Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marae

Marae Niet meer actief

Madeliefje, wat geweldig dat het met alle drie de kleintjes goed was!! Alles is nu drie keer zo spannend voor jullie. Maar overal is een oplossing voor en het gaat vast helemaal goed komen. Geniet er maar van!!!

2. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor... Bingo!!!

Het is 4 uur in de nacht en ik zit te eten..
    hahahaha ;)

Ik kan niet slapen met een rommelende maag.. :D

3. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    #803 Flowers86, 16 aug 2015
    Laatst bewerkt: 16 aug 2015
    Haha Elfs, geniaal! 😃 ik word iedere nacht rond 3 en 6 uur wakker en heb dat ook vaak, heel erg irritant 😜

4. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28
    De misselijkheid is hier grotendeels weg. Eetlust is er niet zoveel en wel doen mn tepels erg pijn en mn borsten aan de zijkant. Kan er niet echt op liggen als ik slaap. Verder erg moe. En wel soms menstruatie achtig gevoel onderin mn buik / soms ineens een brandend gloeiend gevoel.
    Maak me wel wat zorgen. 1 week echt misselijk geweest en dat is nu grotendeels weg. Gelukkig nog 2 dagen en dan echo.

5. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Gisteren mn verjaardag gevierd met vrienden en familie. De planning was om te bbq is uiteindelijk gourmet geworden met al die regen. Had bij de slijter alcohol vrije 'wijn' gehaald. Dus niemand die wat Door had haha.

Hier ook zeer weinig eetlust, moet mezelf dwingen te eten.

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hier ineens bruin verlies, ik had vanaf begin af aan een naar gevoel. En ben erg bang dat dit nu bevestigd gaat worden.

7. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Oh babbi wat ***!
    Kan je het ziekenhuis bellen voor een echo??

Gebruik je ook utro?

8. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    @ Monique; bij mij komt het met vlagen... Dus soms heb ik het wat minder. Misschien is dat bij jou ook het geval?
    Hier is het omgeslagen naar duizeligheid... Maar kan morgen weer anders zijn.

@ Babii.... Balen zeg, daar schrik je van! Maar ik lees veel dat het ook gewoon een gesprongen bloedvaatje kan zijn? En dat het niet altijd iets ergs betekent?? Is het veel/weinig??
    Ik duim voor je dat het gewoon weer snel stopt!

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Veel of weinig zegt geen ene donder. Bij mij helaas Heb bij m'n jongste wekenlang hels gebloed met stolsels, krampen, zwart slijm, bruin slijm; helder rood bloedverlies en pak maandverband per dag. Was een hematoom en kans was 97% dat die m'n dochter meesleurde met kloppend hartje. Bij m'n eerdere miskramen begon het zoals nu, dus het is simpelweg afwachten.

Ik vertrouw bloed of bruin nooit en als m'n gevoel er al niet goed bij is, die vrijwel altijd ok is, dan vertrouw ik niks meer ;).

Heb geen zin het zkh te bellen, wacht wel even af. Ga nu eerst lekker op bed liggen :)

10. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28
    @flowers86
    Nja soms komt het iets terug maar niet meer zoals vorige week.
    Wel heb ik nu sinds vanochtend op en af zon brandend gloeiend stekend gevoel in onderbuik. Echt bij mn schaambot/baarmoeder.

@babii ik duim voor je dat het zo ophoudt! Sterkte!

11. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Babii; je weet het zelf vast ook wel beter, vanwege je ervaring. Ik wilde je alleen een hart onder de riem steken.
    Succes!

Monique; ik heb ook dat gloeiende gevoel helemaal onderin. Denk dat dat wel goed zit!

12. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.889
    5.146
    113
    Babii: Wat rot! Ik duim voor je

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Het kan 2 kanten op, ja joh dat wist ik nu ook wel dokter pffff. Het is erg druk dus bel vanavond maar terug. Heb wel lichte krampen, maar meer alsof ik ongesteld ben en dan lichter. Ik bedenk me net dat mocht ik niet zwanger zijn geweest, ik morgen m'n menstruatie zou moeten hebben. Wacht het gewoon af, heb tot op heden met afvegen bruin verlies, niet zoveel als net meer, maar is er wel.

Thanks meiden :). En inderdaad, is echt de ernstig helaas, maar heb ook weer een ervaring met bloed en gezonde dochter.

14. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohh Babii.. veel sterkte! Ik hoop dat het de goede kant op gaat en niets is!! Hoe is het nu?

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Lichte zeurende krampen die ik rond de 4/5 weken ook had. Heel soms wat bruin, niet zoveel als vanmiddag.

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Heb een angelsound en na ruim 3 zwangerschappen weet ik het hartje wel te vinden. Had hem 2 dagen geleden al gevonden, maar hoorde het hartje net ook er snel en krachtig kloppen, 160 slagen per minuut gaf hij aan.

Bel morgen wel de ivf arts, want toen ik terugbelde naar zkh was het wederom druk en moest morgen maar bellen.

17. Marae

Marae Niet meer actief

Hey meiden, een vraagje van mij. Ik ben gister en vandaag een stukje slijm verloren wat ik herken als een gedeelte van de slijmprop... Gistermiddag zag ik een klodder in de wc en daar heb ik verder geen aandacht aan geschonken maar net dus weer een beetje. Het ziet er hetzelfde uit en het heeft dezelfde structuur als mijn slijmprop voor de bevalling maar dan zonder de bloederige stukjes, en ook kleiner. We zijn gisteravond samen onder de lakens gedoken zal ik maar zeggen. Zou het daarvan kunnen komen? Ik maak me best zorgen...

18. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28
    Wow, kan je dat nu al horen? Ik dacht pas vanaf 14 weken of zo ongeveer.

En Marae, ik durf je daar geen antwoord over te geven. Misschien iemand anders hier, of even de VK bellen.

19. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een angelsound maar die durf ik nog niet te gebruiken.
    Bang dat ik in de stress raak omdat ik het hartje niet kan vinden! ;)

Marae, mocht je geen condoom hebben gebruikt dan kan het dat er later op de dag nog wat bij jou eruit komt..

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Het kan een slijmprop zijn; maar die groeit ook weer aan. Denk eerder dat je gewoon wat slijm verliest haha.

Als je weet waar je moet zoeken en je lichaam goed kent, dan kan je het horen ja. Ik ben inmiddels na zoveel zwangerschappen helemaal bekend ermee 😂. Eerste hoorde ik met 9 weken de tweede met 8 weken en deze dus iets vroeger,
    Maar voelde exact waar hij/zij zit desondanks je nog gen bewegingen kan voelen.

Deel Deze Pagina