@madelief: rustig aan! Hopelijk snel minder die harde buiken. @Boommm: ik zou er ook voor kiezen om de eerste week vrij te houden. Moet er niet aan denken om dan logee's te hebben. Eerlijk gezegd tweede week ook niet. Hier nu bijna alles ingepakt. Dochter nu even op de psz en daarna gaan we een weekendje weg.
Babii. In principe zou het ideaal zijn natuurlijk als we iedereen pas in Nederland hoeven te zien, na ruim een maand dus. Maar snap wel dat onze ouders dat te lang vinden.. Nee er bestaat hier geen kraamzorg haha, kwam ik ook laat achter. Ze komen wel om de zoveel dagen even checken (hielprik, gehoortest enzo) maar verder niets.. Waaaauw nog maar 68 dagen, dat schiet echt op!! Madeliefje. Haha ik had ook nog veel van de andere meiden. Ja! Zal het pakje hieronder even showen. Zijn jullie er al uit? Ben trouwens zo benieuwd naar jullie namen. Volgens mij hebben wij wel een beetje dezelfde smaak. Ik denk dat ik vanavond even met vriend ga overleggen over de tweede naam. We hebben nog een paar opties en misschien dat het dan beter klinkt icm de V naam. Hoe is het nu met je harde buiken? Hopelijk wat rustiger en anders bellen inderdaad!! Vaddie. Veel plezier! Waar gingen jullie ook alweer heen? Ik ben eruit denk ik. In de tweede week doen we; maandag avond aankomen ouders1 - Woensdag ochtend naar huis. Woensdagavond aankomen ouders2 - vrijdagochtend naar huis. Dan is het die dagen even druk, maar zijn we er ook weer zo vanaf
Vaddie: Veel plezier! Boommm: Heel leuk pakje! Ik ben er ook uit maar neem voor mijn gevoel echt een hele garderobe mee. Kleine maatjes, iets grotere maatjes en dat x 3 Volgens mij hebben we inderdaad een beetje dezelfde smaak wat namen betreft. Ik ben heel benieuwd wat iedereen van de namen gaat vinden. Ik vind dat toch wel spannend. Hopelijk komen jullie eruit met de tweede naam. Succes! En wat je dilemma betreft zou ik het denk ik ook zo doen. Eerste week rust, daarna even druk en dan weer lekker rust. Ik heb net even gebeld en moet straks langskomen. Wordt vervolgd
Ik heb nog erg veel last van m'n buik. Heb over een half uurtje een afspraak in het zh dus dan weten we weer meer.
♥ Zwanger ♥ MirjamRamon (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 13 Maart 2016 - Meisje! Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje! Eulalia (25 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2016 - Meisje! Pioenroos28 (28 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 21 Maart 2016 - Meisje! Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje! Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje! Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje! Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje! Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje! Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje! Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Jongetje! & Jongetje! & Meisje! Elfs (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Jongetje! Masrya (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Maart 2016 - Jongetje! Jongens: 8 & Meisjes: 7 & Verrassingen: 0 ♥ Afspraken ♥ 12 januari Boommm - controle gyn. 25 maart Babii - controle gyn. ♥ Sterretjes ♥ ☆ Rae, ☆ Lieke86, ☆ Inky85, ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983. --- Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!
Madeliefje. Haha ja wauw kan ik mij voorstellen, ik heb al drie pakjes mee en jij moet alles x3 meenemen haha. Spannend, succes zo! Hopelijk is alles nog rustig daarbinnen! Barbsan. Jeetje... Hopelijk blijft de kleine nog even binnen! Succes!
@Boomm: zijn in borger, Roompot park. @barbsan: hoe gaat het? Hier net heerlijk gegeten op het park. Morgen lekker zwemmen en hopelijk mag ik van man en dochter in relax modus. Hier veel harde buiken, afgelopen dagen weer veel te druk geweest en nu dus bij iedere dwarse scheet een harde buik.
Barbsan: Hoe is je afspraak gegaan? Vaddie: Lekker je rust nemen! Alles was hier goed gelukkig. Advies om iets meer rust te nemen. Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Ja dat rust nemen... Lukt niet helemaal goed. Man en dochter beide enorm veel energie en niet erg veel geduld en de eigenschap zichzelf niet te kunnen vermaken. Vanmorgen idd gezwommen en vanmiddag even naar het dorp geweest. Daarna gegourmet en nu gestrekt op de bank.
Vaddie. Wat leuk! Hier vinden de meisjes zwemmen helemaal geweldig, veel plezier nog. Wel vervelend van je harde buiken.. Madeliefje. Fijn dat alles goed was! Nu weer alles rustig? Hier relaxt weekend gehad. Meisjes zijn gister met hun vader naar de dierentuin geweest. Ook hebben we afscheid genomen van N haar speen. Ging verbazingwekkend goed. Vanochtend zijn we naar Hampstead Heath geweest. Is ee heel groot en vooral mooi park. Meisjes vonden het heerlijk en wij ook. Zo de commode even indelen met alle spulletjes en dan ga ik gestrekt op de bank Deze trouwens nog in NL gekocht, vind hem zo lief!
Vaddie: Zwemmen, gourmetten.. Ik ben jaloers Veel plezier nog Boommm: Ja alles is weer rustig gelukkig! Wat fijn dat het afscheid nemen van de speen zo goed ging, lijkt me ook een hele stap. En zo lief die kleertjes altijd Ik zag ook dat jullie eruit zijn over de naam, fijn! Ben stiekem wel nieuwsgierig haha Ik heb gisteren ook mijn man met N erop uit gestuurd. Ze zijn wezen zwemmen zodat ik even rust had. Vandaag ook een rustige dag. Ik ga zo nog even wat rommelen op de babykamer en daarna hebben we naam overleg
♥ Zwanger ♥ Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje! Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje! Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje! Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje! Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje! Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje! Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje! Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Jongetje! & Jongetje! & Meisje! Jongens: 6 & Meisjes: 4 & Verrassingen: 0 ♥ Afspraken ♥ 12 januari Boommm - controle gyn. 25 maart Babii - controle gyn. ♥ Sterretjes ♥ ☆ Rae (weer zwanger), ☆ Lieke86, ☆ Inky85 (weer zwanger), ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983. --- Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!
Heb even iedereen die langer dan 2 maanden niets had gepost eruit gehaald. En bij de dames die een mk hebben gehad gekeken of ze misschien al weer zwanger zijn
Hoi meiden, Het is alweer even geleden dat ik gereageerd heb maar wel al die tijd meegelezen. Hier erg druk gehad inmiddels weten we dat ik de zwangerschap tot 38 weken zal lopen. Deze maand moeten we haar het Erasmus voor een echo ivm laagliggende placenta en hij misschien vast zit aan de oude litteken van de vorige keizersnede. Volgens de gyn willen ze van het ergste uitgaan met de keizersnede dus erg spannend. Weten jullie al welke borstvoedingskolf jullie gaan gebruiken als je borstvoeding gaat geven?
Goed bezig, zo is t lijstje weer wat beter haha. Wel heel fijn dat er weer een aantal weer zwanger zijn, altijd naar een miskraam.. Vind t nu echt wel spannend worden. Tot en met 9 februari redelijk wat afspraken en leuke dingen gepland staan. En dan is het nog maar een maandje en dan komt ons ventje al. Gaat echt hard! Gelukkig maar haha kan niet meer wachten !
Mamavantwee. Leuk weer wat te horen, zal je dan ook weer op het lijstje zetten. Wat spannend. Heeft het verder gevolgen voor jou of de baby? Wel fijn dat je naar een datum kan gaan toeleven! Ik heb een dubbele medela elektrische kolf aangeschaft. En jij? Barbsan. Begint nu op te schieten hè! Hoe gaat het nu? Alles rustig weer bij jou?
Mamavantwee, wat spannend allemaal! Ik heb een dubbelzijdige Borstkolf van horigen chicture aangeschaft. De eerste Borstkolf die 3D kolft. Paar vriendinnen hebben hem en hebben er meerdere gehad, maar willen niet meer zonder, omdat deze zo fijn schijnt te zijn Ik reageer vanavond weer even.
Goed bezig Boommm! Jammer van de afhakers maar nu is het wel een stuk duidelijker. Ik ben ook een oortjes-kleding fan. Ik heb 13 januari controle bij de gyn. Madeliefje, wat fijn dat alles weer rustig is, ik heb alle baby kleding nu inmiddels gewassen en gestreken en ook al die witte doeken, heel veel rompers, sokjes en mutsjes in de commode gelegd (ben even de naam kwijt haha). Oh ja en alvast 2 pakken luiers gehaald, 1 van newborn 1 en 1 van newborn 2 (pampers). Dat is toch voldoende voor in het begin? Vaddie, gewoon lekker erop uit blijven sturen je man en dochter hoor. Vandaag alles dat nog gedaan moest worden voor de bruiloft (nog 2 weekjes) afgetikt en een aftelkalender op mn werk gemaakt... kijken jullie ook zo naar het verlof uit ?