Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk is dat he booomm dat slapen haha. Heb ik ook last van..
    Ik zat ook al van jeetje over 2 weken al 12 weken echo. Dan al gewoon op 1/3 tijd vliegt haha!
    Nu ga ik lekker slapen.
    Slaap lekker allemaal !

2. Pioenroos28

2 jun 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Sorry voor de lange stilte.
    Best veel gedaan in de vakantie,en de eerste week werken is ook altijd weer even wennen.
    Ben rond de eerste echo ook super zenuwachtig geweest...

Eerste echo was top, hartje was duidelijk te zien. Allen heel even een schrik moment omdat ik dacht dat er tweede naast zat, maar dat kwam blijkbaar door een draai met het echo apparaat. Manlief heeft het zelfde gehad.

Op 8-9 hebben wij de termijn/12 weken echo. En ook de volgende controle bij de VK als het goed ik kunnen we dan het haartje horen.

Heb er echt twee avonden over gedaan om even bij te lezen.
    Op alles reageren is dus echt niet te doen.

Wat kraampjes en misselijkheid betreft ben ik ook nog steeds mee gezegend.

Bij mij veranderd de misselijkheid wel regelmatig ..
    Van altijd misselijk en niet kunnen eeten na
    Misselijk als je niet eet ne
    Als je honger hebt meteen eeten, 2 minuten wachten en je bent misselijk na het stadium dat ik nu heb
    Om de paar uur honger en dan kleine hoeveelheden eten anders misselijk...

Wat ik het meest verwarrende vind is dat ik vandaag iets super lekker kan vinden en het eeten ook goed gaat . En twee dage later word het me slecht als ik er een hap van neem.

Weet dus ook soms echt niet meer wat ik moet koken ...

3. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Ik heb precies hetzelfde qua eten pioenroos!!! Eerst at ik veel bruin brood of bruine bolletjes, nu moet ik daar al een paar dagen niets van hebben! Kaas wil ik ook niet meer.

Ik heb vooral echt veel behoefte aan drop, maar dat neem ik liever niet (teveel). De afgelopen 2 weken wilde ik alleen maar vet eten maar dat is gelukkig weer vertrokken.

Anderen nog gekke eetbehoeften/eetpatroon?

4. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het ook met eten! Heb smorgens geen idee wat ik in de avond moet eten. of hetgeen wat ik voor de avond had gepland, krijg ik met geen mogelijkheid weg. Ik eet vaker op de dag kleine beetjes om zo een lege maag (en dus misselijkheid) te voorkomen.

Op dit moment favoriet; witte bol met pindakaas en een glas verse sinaasappelsap.. En drop! vooral die hele zoute!

5. Pioenroos28

2 jun 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha .
    Ja dat met die drop heb ik ook liefst van die dikke salmiak bollen.
    Of zoute haringen hmm...

Verder zijn mijn favorieten druiven, blauwe bessen en frambozen.

Voelen jullie je ook zo opgeblazen? Heb echt het idee dat ik er 3 kilo bij heb , maar ben er 2 kwijt. ;)

Vandaag op jet werk dus ook onbewust met mijn hand over mijn buik geaaid, en meteen de vraag gehad... En, ben je zwanger?

Kan ik er nu gelukkig op zeggen nee, teveel aangekomen tijdens de vakantie haha. En dan durft er niemand meer wat te zeggen.

6. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Was even tijdje weggeweest was zo enorm misselijk maar nu is het gelukkig over! buikje groeit ook al iets :D ik ga ook geen combinatie test doen... kindje met down is bij ons welkom!!
    hoe is het met iedereen nu ?

7. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    #867 masrya, 25 aug 2015
    Laatst bewerkt: 25 aug 2015
    Hier even een stilte geweest wegens privé omstandigheden.

Verder gaat het hier goed, kan alleen heel slecht eten. Wordt na het eten vaak misselijker dan ervoor.

Gisteren wel een mooie echo gehad helemaal 😍😍

Precies 8.6 weken en beeb was 2,3 cm

Bijgevoegde bestanden:

8. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo Masrya!

Ik mag volgende week maandag weer! Kan nu al niet meer wachten! :)

Van de week kreeg ik de vraag op mijn werk of het wel goed met me gaat, want ik zie er zo moe uit! haha! oh oh.. En heb inderdaad ook zo'n opgeblazen gevoel, ben blij dat ik mijn werk vest weer aan kan, kan ik het iets beter verhullen..

9. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Mooie echo Masrya! Ik mag straks weer om 11.10u... Toch weer spannend!

Bij mij op werk riep iemand out of the blue of er iemand babynieuws heeft... Ik denk natuurlijk dat dat op mij slaat 😃 gewoon maar stug overheen praten. Ik wil het echt pas bij 14 weken vertellen, dan ben ik net terug van vakantie.

10. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Hier weer even een update van mijn kant.

Dinsdag kreeg ik uit het niks helse pijnen in mn rug die uitstraalde naar mn bovenbuik. Paracetamols en warme douche deed niks dus de ha maar gebeld. Die vertrouwde het niet en werd ik per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Kwam uit de onderzoeken naar voren dat ik 4 galstenen heb 😐.

Opereren gaat nu niet vanwege mn zwangerschap. Krijg nu andere pijnstillers die veilig zijn voor de baby. Maar wat een helse pijnen pfoee.

Ben hier voorlopig nog wel op mn logeer adresje.

11. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Masrya; jeetje wat heftig!
    Ik hoop dat de pijnstilling zal gaan helpen naar moet je die dan de aankomende 7 maanden gaan blijven slikken?

Veel plezier bij de echo straks!

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Jeetje Masyra wat heftig meid!! Meisje van m'n vorige uitgerekende topic had dit ook. Hoop dat de pijn gaat afzwakken meis.

Hier weinig te vertellen, behalve dat ik een dag verder ben als verwacht. Blijkt dat 2016 een schrikkeljaar is en ik dan dus 27 maart ben uitgerekend, had dat met m'n oudste dus ook. Dit bevestigde de echo gisteren ook. Ivf arts had dit ook zo opgeschreven. Dus zal m'n banner en uitgerekende datum dus aanpassen.

11 september termijnecho, de gyn noemde het een pretecho haha. Hij zegt kan je weer even spieken, want kindje doet het vooralsnog goed.
    25 september controle gynaecoloog, echo ed.

Uitgerekende datum dus 27 maart.

13. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Sterkte Masrya, heftig!!!

Vanmorgen echo gehad, alles was perfect! Uitgerekende datum is 26 maart geworden in plaats van 27 maart!
    Volgende week intake bij VK en dan weer nieuwe echo plannen. Geen idee wanneer deze ongeveer gaat gebeuren??

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Waarschijnlijk rond de 12 weken, de officiële termijnecho.

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Marsya. Vervelend zeg! Andere vrouw uit een topic van September waar ik toen meeschreef had dat ook.. Hopelijk helpen de pijnstillers goed.

Ik ben echt een slak. Ben zo moe en alles gaat zo traag.

16. mamavantwee82

21 nov 2012
    53
    0
    0
    Hoi Meiden,

Zie dat het al een paar dagen rustig is op de topic...
    Fijn weekend gehad allemaal?

Vanmiddag om 13:30 naar intake gyn ivm 3 keizersneden benieuwd of ik alleen bij de verloskundige mag lopen of alleen bij de gyn..

En natuurlijk naar ons wondertje kijken 😃

Fijne dag allemaal

17. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    En? Hoe was je afspraak? Wat is er uit gekomen?

18. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Jeetje het is inderdaad erg rustig hier! Waar zijn jullie allemaal? :D

Ik heb gisteren de termijnecho gehad, 3 dagen vooruit gezet dus mijn datum wordt nu 28 maart. Kleintje lag heerlijk te bewegen! :D Konden zelfs al het contour zien van het gezicht, beetje het neusje en de kaak.

Ben nog steeds af en toe ontzettend misselijk en vooral heeeeel erg moe! Nog even volhouden en dan gaan we heerlijk een weekje op vakantie naar de zon!

Hoe gaat het met jullie?

19. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Elfs wat fijn, weer een goede echo! 😃
    Alvast een fijne vakantie!!

Ik ben ook nog wel misselijk en moe maar had tot gister elke dag wel wat menstruatiekrampjes maar dat is nu gestopt. Ik denk dat het groeien van de baarmoeder wat minder wordt nu?!

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ben benieuwd hoe je afspraak was Mamavantwee.

Elfs, wat fijn dat jullie je kleine weer hebben gezien. Hier neemt de misselijkheid wonder boven wonder af, maar komt ook halverwege de dag keihard terug, heel apart.

Wel extreem vermoeid. Fikse bandenpijn gehad vandaag, oeffff was even vergeten hoe dat voelde. Menstrustiekrampen zijn hier ook afgenomen, maar daarentegen groeit je BM wel hoor. Alleen dut wordt nu in bandenpijn omgezet. Hoeft natuurlijk niet dat je daar last van krijgt overigens.

Deel Deze Pagina