Elfs; super! Toch altijd weer fijn zo'n mooie echo!! Madeliefje: ik begrijp het goed hoor, is zeker pittig. Niet gek dat je aan het idee moet wennen toch?! Eenmaal gewend komt het inderdaad allemaal wel goed!
Zojuist een goede echo gehad!! Helemaal blij! 7w5d en 13,58 mm. Hartje klopte goed! Wat een opluchting zeg!!!!!
Fijn flower en elfs ! Wat slikken jullie voor de misselijkheid? Mn verloskundige had gezegd reistabletjes, en naar mijn idee was dat primatour. Dus gehaald, maar in de bijsluiter staat dat je t niet nag slikken in je zwangerschap. Iemand die hier meer vanaf weet?
@flowers gefeliciteerd met je mooie echo! Ik vanmorgen de fertiliteits poli gebeld en alles uitgelegdat, assistente was zeer meelevend en begreep mijn ongerustheid en mocht om 10 uur langs bij een andere gyn. En wat denk je?? Gewoon 7.2 en beeb is 11.3mm. Ze vertelde dat het nooit 4,5 mm gegroeid kan zijn in anderhalve dag. Dus waarschijnlijk verkeerd gemeten.
Wat fijn flowers!! Barbsan. Ik slik Emefasene tegen het spugen. Misschien dat je daarom kan vragen? Heb geen ervaring trouwens met reistabletjes. Madeliefje. Dan laat ik het nog even zo staan. Lijkt mij ook heel erg schrikken hoor, als er ineens meer dan een kindje te zien is op de echo. Maar uiteindelijk komt het allemaal wel goed! 😊
♥ Zwanger ♥ Nicolletjuh (30 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2016 - ♥♥ Pioenroos28 (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 21 Maart 2016 - ♥♥ ♥Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥ ♥Barbsan (32 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥ Eulalia (25 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 23 Maart 2016 - ♥♥ ♥Nikie86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 23 Maart 2016 - ♥♥ JoyS (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - ♥♥ ♥Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - ♥♥ ♥Marae (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Inolino (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ ♥Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ ♥♥Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ ♥Masrya (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ 1612 (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ Hondagirl25 (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ ♥Loes221983 (31 jaar) tweede&derde kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Joy1 (23 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Maart ♥♥ SuusD (25 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Maart 2016 - ♥♥ ♥Mmoniquee (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 30 Maart 2016 - ♥♥ ♥Elfs (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Maart 2016 - ♥♥ Inne (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 31 Maart 2016 - ♥♥ ♥ Afspraken ♥ 14 Augustus Nikie86 - Tweede echo. 17 Augustus Marae - Intake VK en eerste echo. Inolino - Intake Gyn. Inne - Eerste echo. 18 Augustus Mmoniquee - Eerste echo. Loes221983 - Echo. 20 Augustus Nicolletjuh - Intake VK. 22 Augustus 1612 - Intake VK en eerste echo. 25 Augustus Babii - Echo. 26 Augustus Inky85 - Intake VK en termijn echo. 28 Augustus SuusD - Intake VK. 31 Augustus Elfs - 12weken echo. 05 September Joy1 - Eerste echo. 07 September Boommm - 12weken echo. Barbsan - 12 weken echo. ♥ Sterretjes ♥ ☆ Rae - 6.1 weken ☆ ☆ Lieke86 - 4.3 weken ☆ ☆ Inky85 - 5.0 weken ☆ ☆ Me321 - 5.2 weken ☆ ☆ Schorpioen79 - 6.4 weken ☆ --- Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!
Dat is een fijne geruststelling Masyra! Goed dat je gebeld hebt! elief snap het helemaal! Lijkt mij ook dat je echt moet wennen eraan!
Flower en Masyra! Super fijn, hele geruststelling voor jou Masyra! Goed dat je toch hebt gebeld . Barbsan, ik heb medicatie op recept. Heb 2 verschillende soorten. Zetpil en een slikpil. Dit omdat m'n braken echt extreem is, ze zeggen hier dat ik elke zwangerschap hypermesis gravidum heb gehad. Maar hier kom 1 slok drinken er met fikse golven uit . Vandaag weer zo warm en sta echt ellendig op. Shit happens .
Madeliefje, ik vind niks vreemds aan je bericht. Denk dat ik net zo geschrokken zou zijn als jou. Het is inderdaad even wennen, maar voor alles is een oplossing .
Helaas.... Hier geen goed nieuws... Vandaag intake gehad bij de vk en heb ook gelijk met haar mijn zenuwen en angsten over bovenstaande besproken maar daar deed ze niet echt hoopvol over. Daarop heb ik weer een afspraak gemaakt met het pretecho bureau omdat ik het echt niet meer hield van de zenuwen en mocht gelijk komen... Helaas werd mijn gevoel bevestigd, het vruchtzakje is gegroeid naar 7.1 wkn maar het vruchtje is blijven hangen op rond de 6 wkn en had na lang zoeken slechts nog een hele zwakke hartslag. Nu heb ik aankomende dinsdag nog een echo.....
Jeetje Loes.. Bah.. veel sterkte! Masrya, goed dat je hebt gebeld! Fijn hoor! En Flower ook een goede echo! Super fijn! Zijn jullie ook zo super moe? De misselijkheid is nog steeds lichtjes op de achtergrond aanwezig, alleen als ik te weinig eet wordt het vervelend.. Maar die vermoeidheid..Ik kan de hele dag wel slapen heb ik het idee..
O Loes, dat meen je niet? Wat verschrikkelijk dit zeg. Ik heb denk ik eben eea gemist, bekend met miskramen? O wat onwijs naar dit! Elfs, inderdaad ook enorm moe. Als m'n oudste slaapt, dan slaap ik mee. De avond lig ik voor Pampus op m'n bed..... Ben niet vooruit te branden! Merk hier ook als ik trek heb meer misselijkheid.
Loes. Wat verdrietig! Is het definitief niet goed of is er nog een beetje hoop? Elfs. Gelukkig goede slapers hier, dus kan s'ochtends 'uitslapen' en slaap smiddags vaak nog 2,5 uur mee. S'avonds lig ik altijd knock out op de bank.
Hier slapen ze tot 9.30 uit . E. gaat er om 20.00 uur in en A. om 19.30 uur. Middag slaapt E. vaak nog mee, maar ook niet altijd. Voordeel is wel dat ze zegt: mama doe jij maar even liggen, ga ik op iPad hahaha. Dan liggen we samen. Rust je toch wat .