Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

#101 Boommm, 22 jul 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2015
    ♥ Zwanger ♥

Meisje26 (?? jaar) derde kindje Uitgerekend op: 15 Maart 2016 - ♥♥
    Rae (?? jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 16 Maart 2016 - ♥♥
    MamaOktober13 (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - ♥♥
    Nikie86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2016 - ♥♥
    Pioenroos28 (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 21 Maart 2016 - ♥♥
    Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥
    Barbsan (?? jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - ♥♥
    Eulalia (?? jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 23 Maart 2016 - ♥♥
    Wodjeka (?? jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - ♥♥
    Inky85 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - ♥♥
    Flowers86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - ♥♥
    Marae (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - ♥♥
    Masrya (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - ♥♥
    Joy1 (23 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Maart ♥♥
    Lieke86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Maart 2016 - ♥♥
    SuusD (25 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Maart 2016 - ♥♥
    Elfs (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 31 Maart 2016 - ♥♥

♥ Afspraken ♥

03 Augustus
    Boommm - Intake VK en eerste echo.
    Nikie86 - Eerste echo.

04 Augustus
    MamaOktober13 - Intake VK en eerste echo.

05 Augustus
    Joy1 - Intake VK.

10 Augustus
    Eulalia - Intake VK en eerste echo.
    Barbsan- eerste echo
    Inky85 - Eerste echo.

11 Augustus
    Masrya - Eerste echo gyn.
    Pioenroos28 - Intake VK.

12 Augustus
    Pioenroos28 - Eerste echo.

13 Augustus
    Flowers86 - Eerste echo.

17 Augustus
    Marae - Intake VK en eerste echo.

26 Augustus
    Inky85 - Intake VK en termijn echo.
    ---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

2. Marae

Marae Niet meer actief

Gezellig, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk dat je over 3 weken al een echo mag. Spannend hè :)
    Al last van misselijkheid enzo?

3. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Pioenroos! Gefeliciteerd!

4. Marae

Marae Niet meer actief

24 jaar, tweede kindje, uitgerekend 28 maart.
    17 augustus intake en echo

5. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even spammen... :D

Mijn knaltest en cb test van vanmorgen! :D:D

Ik kan de vk gaan bellen!
    Weet van mijn zoontje dat de eerste echo ongeveer met 9 weken is, dus dat zal de week van 24 augustus worden.. zo lang nog..

6. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Welkom!

Ik ga zo heerlijk werken, met alle heerlijke kwaaltjes en nog niks mogen zeggen..
    Ik heb oom zo slecht geslapen. Lijkt wel of er een wekker in mijn hoofd zit nu al een aantal dagen om half 7 wakker.. Fijn!

7. Pioenroos28

2 jun 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,
    Jullie ook allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Het blijft bijzonder toch ;)
    (heb 5 testjes gedaan voordat ik het echt kon geloven… haha was op de knalstreep aan het wachten:D)
    @ Marae, ja behoorlijk misselijk heel de dag door maar in de late middag en avond word het wat erger. Overgeven heb ik tot nu toe gelukkig maar een keer gehad.Maar mijn dagelijkse kost bestaat uit cracottes en yoghurtjes, en avondeten is een muise hapje. Manlief vraagt altijd lief of ik echt wel genoeg heb gegeten;). (heeft er laatst grapjes over gemaakt dat als het zo blijft ik nog lang om mijn buik kan wachten:D)
    heb ook dagelijks last van menstruatie achtige krampjes, best wel hevig op sommige momenten. En da word ik dan ook wat misselijker van.
    Vanavond heb ik de intake van Moeders voor Moeders, mag dan na de vakantie meteen van start gaan. ( kon het dus ook niet laten om meteen van alles te gaan regelen;))
    En ja borstvoeding, dat is bij mij nog maar de vraag of dat wel gaat lukken. Ik heb 3 jaar geleden een borstverkleining gehad dus heb kans dat het niet gaat lukken. Ik zou het wel graag willen proberen.

8. Pioenroos28

2 jun 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha dat klingt zo bekend, voel me op somige momenten echt niet lekker. En dan kun je da nog niets van zeggen.....

ik leef met je mee ;)

9. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha vervelend he !
    Daarom is het zo heerlijk om het hier van je af te kunnen lullen..
    Ik vind het allemaal ook nog zo onzeker..
    Want nu ben je heel happy dat je zwanger bent, maar wat als het hartje nou niet klopt met je eerste echo.. Pff lijky me vreselijk.
    Kan je dit aan zien komen op een of andere manier? Minder last van symptomen of symptomen die afnemen etc..?

10. Marae

Marae Niet meer actief

Ik heb geen idee of je dat aan kunt zien komen. Wat ik kan bedenken is toch een afname van HCG maar als je kwaaltjes minder worden hoeft dat natuurlijk niet persé het geval te zijn. Of iedere week een test doen mIsschien? Ik kan vanaf 12 weken luisteren met doppler apparaatje. Had ik bij mn dochter aangeschaft en dat was zo'n uitkomst op onzekere momenten!

11. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Barbsan, dat kan je helaas niet aan zien komen, tenzij je lichaam het vanzelf afstoot, maar dan krijg je een miskraam. Het kan ook plots stoppen met groeien, maar dat het wel blijft 'plakken', dan zie je het pas met de 1e echo.. Die eerste weekjes zijn slopend!

Ik heb ook een doppler, maar je kunt pas met 11/12 weken luisteren, dan heb je je eerste echo al gehad. Ik werd juist super onzeker van de doppler, omdat ik het hartje niet kon vinden. Super in de stress! Pas na een week of 15 had ik het hartje snel gevonden, en dan was het wel fijn. Maar dan is ook al bijna de tijd dat je het kan voelen, (bij de een wat sneller dan de ander). En dan heb je de doppler niet meer nodig..

12. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb om het mijn ouders te vertellen het boekje; bobbi wordt grote broer gekocht. En dan plak ik een stickertje over de titel Bobbi en daar maak ik mijn zoontje zijn naam van. Ik kreeg hem net binnen, zit ik het boekje te lezen, krijg ik spontaan tranen in mijn ogen.. Hallo hormonen! hahaha

13. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heerlijk he die hormonen. Ik zit ook al om alles te huilen haha !
    Ik denk dat ik zon soort bouwproject bord maak. Gewoon klein hoor en dan erop zet: project ; eindatum blabla en dan fe echo erachter

14. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net de verloskundige gebeld...
    Intake 19 augustus.. en de eerste echo pas in de eerste week van september! :$ Maar die afspraak moet ik nog maken want hun agenda liep nog niet zo ver..

Ik kan eventueel wel eerder als ik dat perse wil.. Maar dan moet ik het zelf betalen.. Voor de 9 weken krijg je het niet meer vergoed..

15. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    #115 SuusD, 22 jul 2015
    Laatst bewerkt: 22 jul 2015
    hier zo min mogelijk een echo met een digitaal apparaat bij mijn dochtertje zag ik dat ze pruil lipje trekte en toen ze geboren was deed ze dat als ze ziels ongelukkig was dus dat wil ik zo min mogelijk
    dus alles met de dopler van hout
    alleen de 20 weken echo omdat ik dit belangrijk vind met open ruggetje enz.

16. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf wanneer kun je zo'n houten doppler gebruiken Suus?
    Gebruiken ze die doppler dan ook bij de vk? Of gebruiken ze daar wel een 'gewone'?

17. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas niet barbasan. Ik heb een keer een (windei) miskraam gehad. Dit werd pas gezien bij de echo van 8 weken. Het vruchtje was al gestopt bij 4/5 weken maar het vruchtzakje groeide verder. Op de echo was daarom alleen het zakje te zien met niks erin. Je lichaam denkt dan nog wel zwanger te zijn en stoot het daarom niet af. HCG blijft ook omhoog gaan, maar dan langzamer. Heb daarom ook een curretage gehad. Ik heb ook nooit iets raars gevoeld en dit kwam dus heel hard aan bij de echo. Je verwacht t niet. Daarom vertellen wij het ook nog niet aan iemand...eerst een goede echo :);) Je weet nooit of t goed zit totdat je de eerste echo hebt gehad

18. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elfs wow wat een test!!! Mooi hoor!! Wat betreft die doppler...bij onze vk gebruiken ze de gewone ;) maar mss bij andere wel een houten.

19. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blehhh hier soms vlagen van misselijkheid. Dan denk ik ik eet iets maar dan nog trekt t niet altijd weg. En op t ander moment voel ik me weer goed..wrm gaan die eerste weken zo langzaam hihi

20. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL

Welkom!!! :D gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina