat je er zo luchtig mee om gaat babii, zeker met 2 kleintjes erbij.. Toen ik van de week zo misselijk was kon ik mijn zoontje even niet bij me in de buurt hebben.. Wie weet wordt het over een paar weken wat minder babii.. hoop t voor je!

Even laten bezinken Madeliefje! Het is ook wat om zo even te horen! phoe..

Nog iemand vandaag een echo?

Ik heb een afspraak genaakt voor a.s. woensdag. Ik zou dan 7 weken zijn.. Ben super benieuwd!

2. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik mag bijna. Maandag al!
    Het ging o zo langzaam, maar het is nu zo snel al.
    Kan niet meer wachten

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Er zijn ergere dingen als continu braken. Denk aan een totaalruptuur met endeldarm eruit, aanleg- en ophef colo stoma en 3 hersteloperaties. Zware bekkeninstabiliteit waardoor je niet meer kan lopen noch je kindje(s) verzorgen of nog erger, zwangerschapsvergiftiging en bedrust hebben of een hematoom.

9 maanden braken en kotsmisselijk zijn is niks vergeleken bovenstaande, heb het allemaal meegemaakt, dus weet waar ik over praat :(. Braken is dan echt niks hierbij.

Neemt niet weg dat het onwijs rot is en met 2 kindjes heel zwaar,
    Maar het is niet anders. Heb alles alleen moeten doen. Elke operatie waarbij ik 6 weken tik verbod had enz enz. Maak me dan heel weinig druk om braken; maar vindt het wel prettig dat ik iets kan binnenhouden.

Misschien daarom m'n "luchtige" reacties haha.

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Elfs, nu even inhoudelijk op jou! Super fijn al zo snel een echo en Barbsan ook lees ik. Top!

Hier dinsdag weer en ben enorm bang dat hartje is gestopt. Ben gewoon een enorme angsthaas, maar komt denk door alle verhalen overal :(. Ik lees simpelweg teveel ipv genieten.

5. Marae

Marae Niet meer actief

Ha meiden ik heb vanmorgen de eerste echo gehad en alles was goed. Ik ben nu tussen 6.5 en 7 weken. Het hartje klopt al heel sterk en regelmatig. Dus dat was ontzettend fijn om te zien!

6. Marae

Marae Niet meer actief

Madeliefje, wat een verrassing moet dat zijn geweest! Geniet er van, al zal je ook aan het idee moeten wennen. Hopelijk krijg je met de volgende echo meer duidelijkheid over het andere vruchtzakje. Spannend voor je zeg!!

7. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    @marea fijn dat je mooie echo hebt gehad!

@bibbi ik snap dan inderdaad dat je misselijkheid niks voorsteld. Echt respect voor wat je meegemaakt hebt en dat allemaal in je uppie.. Met recht een power vrouw!

Mijn angst na het hartje gezien te hebben is gelukkig veel minder. En durf nu ook pas te geloven en te beseffen dat ik zwanger ben.

Misselijkheid is hier de ene dag erger dan de andere maar met dit warme weer kan ik moeilijk eten en als ik honger krijg is het heel erg. Maar gelukkig tot nu maar 2x moeten braken. Voor de rest slaap ik t liefst een gat in de dag ben zo enorm moe om soms midden in de nacht weer klaar wakker te worden. Leuke dingen die hormonen haha.

8. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Babii! Ik begrijp je reactie! Respect voor jou! :)
    Ik merk ook dat ik niet teveel erover na moet denken en teveel lezen.. Dan maak ik mezelf beetje gek!

Spannend he Barbsan! Ik heb vandaag de afspraak gemaakt bij eem echobureau voor woensdag... Maar ik kan nu al niet meer wachten!

Marae, wat fijn een kloppend hartje!

9. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28
    Spannend al die echos aankomende week!

Ik ben mn sochtends en savonds misselijk en niet lekker. Blegh. Niet hoeven overgeven nog. En ik ben maar moe de hele dag door, slaap ook slecht. Veel wakker snachts.
    Vanmiddag gingen we even de stad in en na 2 winkels dacht ik al pff moe!! Normaal kan ik hele dagen shoppen haha.

10. Loes221983

Loes221983 Actief lid

1 aug 2015
    213
    0
    16
    Wauw Madeliefje gefeliciteerd!
    Jou verhaal lijkt een beetje op dat van mij. Ik heb afgelopen donderdag een echo gehad waarop te zien is dat ik een tweeling draag echter 1 hart klopte wel andere hartje niet en er was ook (nog) niet goed te zien of er wel een vruchtje zat maar er zat wel iets.....
    Ook zou ik volgens berekeningen 7.5 zijn en was ik pas 6.2. Liep jij ook een paar dagen achter op wat je dacht?

18-8 heb ik weer een echo om te kijken of er bij de tweede hart actie is gekomen en of de eerste goed gegroeid is.

Verder voel ik me prima eigenlijk helemaal niet misselijk, alleen erg moe.

11. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Marae wat super dat het hartje klopt en dan ook al zo sterk; top!

Loes; jij ook misschien een meerling, spannend!! fijn dat er iig 1 hartje klopte!

Hier donderdag de echo, gaat ook eindelijk opschieten! Ik ben wel nerveus... Vorige keer een lege vruchtzak bij 10.5, vandaar dat ik nu eerder mag en bij het ziekenhuis.

12. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.887
    5.142
    113
    Babii: Respect hoe je het allemaal doet. En proberen niet teveel zorgen te maken (is heel moeilijk) en lekker te genieten meis!

Marae: Fijn dat kloppende hartje :)

Loes: Toevallig! Ook wel 'fijn' om iemand te hebben hier in hetzelfde schuitje.
    Ik hoop dat het bij ons beide goed komt. Ik moet volgende week al komen voor een echo, voor jou duurt het nog even. Wat een spanning hé

Flower: Ik snap dat je nerveus bent als je zoiets eerder mee hebt gemaakt. Ik duim voor je donderdag, komt goed!

Hier gaat alles goed. Beetje moe, beetje misselijk maar is te doen. Ik begin nu alles een beetje te beseffen en kan niet wachten tot we meer zekerheid hebben

13. Loes221983

Loes221983 Actief lid

1 aug 2015
    213
    0
    16
    He Madeliefje
    Zeker heel spannend en soms voel ik me er gewoon ziek van... Ik ben zo benieuwd en heb zoveel vragen.
    Ik dacht zelf dat ik 7.5wkn zou zijn bij de echo maar het vruchtje met kloppend hartje kwam slechts op 6.2wkn uit hier maak ik me ook druk om ondanks dat het hartje goed klopte, ook omdat ik 99% zeker wist dat mijn eisprong 27 juni was. Of het zou een hele late innesteling geweest moeten zijn of toch op een andere datum mijn eisprong maar dan is het weer raar dat ik op 9 juli licht positief teste met de naar horen zeggen een niet zo gevoelige Action test.

Was 3wkn geleden ook super misselijk en knallende koppijn maar had toen ook een virale keelontsteking weet dus niet of die klachten te wijden zijn aan het zwanger zijn of aan de keel ontsteking, of een combinatie daarvan.
    Ook zijn mijn borsten een tijdje heel hard en super gevoelig geweest een bh deed al zeer aan mijn tepels... Nu zijn ze wel nog gevoelig en wat steviger (en bijna 2 cup maten groter) maar niet meer zo gevoelig als in het begin.

Alles bij elkaar maak ik me dus best wel zorgen en hoop ik op een goede echo de 18de. De 13de moet ik voor de intake naar de vk dan kan ik daar ook nog even het 1 en ander bespreken.

Madeliefje, was bij jou eerste echo je termijn ook anders dan de berekening?

14. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik moet deze week even alles gaan terug lezen want afgelopen woensdag was mn zoontje jarig en is mijn moeder hier op vakantie gekomen. Als die weggaat volgende week komt mn vader weer...dus druk druk. Daarnaast is het gwn ontzettend heet hier en heb ik echt nergens zin in als alleen slapen. Ben niet vooruit te branden. Zweet me heel de dag kapot. Dus na alle dagelijkse bezigheden heb ik geen puf meer om alles te lezen en beantwoorden..tevens mail en facebook.. Ik hoop dat t allemaal snel voorbij is want leef in een soort van achtbaan en kan niet eens genieten van mn zwangerschap omdat ik zo druk ben. Vind dat echt niet leuk :( dus ik zal zo snel mogelijk op mn gemak eens een keertje alles gaan lezen hoor.. ;) Vrijdag heb ik weer een echo samen met mn moeder :)

15. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bijna 3 weken naar de echo toegeleefd en nu zit ik met buikpijn een broodje weg te eten.
    Aaah laat alles goed zijn :(

16. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.887
    5.142
    113
    Loes: Ik zou me niet teveel zorgen maken om het terug zetten van de datum. Vruchtje is nog zo klein, 1mm of zelfs minder verkeerd meten en je loopt een week voor/achter. Een vriendin van mij is bij haar 7 weken echo ook terug op 6 weken gezet, en bij de 12 weken weer een week vooruit. Of misschien is het een late innesteling. Komt goed meis.
    Ik liep zelf niet voor/achter op mijn berekening. Maar er zijn heel veel dames die dit wel hebben, geen zorgen.

Nikie: Leuk dat je vader en moeder langskomen maar inderdaad die drukte.. Zit je niet echt op te wachten. Ik hoop dat je het snel rustig hebt en lekker kan genieten

Barbsan: Spannend!

Gisteravond voor het slapen gaan voelde ik me echt even down. Hoe gaan we het redden met 3 baby's en N. van nog geen 2 jaar als blijkt dat het hartje bij de volgende echo klopt. Wat een drukte en geregel. Maar hoe vreselijk zou het ook zijn als het hartje niet gaat kloppen.
    Dubbel zeg!

17. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Pittig allemaal hoor dames, zet m op!

Succes Barbsan!! We horen zo wel van je!

Nikie: leuk als je ouders er zijn maar wel pittig! Ook zo met die hitte kan ik me voorstellen! Als je ouders weg zijn is het vast weer iets rustiger?? En kan je weer genieten?

18. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28
    En Barbsan? Hoe was de echo?

19. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Hey barbs Hoe was t Meis?

20. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Moest de rest van de dag werken dus kon niet eerder reageren..
    Maar de echo was goed. Mn kleintje was wel verstoppertje aan t spelen. Wilde niet goed in beeld komen.
    Naar we hebben een hele duidelijke hartslag gehoord gelukkig en een mooie echofoto, die ze met veel moeite heeft kunnen nemen !

Deel Deze Pagina