Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Wat leuk Barbsan, proficiat! Hij was al de hele tijd aan het dartelen en zenuwachtig aan het doen en ik moest nog even wachten toen hij op zn knie zat want hij kwam niet uit zn woorden (hehe). Gelukkig paste met een beetje wurmen de ring wel want ik heb al best wel opgezette vingers ook. De datum heb ik ook vastgelegd, precies 1 dagje later dan jij :D

Ik wil gewoon graag trouwen zonder poespas, intiem met familie en daarna lekker eten. Een feest geven terwijl je zelf niet kan feesten gaan we dus echt niet doen. Nu op zoek naar een leuke jurk!

2 jaar verloofd Boommm jeetje.. vind je het zelf ook te spannend of komt het er gewoon steeds niet van?

Wat fijn Flowers dat alles bijna geleverd wordt, kunnen jullie lekker aan de slag. Ik heb definitief besloten dat we zolang we nog hier wonen alleen een nieuw wiegje, box en nieuwe kleding kopen. De oude commode staat namelijk nog als ladekast op mijn kamer dus leeghalen en klaar. Op het moment dat we onze nieuwe woning hebben, bestellen we dan onze babykamer.

Spannend Vaddie, de basisschool. Is toch weer een hele stap. Ik heb nog geen rare dromen verder.

Wow Madeliefje, een 7 personen auto! Wat fijn dat je verlof bijna begint. En het lijkt wel of je je gaat vervelen maar probeer gewoon lekker uit te rusten alvast (je zult het daarna keihard nodig hebben).

Morgen weer op controle, hoop dat mn bloeddruk nog oké is :(

2. mamavantwee82

21 nov 2012
    53
    0
    0
    Hoi meiden,

Fijn om te lezen dat het met iedereen redelijk goed gaat.

Weet niet meer wie over Facebook begon maar lijkt mij wel leuk

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Madeliefje. Wat gaaf dat je onderscheid voelt tussen de baby's. Wat ik mij trouwens afvroeg, er zijn natuurlijk twee jongetjes en twee jongens namen. Hoe doe je dit? Gewoon welk kindje er het eerst uit komt krijgt naam A en de andere naam B? Gewoon nieuwsgierig haha.
    Heb je netflix? Ik kijk heel veel series momenteel. Ben ook begonnen met breien en heb een sjaal en deken gemaakt. Dus mocht je je gaan vervelen heb ik heeeeeeel veel serie tips haha.

Flowers. Spannend, dan komen de meubeltjes al bijna binnen. En wat leuk dat je bijna een 3D echo krijgt, vind dat altijd super leuk. Moet er nog eentje inplannen.

Vaddie. Wat leuk dat je dochter aan het wennen is op school. Hoe is het gegaan? Hoe heb je de keus gemaakt voor de school? Ik ben mij nu hier aan het oriënteren maar vind het zo lastig.

Barbsan. Gefeliciteerd, wauw wat bijzonder! En wat snel ook al. Gaan jullie het groots vieren of houden jullie het klein?

Dizzy. Wat schattig dat hij zo zenuwachtig was. En ook al zo lekker snel. Gaan jullie dan later een groot feest geven of niet?
    Vind het absoluut niet spannend maar het komt er gewoon niet van. Ik raakte onverwachts zwanger van M en vlak na haar geboorte verhuisde we naar het buitenland. En om vanaf hier te trouwen vind ik ook niet leuk.
    Hoe was de controle?

Hier is de buikgriep weer voorbij. Gelukkig. Wat een ellende was dat.

Wanneer gaan jullie de babykleertjes wassen? Verder is eigenlijk alles al wel klaar. Ja de box moet nog omhoog en het bedje moet nog laag opgemaakt worden, maar in grote lijnen is alles klaar.

Zo eventjes boodschappen doen en verder met koffers inpakken. Vrijdags vliegen we al naar NL, heb er zo'n zin in. Alleen wat een volksverhuizing is dat. Vriend blijft nog wat langer hier en vliegt later naar ons toe. Ik vlieg dus vrijdag met de kindjes en de aupair.

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

4. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Wassen heb ik al gedaan en tegen de tijd dat ik verlof heb, doe ik het lekker nog een keer. Is toch zo klaar met al die mini dingetjes :D

Ik werk gewoon 5 dagen, nu nog even wachten tot ik zo mag gaan voor mn echo. Inderdaad een leuk vooruitzicht lekker naar Nederland!

We geven wel een groot feest als we 12,5 jaar getrouwd zijn. Nu is het nog heel erg 'je móet die en die vragen' en daar heb ik helemaal geen zin in, zeker niet in combinatie met die hormonsters.

@mamavantwee82, veel plezier op facebook!

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.134
    113
    Flower86: Ja ik stop nu al met werken omdat het te zwaar wordt. Erg jammer maar het is niet anders.
    Fijn dat de spulletjes bijna komen. En leuk die 2D/3D echo maandag!

Vaddie: Spannend de basisschool. Hoe is het gegaan?

Barbsan: Gefeliciteerd nog! En wat snel al je bruiloft

Dizzy: Wat leuk, en ook al snel de bruiloft voor jou. Ik snap dat je het klein wilt houden.
    Hoe was je controle? Bloeddruk oke?

Boommm: We gaan van te voren al bepalen dat kindje 1 die naam krijgt, kindje 2 is het meisje en kindje 3 die naam (in het ziekenhuis gebruiken ze nummers zodat de kindjes te onderscheiden zijn, kindje 1 is bijvoorbeeld het kindje dat horizontaal ligt). Beide zijn we bang dat we er niet uit gaan komen als de kindjes geboren zijn en we dan een keuze gaan maken.
    Netflix heb ik ja, ga ik me ook zeker mee vermaken. Hoor graag de tips na de feestdagen. Aan breien en naaien zat ik ook al te denken. Wordt wel weer even kijken hoe het moet ;)
    Wat fijn dat de buikgriep voorbij is! Zeker nu je het druk hebt met inpakken enz. Verblijven jullie bij vrienden/familie? Is het cadeautje voor de aupair gewoon geld geworden? En fijne vlucht alvast

Hier gewerkt en straks nog een kerstdiner. Ik ben kapot, de kinderen aan wie ik les geef zijn toe aan vakantie en hyper voor straks :p Proberen op tijd te slapen vanavond en morgen is mijn laatste werkdag. Een dag die in het teken staat van mij daarom (waar ik niet zo van hou ;))

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @boommm: keuze voor de basisschool is ook lastig. Hebben hier behoorlijk veel keus. We hebben de scholen die niet aansluiten bij ons denkbeeld van de wereld laten afvallen. (de christelijke school) Bleven er nog 4 scholen over die op loopafstand liggen. Jenaplan hebben we bezocht. Leuke school maar past niet qua werkwijze bij onze dochter.
    1 katholieke school deed enorm moeilijk over een rondleiding. Kon pas 4 maanden later. Dan niet. Andere katholieke school (wel zelfde organisatie) vinden we te grote klassen (groep 8 heeft 40 leerlingen) en vinden we een te godsdienstgericht.
    Bij de openbare school hebben we een heel goed gevoel. Moderne manier van les geven maar ook ruimte van sport en persoonlijke begeleiding. Kleinste school omdat de school in het verleden 'zwart' zou zijn. (terwijl de cijfers nu laten zien dat de katholieke school meer kinderen heeft waarbij de ouders niet oorspronkelijk uit nl komen)

Wassen: weet niet hoeveel je hebt maar ik heb ongeveer 30 bananendozen staan waarvan de inhoud gewassen moet worden. (kleding, beddengoed en doekjes en hydrofielen) Dus die wil ik wel meteen in de kast kunnen leggen. :)

Dochter vond school geweldig. Wilde ook niet mee naar huis.
    Klaagt nu alleen wel al 2 dagen regelmatig over pijn in haar knieen. Ze hebben gegymd en ik vermoed groeipijn omdat ze zo actief is geweest. Als het morgen nog zo is dan even naar de ha.
    Ook voor mezelf. Heb nu al 2 dagen knallende koppijn. Ik vermoed zelf vanwege de verkoudheid. Mogelijk beginnende voorhoofdholte ontsteking. Maar even bloeddruk laten meten om andere dingen uit te sluiten.

@madeliefje: geniet van je kerstdiner en je afscheid

7. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Het is hier echt muisstil geworden.. hele fijne kerstdagen alvast dames!

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.134
    113
    Inderdaad erg stil weer, helaas

Fijne kerstdagen alvast!
    Wat zijn jullie plannen?

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Inderdaad erg stil hier.

Hier drukke maar gezellige plannen. Kerstavond met vrienden cadeautjes en home made tapas eten. Zou de tapas samen met een vrienden maken maar die heeft onverwacht werk dus doe het alleen.
    Eerste kerstdag naar mijn ouders en gourmetten en tweede kerstdag lekker thuis.

Verder gaat het wel redelijk. Dochter is erg druk en soms gespannen door alle spannende dingen die staan te gebeuren. (naar de grote school, feestdagen, weekendje weg en de baby)
    Zijn al aan het aftellen voor ze jarig is. (nog maar 25 nachtjes... hahaha)
    Ik merk echt dat het lichamelijk zwaarder wordt en juist nu ik zoveel wil doen. Man gelukkig half januari een weekje vrij. Gaan dan eerst een weekendje weg en daarna die babykamer doen. Kan ik eindelijk daarna al die dozen met babyspullen gaan uitzoeken/ wassen.

10. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.134
    113
    Klinkt gezellig Vaddie. Hier ook eerste kerstdag druk en tweede kerstdag lekker met het gezin :)
    Begrijpelijk dat je dochter soms zo gespannen is. Is inderdaad ook erg veel. Maar gelukkig vond ze school leuk en zijn de feestdagen ook weer snel voorbij.
    Ik hoop dat je in januari het meeste kan afronden, sowieso de babykamer. En waar ga je heen dat weekendje?

11. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Ik ben een beetje ziekjes helaas, balen zo met de feestdagen!
    Alle dagen gezellig met familie hapjes eten en cadeautjes.

Eergisteren een pretecho gehad, 3 en 4D, erg leuk!! Hij was heel veel aan het bewegen, echt magisch om te zien!
    Morgen komen de spullen voor de babykamer, super leuk!

Hele fijne dagen gewenst allemaal!!

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Bekijk bijlage 485875 Dizzy. Leuk om dan tegen die tijd een groot feest te geven!

Madeliefje. Aha, lijkt mij ook lastig, daarna de namen toedelen. Sowieso drie namen verzinnen lijkt mij moeilijk. Heb al moeite met eentje..
    Ja. We hebben uiteindelijk geld gegeven en een fotolijstje met foto van ons allemaal tijdens een uitje. Ze was er heel blij mee. Mis haar stiekem best een beetje. Niet qua werk, maar zijn toch een beetje 'vriendinnen' geworden. We appen veel momenteel, haha.
    Ja we slapen bij mijn ouders!
    Hoe was je laatste werkdag?

Vaddie. Is ook een spannende tijd voor je dochter! Heb hier na de kerstvakantie wat rondleidingen gepland staan voor scholen. Ze is nog zo klein, maar wil het vast geregeld hebben. De goede scholen hebben lange wachtlijsten heb ik mij laten vertellen.

Flowers. Vervelend dat je ziek bent, griep? Ruk getimed ook inderdaad met de feestdagen. Leuk de echo, wij hebben er ook een laten maken vorige week. Zo gaaf om te zien en ze is zo mooi!

Wij gaan kerstavond met z'n tweetjes lekker uit eten en naar de kroeg met vrienden. Onze oude oppas komt oppassen, super leuk. Eerste kerstdag hebben we etentje met mijn gehele familie. Tweede kerstdag gaan we met schoonfamilie uit eten. Overdag doen we op tweede kerstdag altijd iets leuks, dit jaar zwemmen waarschijnlijk. Moet nog even een leuk zwembad uitzoeken, de Eemhof vind ik super leuk, maar weet niet of die open is.

Wij zijn dus inmiddels in Nederland. Prima vlucht gehad, was heel relaxed. Kindjes waren dol enthousiast om opa en oma weer te zien. Ze vinden het sowieso leuk om hier weer te zijn. Al vind N het wel verwarrend. Die vraagt telkens of we nu weer hier blijven wonen of terug gaan.
    N is afgelopen weekend ook 2 jaar geworden. Hebben het klein gevierd met beste vrienden en familie. Was super gezellig en ze is enorm verwend.

13. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.134
    113
    Flowers86: Wat vervelend, hopelijk blijft het bij een beetje ziekjes. Beterschap!
    En wat leuk zo'n echo en fijn dat de spulletjes komen

Boommm: Namen verzinnen is ook erg moeilijk. Vooral de jongensnamen blijven lastig, maar we lijken er bijna uit te zijn.
    Fijn dat het zo klikt met de aupair, ik snap dat je haar mist.
    Laatste werkdag was erg leuk :) Flink verwend door de moeders van de kinderen die ik les geef. Sowieso hele geïnteresseerde kinderen en ouders door de (bijzondere) zwangerschap.
    En nog gefeliciteerd met N! Ook nog een verjaardag in december, lekker druk allemaal

Hier vanavond met vrienden uiteten. Eerste kerstdag gaan we brunchen bij mijn ouders en dineren bij mijn schoonouders. Tweede kerstdag met het gezin, sowieso gourmetten

14. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Ik ben heel erg verkouden, dus valt reuze mee, gelukkig geen griep!!

Zoals Boommm al zegt heb ik ook al moeite met 1 naam bedenken, laat staan drie! Fijn dat jullie er zo goed als uit zijn!! (Zeker omdat je de jongensnamen lastiger vindt en er daar juist 2 voor moet verzinnen)

En Boommm ik snap heel goed hoor dat je haar mist, je bent normaal gesproken natuurlijk heel veel samen! Fijn dat het een vriendschap is geworden, dat is maar afwachten als je eraan begint!

Nogmaals fijne dagen allen!

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hele fijne kerst dames! Geniet ervan!!

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

MirjamRamon (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 13 Maart 2016 - Meisje!
    Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Eulalia (25 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2016 - Meisje!
    Pioenroos28 (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 21 Maart 2016 - Meisje!
    Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje!
    Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje!
    Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje!
    Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje!
    Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje!
    Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje!
    Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Jongetje! & Jongetje! & Meisje!
    Elfs (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Jongetje!
    Masrya (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - Jongetje!

Jongens: 8 & Meisjes: 7 & Verrassingen: 0

♥ Afspraken ♥

30 December
    Boommm - Pretecho
    05 Januari
    Boommm - Controle gyn.

♥ Sterretjes ♥
    ☆ Rae, ☆ Lieke86, ☆ Inky85, ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983.

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Fijne kerst iedereen

18. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Iedereen een fijne kerst gehad?? 😃

Hierbij alvast een buikfoto zoals beloofd.
    Deze is van 2 weken geleden, ik maak snel een meer recente.
    Wie doet er mee?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,3 KB
      Weergaven:
      3
  19. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Mooie buik Flowers, zo'n buik heb ik nu ook ongeveer. Ik heb er nog niet één foto van gemaakt :$ binnenkort echt eens doen.

Proficiat nog met je dochter Boommm! Fijn dat het vliegen zo goed is gegaan.

Hier best een prettige kerst gehad, sinds gisteren alleen echt mega buikpijn aan mijn bovenbuik. Moet de hele week werken en vandaag zit ik met allemaal collega's om me heen dus moet straks even kijken of ik privé kan gaan bellen want het voelt niet goed. Heb echt zo'n angst dat ik weer pre-eclampsie krijg.

20. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.134
    113
    Flowers86: Nog steeds erg verkouden of gaat het al beter?
    Mooie buik :)

Dizzy: Wat vervelend. In ieder geval niet te lang wachten met bellen. Ik hoop dat het meevalt

Wij hebben een fijne kerst gehad. Was erg gezellig

Deel Deze Pagina