Ja bij mij gebruiken ze ook een gewone. Maar ik dacht omdat Suus dat niet wil, vroeg ik mij af of de vk zich daar aan aanpast
Heel herkenbaar. En dan heb ik honger een hap en dan heb ik al geen zin meer.. Zo gaat het de hele dag..
Ja dat heb ik ook, ben echt blij dat forum bestaat! Maakt het wat makkelijker als je met iemand kunt praten die in de zelfde fase zit Wat betreft de echo probeer ik vooral positief te blijven, je kunt het namelijk ook zo bekijken : waarom zou het niet goed gaan dan? De onzekerheid blijft zeker, maar soms helpt een positieve instelling @nikie 86 ja dat heb ik ook, soms helpt eten idd, maar helaas niet altijd .
Vandaag was ik helemaal niet misselijk Vond ik een beetje gek want gister hing ik nog boven de wc. Dus m'n allerlaatste kruidvat test moest er ook aan geloven. Maar dat is gelukkig een enorme KNALLER! Ik ben weer helemaal zen
Zit te twijfelen om het deze week al te gaan vertellen.. Mijn vader is morgen namelijk jarig, zou een leuk verjaardagscadeau zijn toch..?
Ja dat is een leuke gelegenheid! Wij hebben het toevallig net aan m´n schoonouders verteld. Dmv een shirtje met ´grote zus´ die mijn dochter aan had. Ze hadden het eerst helemaal niet door, echt grappig. We hadden mijn ouders ook uitgenodigd voor een bakkie maar die konden niet. Dus die horen het morgen. Zij zijn ook de enigen die het te weten komen hoor. De rest allemaal pas na de eerste echo en de wijde wereld pas rond 12 weken. Wel fijn om het al te vertellen vond ik! Omdat je er zelf zo vol van bent is het toch leuk om je geluk te delen.
Sterkte Rae! Hier gaat het helaas ook niet goed. Ik had steeds veel last van krampen/steken in mijn onderbuik en afgelopen 2 dagen niet echt misselijk meer. En toen ik vanmiddag om 14:30 naar de wc ging bruin bloedverlies, wel redelijk wat. Dus maar naar huis gegaan, nog steeds bloedverlies maar nu meer rood. Moet ik nu VK bellen?