Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    #1581 Dizzy, 12 jan 2016
    Laatst bewerkt: 12 jan 2016
    Jeetje MirjamRamon, wat een heftig verhaal. Wat fijn dat jullie meisje het goed doet. En probeer inderdaad ook echt aan jezelf te denken en je rust te pakken. Maar proficiat!

Babbi lol 28 jaar.. ik tel er alweer 3 bij op :/ Veel succes bij de fysio, hoop dat het wat verlichting brengt. Top dat de wieg al staat!

Flowers, sterkte met je bekken, hoop dat het wat minder wordt als je rustiger bent.

Spannend Madeliefje, hoop dat het allemaal meevalt en je de kindjes nog even bij je kan dragen. Heb je de uitslag van de eiwitten al? Fijn zeg dat je de kaartjes en namen al helemaal in orde hebt. (ik heb nog steeds geen naam)

Watermann, 35 weken is wel erg laat hoor haha. Ik zou wel alvast een aantal dingen voor de eerste dagen wassen en strijken dan zit je mocht het anders lopen in ieder geval niet zonder. Ik zit 5 dagen op kantoor nog en ik vind het helemaal niet meer zo leuk, achja.. nog 5 weken.

Vaddie, fijn dat het lekker opschiet nu met jullie kamertje.

Barbsan, lekker druk de komende tijd dus! Heb je ook alles al helemaal klaar voor de bruiloft? Ik paste gisteren de jurk maar de rits gaat toch echt steeds moeilijker dicht, nog even volhouden anders heb ik straks echt een probleem. Ben wel zenuwachtig. Merk ook dat ik 's ochtends nog enigzins normale vingers hebben maar in de loop van de dag zwellen ze enorm op... hoe doen jullie dat met de ringen?

Vanochtend intake kraamzorg gehad, ging allemaal goed ze komt zelf niet maar een ander. Ze vroeg ook of we kruiken hadden en ik heb aangegeven een electrische en daar deed ze helemaal niet moeilijk over (de vorige kraam wel) en we hebben de bugaboo uitgepakt en in elkaar gezet, staat wel schattig zo op de kamer.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Mirjamramon. Gefeliciteerd met de kleine Sterre!! Wat fijn dat ze het ondanks omstandigheden goed doet!!!

Kom zo even verder bijlezen.

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje!
    Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje!
    Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje!
    Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje!
    Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje!
    Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje!
    Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Jongetje! & Jongetje! & Meisje!

Jongens: 6 & Meisjes: 4 & Verrassingen: 0

MirjamRamon (25 jaar) derde kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 06 Januari 2016 (30 .2)

♥ Afspraken ♥
    12 januari
    Boommm - controle gyn.
    13 januari
    Dizzy - controle gyn.
    25 maart
    Babii - controle gyn.

♥ Sterretjes ♥
    ☆ Rae (weer zwanger), ☆ Lieke86, ☆ Inky85 (weer zwanger), ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983.

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Ik hoop ook dat de kindjes nog eventjes blijven zitten. In ieder geval tot 32 weken. Ze denken trouwens wel aan zwangerschapsvergiftiging

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Was ik al bang voor gezien je symptomen die je omschreef. Maar eiwitten kunnen ze direct zien in je urine. Is er al bloed afgenomen?

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dizzy. Wauw, nog maar twee weken tot je bruiloft, wat gaat het snel! Ben je er al helemaal klaar voor? Al zenuwachtig?

Madeiefje. Zijn jullie uiteindelijk voor het kaartje gegaan wat je hier had laten zien?
    Wat vervelend zeg, heb je al uitslagen?

Barbsan. Fijn dat het wat rustiger is in je buik. Hopelijk blijft dat nog een poosje zo.

Flowers. Wij hebben de kaartjes nu via internet gevonden, hippe-geboortekaartjes.nl vorige keren altijd via de drukker.

Babii. Ja gek hè? Kwam er ook pas later achter dat zoiets hier niet bestond. Het is zo standaard in NL om kraamzorg te hebben.
    Passen gaat nog steeds goed hier. Al weken geen ongelukje meer gehad. Wel een keer een paar druppels, maar dat kan gebeuren natuurlijk. Poepen doet ze nu ook heel af en toe op de wc, maar vaker in haar luier. Is jouw dochter snachts ook al zindelijk?
    Fijn dat de kinderwagen binnen is en je wiegje klaar, heel lief! Hier slaapt N ook al een poosje in een groter bed met dekbedje, gaat super goed en ze is mega trots op d'r bed haha.
    Oja en ik wil de website wel hebben!

Caddie. Hoe was je weekendje weg? En hoe vond je dochter school? Fijn dat het kamertje zo opschiet!

Welkom! Wil je op ons lijstje? Hier herkenbaar hoor, erg moe en veel brandend maagzuur.

Houdt zwangerschapsvergifiginng trouwens in dat het kindje te vroeg komt, of hoeft dat niet persé en is er een kans op vroeggeboorte?

Hier het kamertje nu echt helemaal af. Alle kleertjes gewassen en ingeruimd, commode ingeruimd, plank opgehangen.. Heel fijn!

Verder vandaag weer extreem veel last van harde buiken. Morgen weer controle bij gyn en een echo, heel veel zin in!

7. Watermann

Watermann Niet meer actief

#1587 Watermann, 12 jan 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2016
    Ik weet eigenlijk niet dat ik de VK moet bellen, maar ik voel me kindje eigenlijk nooit "trappelen", wel voel dat me buik gespannen staat omdat ie met het rugje naar boven ligt zeg maar en de bewegingen dat ie anders gaat liggen. Moet ik me zorgen maken? Hij is btw altijd zo rustig, maar ik maak me zorgen omdat ik richting de 30 weken ga en hij trappelt nog steeds niet. Hebben jullie dit ook?

Ze maakte er 2 weken geleden niet druk om, want het "kwam nog wel".

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Voel je niks qua bewegingen?

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Boommm, nou moet je nagaan hoe gewoon kraamzorg in dit land is en hoe verwend we daarmee eigenlijk zijn?!?

Fijn dat jullie meisje zo ontzettend goed plast. Och, m'n oudste is ondertussen bijna 1,5 jaar plas zindelijk overdag. Soms als ze het te lang ophoudt heeft ze ook weleens een paar druppels erin. Hoort erbij, heeft haar moeder ook 🙈.

Ze draagt nog wel een nacht luier en die is ook nog steeds aardig vol de ochtend. Zelfs als ik rond 17 het laatste drinken geeft en ze goed plast, het zit er nj eenmaal jn.

Nu heeft zij nooit erg droge luiers gehad, ik deed hem af en ze snapte dat ze moest plassen: maar met een nacht luier werkt dat toch anders, maar soms denk ik dat het een knop is die ze even moet omzetten. Ach enkel een nachtluier vind ik niet zo erg hoor 😇. Zou alleen wel fijn zijn als ze eens gaat poepen; ze maakt er nogal een machtsstrijd van. En houdt het desnoods dagenlang op tot ze verstopt zit. Maar in een luier en zittend op de wc is het zo geregeld. Enorm frustrerend; maar heb het maar losgelaten. Poeppoli zei ook: laat haar maar, vraag of ze het durft en durft ze het niet, laten poepen met luier op wc; maar wel zittend.

10. Watermann

Watermann Niet meer actief

:(
    Kwa dat ie met z'n voetjes schopt niet, maar wel bewegingen als ie draait.. Vooral voel ik dan het rugje / bips tegen me huid aan en als ik daar overheen aai dan voelt het net een beweging dat ie het rugje / bips intrekt.. Beetje lastig om uit te leggen.

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dan heb je exact hetzelfde wat ik bij m'n eerste had. Zij lag met rug tegen buik aan (had achterliggende placenta) dus zou haar goed moeten voelen. Maar doordat zij dus met rug tegen m'n buikwand lag en met de benen in m'n rug, voelde ik haar nooit schoppen, omdat de placenta aan de achterzijde het eea dempte en ze dus richting rug schopte.

Enige wat ik voelde was af en toe haar billen omhoog en geschuif. Lag dan ook soms 6/7x per week aan de ctg.

Als je twijfelt bellen, maken ze een echo en kijken ze hoe de baby ligt. Vaak maken ze ook een ctg dan. Ik ben geen arts en kan njet kijken hoe je kleintje erbij ligt, maar ligt je kleine net zoals bij m'n meisje destijds; dan is dat een logische verklaring.

12. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Boommm: Ja we zijn voor dat kaartje gegaan! Ik ben er echt helemaal tevreden mee :)
    Fijn dat alles het kamertje helemaal af is. Zijn er nu nog dingen die je moet doen? En succes alvast bij de controle.

Babii: Ik snap dat je niet op huishoudelijk hulp zit te wachten, maar misschien toch wel fijn? Al zijn het maar een paar uurtjes per week. Zeker nu je weer zoveel last hebt. Hopelijk wat verlichting door de fysio morgen.
    Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de website!

Helaas.. Zwangerschapsvergiftiging hier 😣

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Oei en wat nu dan madeliefje? Zeker veel ctg en een opname, bloeddruk verlagende medicatie? Is het al ver gevorderd of kunnen de kids nog even blijven zitten? Ik stuur je de link nog eben door!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ooh dat is lief!

15. MirjamRamon

MirjamRamon Actief lid

5 jul 2013
    168
    0
    0
    sam en levi
    Zwijndrecht
    Barbsan dat klopt ik zit op 2 Facebook groepen maart 2016 en uitgerekend maart zuid holland

O dames wat goed om weer mee te lezen zeg! Madelief hoe gaat het met de drieling?

En voor alle dames bereiden jullie je al voor op de bevalling zijn jullie er al klaar voor? Hebben jullie al de namen?

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    MirjamRamon, er zijn zoveel uitgerekende topics op fb, dat ik niet meer weet wie waar zit haha.

Namen ben ik al even uit, voorbereiden bevalling nvt lol. Gelukkig een ks en die is al gepland, dus nu vooral aftellen!

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje!
    Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje!
    Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje!
    Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje!
    Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje!
    Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje!
    Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Jongetje! & Jongetje! & Meisje!

Jongens: 6 & Meisjes: 4 & Verrassingen: 0

♥ Bevallen ♥

MirjamRamon (25 jaar) derde kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 06 Januari 2016 (30 .2)

♥ Afspraken ♥
    12 januari
    Boommm - controle gyn.
    13 januari
    Dizzy - controle gyn.
    21 januari
    Barbsan - echo
    25 januari
    Barbsan - bruiloft!!
    25 maart
    Babii - controle gyn.

♥ Sterretjes ♥
    ☆ Rae (weer zwanger), ☆ Lieke86, ☆ Inky85 (weer zwanger), ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983.

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Boommm, vergeet te melden:

13 januari, afspraak anesthesist en uiteraard bekkenfysio (laatste is niet boeiend)
    18 januari echo mbt check of placenta nog voor uitgang ligt en tevens groeiecho.

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, heb een klein vermoeden dat kleine broer, 3 mama's heeft straks 🙊

20. mamavantwee82

21 nov 2012
    53
    0
    0
    MirjamRamon gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, en wat fijn dat ze het zo goed doet....

Madeliefje06 hoe is het nu met je? Jeetje wel spannend zo hoor voor jullie....

Boomm, de keizersnede heeft geen consequenties voor de kleine maar wel voor mij.... Ik kan erge bloedingen krijgen enz....

Heb nog geen Borstkolf gekocht had begrepen dat je die beter kan kopen als je weet of de borstvoeding lukt, en ook zie je er zoveel dat het moeilijk is om te kiezen....

Deel Deze Pagina