Hoi Meiden, Het weekend zal ik terug lezen en reageren. Maar voor nu we hebben vandaag de geslachtsbepaling gehad... Zo leuk, het is een meisje 🎀
Babii, Bij pretecho&zo hun doen vanaf 13 weken geslachtsbepaling. De prijs viel ook mee we waren er 30 voor kwijt en zijn leuke meiden en namen helemaal de tijd om het geslacht uit te leggen. En moet zeggen de foto is goed duidelijk...
Wij moesten 35 minuten rijden maar het is echt de moeite waard.. Hebben ook een 3D 4D echo gepland bij hun.... Dit is mijn vierde kindje maar was zo nieuwschierig heb dat niet eerder gehad.... Zo raar
@dizzy: sta inderdaad bij diverse uitzendbureau's ingeschreven. Maar niet echt het goeie seizoen. @boommm: ja heb inderdaad verhoogde kans op suiker tijdens de zwanger
Ik mag de 26e naar m'n eigen bureau die ook bij m'n dochters alles goed had. En dat is maar 20 minuten rijden. Met 2 kids 1,5 uur heen, wachten en 1,5 uur terug is niet te doen. Wacht dan wel even tot volgende week zaterdag . Ben dan 13+6 dus die paar dagen . Moet m'n nieuwsgierigheid even in bedwang houden hahahaha.
Ik reageer even kort, zit in Turkije en de WiFi werkt niet heel top. Boom: ik heb 28 sept geslachtsbepaling en mijn uitgerekende datum is 24 maart geworden
Mamavantwee. Wat leuk, een meisje! Gefeliciteerd! Flowers. Geniet van Turkije! Vanmiddag vieren we M haar verjaardag. Iedereen is er inmiddels en het is een kleine chaos zoveel mensen in huis haha. Maar zo leuk om iedereen weer te zien!
♥ Zwanger ♥ Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - ♥♥ Eulalia (25 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2016 - ♥♥ Pioenroos28 (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 21 Maart 2016 - ♥♥ Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥ Nikie86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 23 Maart 2016 - ♥♥ Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje! Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - ♥♥ Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - ♥♥ Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - ♥♥ Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - ♥♥ Marae (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Inolino (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Elfs (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Masrya (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ 1612 (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ Hondagirl25 (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ Mmoniquee (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ ♥ Afspraken ♥ 21 September Boommm - Geslachtsbepaling. 25 September Babii - Control gyn & echo. 28 September Babii - Geslachtsbepaling. Flowers86 - Gesachtsbepaling. 29 September Eulalia - Geslachtsbepaling. ♥ Sterretjes ♥ ☆ Rae - 6.1 weken ☆ ☆ Lieke86 - 4.3 weken ☆ ☆ Inky85 - 5.0 weken ☆ ☆ Me321 - 5.2 weken ☆ ☆ Schorpioen79 - 6.4 weken ☆ ☆ Nicolletjuh - 8.5 weken ☆ ☆ Loes221983 - 9.3 weken ☆ --- Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!
He ladies, Vandaag een pretecho gehad, wat zeggen jullie? De echoscopiste heeft een uitspraak gedaan, ben benieuwd of jullie t zelfde zien 😊
Duidelijk een jongetje zoals ik in potty shot al zei. Waar heb je die laten doen? Wel super vroeg, gaaf! Btw boom ik heb 26 september de geslachtsbepaling .
Masrya, Denk toch wel jongen wat het zijn anders wel lange streepjes en het steekt toch wel aardig uit
Meisje heeft geen 2 streepjes maar 3 streepjes . Dit is heel duidelijk een jongen. Een meisjes echo ziet er echt heel anders uit . Je moet maar eens kijken op 13 weken geslachtsbepaling van babyecho (in Lommel) wel de filmpjes op YouTube, laten ze het heel duidelijk zien, erg interessant.
Ik vind het als leek soms nog wel moeilijk om te zien... En toch zie je op de echo niet altijd drie streepjes zichtbaar of het komt dan door de ligging ofzo.... In iedergeval Maysra Gefeliciteerd!
Dankjewel ladies! Ben echt in de wolken 😍 Ik ben daar ook echt een leek in hoor, het is dat zij het allemaal heeft uitgelegd.. En dat er echt wat uitsteekt haha. Lijkt mij stug als dat nog een vagina wordt 🙈