Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bloedverlies hoeft niet altijd wat te betekenen en bruine zooi zeker niet. Bij m'n tweede had ik een hematoom en heb wekenlang bloed verloren: pak maandverband per dag ging erdoorheen. Van rood tot pikzwart en stolsels plus fikse buikkrampen. Ze is er toch echt.

Echter, m'n hcg verdubbelde daarentegen wel gewoon goed, wel trager als bij de eerste, maar elke 72 uur verdubbelde hij. Haar hartje ging kloppen en nu ligt ze te slapen. Heb gebloed van uit m'n hoofd week 4 tot week 10 heel hels en week 12 stopte het bloeden.

Maar een arts zegt niet voor niks dat je hcg waarden niet ok zijn: wn dat vind ik dan wel naar voor haar. Zou inderdaad ook niks zeggen, maar zou haar uiteraard wel opvangen als ze straks een fikse klap krijgt :(. Nare situatie dit!

2. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ik zal haar natuurlijk opvangen, ik heb niet veel hoop voor haar maar toch hoop ik het van harte.

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik ook!

4. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hoi meiden, gelukkig was alles helemaal goed! Ik ben vooruitgezet naar 17-3 en de nekplooi meting was perfect! Verder is het kleintje heeeeeel erg druk, was echt aan het swingen in m'n buik Iemand bedreven in nub kijken, wie het weet mag het zeggen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,6 KB
      Weergaven:
      4
  5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Babii. Ze wordt gewoon een paar extra handen in huis. Wil haar ook niet zien als een werkneemster maar meer als een grote zus in huis zegmaar. Ze gaat 35 uur werken, verdeeld over 4 dagen. Snachts is ze uiteraard vrij. Ik werk niet en ben dus thuis, maar met oog op de bevalling wil ik gewoon een goede opvang in huis hebben. Zeker omdat de kans groot is dat deze baby ook weer te vroeg zal komen. Lijkt me voor de meisjes ook gewoon erg leuk en vind het zelf ook ideaal haha. En wil dan wel weer mijn studie een beetje gaan oppakken.
    Ze hoeft trouwens niet te koken hoor, of andere huishoudelijke dingen te doen. Daar ben ik voor ;) Ja misschien een keer een was van de kinderen opvouwen. Maar in principe wil ik dat ze voor de kindjes zorgt.

Patruusje. Mooie echo! Fijn dat alles goed was. Heel stom misschien hoor, maar wat is nub?

Dit was mijn echo trouwens 💕

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha. Ik vond het al stom klinken en kon de juiste woorden niet vinden Boommm. Heerlijk als je jezelf dat kan veroorloven z'n aupair :). Zijn jouw kindjes extreem te vroeg geboren?? Mooie echo trouwens!

Patruusje, ook een mooie echo. Voor de nub kan je beter het nub hoekje raadplegen jn onderzoeken en echo's :).

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dankjewel! Kan er uren naar blijven kijken, ben weer net zo verliefd! :D Een aupair hier is eigenlijk hartstikke goedkoop. We betalen straks 120 pond per week (en dan betalen we al meer dan gemiddeld) en kost en inwoning natuurlijk.
    Nee, N met precies 36 weken geboren maar had heel veel opstartproblemen en nadat ze net thuis was kreeg ze het Rs virus en werd ze weer opgenomen. M werd met 34.5 geboren en deed het al snel erg goed.

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ow wacht, jij woont in het buitenland? Geloof dat ik even wat heb gemist..... Hier is een aupair best duur, maar ach, ik ben zelf geloof ik aupair lol.

36 weken is inderdaad wel wat vroeg ja, maar 34,5 week helemaal! Hopelijk blijft deze spruit wat langer zitten!

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

♥Eulalia (25 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2016 - ♥♥
    ♥Pioenroos28 (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 21 Maart 2016 - ♥♥
    ♥Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥
    ♥Nikie86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 23 Maart 2016 - ♥♥
    ♥Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - ♥♥
    ♥Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - ♥♥
    ♥Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - ♥♥
    ♥Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - ♥♥
    ♥Marae (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥
    Inolino (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥
    ♥♥♥Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥
    ♥Elfs (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥
    ♥Masrya (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥
    1612 (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥
    Hondagirl25 (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥
    ♥Mmoniquee (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥

♥ Afspraken ♥

10 September
    Mamavantwee - Nekplooimeting.
    11 September
    Babii - Termijn echo.
    17 September
    Boommm - Controle gyn.
    25 September
    Babii - Control gyn & echo.
    Boommm - Geslachtsbepaling.
    28 September
    Babii - Geslachtsbepaling.
    29 September
    Eulalia - Geslachtsbepaling.

♥ Sterretjes ♥
    ☆ Rae - 6.1 weken ☆
    ☆ Lieke86 - 4.3 weken ☆
    ☆ Inky85 - 5.0 weken ☆
    ☆ Me321 - 5.2 weken ☆
    ☆ Schorpioen79 - 6.4 weken ☆
    ☆ Nicolletjuh - 8.5 weken ☆
    ☆ Loes221983 - 9.3 weken ☆

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Haha ja, wij wonen sinds begin dit jaar in London!

11. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.889
    5.146
    113
    Babii: Het dikker worden valt (nog) mee. Een klein buikje maar het is goed te verbergen dus nog niemand heeft iets gemerkt. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook geen mega buik dus hopelijk blijft het nu, ook al zijn het er 3, meevallen maar ik denk van niet haha

Boommm: Ja inderdaad extra controles. Tot de 20 weken elke 3 weken een echo. En waarschijnlijk daarna meer. En ze gaan van 32-34 weken uit.
    Nog niet iedereen weet het. Onze ouders, broers en zussen weten het. En een paar goede vrienden. Ook weet mijn baas het. We wachten echt op de 12 weken, misschien zelfs 14 want dat hebben we bij onze dochter ook gedaan. We zijn goed in het niet verklappen :p
    Wat spannend een aupair, maar wel leuk voor de kindjes en voor jou handig! Zal even wennen zijn maar komt vast goed.

Patruusje & Boommm: Mooie echo's! Ik word er blij van :D

Gezellig dat er meer wordt gepraat dames :)
    Hoe zit het met jullie buik? Valt het al op?

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    M'n buiken vallen juist snel op. Ben niet dik en ook niet extreem dun,
    Maar je ziet heel snel dat ik zwanger ben haha.

Hier wisten ze bij m'n oudste wel het geslacht allemaal: bij de tweede heb ik alles verborgen gehouden. Familie wist het wel, maar verder niemand.

13. Pioenroos28

2 jun 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Het is idd weer een stuk gezelliger hier :D

12 weken echo was geweldig. En termijn klopt ook, mijn uitgerekende datum blijft dus staan op 21-03.

Heb even moeten huilen toen ik het haartje hoorde! Wat is dat geweldig. En de kleine is al behoorlijk druk. Hij/zij was heel druk aan het zwaaien echt super schattig..

14. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Jahoor!!! Hongerrrrr ik kon het niet negeren. Beland met schaaltje vla op de bank!
    Ik ga proberen een buikfoto erop te zetten morgen! Bij mij viel het vanaf 6/7 weken al niet meer te verbergen. In week 6 heb ik niemand van onze vriendenclubje gezien en vlak na de echo met 7 weken hebben we het maar verteld. Wilde geen kluizenaar blijven!

15. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Mooie echo's dames!!

Ook ik heb de 12 weken echo gehad. Alles zag er super uit! Ik ben weer 1 dag verder vooruit gezet, maar ik houd het maar even op 26 maart.

Mijn buik is al weken fors! Ik heb wijde shirtjes aan (gelukkig is dat een beetje mode). Waarschijnlijk willen wij het volgende week gaan vertellen, dan ben ik 12.5 weken zwanger. Daarna heerlijk op vakantie!!

Eulalia; fijn he die honger? Ik word soms dan weer misselijk van dat hongergevoel 😁

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Madeliefje. Wat leuk al die extra echo's. En knap hoor, dat jullie het zo lang verborgen kunnen houden. Ik vond nu de 12 weken al lang en dan had ik het al makkelijk omdat iedereen op afstand woont.

Buiken. Hier nog bijna niets te zien. Als je het weet zie je wel wat, anders lijkt het gewoon net alsof ik iets teveel heb gegeten. Maar draag veel blousjes, dus die verhullen ook een boel.

Pioenroos. Wat fijn dat de echo helemaal goed was! Wat een opluchting he.

Eulalia. Haha vind het zo grappig dat je zo'n honger had. Kan mij daar niets bij voorstellen. Ik hang nog steeds bij t minste of geringste boven de emmer :D Leuk trouwens dat je al echt een buikje krijgt!!

Flowers. Fijn dat bij jou ook alles goed was! Waar gaan jullie heen op vakantie?

M is dinsdag jarig en wordt dan 1 jaar! Gaat zo snel, vorig jaar nog een klein hummeltje en nu al zo groot. Volgend weekend komen onze ouders en beste vrienden dan ook overgevlogen voor haar feestje. Ook nog wat vrienden van hier, dus wordt een gezellige boel!

Oja en de aupair begint per 1 Oktober en blijft in principe een jaar!

17. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Wij gaan naar Turkije, 10 dagen!
    Lekker all inclusive, uitrusten!! Aan het eind van de werkweek trek ik het niet goed meer dus daar zijn we wel aan toe!

Alvast gefeliciteerd met M! Leuk dat iedereen overkomt voor het feestje, gezellig!

Ik heb overigens 28 sept mijn 2e controle bij de VK

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hahaha die vreetbuien midden in de nacht whahahah. Herkenbaar, maar heb dat extreem gehad bij de tweede lol.

Boommm, wat super dat dit allemaal is geregeld en tegelijkertijd ook enorm spannend zeg!

Meiden met de echo's! Super gefeliciteerd.

Hier ook een goede echo en kindje was exact 11+5 dus 27 maart uitgerekend. Ze heeft ook de nub theorie toegepast en neigt naar een jongen. Hier op forum ook. Ben benieuwd!

19. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Even een buikfotootje, hier was ik precies 10 weken!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,7 KB
      Weergaven:
      11
  20. Boommm

Boommm Niet meer actief

Flowers. Wat heerlijk! Ben zelf eigenlijk nog nooit in Turkijke geweest haha. Maar lekker genieten!!

Babii. Aaah wat leuk, misschiene en jongetje. Maare, wat is die nub theorie?

Eulalia. Prachtig buikje zeg, wauw!

Deel Deze Pagina