Moet je je even inlezen op Google, hier hebben ze het bij allemaal goed gehad Boommm . Super leuk enne succes met de voorbereidingen voor M! Hier m'n buikje....
ook al een mooie buik Babii! gaat duidelijk sneller bij een 2+ zwangerschap! de vk had bij mij ook de nub theorie gedaan bij de termijn echo, ik was toen precies 11 weken. nu schijnt dat dat nog helemaal niks zegt omdat het pas vanaf 12 weken kon volgens het nub-theorie topic. toch zei de verloskundige vol onvertuiging aan de nub te zien dat het een meisje zou worden. maar ze zei wel ik heb het 6 keer fout gehad in het afgelopen jaar dus niet gelijk gaan shoppen 29e weten we het zeker. ben benieuwd!!
Rond begin 11 weken is de nub nog gelijk aan een meisjesnub, dus dan zie je vrijwel altijd een meisjesnub. Daartussen in; dus denk aan 11+5 en kindje dat ook daadwerkelijk goed groeit is de kans 75%. Het blijft natuurlijk een kans berekening aldus de echoscopiste. Hier zagen ze een duidelijke jongens nub hahaha. Haha, hier ben ik idd ban de derde zwanger, maar m'n buik zie je altijd heel snel, vooral de avonden zwelt hij nog meer.
Fijn he dat snachts wakker worden echt grappig dat je dan zo'n trek hebt in iets specifieks!! Herkenbaar!
Wat fijn die goede echo's! En wat een mooie buiken Ik zal ook proberen aankomende week een foto te plaatsen. Trek midden in de nacht, heel herkenbaar!
Ik ben vandaag zo moe! M'n ogen branden en ben zo langzaam. En net vandaag zijn ze zo aan het klieren met z'n tweeën. Gelukkig was vriend ook thuis, want denk dat ik ze anders boven in bed had opgesloten Ben ook ontzettend emotioneel, jullie ook? Kan om alles huilen.
Moe ben ik wel, maar hebben het hele weekend nieuw laminaat gelegd hier, dus bekaf. Emotioneel ben ik niet, maar geen enkele zwanferscha gehad gelukkig. En 2 klierende kids: herkenbaar Hahahah. Alsof ze het erom doen he.
Hoi Meiden, Wat leuk allemaal die foto's... Ik kan ook mijn eigen kleding niet meer aan mijn broeken gaan niet meer dicht..☺️ Vorige week nekplooimeting gehad en een hele goede uitslag..... Vanmiddag weer een echo bij de gyn ivm kiester.
Hoi meiden! Ik ben er ook weer na een heerlijke week op Mallorca! Dat heeft mij zeker heel erg goed gedaan. Super mooi weer gehad (28 graden) en alleen maar leuke dingen gedaan. Nu ben ik de 12 weken grens voorbij dus nu zijn we het aan het vertellen om ons heen. Van het weekend de eerste vrienden en gisteren op mijn werk. Dat blijft toch iets spannends! Voor dat we op vakantie gingen een termijn echo gehad, en volgende week maandag hebben we de nekplooimeting. Woensdagavond intake en ik hoop zaterdag 10 oktober een geslachtsbepaling te kunnen laten doen. Ik zie allemaal mooie echo's en buikjes voorbij komen! Super leuk om te zien! Deze week ga ik maar eens goed shoppen, mijn eigen broeken kunnen inmiddels ook niet meer dicht!
Ja ook hier kun je het buikje niet meer ontkennen, en het is voor mij dan wel de eerste.. Heb gisteren met precies 13 weken ( moet mijn banner nog aanpassen) mijn eerst positiebroek gekocht... Wat zit dat heerlijk zeg. En emotioneel ja ook da sluit ik mee aan.. Heb echt een super leuke pakje van greetZ in de brievenbus van een lieve collega die nog met zwangerschaps verlof is... Bah bah wat heb ik geheuld Zeg. Vond het zo lief.. Als ik eran denk komen de natte oogjes weer
Hoi Dames, Hopelijk mag ik me hier ook nog aansluiten. Had me in eerste instantie in de andere maart groep aangesloten maar daar gebeurt zeer weinig. Ik ben vaddie, 32 en zwanger van de tweede. Heb al een dochter van 3,5. 4 jaar getrouwd en 14 jaar samen. Hebben 2 honden en 8 konijnen. Per 1 oktober zit ik helaas zonder werk en het verlies van inkomen wordt moeilijk maar kijk er wel naar uit om in huis aan de gang te gaan en lekker tijd door te brengen met mijn dochter. Ik ben nu 14 weken zwanger van de tweede. Uitgerekend op 17 maart. Morgen weer controle afspraak en hopelijk ook een echo. Oh ja, vanwege overgewicht loop ik bij de gyn. Vorige zwangerschap ook zwangerschapsuiker gehad. Verwacht het deze keer ook weer. Buiken: normaal een blubberbuik. Hij begin van vorm te veranderen maar pas mijn eigen broeken nog wel een poos denk ik. Eten: totaal geen eetlust. En in tegenstelling tot de rest van mijn leven moet ik echt mijn best doen om niet te veel af te vallen. In totaal al ruim 8 kilo kwijt. Moe: valt nu wel mee. Ik lijk een mooie balans te hebben gevonden in eten/ slapen/ werken. Maar dat zegt helaas niks. Vorige keer ook maar een hele korte periode wel genoeg energie gehad en daarna werd de vermoeidheid dramatisch.
Dag dames, ik sluit me ook graag hier aan. Ik zie dat jullie wat meer typen Ben 30 jaar en uitgerekend op 26 maart van mijn 2e kindje.
Boommm: Hier ook wat emotioneler dan normaal inderdaad. Zelfs op het werk haha Mamavantwee82: Wat fijn die goede uitslag! Hoe was je echo? Elfs: Wat lekker zo'n vakantie, fijn dat je genoten hebt. Blijft inderdaad iets spannends om te vertellen, maar heel leuk Vaddie: Welkom! Vervelend van het werk. Wel nog van plan om op zoek te gaan naar een baan, of eerst maar even zien hoe het loopt? En 8 konijnen, een droom van mij haha . Maar teveel werk, we houden het bij 2. Succes morgen bij je afspraak! Dizzy: Welkom, gezellig! Ik zie dat je al een wat ouder zoontje hebt, hoe doe je dat met vertellen? Zie regelmatig topics erover en de twijfel om het vroeg of pas iets later te vertellen. Hier gaat het goed, alweer over de 12 weken. Heb nu wel weer een ritme gevonden in werk en privé. Ik ben wel erg moe. Ik ben zo'n avondmens maar de volgende dag heb ik gelijk weer spijt Even een down momentje gehad maandag en dinsdag aangezien het toch wel in mijn hoofd speelt dat het heel pittig wordt, maar nu gaat het weer goed
ja blijf zeker wel serieus solliciteren. Ga ook ww krijgen dus moet ook wel. Maar 1/3 missen van je inkomen gaan we wel voelen dus zal ook wel moeten. Maar gelukkig kan je solliciteren en er van genieten om thuis te zijn. @Dizzy: uitgerekend op mijn verjaardag.
Zo Madeliefje een drieling! WoW! Ik heb het zl nog niet verteld, ben van plan om het over 2-3 weekjes te vertellen en dan aansluitend een pretecho te doen zodat hij het meteen kan zien. Denk wel dat hij het superleuk gaat vinden Qua onzekerheid valt het best mee, hebben van de week de combinatietest gedaan en tijdens de echo is meteen van alles gecheckt: ruggetje, aanleg hersenen, hartkamertjes etc. Jeetje Vaddie dat is ook lastig zeg, maar misschien is het een idee om via een uitzendbureau een tijd aan de slag te gaan zodat je voor nu wat meer inkomen hebt? Een vaste baan of een jaarcontract als je zwanger bent lijkt me erg lastig te vinden...
Babii. Mooi buikje al! Elfs. Ben jaloers, wat lekker joh elke dag 28 graden. Fijn dat iedereen bij jullie inmiddels op de hoogte is. Vaddie. Welkom! En wauw, 8 konijnen 😱 Wat een hoop haha. Is de kans op zwangerschapsuiker nu verhoogd door de vorige keer? Of valt dat wel mee? Heftig hoor. Dizzy. Welkom! Leuk, je zoontje gaat het echt heel bewust mee maken. Hoe reageerde hij? Madeliefje. Haha ik ben ook een avondmens (altijd in de horeca gewerkt ook) en elke ochtend kan ik wel huilen, zo moe. Heb je veel familie/vrienden in de buurt die kunnen bijspringen straks? Hier verder alles wel prima. Drukke dagen gehad. M was dinsdag dus jarig. Eind van de dag is N zo hard gevallen dat we naar de dokter moesten om haar wenkbrauw dicht te laten plakken. Druk dagje. Vanmiddag komen veel vrienden uit Nederland aan om de verjaardag van M te vieren. Zo leuk om iedereen weer even te zien!!
♥ Zwanger ♥ Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - ♥♥ Eulalia (25 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2016 - ♥♥ Pioenroos28 (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 21 Maart 2016 - ♥♥ Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥ Nikie86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 23 Maart 2016 - ♥♥ Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - ♥♥ Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - ♥♥ Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - ♥♥ Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - ♥♥ Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - ♥♥ Marae (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Inolino (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Elfs (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Masrya (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ 1612 (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ Hondagirl25 (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ Mmoniquee (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ ♥ Afspraken ♥ 25 September Babii - Control gyn & echo. Boommm - Geslachtsbepaling. 28 September Babii - Geslachtsbepaling. 29 September Eulalia - Geslachtsbepaling. ♥ Sterretjes ♥ ☆ Rae - 6.1 weken ☆ ☆ Lieke86 - 4.3 weken ☆ ☆ Inky85 - 5.0 weken ☆ ☆ Me321 - 5.2 weken ☆ ☆ Schorpioen79 - 6.4 weken ☆ ☆ Nicolletjuh - 8.5 weken ☆ ☆ Loes221983 - 9.3 weken ☆ --- Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!