Bedankt ! Ik mag 7 september weer terug, en krijg dan mn termijnecho. Aangezien het vandaag amper te meten was. Maar het klopt wel aardig met wat ik dacht; nu ergens tussen 7.5 en 8 weken!
Hier alles goed, ukkie zit perfect op groei 7+1, mooi kloppend hartje, heel sterk ook, maar door veel schaduw van darmen slechte echo's. Ach, zolang het hartje maar klopt. 25 augustus terug, wordt dan ontslagen en moet baar m'n eigen gynaecoloog terug. Succes vandaag Masrya!
@babbi superfijn Meis! @hondagirl gezellig dat je hier mee komt kletsen. Ben best wel weer zenuwachtig zo spannend allemaal 😊
Pffff heb echt geen puf momenteel te reageren meiden. M'n medicatie tegen braken is weer opgehoogd, ben de hele dag echt ziek. Maar lees wel mee, maar reageer eben amper. Beetje ego, sorry!
Ook een ego berichtje. Oudste dochter is ziek, blijft maar spugen en wil alleen maar hangen. Heel sneu. Ik ben ook de hele dag kotsmisselijk, ondanks de medicijnen, dus echt lekker gaat het hier momenteel niet. Ga vanavond of morgen bijlezen en zal dan ook het lijstje weer updaten!
Nou hier niet goed.. Vrijdag was vruchtje bij het echobureau 7 mm en hartslag 100. Bij de gynaecoloog vandaag ook 7 mm en hartslag 140. En de echo bij de gynaecoloog was inwendig. Zij zegt dat ik me niet druk moet maken en wil mij pas over 3 weken terug zien. Maar dit kan toch niet goed zijn??
mijne heb ik niks gehoord over hoe snel het klopte alleen zag je het kloppen en ze zei dat het goed was... 1 cm was het bij mij bij 7 weken... op zich lijkt 140 me niet slecht 150 klopt het normaal misschien ben je toch iets minder ver... ik duim voor je meis!
Masrya: kan het niet zo zijn dat ze bij echobureau meetfoutje hebben gemaakt? Ik begreep dat zo vroeg in de zwangerschap het niet helemaal nauwkeurig kan gebeuren?? Hartslag is wel omhoog... Ik denk dat je je niet druk hoeft te maken.... Zeker niet omdat de gyn dag ook zegt?? Misschien dat er anderen zijn met meer ervaring?
Het oogde ook alsof het echobureau meer geavanceerde apparatuur had, kunnen ook 3 en 4d echo's mee gemaakt worden. In het streekziekenhuis alleen simpele 2d. Zit eraan te denken om morgen het echobureau te bellen..
Masrya maak je niet druk! Je kindje is echt nog ongeveer 1 cm. Dus is zo moeilijk te neten! Tot aan 10 tot 12 weken kunnen ze het niet goed meten, waarschijnlijk hebben ze de vorige keer een fout genaakt of nu! Het hartje doet het goed, dat is even het belangrijkste!