Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Eulalia, dat is wel een grove fout dan. Laten we dan maar hopen dat er iets te zien is en alles goed is :).

Btw jouw bepaling staat de 28e op het lijstje, maar je weet het al toch?

Ooooo Barbsan, wat rot meid. Hoop dat je jezelf snel beter voelt. Belabberde aan het zwanger zinn is dat je van alles qua medicatie niet mag.

Hier heel druk weekend gehad. 2 verjaardagen en mochten mee naar première van 2 kleine kleutertjes (van Monique Smit). M'n schoonzus is persfotografe dus we hebben nogal eens de mazzel om mee te mogen.

Helaas kan m'n oudste niet tegen verandering, drukte ed (men vermoed haar van adhd) maar kan later pas uitgezocht worden. Ze is er behoorlijk extreem in. Dus na 20 min was ze het ook echt zat en begon te violen. Ach ja, het was een erg leuke voorstelling voor kindjes :). En we hebben het toch maar weer geprobeerd. Vorig jaar ging het helaas ook fout, maar we proberen het gewoon volgend jaar weer.

Nu een verjaardag voorbereiden. Nog een kleine week en m'n meisje is alweer 3 jaar, slik!

2. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat gaat het hard he. Heel veel plezier met voorbereiden. Toch ook wel weer leuk en verjaardag!

Ik twijfel of ik mn vk moet bellen. Dit word namelijk al dag 3 dat ik niks eet en nog steeds aan het spugen ben..

3. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Jakkes Barbsan, ik zou wel even bellen als je niks binnenhoud. Je hebt toch bepaalde voedingsstoffen nodig...

Herkenbaar Babbi, bioscoop bezoek is aan ons ook niet besteed helaas.

Morgen naar vk, ik ga zóooo zeuren om een potty shot!

4. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Oh Barbsan ik zou zeker de VK even bellen! Lijkt me inderdaad dat je voedingstoffen moet binnen krijgen

5. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    It's a boy!! 💙

6. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aah wat leuk zeg!
    Gefeliciteerd

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Barbsan, zeker even bellen. Even vragen om emasefene zetpillen. Kan je het braken ietwat tegenhouden. Ik gebruik het tot de dag van vandaag.

Flowers, wat leuk! Van harte :).

8. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Proficiat Flowers!

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Barbsan: beterschap

cursus: bij de eerste ook niet gedaan, nu ook niet. bij eerste mede door tijdgebrek. Nu door geldgebrek. Had tijdens de bevalling ook niet het idee dat ik iets had gemist. Vorige keer wel 2x info avond bij het ziekenhuis en rondleiding gedaan. Die sla ik nu ook over. :)

Morgen laatste dag werken.Voelt wel raar. Maar denk dat ik het werktempo nog lang had volgehouden. Vandaag super druk en heel veel harde buiken. Gelukkig komend weekend 'maar' 1 afspraak.

10. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Flinke domper, de vk keek met het echo apparaat alleen naar het hartje en dat was prima, binnen 10 seconden gepiept (alles liep ongeloofelijk uit en we zaten ook al een half uur te wachten) dus kreeg een beetje het idee dat we er even tussendoor moesten. Nog geen geslacht bekend dus!

11. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ah dat is balen dizzy!

Ik ben net bij de huisarts geweest aangezien ik vannacht met vreselijke steken in mn bed heb gelegen en dit bijna de hele nacht doorging..
    Nu maar bloefgeprikt, ze denkt dat het misschien iets is met mn lever of galblaas. Hoop het toch niet :(
    Voor fe zekerheid tochc de vk gebeld,en. Mag zo even langs komen om even zeker te weten dat alles goed gaat met mn ventje..

Hoe gaat het verder met de rest?

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Kom vanavond weer uitgebreid bijlezen en reageren.

Zag dat er nog een jongetje bij is gekomen, leuk!!

En ik slik ook nog steeds de emafesane pillen. Zou het dus zeker even aankaarten bij de vk.

Hier gaat het wel goed. Ben alleen echt extreem moe de laatste paar dagen. Normaal wordt ik snachts ook van elk geluidje wakker. Vannacht moest m'n vriend mij wakker maken omdat M lag te huilen..

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

En heb nog wat spulletjes gekocht:D

14. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Barbsan: goed dat je bij VK mag komen en bloed hebt kunnen prikken.
    Hopen op een goede uitslag!

Leuke kleertjes Boommm!!

15. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Kun je niet meteen bij VK als er zoiets is? Of heb je geen vk in het ziekenhuis? Wel fijn dat je daar ook heen mag om te kijken of alles goed is.

De moeheid is hier gelukkig redelijk weggetrokken, voel me een stuk fitter dan in het begin.

En die kleertjes <3 Ik wil ook shoppen *stampvoet*

16. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Even de tijd nemen nu om bij te lezen en te reageren :p

Barbsan: Gefeliciteerd! Leuk een jongetje :) Maar wat vervelend dat je zo ziek bent. Hopelijk knap je snel op, beterschap meis

Pioenroos28: De eerste keer geen zwangerschapscursus gedaan en ook geen spijt van gehad. Ik heb het gevoel dat zoiets niet echt voor mij is.

Eulalia: Leuk nog een meisje erbij en dat jullie gevoel juist was. Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed zit bij je zus

Flower86: Gefeliciteerd! :)

Dizzy: Balen, echt rot dat het zo snel ging

Boommm: Wat leuk die kleertjes ;)

Hier gaat alles goed. Niks te klagen eigenlijk. Wel een beetje moe maar dat komt vooral omdat ik steeds laat ga slapen en N. de laatste paar nachten veel wakker is. Ze is een beetje hangerig en huilerig en ik heb het gevoel dat ze ziek gaat worden. Hopelijk heeft mijn gevoel geen gelijk.
    Stiekem wel jaloers op alle geslachtsbepalingen, ik wil ook winkelen ;)
    Ik ga nu weer proberen een beetje bij te blijven met lezen en reageren

17. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Hallo Allemaal,

Mag ik misschien met jullie meeschrijven? Ik vind het namelijk wel fijn om mee te schrijven en helemaal omdat we in dezelfde periode zitten! Momenteel ben ik 14+3 weken zwanger van ons eerste kindje en dat spontaan na bijna twee jaar wachten. Ik ben zelf 23 en mijn man 24.

Groetjes! Als het te druk word moeten jullie het maar even zeggen!

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat wordt een pret echo bureau bellen hahaha. Vervelend is dat he als het allemaal zo snel tussen neus en lippen door moet. Gelukkig neemt m'n gynaecoloog altijd de tijd :).

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hoe was het Barbsan? Heb je nog mogen kijken?
    Hier slik ik geen emasefene maar heb een zetpil . Pillen braak ik er zo uit zucht.

20. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Leuke kleertjes bloom waarvandaan???

Deel Deze Pagina