Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bah, het is weer drama hier :(. Stond vanochtend al met moeite op, en m'n oudste zei al: mama jouw hoofdje doet zeer en je hebt buikpijn toch? Eh nee moppie, nu niet. Nou sinds net barstende hoofdpijn en een enorm gevoel van moeten braken :(. Volgens mij ligt de kleine volop m'n maag en ben ik daar echt lamlendig van.

Gisteren bekkenfysio gehad, maar ze kan vrijwel niks meer voor meC enkel verlichten. Dus m'n liezen zitten alweer compleet vast, omdraaien in bed gaat niet, laat staan eruit stappen. Voel me echt ronduit ruk! Zo sorry voor m'n klaggezang

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Dizzy: Volgens mij is het gemiddelde gewicht rond de 30 weken zo'n 1300 gram, dus dat ligt inderdaad wel iets eronder.
    Niet te lang wachten met een afspraak maken met een andere gyn als je je er niet goed bij voelt. Niet de bedoeling dat jij zoveel stress hebt en moe bent, en de baby daardoor minder goed groeit.

Babii: Jeetje, wat vervelend. Ook geen optie om even je rust te pakken zeker. Ik hoop dat je vannacht een beetje een goede nachtrust hebt.

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Welnee, m'n oudste is wakker de hele dag en moet eigenlijk nog naar de apotheek; maar kan even niet.

Dizzy, snap dat je je wel een beetje bezwaard voelt tegenover je vriend, maar niet doen hoor. Hij doet het ongetwijfeld met alle liefde. Bovendien kan jij je ook ziek melden met andere klachten zoals veel harde buiken, groeiachtersyand, wellicht bekkenproblemen. Snap dat je er niet op zit te wachten, maar jezelf helemaal de piep werken.....

Kan het btw niet zijn dat je gewoon een mini mensje gaat baren? Lees het vaak, kindjes onder de lijn; maar kleine ouders en daardoor dus klein in de buik.

4. Watermann

Watermann Niet meer actief

VK had ik nog in die avond gebeld en ze zei dat ik een voorlichtende placenta heb en dat ik hem daarom minder voel dan anderen.. Ik heb as maandag weer controle bij de verloskundige, dus dat wacht ik weer rustig af :)

Vervelend dat je veel pijn hebt door je bekkens enz. Krijg je ook hulp van een kennis of familielid? Ik heb zelf ook erg last van me bekkens. Ik heb 1x in de week (cesar) fysio en het helpt mij licht.. Kan daarom veel taken ook niet meer verrichten en zit ik jammer genoeg in de ziektewet.

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    M'n bekken zijn sowieso al instabiel en een derde zwangerschap had eigenlijk niet meer gemogen: als ik nu ooit nog zwanger wordt, beland ik in een rolstoel, zo ernstig is het. Niet dat ik van plan was een gierde kindje te krijgen.

Voorliggende placenta kan veel verklaren, alhoewel ik m'n jongste dochter volop voelde desondanks die hele pannenkoek voor m'n buik lag 😂😂😂. Maar die was hyperactief itt haar grote zus.

Blijf je je zorgen maken; altijd bellen: daar is een Vk voor hoor!

6. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Jeetje wat is er een hoop gekletst, ik kan het niet helemaal bijhouden!!

Madeliefje wat onwijs balen van de vergiftiging... Hoe is het nu??

Babii sterkte klinkt echt niet als een pretje!

MirjamRamon van harte met de kleine Sterre, maar wat een heftige situatie!!! Gaat alles nog steeds goed met haar?

Hier geen nieuws eigenlijk in tegenstelling tot de meesten hier.
    Alle waardes zijn goed, groei baby ligt op schema, kwaaltjes vallen mee.

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Heerlijk! Een beetje positief nieuws mag ook wel jn dit forum hoor. Fijn dat het zo goed gaat flowers.

Hier loopt kleine trouwens voor op groei.

En ik heb het beste nieuws van 2016 gekregen! M'n mannetje is officieel erkend door de rechtbank inzake vaststellen vaderschap, omdat m'n man dus is overleden. Fijne procedure die ik elke zwangerschap moest doorlopen! Belachelijk, want was getrouwd.'maar doordat hij overlijdt, is m'n huwelijk ontbonden en dus de automatische erkenning ook.

8. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Super nieuws Babii! Fijne meevaller!

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nu moet het nog goed gaan bij de gemeente 😂. Vorige keer waren ze de beschikking van de rechtbank kwijt. Konden we een paar maanden wachten eer de meiden zijn achternaam hadden en zijn naam als vader zijnde op papier 😱.

Maar voor nu is het erg fijn!

10. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Flower86: Fijn dat alles zo goed gaat :)

Babii: Wat fijn! Ik had trouwens geen idee hoe dat werkt en verbaas me dat het zo gaat als je getrouwd bent.
    Gaat het al iets beter met je?

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Je bent niet meer getrouwd op het moment dat je man of vrouw overlijdt. Alles wordt direct ontbonden incl je huwelijkse voorwaarden als je die hebt. Feitelijk gezien, heel cruw gezegd: bestaat die persoon niet meer, dus ben je niet meer getrouwd.

Daarom de naam: weduwe. Het rechtssysteem is heel krom wat dat betreft ;). Op het moment dat iemand overlijdt is de digid bijv ook direct uitgeschakeld.

Ben gelukkig niet meer zo extreem misselijk. M'n schoonmoeder heeft me net in bad gedaan en eruit gehaald. Dat ontspant/verlicht enigszins wat. Met jou?

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier gespannen harde buik. Afgelopen dagen veel te druk geweest. Zal morgen ook nog wel zo zijn, vieren we de verjaardag van mijn grote kleine meid.
    Baby beweegt zo veel dat het gewoon zeer doet.

@babii: fijn dat het geregeld is en jij je ietsje beter voelt.

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Oei Vaddie, dat klinkt niet tof meis. Hier morgen ook ren verjaardag. Helaas m'n eigen verjaardag 😂

Ik heb echt gruwelijke pijn in m'n liezen. Kan na even liggen niet meer opshaan. Nu zijn het m'n bekken; maar twijfel of hij indaalt. Buik lijkt ook lager te zitten.

14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Vaddie: (alvast) gefeliciteerd met je dochter! Dan zou ik zondag in ieder geval zoveel mogelijk rust proberen te nemen! Hoe gaat het met het kamertje?

Babii: Interessant om te weten. Ik vind het ook best apart maar fijn dat het geregeld is.
    Ook fijn dat de misselijkheid weg is, maar minder dat je zo'n last blijft houden van je bekken. Kan best zijn dat hij al aan het indalen is natuurlijk.
    Jij ook alvast gefeliciteerd. Proberen je rust te nemen meis!

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zijn ook geen zaken waar je bij stil staat in het dagelijks leven. Ik wist dus wel wat protocol was, door m'n studie ed. Maar cruw blijft het wel. En niet te vergeten wat z'n erkenning kost. Denk aan: advocaat inschakelen; dan wordt er een bijzonder curator aangewezen, die in het belang van de ongeboren vrucht beslist of het noodzakelijk is of niet, en dan gaat het weer naar de rechtbank. Al met al kost het veel tijd en heel veel geld!

Tja; indalen had ik bij de meiden echt venijnige indaljngsweeenn. Met 30'weken lagen de meisjes vast. Alleen nu zijn het echt m'n liezen en het doet z'n ontiegelijk zeer. Maar goed, de dagen worden minder haha.

Hoe is het met jou?

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Boommm, gaat alles goed meis? Je bent stil......

17. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Babii: Ja ik dacht ook gelijk dat het wel aardig wat zou kosten. Wat een gedoe, zit je niet op te wachten.
    Het is echt een beetje aftellen voor je he? Vind het zo rot voor je

Met mij gaat het redelijk goed. Merk wel dat het nu steeds zwaarder gaat worden. Sneller moe, vaker harde buiken en het drukt wel echt. Maar ik had nooit gedacht dat ik me nog zo goed zou voelen rond de 30 weken, dus ik ben tevreden.

18. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Ik moest vandaag ook een paar keer aan haar denken. Hopelijk gaat het goed

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Heerlijk dat je jezelf nog zo goed voelt. Ben nog steeds benieuwd naar je buik, haha. Geloof direct dat alles in de verdrukking komt, je zal de bewegingen ook wel de hele dag door voelen en driedubbel? Doet het trappen ed niet zeer?

Tja; ik wist dat ik pijn zou krijgen, maar zo ernstig..... Die had ik even onderschat. Maar ik tel samen met m'n oudste dochter, als een klein kind af; haha.

20. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Vaddie gefeliciteerd met je dochtertje!

Jij natuurlijk ook Babii (maar dan met jezelf 😃 )
    Echt balen dat je zo weinig kan, zeker op je verjaardag!
    Wat een traject zeg die erkenning!! Hopen dat het snel is afgerond!

Madeliefje fijn dat je je rond deze periode nog zo goed voelt, zeker met zw. vergiftiging. Heb je daar niet steeds meer last van momenteel?

Deel Deze Pagina