Hallo allemaal, Mag ik me hier ook melden Wij verwachten ons eerste kindje, ik ben 19 maart uitgerekend. Morgen hebben wij onze tweede echo en mogen we weer even spieken naar ons wondertje (of ja over 12 uur hihi)... Hopelijk is alles goed. De eerste echo was prima dus hopelijk groeit ons druifje prachtig Helemaal in de wolken. Lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven
Hoi meiden, Nou mag toch bij de verloskundige lopen en krijg dan met 39 weken een geplande keizersnede. Ze hadden een echo gemaakt maar de kleine werkte niet mee konden ze niet opmeten maar ze denkt wel dat ik wat verder ben. Maandag weer terug voor een echo.. Het leuke is dat de geplande keizersnede veranderd is dat als het goed gaat mag de baby gelijk bij je blijven op de borst dat was voorheen niet dan lag het even bij je en dan ging het weg.. Dus dat vind ik wel een fijn vooruitzicht.... Gaan jullie nog een nekplooimeting doen?? Wij hebben hem volgende week donderdag.
Welkome nieuwe dames! Kom strakjes weer even uitgebreid reageren en lezen. Hier gaat alles goed. De 11 weken alweer voorbij. Vind het zo snel gaan deze zwangerschap. Zag vanochtend voor het eerst een heeeeeeel klein buikje toen ik in een strak shirtje voor de spiegel stond. Verder nog erg misselijk, moeheid begint gelukkig iets af te nemen. We zijn op zoek naar een aupair hier. Vind dat nog best lastig om er eentje uit te zoeken. Maar met oog op de bevalling straks en dat ik hier natuurlijk geen familie heb lijkt het mij wel handig dat de kinderen straks heel vertrouwd zijn met iemand.
Dat was hier bij m'n jongste sowieso al. Een gentle sectio heet dat. M'n jongste is zelfs op de ok aangelegd . Alleen ging er bij mij wat fout waardoor ze snel overgelegd moest worden. M'n hartslag viel weg door toedienen van morfine .
♥ Zwanger ♥ ♥Pioenroos28 (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 21 Maart 2016 - ♥♥ ♥Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥ ♥Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥ Eulalia (25 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 23 Maart 2016 - ♥♥ ♥Nikie86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 23 Maart 2016 - ♥♥ JoyS (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - ♥♥ ♥Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - ♥♥ ♥Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - ♥♥ ♥Marae (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Inolino (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ ♥♥♥Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ ♥Elfs (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ ♥Masrya (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ 1612 (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ Hondagirl25 (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ Joy1 (23 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Maart ♥♥ SuusD (25 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Maart 2016 - ♥♥ ♥Mmoniquee (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 30 Maart 2016 - ♥♥ Inne (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 31 Maart 2016 - ♥♥ ♥ Afspraken ♥ 03 September Flowers86 - Intake VK. 05 September Joy1 - Eerste echo. 07 September Boommm - Termijn echo. Barbsan - Termijn echo. Mmoniquee - Termijn echo. 08 September Pioenroos28 - Termijn echo. 11 September Babii - Termijn echo. 17 September Boommm - Controle gyn. 25 September Babii - Control gyn & echo. ♥ Sterretjes ♥ ☆ Rae - 6.1 weken ☆ ☆ Lieke86 - 4.3 weken ☆ ☆ Inky85 - 5.0 weken ☆ ☆ Me321 - 5.2 weken ☆ ☆ Schorpioen79 - 6.4 weken ☆ ☆ Nicolletjuh - 8.5 weken ☆ ☆ Loes221983 - 9.3 weken ☆ --- Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!
Boommm, Wil jij mij op het lijstje erbij zetten. Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje uitgerekend 24 Maart 2016. Afspraken 7 sep echo 10 sep nekplooimeting
Absoluut, maar kan ook dat iedereen ineens gigantisch moe is en energie tekort komt. Heb ik ook even gehad. Heb weer van die menstruatiekrampen, wordt er niet zo blij van .
Sorry dames voor het weinige reageren. Ben gelukkig wel weer thuis maar nog veel en pijnlijke aanvallen. Dus lig bijna hele dag plat, ook Door de medicatie waar ik erg suf van wordt. Vanmorgen weer even naar de kleine mogen spieken, en hij was zo druk aan t bewegen. De gyn zei ook dat ze het een uitzonderlijk beweeglijk kindje vond haha. Nu op naar 14 september. Hoe is t met jullie allemaal?
Hoi, Ja ik denk idd ook dat iedereen moe is. Lig zelf ook heel vaak op de bank te slapen. En ik werk fulltime, dus ja dan heb je vaaker tijd te kort & flowers gefeliciteerd, moet echt een geweldig gevoel zijn lijkt mee. Ik moet nog geduld hebben tot dinsdag en dan mogen wij ook even luisteren Willen jullie trouwens een 3D of 4d echo laten maken? En zo ja in welk week? Ik wil dit wel graag maar twijfel nog wanneer het beste is
Masyra, wat vervelend en naar dat je nog zulke aanvallen hebt. Rustig aan doen hoor en goed voor je laten zorgen . Flower, wat een heerlijk nieuws he dat hartje? Lekker van genieten, kan hem hier thuis dagelijks horen, ook een geruststelling. Pioenroos, hier ook extreem moe. Lig er nooit voor 00 in maar ga nu toch. Ook weer krampen. Hier dan geen fulltime baan; maar wel fulltime mama (of bedoel ik scheidsrechter, haha). Meiden, hebben jullie nog last van krampen? Heb weer z'n weeïg gevoel sinds vanochtend. Bij liggen neemt het af maar na inspanning weer toe. Zullen vast m'n banden wel weer zijn, net als dat m'n bekken net spontaan vastschoten nadat ik m'n jongste even tilde. 1 fijn ding, ze loopt!!!! Jaja sinds een paar dagen. Grote zus liep met 8 maanden; maar deze dame op een dag na met 15 maanden, haha. Slaap lekker!
Ja het had natuurlijk net zo goed gekund dat het hartje nog niet te vinden zou zijn dus het was een leuke verrassing! Pioenroos, ik werk ook fulltime, best heftig he?! Als fulltime mama lijkt me dat inderdaad ook! Ik weet nog niet of ik een 3D echo laat maken. Wij hebben een particulier echobureau om de hoek zitten dus ik neig er wel naar. Dat moe zijn is hier ook bekend, maar slapen is nog steeds een probleem. Dus rusten op bed of bank dan maar! Vanavond een feestje, dat wordt weer een challenge, want deze mensen weten nog van niks. Ik postte laatst dat ik veel minder krampen had maar dat is maar even zo geweest. Nu weer volledig terug. Gister met zitten onwijs last van mijn lies! Dus steeds maar afgewisseld met een wandelingetje om wat te drinken te pakken op werk. Babii super leuk dat je jongste ook loopt, leuk moment is dat!
Hier inderdaad ook erg moe. En daarom even afwezig geweest. Ook omdat mijn bloed resus factor afwijkend was en ik antistoffen aanmaak die het bloed van de kleine kapot kunnen maken, waardoor dat problemen geeft. Mits mijn vriend ook afwijkende factor had. MAar dat was gelukkig niet zo, hele geruststelling. Nu hopen op een goede echo as maandagavond. Ik werk 4 dagen per week en de vrije tijd die ik dan heb lig ik te slapen. En ook savonds een uurtje. Verder ben ik met name savonds erg misselijk. Ik heb helaas moeders voor moeders af moeten zeggen, ik ben steeds heel erg aan het kokhalzen bij opvangen en overgieten. Terwijl het op mijn werk een dagelijkse bezigheid is. MAar goed, helaas. Verder heb ik ook best behoorlijk wat druk in mn onderbuik en krampen. Gisteravond bij opstaan ineens een felle steek in mijn lies, moest echt even kromstaan.
Dat zijn je banden Mmonique! Die stekken zijn heel fel en scherp. Kan ook fikse buikkramp geven. Ik had het van de week en toen zei een vriendin: strek je helemaal uit terwijl je op je tenen staat. Ik zeg serieus? Ja serieus! Ik zeg daar kom je na 2 zwangerschappen nu oas mee! Maar het hielp enorm . Wat kan helpen is ook echt met beleid op te staan. Merk dat m'n krampen komen na veel inspanning.
Hallo dames, Tijdje niet gereageerd maar wel alles meegelezen. Een dag meer werken is pittig en dochter is ook in een fase die snel over mag gaan. Ook veel dingen op een rijtje gezet mbt aanschaf van spullen x3. Erg moe dus. Begin deze week voor een vriendin babykleertjes gekocht omdat ze bijna is uitgerekend. Ik stond helemaal weg te zwijmelen en moest mezelf bedwingen niks te kopen Ik zag allemaal leuke jongens en meisjes dingen, en er is natuurlijk kans dat ik dat beide kan kopen . En wat lijkt deze zwangerschap ook snel te gaan. Fijn dat er goede echo's zijn en jammer dat er zoveel last is van krampen. Daarvan weinig last en de misselijkheid is ook grotendeels weg. Wat zijn jullie plannen voor het weekend?