Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Even kort hoor maar ben al sinds woensdag ziek.. Koorts, keelontsteking, hoofdpijn, duizelig... Gaat vandaag ietsje beter dus kom straks bijlezen!

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Babii: Het gebeurt niet heel vaak dat ze alledrie tegelijk bewegen. Soms in de avond even. Blijft heel apart. Maar vaker twee tegelijk, die houden elkaar (en mij) regelmatig wakker. De onderste heeft dan denk ik wat minder ruimte om te bewegen waardoor het vaak bij twee blijft. En kan soms wel even zeer doen ja.
    En ik tel ook af voor jou ;) Hoe voel je je vandaag?

Boommm: Beterschap! Wat vervelend zeg.

Gisteravond voor het slapen weer last van hoofdpijn en een misselijk gevoel. Maar ik heb een lange, goede nacht gehad (tot 11:00 :)) dus ik voel me een stuk beter gelukkig. Maar wordt wel weer een rustig weekend waar ik best van baal. Ik ben slecht in thuisblijven en het rustig aan doen

3. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Oh Boommm balen zeg!! Wel fijn dat het nu iets beter gaat!

Madeliefje; ik ken dat, dat je liever niet stil zit maar ik denk dat het wel raadzaam is hoor!! Heb je echt wel nodig zeker met 3 kindjes in je buik!

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Och meis wat naar! Ik maakte me al wat zorgen, maar was meer bang voor extreme harde buiken en weeën.

Hoop dat je jezelf snel beter voelt! Knuffel

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Vaddie, van harte met je kleine!

Flowers, dank je wel! Lief dat je eraan denkt ;).

Madeliefje, dat klinkt verre van prettig haha. Ik word soms al gek van deze kleine acrobaat die me compleet lens trapt, haha.

Alhoewel, vandaag was hij extreem rustig. Maar ik was ook bekaf, huis vol visite, m'n jongste die weigerde te slapen, zelf amper wat kunnen doen. Wilde dan ook m'n verjaardag niet vieren :(. Maar ja, m'n oudste wilde cadeautjes kopen, wat ze ook heeft gedaan en familie kwam helemaal uit omgeving Amsterdam voor me.

Gelukkig kennen ze allemaal de weg hier, dus hebben zichzelf
    Voorzien van drinken. M'n zusje heeft 2x gestofzuigd voor me en de kindjes incl haar eigen dochter onder de douche gedaan. Erg fijn!

Die hoofdpijn is vervelend he meis en de misselijkheid ook. Nog steeds z'n strakke band gevoel? Weet wat je voelt en meemaakt, pure ellende bah.

Hier dus veel pijn en bovenal bekaf. Ga zo mawr slapen , althans... Roep ik elke avond en lig dan om 00.30 nog wakker lol

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Bedankt voor de felicitaties.
    Dochter heeft een hele leuke verjaardag gehad.

Ik sinds gisterenmiddag een ontzettend harde en zere buik. Vandaag dus niet zo veel gedaan en veel moeten delegeren. Gaat me niet echt goed af.

Dochter is echt een draak.. pff en dat ik combi met een mama die bijna niks kan hebben. Baal zo van mezelf. Dus ook ik tel af.

@madeliefje: kamertje staat. Staat ook wel weer vol met dozen die mijn zusje gisteren van de vliering heeft af moeten halen. Kan ik van de week beddengoed en kleertjes gaan wassen. :)

Morgenmiddag een kinderverjaardag bij de achterburen. Verder hooguit een wasje draaien.

Vandaag helaas konijn overleden (we hadden er 7) Een gasbuik en de dwangvoeding sloeg helaas niet op tijd aan. Is het vierde konijn in een jaar tijd. (en hebben nu 7 jaar konijnen)

7. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Babii: Is ook niet altijd even prettig haha.
    Wat een drukke dag weer, te druk voor jou eigenlijk. Maar wel gezellig gehad? En lief dat je zusje ook even kon helpen.
    Ik hoop dat je nu al lekker ligt te slapen. Al herken ik het heel erg hoor. Zeggen dat je vroeg gaat slapen en uiteindelijk er pas laat in.. Ik ben ook echt een avondmens

8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Vaddie: Morgen in ieder geval ook je rust nemen, hopelijk gaat het dan wat beter met de harde buiken. Wat vervelend dat je zo baalt en je dochter ook niet echt meewerkt. Een draak in de zin van niet luisteren, slapen etc?
    Fijn dat het kamertje in ieder geval af is. Al moet je nog wel wassen wat ik het ergste werk vind ;) Ben jij trouwens al uit de naam? Ik denk dat ik erover heen gelezen heb.
    En wat vervelend van je konijn, vooral voor je dochtertje lijkt me. Hier zelf 2 konijnen, 7 is voor ons iets teveel :p

9. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    De meubels staan inmiddels in de kamer, heel blij mee! Nu de aankleding nog en alles wassen etc.

Ik voel veel minder bewegingen momenteel.... Ik geloof dat dat na 30 weken ook gebruikelijker is?? Iemand idee hoe ik het in de gaten kan houden??

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Flowers, na de 30 weken heeft je kleintje echt minimaal ruimte. Mij werd verteld, elke zwangerschap, dat je zeker elk uur wel iets moet voelen. Vaak schuiven ze rond dit termijn ipv schoppen ed.

Je baby krijgt ook een echt slaap en wakker zijn ritme. Die herken je wel vanzelf. Hier schuift hij overdag redelijk, en zodra ik platlig is meneer hyperactief in de zin van schuiven. Merk ook dat hij boos raakt, want hij kan dus amper een kant op, haha.

Sowieso moet je elke 12 uur echt iets gevoeld hebben. Maar jij kent de bewegingen van je kindje het beste, dus altijd bij extreem minder leven voelen, bellen!

Vaddie, fijn dat de verjaardag zo geslaagd was, maar wel minder dat je z'n pijn hebt. Dikke knuff!

Madeliefje, ik sliep wederom pas rond 00.30 hahahahaha. Ben een echt avond mens, lol. Maar de meisjes hebben wel goed geslapen, erg fijn. Ze gaan zo even naar opa en oma hoor ik net, dus dan kan ik zelf even slapen. Alleen dikke kans dat ik weer ga opruimen ed 😡.

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier redelijk goed geslapen. Dochter was al weer vroeg wakker, half 7 en dat deed zeer. Gelukkig voor is man op gestaan. (het was eigenlijk zijn uitslaapochtend)
    Hier nog steeds harde gespannen buiken zodra ik ga staan.

@babii: even lekker bijtanken vanmiddag i.p.v. opruimen. Dat loopt niet weg. :)

12. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Thanx Babii ik ga t even in de gaten houden. Ik voel wel bewegingen, idd meer schuiven, maar minder hard en minder vaak. Vandaag een ingelaste rustige dag dus dan kan ik t goed checken hoop ik.

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha, dat is het nare Vaddie, kan zeer slecht tegen een reogeorganiseerd zooitje in huis. Word ik echt chaotisch van. Zeker met de achterstand die ik heb :(.

Hoor net dat ze na het midsag slaapje van m'n jongste worden opgehaald. Vervelend meid die harde buiken. Zou ook echt een stukje rustiger gaan doen hoor!

Flowers, heb ik ook. Hij schuift echt en soms krijg ik een fikse por. Nu vooral veel pijn in m'n banden dus zal wel nog dikker gaan worden 😂. Ga zo als m'n jongste ligt, met de oudste op m'n bed zitten en rusten.

14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Babii: Hier ook pas rond 01:30 :) Fijn dat je wel een goede nacht hebt gehad.
    Ik zou even kort opruimen en dan lekker gaan slapen. Je hebt je rust hard nodig!

Vaddie: Rustig aan proberen te doen als je zo'n last blijft houden van harde buiken

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier inderdaad dat verschuiven van de baby. Maar ook nog steeds zulke harde schoppen allerlei richtingen op dat het gewoon echt zeer doet.

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Doen we weer goed Madeliefje 😂.

Hier was de kleine 2 dagen heel rustig, maar had ook echt extreme pijnen. Dacht al dat hij aan het indalen was, maar weet het nu zeker. M'n buik is aanzienlijk kleiner en lager. En hij ligt niet meer op m'n maag. En m'n bekkenpijn is nog steeds heel pijnlijk, maar een stukje anders, waardoor ik ietwat beter kan bewegen! Hooelijk voor de komende 8 weken nog!

Hoe is het met de rest? Boommm, ?

17. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Grappig Babii, ik heb precies hetzelfde!
    2 dagen heel rustig en ineens denk ik; huh m'n buik zit aanzienlijk lager! Nu is ie weer volop actief ook gelukkig!

Vaddie hoe gaat het met je harde buiken??

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Die zijn nog steeds volop aanwezig. Heb wel echt snel harde buiken hoor. Maar zelfs voor mijn doen wel redelijk erg nu.

Af en toe ook rare krampen, vooral s'nachts. Voorweeen? Heb ik bij mijn oudste dochter totaal niet gehad. Die was spontaan van het ene op het andere moment ingedaald.
    Baby was afgelopen nacht in ieder geval zo verschrikkelijk druk dat ik er 4x wakker van ben geworden.
    Pfff, als dat een voorteken is voor wanneer ze geboren is? :)

Zo naar de internist voor mijn suiker controle. Verder in ieder geval was vouwen.
    En hopen dat dochter vandaag een hele dag school vol houdt. We waren helemaal vergeten tegen haar te zeggen dat ze op maandag een andere juf heeft. Dus die was gisteren flink van slag.
    Ze is wel populair, vanmorgen kwamen al 3 kinderen vragen of ze wil spelen. Ben benieuwd of ze dat al durft.

Hoe gaat het verder met alle dames?

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Babii. Nog gefeliciteerd! Fijn dat het toch een leuke dag was ondanks de drukte. Ik ben ook altijd van het late slapen haha. Meestal pas rond 01.00 en in het weekend wordt het ook nog wel eens 03.00 haha.

Vaddie. Jij ook nog gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat ze een leuke dag heeft gehad. Begint ze nu fulltime op school? Wat sneu van jullie konijn..
    Hoe was het bij de internist met je suikers? Doe rustig aan inderdaad, lekker op de bank in de hoop dat je buik wat rustiger wordt.

Flowers. Fijn dat je kamertje af is! Hier slaapt de baby ontzettend veel (als ze dat nou volhoudt als ze geboren is.. :D) als ik even flink por wordt ze wakker en voel ik haar bewegen.

Hier is ze ook ingedaald. Buik is gezakt en lijkt wel weer kleiner. Komt echt dichtbij nu.

Hier eindelijk weer een beetje opgeknapt. Ben nog steeds een beetje gammel, maar kan wel eindelijk weer een beetje normaal functioneren.
    Heb alleen een super gênant iets.. Ik heb een ontzettende vervelende harde hoest.. En nu heb ik mijzelf een aambei gehoest🙈 Heb het nog nooit gehad.. En weet dus ook niet zo goed wat ik er mee moet? En t doet zoveel zeer haha, elke keer dat ik hoest voel ik hem zitten. Jullie ervaring mee?

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Reageer straks, althans vanavond even op iedereen.

Maar dit bedoel ik dus met een ingezakte buik. Heftige krampen en pijnen gehad en inmiddels is het dus aanzienlijk minder en voel ik de kleine weer goed! Ps de foto is bij m'n so gemaakt (aan de zooi te dien) haha. Heb zelf geen lage spiegel meer, dus kan elke week even langs gaan 😂.

Ga nu even rusten met m'n dochter. Althans, ze ligt naast me frozen te kijken, dus even knuffelen met haar :).

Ps, ik zoek voor m'n jongste een leuk peuterbed 150x70. Ben erg kritisch, moet wit ivm rust en heb voor kn oudste ook een erg mooie. Maar kom telkens op dat bed uit 😂. En weet ook det m'n jongste hem geweldig vindt. Maar ja, zit toch te kijken voor nog wat anders, iemand nog leuke bedden gezien van 150x70?

Deel Deze Pagina