Vandaag weer controle en een echo gehad. Alles was goed met kindje, met moeder wat minder, Maar hey zijn we gewend . In ieder geval 11 december weer controle gyn plus echo en 19 december 3D echo .
fijn dat met de baby alles goed gaat. Balen dat je met jou minder gaat. Hopelijk nog enige verbetering. (dromen mag he)
Ach er zijn veel ergere dingen op de wereld en het is gelukkig maar 9'maanden en daarna heel veel jaren aan geluk en plezier .
Wat heerlijk even naar de zon Madeliefje! Ik zit hier op mn werk en doe heel hard mn best om niet in slaap te vallen, oververmoeid denk ik. Het is inderdaad maar 9 maanden, maar wat kan dat soms lang duren
Poe ja soms wel, haha. En als ze eruit zijn denk je: wat is het snel gegaan! Oei; slaap je wel goed dizzy? Anders proberen de avonden lekker op bed te liggen, rust je indirect ook toch?
Hoooooooi! Alweer een poosje geleden.. Tijd vliegt en kruipt voorbij. Hier gaat alles goed. Nog steeds veel last van harde buiken, maar door echt rust te nemen is m'n baarmoederhals (nog) niet verder, gelukkig. Blijf wel onder de strenge controle, maar voordeel daarvan is dat we weer vaker naar de baby mogen kijken. Zindelijkheid van N gaat steeds beter! Overdag nog maar een ongelukje vaak en verder gaat alles op de wc. Alleen poepen is nog een dingetje, dat houdt ze op tot ze s'avonds een luier om krijgt. Maar ben zo trots. Had nooit verwacht dat het zo soepeltjes zou verlopen! Heb trouwens het eerste pakje voor de baby gekocht. Moet er alleen nog een leuk roze shirtje bij kopen.
Baby kijken mag ik a.s. vrijdag weer. Heb ik een groeiecho. Voel de baby in ieder geval goed dus naar mijn idee gaat het daarbinnen goed. Met mij gaat het minder lekker. Zit niet lekker in mijn vel. Man is nooit thuis (o.a. vanwege een tijdelijk vrijwilligersproject) en de vrije tijd die hij heeft wil hij vaak doorbrengen met vrienden i.p.v. zijn gezin. Daardoor heb ik gevoel dat wij niet meer belangrijk zijn. Nou denk ik niet dat hij het zo voel, of er uberhaupt over nadenkt. Ben dus bang dat ik weer richting depressie gaat. Zouden er vanavond over praten maar hij werd (onverwacht) opgeroepen om mee naar een intervieuw te gaan omdat iemand anders niet kan. Compleet geen eetlust dus ik speel vals om mijn suiker goed te krijgen. Morgen naar diabetesverpleegkundige dus eens kijken wat die zegt. Vrijdag dus echo en naar de gyn.
Leuk pakje Boommm! Ik heb vorige week voorzichtjes de eerste mutsjes en pyamatjes gekocht, eerste pakje gaat een mini drama worden want vl en ik hebben niet echt dezelfde smaak @ Vaddie Man is nooit thuis (o.a. vanwege een tijdelijk vrijwilligersproject) en de vrije tijd die hij heeft wil hij vaak doorbrengen met vrienden i.p.v. zijn gezin. Daardoor heb ik gevoel dat wij niet meer belangrijk zijn. Spreek dit uit naar je man. Jij vind tijd samen belangrijk, hij kan daar tijd voor vrijmaken ipv met zijn vrienden te hangen. PRATEN PRATEN PRATEN, niet mee blijven rondlopen. Zeker niet als je al eerder depressief bent geweest.
Tijd geleden en wat gaat het snel Boommm: Wat een leuk pakje! En gelukkig nog niks veranderd met je baarmoederhals. Fijn dat de zindelijkheid ook goed gaat, is snel gegaan! Mag je zeker trots op zijn Vaddie: Wat rot zeg, maar inderdaad wat Dizzy al zegt: erover praten is het belangrijkste. Hopelijk vind je snel tijd om te praten. Hoe was het bij de diabetesverpleegkundige vandaag? En leuk om vrijdag de baby weer te zien Dizzy: Ik vind dat je lang gewacht hebt met de eerste dingetjes kopen, of ik was snel haha
Bij de verpleegkundige ging prima. Eigenlijk geen bijzonderheden wat dat betreft. Het praten: vanmorgen (6.00 haha) in ieder geval mijn gevoel duidelijk uitgesproken. Hij gaat erop proberen te letten. Heeft in ieder geval vandaag zijn best gedaan. En zijn afwezigheid: tja daar is t/m de kerst niks aan te doen. Alle zaterdagen zijn volgepland dus hij heeft ook enkel 'eigen' tijd op zondag en maandag avond. Gaat helemaal goed komen. Ik voel me in ieder geval vandaag een stuk minder down.
Oh ja, hier eerst pakje ook al gekocht. Helemaal knal roze in een lekker zacht stofje. Zijn we vrijwel meteen klaar met kopen, hebben alles van oudste dochter nog.
@ Madeliefje, ik heb erg lang gewacht.. maar dat komt ook omdat ik weet dat ik op zolder nog 4 kisten jongetjes babykleding heb staan Binnenkort dat eens gaan uitzoeken en dan wat leuke spulletjes erbij kopen. Goed dat je gepraat hebt Vaddie!
Vaddie: Fijn! Goed dat je gepraat hebt en je beter voelt Dizzy: Haha 4 kisten, dan snap ik het! Hier voor een meisje ook veel minder gekocht, had ook nog veel bewaard. Wat kleine maatjes erbij en vooral jongenskleding dus
Boommm; leuk pakje zeg! Hoe is het met de harde buiken? Vaddie; goed dat je hebt gepraat, dat lucht vaak op!! Madeliefje en Dizzy; ik heb ook echt nog maar weinig spullen! Ik word er een beetje nerveus van! De kamer wordt eind december geleverd en ik wil daarna wel dat alles een beetje klaar is.
Ik heb nog niet eens een kamer.. ja wel uitgezocht maar we hebben onszelf tot januari gegeven om het huis te verkopen en anders kopen we alvast een wiegje met bijbehorende lakentjes omdat we in het begin toch willen dat hij bij ons op de kamer ligt maar de babykamer moet toch echt wachten tot we een nieuw huis hebben. (heb ook nog een 'oude' babykamer op zolder staan, mocht het echt nodig zijn). De commode heb ik als ladenkast op mijn kamer staan dus kussen erop en voila klaar. Ik heb gewoon geen zin om dure meubels aan te schaffen en een hele kamer klaar te maken terwijl we weten dat we willen verhuizen. Zoveel kans ook dat met een verhuizing ook weer van alles beschadigt. Je hebt nog genoeg tijd Flower, gewoon rustig aan wat dingen kopen, kamertje klaarmaken als je daar rustig van word is natuurlijk ook helemaal prima. Ik ben denk ik ook wel iets te relaxed. Ik ben trouwens ook heel blij dat de 24 weken grens bijna in zicht is, voelt als een opluchting.
Dizzy: Logisch dat je wacht met de babykamer. Ik hoop dat het huis snel verkocht wordt. En wat lekker dat je er zo relaxed over bent, ik zou heel erg in de stress zijn haha. En Ik ben ook heel blij dat de 24 weken grens in zicht is! Wat voel ik me moe vandaag bleh
Ja erg rustig hier. Hier zit mijn buik ondertussen aardig in de weg. Groeiecho afgelopen week was goed. Baby ligt prima op schema. Mijn buik lijkt wat groot (goh) maar niet te veel vruchtwater dus geen reden tot zorg. (was vorige keer ook zo) Nu mijn dochter ziek. Vanmorgen bij het opstaan had ze 38,8 met een oorthermometer. Hoe vonden de andere kinderen sinterklaas? Hier erg leuk gehad en flink verwend
Vaddie. Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Hopelijk veranderd er nu wat. Hoe ziet jullie pakje eruit? Vervelend dat je dochter ziek is, zo sneu altijd, die zieke kleintjes. Flowers. Lief dat je het vraagt, zolang ik mij rustig hou gaat het goed en weinig last! Sinterklaas. Wij hebben een geweldige dag gehad. Kindjes enorm verwend en helemaa blij. Lekker Nederlandse pepernoten en ander lekkers erbij Wij zijn druk de laatste tijd. Vriend heeft het heel druk op werk dus is laat thuis en vroeg weg. En doet in het weekend vaak ook nog dingen voor werk. De 18e vliegen wij naar Nederland voor de feestdagen dus ben bezig met lijstjes maken met wat er allemaal mee doet. Hebben jullie trouwens nog een leuk idee voor een cadeautje voor de aupair? Ze vliegt met ons mee naar NL en gaat dan naar haar eigen familie toe en wil eigenlijk daarvoor dus al iets geven.. Maar vind het zo lastig. Of zal ik gewoon een extra geld bedrag geven?