Nee ik heb al gebeld, moet met spoed vandaag langskomen voor een controle van bloeddruk, ctg, bloedprikken en daarna echo's bij de vk. Wel goed hoor, als het niks is weet ik dat tenminste ook en hoef ik me geen zorgen meer te maken. Ik voel de baby namelijk ook een stuk minder dan eerst dus maak me wel echt zorgen. Fijn Madeliefje dat je een leuke kerst hebt gehad. Hoe gaat het bij jou met bukken enzo? Heb je echt al zo'n megabuik, ben heel benieuwd..
Flowers. Mooie buik! Hier een foto van vandaag, heb er een dagje bij gesmokkeld want ben officieel morgen pas 28 weken Dizzy. Wat vervelend van de buikpijn, hopelijk is er niets aan de hand!! Succes en sterkte in ieder geval vandaag, hoe laat mag je langskomen? Madeliefje. Ben ook benieuwd naar een buikfoto! Meisjes zijn echt moe vandaag na kerst en ik eigenlijk ook. Hebben dus lekker een pyjama dagje. Morgen willen we wat leuks gaan doen, denk naar de Efteling.
Dizzy: Succes! Hopelijk valt het allemaal mee! Boommm: Mooie buik ook! Bukken gaat inderdaad wat lastiger maar ik moet zeggen dat ik mijn buik rond dit termijn veel dikker had voorgesteld aan het begin van de zwangerschap. Ik zal deze week even tijd maken voor een foto Hier ook een rustige dag. Ik ben de kerstspullen aan het opruimen, was er opeens zo klaar mee
@boomm: mooie buik. Vandaag weer groeiecho gehad en bij de gyn geweest. Baby en ik beide weer goedgekeurd. Baby ligt precies gemiddeld op schema. Is mooi. Oudste dochter heeft vanaf 20 weken echo altijd op de -1 lijn gezeten. (nog steeds trouwens) Benieuwd of we nu een gemiddelde baby gaan krijgen. Gyn vroeg of ik nog klachten had waar ze wat aan zou kunnen doen. Ehm... nou nee. (darmen, rug en buik zit nu echt in de weg) Ze wilde wat voorschrijven voor mijn darmen maar dat vind ik niet nodig. Dus over drie weken weer een groei echo (ga ik nou waarschijnlijk iedere keer krijgen vanwege de zwsuiker) en een bezoekje aan de gyn. @dizzy: erg benieuwd naar de buikfoto
Dizzy, zo begon m'n zwangerschapsvergiftiging bij m'n tweede. Hoe is het afgelopen? Fijn dat iedereen een fijne kerst heeft gehad. Hier een belabberde kerst met 2 hele zieke kindjes (buikgriep) en nog steeds. Top dus!
Ik ben nog heel minimaal verkouden gelukkig! Mooie buiken Boommm en Babii! Leuk zeg de Efteling, daar kan ik nooit genoeg van krijgen. Dizzy hoe is het afgelopen?? Ik hoop dat het oke is?
Madelief. Wat leuk! Hier echt een rot nacht gehad dus wij gaan ook woensdag. Hebben een bugaboo donkey mee met twee lichtroze kappen en heb zelf donkerbruin haar en een blauwe Canada Goose jas aan. Zou super grappig zijn als we elkaar tegenkomen! Haha jij bent vlot met weghalen van je versiering. Ik kan het pas weghalen als we weer terug zijn. Vaddie. Wat fijn dat alles weer goed was! Hoe groot/zwaar is je oudste nu? Babii. Vervelend, beterschap! Hier was de buikgriep gelukkig net voor kerst de deur uit. Hier echt een belabberde nacht gehad. Kon m'n draai niet vinden en had het zo koud. Dus wij gaan morgen naar de Efteling ipv vandaag. Lig nog lekker in bed en opa en oma gaan zo lekker naar het bos met de kindjes.
@boomm: mijn oudste is bijna 4 en is nu 98 cm en weegt ongeveer 13 kilo. Balen van je rotnacht. Hier goed geslapen en hopelijk lukt het me weer om vandaag diverse dingen in huis te doen. Had gisteren ook een goede dag.
Vaddie: Fijn dat de controle goed was! Babii: Wat vervelend zeg, twee zieke kindjes. Hopelijk knappen ze snel op. Hoe gaat het met jou? Mooie buik! Boommm: Vervelend van je nacht, vandaag lekker rustig aan doen. Maar stiekem wel leuk dat je nu woensdag gaat. Bugaboo donkey met twee lichtroze kappen moet te herkennen zijn Hier bugaboo cameleon met ook een licht roze kap. Lang blond haar, zwarte jas, turkse man. Moet ook te herkennen zijn denk ik. En alle kerstspullen zijn weg, voelt heeel goed
Wat een goed idee, de kerstspullen opruimen. Ik zat me er gisteren ook al aan te ergeren. In het ziekenhuis 3 kwartier aan de bloeddruk meter en CTG gelegen. Kwamen niet echt bijzonderheden uit, bloeddruk is aan de hoge kant maar omdat ik nog geen eiwitten heb, moet ik het gewoon nog even 'rustig' aan doen en goed naar mezelf luisteren, jaja. 13 januari pas weer de volgende check maar dan wel bij de gyn. Hebben wel even gekeken en de vorige keer begon mijn zwangerschapsvergiftiging met 34 weken en ben toen ook meteen opgenomen, dus als ik weer voel dat er iets verandert, ga ik gewoon weer bellen. Alles om te voorkomen dat ik opnieuw opgenomen wordt. Leuk hoor Boommm en Madelief, een dagje Efteling, heel veel plezier, hoop dat het niet te druk is! Babbii, jakkes beterschap met je meiden! Het heerst wel enorm. Vaddie, fijn dat je controle helemaal goed was. En groeiecho's iedere keer is ook wel fijn toch?
Iedereen een fijne jaarwisseling. Nog plannen? Wij blijven lekker thuis, voor het eerst in jaren. Kindervuurwerk gekocht en een paar mooie sierpotten. Dochter (en man) vinden vuurwerk geweldig. Gaan haar ook wakker maken dit jaar. Dus benieuwd. Morgen kerstspul opruimen. Dan kan ik komende week eindelijk verder met de kinderkamer. (gisteren man ook al bezig geweest)
Fijne jaarwisseling! Wij blijven ook lekker thuis. Heb mijn zoontje overigens ieder jaar wakker gemaakt en dan gingen we voor het raam naar het vuurwerk kijken met kinderchampagne.
Als eerst een heel gelukkig nieuw jaar! Wordt sowieso een prachtig jaar voor ons, want we krijgen allemaal een kindje in dit jaar! Madeliefje. Hoe vond je de Efteling? Ik dacht op een gegeven moment dat ik je zag, maar diegene was niet zwanger haha. Hoe vond N het en waar zijn jullie allemaal in geweest? Dizzy. Fijn dat de controle goed was! Hoe is het nu? Nog last gehad? Met hoeveel weken ben je bij de eerste bevallen? Ik ben weer een beetje bijgekomen Hadden een feestje bij vrienden thuis en was erg gezellig. Waren uiteindelijk om 05.30 pas thuis.. Kindjes heel fijn overal doorheen geslapen. Was heel blij dat m'n ouders op 1 januari lekker met de kinderen weg zijn geweest zodat wij konden uitslapen haha. Vanmiddag gaan we eventjes langs vrienden en dan komt onze trip naar NL alweer aan z'n einde. Dinsdag vliegen we weer naar huis. Reageerden jullie baby's trouwens ook op het vuurwerk? Hier wel!
Gelukkig nieuwjaar dames! Dizzy: Fijn dat de controle goed was! En inderdaad gelijk bellen als het niet goed voelt. Boommm: Efteling was leuk! Bij jullie ook? We zijn dit jaar zeker 4x geweest, N vindt het echt heel leuk en wij ook haha. Ik zat stiekem wel naar die bugaboo donkey te zoeken, maar ik heb je niet gezien Wij hebben oud en nieuw bij vrienden gevierd. Was erg gezellig. We waren rond 04:00 thuis dus gisteren hebben we een rustige dag gehad. Ben benieuwd hoe ver jullie zijn met het geboortekaartje. Kaartje, tekst. (Zag bijvoorbeeld nog het topic van boommm voorbij komen). Ik ben opeens erg aan het twijfelen