Babii. Haha ja stiekem baalde m'n vriend wel een klein beetje denk ik. Toch de droom van een jongen die voorgoed weg is. Want wij houden het echt bij drie kindjes. Is jullie huis ook zo hysterisch roze? Wat een heftig verhaal joh over E! Wel fijn dat inmiddels dan alles goed gaat. Bij beide meisjes moeten waarschijnlijk de amandelen eruit en bij mij eigenlijk ook al jaren (maar ik durf niet..) En... Weten jullie het geslacht? Madeliefje. Ja spannend, jij hebt natuurlijk 3 verrassinkjes in je buik zitten. Vervelend dat je verkouden bent.. Het heerst heel erg geloof ik.. Ik duik lekker m'n bed in. Ben helemaal gesloopt. Slaap lekker alvast meiden!
♥ Zwanger ♥ Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - ♥♥ Eulalia (25 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2016 - ♥♥ Pioenroos28 (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 21 Maart 2016 - ♥♥ Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje! Nikie86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 23 Maart 2016 - ♥♥ Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje! Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - ♥♥ Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - ♥♥ Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - ♥♥ Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje! Marae (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Inolino (31 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ ~ ♥♥ ~ ♥♥ Elfs (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥ Masrya (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - Jongetje! 1612 (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ Hondagirl25 (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ Mmoniquee (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥ Jongens: 2 & Meisjes: 2 ♥ Afspraken ♥ 25 September Babii - Control gyn & echo. 28 September Flowers86 - Gesachtsbepaling. 29 September Eulalia - Geslachtsbepaling. ♥ Sterretjes ♥ ☆ Rae - 6.1 weken ☆ ☆ Lieke86 - 4.3 weken ☆ ☆ Inky85 - 5.0 weken ☆ ☆ Me321 - 5.2 weken ☆ ☆ Schorpioen79 - 6.4 weken ☆ ☆ Nicolletjuh - 8.5 weken ☆ ☆ Loes221983 - 9.3 weken ☆ --- Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!
oooh wat leuk al die geslachtsbepalingen! over een weekje weten wij het ook!! heb wel de neiging te bellen of het eerder kan nu. wij zijn echt overtuigd van weer een meid, zou zo een verassing en gek zijn als er ineens een piemeltje aan zit. ben zoooo benieuwd!
Proficiat Babii! Ik wil het ook weten ! Jullie hebben aparte echo's laten maken toch daarvoor? Zouden ze in het ziekenhuis bij de controle met 14 weken 3 dagen ook al een uitspraak doen? Anders ga ik de echo gewoon filmen en later terug stop zetten om iets te zoeken waarop ik het kan zien Verder helemáál niet nieuwschierig. Vandaag ook de uitslag van de combinatietest gekregen, super blij mee. 21: kans 1 op 3.492 en 13 en 18 allebei 1 op meer dan 20.000.
Wat leuk die geslachtsbepalingen! Ik krijg pas met 20 weken weer een echo en dan evt geslachtsbepaling. Kan je ook vragen aan de verloskundige of ze eventueel eerder ook nog een echo kan inplannen? Evt zelf betalen? Ik heb as dinsdag controle, maar geen echo alleen hartje luisteren.
Hi Mmonique, Dat zou je echt aan je vk moeten vragen of dat geld kost. Ik ben onder controle bij de vk in het ziekenhuis en tot nu toe iedere keer een echo gehad bij de controles.
Dizzy, hier kijkt gynaecoloog er niet naar. Bij 20 weken echo kijkt echoscopiste wel. Reageer later even, spits
Ik heb de mutsy evo gekocht! Ennnn vrijdag geslachtsbepaling ikan niet wachten! Verdwr ben ik vandaag ziek naar huis gegaan aangezien het niet meer ging nert hoofdpijn, vermoeiheid en duizeligheid.. Alle waardes waren goed bij de vk dus zijn puur hormonen.. Helaas
ik heb mn geslachtsbepaling 1 dag weten te vervroegen haha NERD!! nu maandag 28e 17.15! Balen van de hoofdpijn, ik heb daar ook zo last van, echt zwaar irritant!
Ik al dagen knallende hoofdpijn. Heb normaal ook migraine dus vermoed een aanval, vandaar even m'n afwezigheid. Wil graag reageren, maar ben bekaf erdoor....
Haha Eulalia, ach het scheelt toch weer!! Dan hebben we de afspraak op dezelfde dag! Spannend!!! Barbsan; ik ga denk ik voor de Joolz, ik hoor daar goede verhalen over! Enne... Nog maar 1 nachtje slapen! ☺️ Succes Babii en Barbsan, ik had vorige week echt knallende koppijn, gelukkig ging het na 3 dgn non stop weg. Hopen dat dat voor jou ook geldt.
Ja het heerst. Ik zit nu strontverkouden met knallende koppijn en een hoest als een zeehond op mn werk. Lol Eulalia, ik kan dat heel goed begrijpen hoor, wat zegt je eigen gevoel? Qua kinderwagen, ik heb mn bugaboo van 6 jaar geleden nog (nieuw gekocht) maar denk dat ik toch voor een andere ga en die op marktplaats of iets dergelijks verkoop. Ik vind de Stokke wel leuk omdat hij zo hoog is. Beterschap dames!
mijn gevoel zegt meisje! maar misschien ook meer omdat ik een jongetje nog wat spannend vind, dat ken ik helemaal nog niet!!! ben ik dan wel een goede jongensmama! zou het echt wel heel erg leuk vinden hoor na onze meid maar jeutje EEN JONGEN dat klinkt gek man. Een beetje wat de boer niet kent gevoel, heel maf haha
Nou ik heb t al 3 weken aansluitend, dus ga er niet vanuit dat het nog snel weggaat helaas. Joolz is inderdaad ook echt een hele fijne wagen. Maar te duur voor ons.
Ik wil me nog graag aansluiten bij de groep ( Als dat nog kan ) Ik ben vandaag precies 15 weken zwanger, dit is mijn eerste zwangerschap en ben 19 jaar. Zaterdag hebben we een pretecho geplant en willen we ook het geslacht weten spannend! Fijne zwangerschap allemaal.