Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @boomm: denk dat ze aan geld het meeste heeft.
    Eerste pakje is van fleece stof en lekker (zacht) roze) Hebben we gekocht bij de zeeman.

En dochter voor dag 2 39 graden koorts

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Vaddie: Wat sneu voor je dochter, hopelijk knapt ze snel op!

Boommm: Probeer ondanks de drukte toch je rust te nemen.
    Geld is altijd goed, dan kan ze zelf bepalen wat ze ermee doet. Of misschien een cadeaubon van bijvoorbeeld Douglas

Hier ook een hele gezellige sinterklaas gehad :)

Ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat. Steeds stiller hier

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Jep, die rust is ook de reden dat ik het topic amper check. Als er toch niemand komt, maar lees nu weer eea.

Boommm, zou inderdaad geld geven, dat is altijd goed, althans hier dan. Probeer inderdaad je rust te nemen hoor!

Vaddie, fijn dat alles goed was bij de Vk! Wat vervelend joh een dochter die ziek is :(. Hier helaas bekend mij, m'n kids waren continu ziek. Nu enkel nummer 2 nog tot de amandelen weg zijn.

Hier verder weinig te melden. Erg moe, geen energie en fikse pijn aan bekken. Heb m'n 3D verplaatst van 19 december naar 2 januari, dan heeft hij iets meer spek.

Hebben jullie weleens een fb groep gehad? Persoonlijk deel ik daar in m'n vorige uitgerekend topic veel meer dan hier.... Die kan je op geheim zetten, en kunnen enkel wij het lezen. Durf dan ook foto's van m'n kind te plaatsen haha. Kijk maar, dan maak ik hem evt wel aan ... Misschien wordt het dan ook ietwat drukker weer 😇

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier ook een fb groep van mijn vorige zwangerschap. Diverse zelfs. :)
    Ik doe mee. :)

Hier juist helemaal geen ziek kind gewend. Ze is tot nu toe maar 2x echt ziek geweest. 1x buikgriep, duurde 2 dagen. En 1x gewone griep en dat was ook binnen 4 dagen weer vrijwel over.
    En leek het vanmorgen beter te gaan. Nou dat leek alleen maar zo. Nou steeds ruim 39 graden koorts. Als het morgen nog zo is even langs de ha.

Helaas ondertussen zelf ook een kop vol snot.

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wat onwijs sneu is dat he :(. M'n oudste had oor en amandelproblemen en de jongste ook. Beiden buisjes en de oudste amandelen eruit. Sindsdien nooit meer ziek, tot vorige week! Toen had ze een fikse buikgriep te pakken en dit schijnt te heersen.

Hoop dat je kleine zich snel beter voelt! En jij zelf maar aan de zoutoplossing zodat het er allemaal uitkomt :(.

Als de anderen er ook behoeften aan hebben zal ik een fb aanmaken. Deel daar dan meer, dan hier zoals bijv een echo Hahaa.

6. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Is inderdaad een stuk rustiger geworden hier!
    Ik zit nu op facebook in een maart 2016 groep, en ben daar inderdaad stuk actiever waardoor ik hier niet echt aanwezig ben haha

7. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Hier gaat alles nog steeds goed, wel steeds meer bekkenpijn helaas maar ach, het belemmert me tot dusver nog niet echt.
    Sinds vorige week zit ik samen met een vriendin (toevallig bijna tegelijk uitgerekend) op zwangerschapsyoga. Dat bevalt goed; even bewust rustig aan en een moment voor jezelf. Doen anderen nog aan yoga/gym?
    De babykamer werd eigenlijk pas eins jan geleverd maar gelukkig hebben ze de dag voor kerst nog plek!

Vaddie; hoe is t nu met je dochter?

Boommm wat leuk dat je naar Nederland gaat! Over het cadeau voor de au pair, ik zou dan voor een bon kiezen zodat je echt een 'cadeau' geeft.

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Dochter is iets aan het opknappen. Stond op zonder koorts maar ondertussen weer op bijna 39 graden. Effe naar bed en dan zal ze zich weer iets beter voelen.
    Ze eet wel weer dus gaat de goede kant op. Wil morgen ook weer naar psz. Iets wat ze gisteren nog niet wilde.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Facebook. Ik heb geen Facebook meer en heb er eentje speciaal aangemaakt omdat we met de januari mama's overgingen. Maar ben daar bijna niet actief.. Maar als jullie liever overgaan op Facebook vind ik dat prima!

Vaddie. En? Kon ze naar de psz vanochtend? Vervelend dat ze zulke hoge koorts had. Hopelijk vandaag beter.

Flowers. Wat leuk dat jij en je vriendin bijna tegelijk lopen. Ik heb nooit een cursus gevolgd, is niet echt iets voor mij. Maar leuk dat het zo goed bevalt. Ik deed in NL wel altijd aan yoga, vond het heerlijk!

Hier ook buikgriep in huize Boommm. Eerst werd M al kotsend wakker om 23.00 en een half uur later begon N ook. Hele nacht bezig geweest en op een gegeven moment had ik gewoon geen beddengoed meer over. Begon rond 03.00 m'n vriend ook.. Hele huis meurt naar kots haha. Dus heb vandaag een drukke dag met wassen en ziekenverzorging. Vriend is wel gaan werken vanochtend, maar verwacht hem wel vroeg thuis.

Ben trouwens bezig met het huis kerstproof te maken. Heb al een boom gekocht en wil die misschien vanavond gaan opzetten. Hebben jullie de boom al staan?

10. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Hoop dat je dochtertje zich beter voelt Vaddie, sneu is dat altijd bij kinderen als ze niet lekker zijn.

@ facebook, ik heb zelf geen facebook maar als het een besloten groep is zou ik een account kunnen aanmaken, dan alsnog niet met mijn eigen naam etc, brr ik ben daar echt huiverig voor.

Leuk hoor alles versieren Boommm! Ik heb de buitenkant al klaar, dus hertjes buiten en zo'n tak met ballen in de ramen met sneeuw maar nog geen mooie boom kunnen vinden.

11. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Flower86: Hier geen gym/yoga. Niet echt iets voor mij denk ik maar ergens ben ik toch wel nieuwsgierig haha

Vaddie: Fijn dat je dochter aan het opknappen is en waarschijnlijk alweer naar de psz kon

Boommm: Jeetje, ik hoop dat iedereen snel opknapt!
    Hier staat de boom sinds woensdag (nog nooit zo vroeg gezet :p) Was veel werk maar ik ben tevreden

Facebook: Ik ben helaas ook niet zo actief op facebook

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Dochter is idd vanmorgen naar de psz geweest. 'Pas' in de loop van de middag kreeg ze wat verhoging. Maar echt lang niet zo hoog als de vorige dagen. Ze eet weer en wilde niet slapen (misschien ook omdat haar oma en tante er waren) dus een goed teken.

Ik ben erg actief of fb. Maar komt ook omdat ik thuis zit. :)

13. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Ik ben eigenlijk ook totaal geen type voor yoga maar door mijn vriendin ben ik overgehaald. Eigenlijk bevalt het dus wel 😃

Ik ben geen voorstander om het voort te zetten op Facebook.

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Is prima meiden, maar wegens m'n eigen privacy en die van m'n kids zal ik vrij weinig hier plaatsen inzake hun en mezelf. Sowieso is het helaas een beetje een doodlopend topic met de tijd. Zijn er ook al veel weggevallen helaas.

Succes allemaal en als ik buiten m'n moderator om eraan denk hier te reageren, doe ik dat.

15. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ja heel jammer al die dames die afgehaakt zijn, maar misschien komen ze nog terug tegen de tijd dat het verlof begint :)

@ de Boom, hij is van het weekend opgezet, ben er blij mee (nog wel). Gisteren (eindelijk) m'n aanzoek gekregen en verder alles nog zn gangetje met een héél snel groeiende buik. Zit die bij jullie ook al in de weg met bukken etc?

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dizzy. Zo leuk om mee bezig te zijn he? Heb hier een vaas met ballen op tafel staan, een boom en een houten ster met lichtjes aan een grote rode strik boven de box. Verder nog wat lichtjes buiten door de heg heen. Vind het zó gezellig!

Wat leuk trouwens, een aanzoek. Hoe heeft hij je gevaagd? Gefeliciteerd! Wanneer willen jullie gaan trouwens? Wij zijn al bijna 2 jaar verloofd geloof ik haha. Hebben onze trouwplannen toen uit moeten stellen.

Ik vind het weer tijd voor buik foto's! Zal morgen zelf eentje maken en plaatsen.

Hoe is het verder bij iedereen? Al spulletjes gekocht en aan de babykamer begonnen? Controles gehad?

17. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Ik ga even tijd nemen om een uitgebreide update te geven:

Dizzy: Wat leuk! Gefeliciteerd! :) Ik ben ook benieuwd hoe hij je gevraagd heeft en naar de trouwplannen

Eigenlijk gaat alles nog steeds goed. Ik voel wel dat het steeds zwaarder wordt maar het kan erger.
    Sinds vorige week kan ik de kindjes ook steeds beter onderscheiden qua bewegen, heel apart.
    Wel heel erg moe. Deze week is officieel mijn laatste werkweek dus daarna tijd voor rust. Ik zie er best wel tegenop eigenlijk, voor mijn gevoel ga ik me vervelen. Maar komt vast wel goed. Sowieso eerst de feestdagen, veel zin in!

Ook zijn we met veel dingen bezig.
    Zo staat er sinds vorige week een 7 persoonsauto voor de deur, want met zijn zessen gaat niet meer lukken in de oude. Mijn auto houden we wel nog. De babykamer is ook zo goed als af, alleen nog wat kleine decoratie dingetjes. En ook de namen komen steeds dichter bij de definitieve namen.

Ik ben ook benieuwd hoe het met iedereen gaat

18. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Ook ik ben nieuwsgierig hoor Dizzy hoe hij je gevraagd heeft, leuk!! Willen jullie op korte termijn trouwen of heb je nog geen idee?
    Ik ben nu ruim een jaar getrouwd en vond het echt een super beleving.

Qua kerstaankleding heb ik geen grote boom maar 2 kleintjes en verder wat versieringen 😃

@ Madeliefje; gaaf dat je ze kunt onderscheiden qua voelen, lijkt me erg bijzonder!! Stop je eerder met werken vanwege het feit dat je een drieling krijgt? Kan ik wel goed begrijpen namelijk!

Alle spullen heb ik tegelijk bij babydump besteld en alles wordt 24 dec geleverd, ik kijk er echt naar uit om de kamer helemaal in te richten!

Hier gaat verder alles wel goed eigenlijk! Donderdag weer controle en maandag een pretecho 2D/3D!
    Ik zal ook snel weer even een buikfoto maken. Ik vind mezelf echt enorm en m'n omgeving eigenlijk ook. Dat komt denk ik doordat ik niet zo groot ben! Ik ben dus ook wel benieuwd naar jullie buiken 😃

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Buik: ja zit hier ook in de weg.

Hier trouwens ook erg moe. Slaap erg slecht. Duurt soms uren voor ik slaap val. Maar ook veel aan hoofd. En zo veel sex dromen. Frustrerend!!
    En snot verkouden dus loop te hijgen als een werkpaard.

Laatste week van het meeste intensieve gedeelte van ons vrijwilligersproject. Gaan voorlopig wel door maar bestuurgroep wordt kleiner (wat beter is) en zijn nu bezig over hoe we het verder willen invullen.

Kinderkamer: geen vooruitgang. Man is in januari een week vrij en dan geen we knallen. Laatste planken van de muur, witten, vloer leggen en meubels in elkaar zetten. En dan kan ik eindelijk los met al die dozen leeg maken. Ruimt ook meteen de vliering op. :)

Vandaag dochter voor het eerst wennen op de basisschool. Wat heeft ze er zin in. Mama ook. Al die tijd (werkeloos en nu ziek) thuis is erg fijn maar merk dat we steeds vaker ruzie hebben dus vanaf half januari fijn even wat tijd voor mezelf en wat dingen in huis oppakken.

20. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat toevallig nog een aanzoek!
    Ook ik ben van de week gevraagd, heel romantisch langs het water pp zn knietjes haha en gaan 25 januari al trouwen :)
    Erg veel zin in 😊
    Verder ben ik erg druk op t moment met werken etc.. Lange dagen en veel last van mn rug en been,w aardoor ik nu ook vast elke week naar de fysio moet helaas..
    Ik ga deze week daarom ook maar even aangeven op mn werk dat ik wat minder wil gaan werken..
    Die buik groeit ook heerlijk door.. Kleding uitkiezen word steeds lastiger haha.

Deel Deze Pagina