Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vandaag bij de hap geweest. Verloskundige zei lever morgen je urine maar in maar ik had zoveel pijn in mn rug en buik dat ik dat niet ging halen.

Nu thuis met een kuurtje. Waarschijnlijk nierbekkenontsteking.. Zoveel pijn nu en hij werkt pas met 48 uur :(

2. Pioenroos28

2 jun 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Da ben ik ook weer, de laatste tijd erg druk geweest.....
    Heb echt super lang nodig gehad om alles bij te lezen.

Status bij mij is, erg moe, vergeetachtig en veel moeite om de concentratie te houden bij een 40uur werkweek... Heb de afgelopen week na het werk alleen maar liggen slapen. Echt super jammer.
    En ja slapen over het algemeene word ook steeds lastiger.

Hier is de 20 weken echo (31-10) hartstikke goed gegaan alleen wilde de kleine niet echt meewerken.. Lag blijkbaar niet goed voor een aantal metingen, maar is uiteindelijk wel gelukt.

Wij krijgen een Meisje :D
    Dus meteen gaan shoppen.. En vandaag de kamer opgezet .

Zo leuk allemaal......

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    O Barbsan, wat rot zeg :(. Hoop dat je jezelf snel beter voelt. Over het algemeen werkt ab heel snel! Beterschap.

Pioenroos, vervelend die vermoeidheid. Hier stopt het niet en heb dan geen 40 urige werkweek, maar ja, de fulltime zorg van m'n meisjes is ook een fulltime job, lol.

Super leuk een meisje, van harte! Doe vooral rustig aan en spring lekker in wanneer je kan!

Ik ben overigens erg benieuwd naar Masyra! Die had natuurlijk een operatie gehad en die heb ik al even niet gezien. Hoop dat alles goed gaat met haar en de baby.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

MirjamRamon (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 13 Maart 2016 - Meisje!
    Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Eulalia (25 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2016 - Meisje!
    Pioenroos28 (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 21 Maart 2016 - Meisje!
    Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje!
    Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje!
    Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje!
    Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje!
    Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje!
    Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje!
    Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Jongetje! & Jongetje! & Meisje!
    Elfs (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Jongetje!
    Masrya (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - Jongetje!

Jongens: 8 & Meisjes: 7 & Verrassingen: 0

♥ Afspraken ♥

3 November
    Elfs - 20wekenecho.
    Mamavantwee - 20wekenecho.
    4 November
    Babii - 20wekenecho.
    6 November
    Flowers86 - 20wekenecho.
    9 November
    MirjamRamon - 20wekenecho.
    11 November
    Dizzy - 20wekenecho & controle VK.
    12 November
    Barbsan - 20wekenecho.

♥ Sterretjes ♥
    ☆ Rae, ☆ Lieke86, ☆ Inky85, ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983.

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

5. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Boommm, fijn dat alles met jullie meisje goed is. Als je bm echt heel kort is kunnen ze toch een cerclage plaatsen?

Wat fijn een goede echo Vaddie, proficiat met jullie meisje!

Mamavantwee, hoop dat het hierbij blijft, lijkt me erg vervelend insuline spuiten.

Beterschap Barbsan!

Pioenroos, wat leuk een meisje, fijn dat jullie echo goed was!

Ik voel me verder best wel prima, merk alleen dat ik heel snel emotioneel kan worden om echt de domste dingen (liedjes, iets op tv...) Mijn hormonsters heb ik nog niet helemaal onder controle blijkbaar. Nog anderhalve week wachten en dan mag ik ook voor de 20 weken echo :D

Wat apart zeg onze lijst, bovenin allemaal meisjes en onderin allemaal jongetjes (uitgezonderd 1 van de 3 van Madeliefje)

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Btw Boommm, heb 19 december m'n 3D echo :). Maar goed, die hou ik puur voor mezelf dus zal ik niet delen oid. Maar denk wel even leuk te vermelden :).

20 november controle gynaecoloog.

7. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Geinig he Dizzy, dat was mij ook opgevallen; allemaal meiden bovenin en de jongens onderin, lijkt haast geen toeval 😃

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.887
    5.144
    113
    Boommm: Wat fijn dat het zo goed ging! Mag je zeker heel trots op zijn :)
    Maar wat vervelend die zorgen.. Proberen rustig aan te doen en niet te lang wachten met bellen.

Barbsan: Wat rot zeg. Hopelijk slaat de kuur snel aan!

Pioenroos28: Vervelend die vermoeidheid. Ik merk zelf ook dat ik na het werk helemaal op ben en ik werk nog minder dan jou. Maar wat leuk een meisje!

Natuurlijk is er één de spelbreekster in het lijstje ;) :D

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    hier ook echt super moe en veel harde buiken.

En sinds een paar dagen last van mijn heup.
    Iemand tips?

Vorige week bij de internist geweest en zaten wat bacterien in de urine. Nu wachten op de nieuwe uitslag (vrijdag)

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    O even een ego. Heb al dagen krampen in rug en buik. Herken dit echt niet als groei danwel bandenpijn. Dus ik heb even een test gedaan die ik standaard van de gyn meekrijg icm m'n eiwitten destijds en die geeft enorm positief op leukocieten :(. Dus morgen maar urine inleveren, en als ik 1 ding doodeng vindt tijdens een zw, is het ab tijdens de zw.

Heb nooit blaasontstekingen! 1x gehad en dat was na de ok van m'n ks. Ben zo bang dat het de kleine schaadt...

11. Pioenroos28

2 jun 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje aan jullie , hebben jullie ook last van hartkloppingen ?
    Heb da sinds drie vier weken last van en was erg schrikken in het begin.

Nu heb ik ook vaker steken bij mijn hart (denk ik) als ik inadem, niet altijd gelukkig, maar komt wel wat regelmatiger voor.
    Heb dat voor de zwangerschap ook wel eens gehad, maar wel veel minder dan nu.

Klinkt dit voor iemand bekend ??

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb er sowieso sneller last van nu, maar dat komt doordat je heel anders ademt nu. Je bent denk ook kortademiger,'of niet?

Anyway, ik zou het toch even laten checken; je weet het immers nooit. Maar herken het wel.... Ik ben astmatisch en mag m'n medicatie niet plus enorme allergieën. Dus dat werkt in alle opzichten enorm tegen bij m'n ademhaling en dat slaat dus over op m'n hart.

Maar ga er even mee naar de dokter!

13. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Babii en Pioenroos, hoe gaat het nu met jullie??

Pioenroos ik herken jouw klachten wel, ik heb die kloppingen alleen niet zo vaak. Wel de kortademigheid.

14. Pioenroos28

2 jun 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi flowers,

Ben gisteren op. Controle bij de VK geweest, en die wist niet echt hoe dat kwam en heeft me toch maar doorverwezen na de HA.

Die heeft een hartfilmpje gemaakt, maar dat was prima. (Gelukkig) Vandaag mag ik nog bloed gaan prikken, en dan is het weer even verder kijken.
    ...

Kan natuurlijk altijd door hormonen/stress komen, en ja "doe maar rustig aan" is zo makkelijk gezegd.
    Thuis lukt dat wel, maar op het werk...

15. mamavantwee82

21 nov 2012
    53
    0
    0
    Pioenroos, kortademigheid heb ik ook last van en bij veel inspanning ook last van hartkloppingen even.

Gisteravond de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit

Gistermorgen nog gebeld door het ziekenhuis omdat ik insuline gebruik moet ik ook nog een 20 weken echo in het Erasmus laten maken. Morgenochtend dus weer een 20 weken echo... Toch wel nerveus voor morgen..... Zometeen naar de gyn we hebben het er maar druk mee deze week hahaha

Hoe groot was jullie kleine van kruin tot stuit???

16. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Succes met je echo vandaag Babii!

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb geen echo hoor, morgen wel ;). Maar Thanks.

18. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ohhhh dan klopt het lijstje niet
    4 November
    Babii - 20wekenecho.

:$

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee ik zie het, maar kan best dat ik weer een verkeerde datum heb genoemd 😂😂.

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Pioenroos, heb je veel stress op het werk of privé wellicht? Kan natuurlijk ook eea verklaren. Desalniettemin heel fijn dat er niks is uitgekomen! Hopelijk is je bloed ed ook in orde :).

Mamaban2, super die goede 20 weken echo, van harte! Hier meten ze niet meer van kruin tot stuit, meting is niet meer betrouwbaar op dit termijn. Hier meten ze hoofd, biuik en bovenbeentje, delen door 3 en dat is je gemiddelde aantal weken. De grootte van je kindje meten ze niet meer. Maar nav hetgeen ze voelde ongeveer 21 cm al (maar hele kindje).

Hier gaat het wel. Na gisteren urine te hebben ingeleverd belde de ass op dat m'n infectiehaarden meevielen, ik zei al: mooi niet want de testen die ik van m'n gynaecoloog heb liggen, zijn knal positief. Maar madame was vergeten door te geven dat ik zwanger was. Belde me terug en zei; als u krampen krijgt moet u bellen. Waarop ik antwoord: waarom moet ik een vragenlijst met klachten invullen, als u het toch niet leest, daarop staan duidelijke aanhoudende krampen in buik en rug met steken en veel plassen plus veel afscheiding. Mevrouw, kom morgen maar langs, dus weer hele nacht plassen en pijn....

Vanochtend langs gegaan, weer urine ingeleverd en ja hoor, duidelijke infectie te zien dus wordt nu ab voorgeschreven door ha. Wel erg jammer dat ik zo angstig ben voor ab tijdens de zwangerschap, maar goed. Ben altijd bang dat het m'n kindje schaadt. Hopelijk is de pijn snel over, bah.

Deel Deze Pagina