Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Och hemel een aambei, oeps..... Volgens mij kan je er niet veel aan doen. Die spatten vanzelf open en dan goed schoon houden. Ik heb vorig jaar tot tweemaal toe een steenpuist gehad, die zijn btw opengesneden 😱. Zat op m'n bil. En had er ook 1 op m'n lip van m'n mond.

Volgens mij spat hij vanzelf open. Je kan hem wel weker maken door een nat gaasje erop te doen. Maar ja, als het op een rot plek zit ;).

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.134
    113
    Vaddie: Hoe was je controle? Ik ben benieuwd of je dochter het volgehouden heeft. Jij hebt ook wel wat meer rust als zij een hele dag maakt op school. En die rust heb je hard nodig met steeds die harde buiken.

Boommm: Gelukkig ben je weer een beetje opgeknapt!
    En een aambei.. Geen ervaring mee. Ik denk wel dat er bij de drogist/apotheek crèmes voor zijn?

Babii: Fijn dat je nu iets beter kan bewegen en dat de krampen minder zijn. En lekker rusten inderdaad!
    Haha ik zou makkelijk denken en voor hetzelfde bed gaan. Als jij hem mooi vindt en je dochter ook. Waarom dan een andere? Ik denk ook dat het grootste aanbod uit roze prinsessenbedden bestaat :p

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    O man ik dislike roze, hahahaha. En m'n dochters houden echt van rust op hun kamer. Muren ed ook gewoon wit,
    Maar wel gedecoreerd met kleuren ed.

4. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Boommm wat fijn dat je je weer wat beter voelt!
    Geen ervaring met aambeien... Volgens mij zijn er inderdaad wel crèmes/sprays/zalfjes etc. Wel was ik erg bang dat ik het zou gaan krijgen omdat m'n stoelgang op een gegeven moment erg slecht was. Sindsdien slik ik Curanol, preventief zeg maar. Je hebt pillen en crème. Is vooral gericht op zwangeren. Er is een site van maar ook bij lokale drogist verkrijgbaar; geen idee of dat ook te krijgen is in Engeland?! Als tip van mijn zus gekregen, wellicht dat proberen?

Herkenbaar hoor de lage buik Babii 😃
    Ik heb helaas geen idee van mogelijke bedjes, ben nog geen expert, haha.

Madeliefje hoe gaat het met jou nu?? Trek je het nog?? Nog veel last van de zw vergiftiging of te handelen?

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.134
    113
    Babii: Hahah ik zou voor hetzelfde bed gaan!

Gisteravond en nacht trok ik het even niet meer. Misselijk, last van mijn buik, last van mijn rug, verkouden, kindjes in de buik druk, N wilde niet slapen, klaar met de ziekenhuisbezoekjes, zorgen over hoe het straks moet gaan. Zat er echt even doorheen. Ik ben voor mijn gevoel echt geen snelle klager en emotioneel, maar gisteren :(
    Maar vandaag gaat het gelukkig weer wat beter :)

6. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Hoi dames, is er nog ruimte om hier mee te schrijven zo de laatste weekjes? Als de ruimte er niets is hoor ik graag. Ik ben op 28 maart uitgerekend en wij verwachten een meisje.

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier zitten de tranen ook erg hoog. Enorme last van hormonen en daardoor nesteldrang. Man heeft last van schouder en gaat er zelfs voor naar de huisarts. Kan dus niet zo veel.

Controle bij de internist was goed. Geen blaasontsteking (daar was ze eerst bang voor)

Harde buiken blijven. Door de nesteldrang te druk. Morgenvroeg boodschappen doen en proberen de rest van de dag echt rustig aan te doen. Buik staat zo straks dat schoppen/ bewegen van de baby echt zeer doet.
    Dochter heeft het gisteren en vandaag de hele dag volgehouden. Gisteren zelfs nog bij iemand gaan spelen. Oke, lag wel om 6 uur in bed. :)

Peuterbed: heb ik geen verstand van. Dochter is meteen van het ledikant naar een groot bed gegaan.

8. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik inbreek in jullie groepje...verveelde me vanavond een beetje en ging hier en daar wat lezen.

Als ik zo vrij mag zijn om een tip te geven aan de gene met een aambei...klinkt gek maar paracetamol helpt heel goed. Na de geboorte van mijn zoon had ik geen aambeien...maar een tros druiven en verging echt van de pijn. Oo vreselijk. Ik kon de arts toen oom wat aandoen toen hij zei slik paracetamol..terwijl ik al van alles had geprobeerd. Maar het werkte supergoed! ! 3 dagen en alles was weg. Ik slikte max 2 per dag en weg waren ze.

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Madeliefje, heb idd hetzelfde bed besteld. Tegen de tijd dat ze daaruit zijn, zijn ze z'n 5/6 jaar. Hij wordt morgen geleverd en een buurman zet hem morgen in elkaar!

Vaddie, wat enorm vervelend dat de tranen zo hoog zitten. Nesteldrang us ook zeer vervelend, lol. Heb er zelf ook last van.

Lasje, welkom!

All, ik zit weer met 2 zieke kids.... Is ook zo gek nog niet met dit achterlijke weer hier. Mooi weer en dan weer vriezen en volgende week weer 10 graden, pffff.

Ben delf ook geveld door de griep en daarbovenop een astma aanval; dus nu aangepaste puffen. Zodra ik beter ben reageer ik weer!

10. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Madeliefje gelukkig voel je je weer beter, vervelend dat je je zo naar voelde. Het komt vast allemaal goed!

Vaddie ik denk inderdaad dat rusten echt het beste 'medicijn' voor je gaat zijn... Dus probeer echt je rust te pakken!

Lasje, natuurlijk mag je (wat mij betreft) meepraten, welkom.

Oh nee Babii wat naar dat jullie allemaal geveild zijn door de griep... Het heerst wel geloof ik!
    Mijn man is ook behoorlijk ziek en dit weekend staat Keulen in de planning voor m'n verjaardag (zondag). Maar even zien of dat door kan gaan

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Klopt, er gaat een griep epidemie over dit land heen. Maar erg vreemd kijk ik er niet van op :(. Het ene moment is het ruim 8/10 graden en een paar dagen erna weer - 5 om vervolgens een week later weer 8/10 graden te worden.

Ik hoop van harte dat je man snel beter is! Zou zonde zijn als het weekendje niet door kan gaan :(.

Hier was het ook een astma aanval, dus stukje heftiger. M'n normale astma puf die ik 2x per dag moet innemen; mag niet tijdens de zwangerschap. Dus ik moest even de hap bellen voor een andere puf. Heb er nu 2 en het is al enigszins gezakt!

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Lasje. Gezellig! Wil je op ons lijstje erbij? Dan wil ik graag je leeftijd, uitgerekende datum en geslacht. Dan zet ik je er vanavond bij.
    Hoe gaat je zwangerschap tot nu toe?

Vaddie. Wat fijn dat je dochter het zo goed volhoudt op school! En rustig aan doen hoor!!

Lellebel. Dankjewel voor je tip! Had hem gister al gelezen. Ik slik al paracetamol dus dat moet goedkomen dan, dankjewel!

Babii. Vervelend dat jullie ook weer ziek zijn. Hopelijk knappen jullie snel op! Ik ben gelukkig de enige geweest hier in huis die weer ziek werd. Is het nieuwe bedje al binnen? Wij hebben ook een peuterboeken voor N.

Flowers. Beterschap voor je man! Hopelijk knapt hij snel op. Super leuk trouwens dat jullie een weekendje naar Keulen gaan! Veel plezier alvast!

Madeliefje. Hoe voel je je vandaag? Vervelend hoor... Ben trouwens nog steeds benieuwd wanneer jij gaat bevallen!

Hier alles goed. Merk wel dat ik echt een klap heb gehad van het ziek zijn. Ben nog een beetje wiebelelig en heel erg snel moe.
    Meisjes liggen nu in bed en strakjes gaan we naar softplay (soort balorig) vind het wel leuk om zelf weer wat met ze te gaan doen. Heb ze voor mijn gevoel al zolang niet gezien haha.

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Het bedje is er met 10 minuten dus dan komt de buurman hem in elkaar zetten: alhoewel zodra de kleine meid wakker is.

Vervelend he dat ziek zijn. Ben ook direct een stuk vermoeider dan ik al was :(. Echt verre van tof...... Hoop wel dat je jezelf snel wat beter voelt meis!

14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.134
    113
    Vaddie: Gelukkig bevalt school zo goed bij je dochter. Dan kan jij in ieder geval ook wat meer rust proberen te nemen.

Babii: Fijn ook dat het bed zo snel komt! Ben benieuwd hoe ze erin slaapt. En begrijpelijk dat je dochters en jij ziek zijn. Het weer blijft zo wisselen. Beterschap! Hoop dat jullie snel weer opknappen.

Flower86: Wat vervelend van je man, nu net als er een weekend gepland staat. Zou wel erg balen zijn als het niet door kan gaan.

Boommm: Snap dat je er een klap van hebt gehad. Je was ook aardig ziek zo te lezen. Ik hoop dat je een gezellige middag hebt. Ik ben zelf niet zo'n fan van balorig :p
    En bevallen zal binnen 4 weken gebeuren. Wij gokken zelf op 16 februari ;) Gaat zo snel!

Ik heb even goed rust genomen gisteren en vandaag, dus nu gaat het gelukkig een stuk beter

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wauw 16 februari. Zal wel een mooie datum zijn madeliefje! Lijkt me wel super spannend hoor. Heb je ineens 3 kindjes straks, wauw, wat een geschenk ❤️.

Boommm, pfff balorig, hou er zelf ook niet van: kan heel slecht tegen drukte, maar voor de kids is het super! Beetje jammer alleen dat m'n kids overprikkeld ervan raken. Zullen ze dan wel van mama hebben ;).

Bedje van m'n moppie staat, ze slaapt er keurig in en nu is het bedje van kleine broer ook opgemaakt. Kamer is dus af, jeeejjjjjj! Plaats geen foto, want dan zie je m'n dochter (jammer dat jullie geen fb hebben, m'n fb is afgesloten, maar staat regelmatig iets op van ze).

Maar ze js apetrots en roept de hele tijd: kijk woow en ze slaapt gewoon! Ze sliep overigens al in een omgebouwd peuterbed, maar dan ledikant met uitval systeem. Maar nu dus echt z'n groot bedje....

Dit is dus het bedje dat E ook heeft en A nu dus ook. Is miet hun kamer hoor, maar het bedje zoals afgebeeld op de website.

16. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.134
    113
    Babii: Wij vinden 16 februari een perfecte datum, ik ben dan ook 34 weken dus van mij mogen ze dan komen ;) 4 kindjes in ruim anderhalf jaar, had ik nooit gedacht. Sowieso stonden 4 kindjes niet op de planning. Ik vind het super spannend maar alles komt goed.

Hahah ik kan ook zo slecht tegen balorig. Kan normaal wel aardig tegen drukte maar daar :)

En wat een leuk bedje! Handig met die grote la ook. Ik onthoud hem even en ga je vast een pb sturen erover als N naar een peuterbedje gaat. En heerlijk dat ze gelijk lekker slaapt en het kamertje nu af is!

Voel je je al iets beter?

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mooie is dat ik de lade alleen nooit gebruik, lol..... Ze slaapt als een roosje; heerlijk!

Mwoah beter.... Nog steeds erg benauwd en vooral
    Vermoeid. Een astma aanval vermoeid je heel erg. Maar het zwakt inmiddels wel af :).

Inderdaad, 34 weken is een erg mooi termijn en zeker voor 3 kindjes. Vindt het heel knap als je dat en volhoudt en je lichaam ook! Vraag me nog steeds af of je dikker bent als moi lol.

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Mooi bedje Babii.
    Hier onder ons eigen bed 4 van die lades. Erg handig, past een hoop in. :)
    Hopelijk ondertussen wat opgeknapt?

@Madeliefje: spannend hoor. Gewoon al een datum weten.

Hier geen rust in mijn kont. Hormonen gieren door mijn lijf. Emotioneel een een wrak. Lichamelijk nog steeds gesloopt. Blijf druk bezig. Er moet nog zoveel worden gedaan en helaas geen kaboutertjes die het komen doen.
    Mijn moeder komt wel helpen 1 dag in de week maar dan nog.
    Proberen maar eens even bij man wat door de dringen zodat hij weer wat dingen kan afronden dit weekend. :)

Dochter vandaag alweer bij iemand gaan spelen. Toen ik opperde dat ze misschien beter mee naar huis kon liep ze boos weg. :)
    (en jongetje is bang van honden en zijn oma moest naar huis vanwege een broertje) Kreeg complimenten van de oma dat ik zo'n spontane, leuke en beleefde meid heb. Ik gloei er nog helemaal van. Dat hoor je toch graag.

19. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Babi: beterschap! De griep heerst verschrikkelijk en helaas lijkt die meerdere malen terug te komen. Proberen bij te komen al is dat met twee kids erg lastig😉 wat een leuk bed trouwens!

Vaddie: harde buiken? Het enige dat echt werkt is rustig aan doen en als ze echt pijn doen onder de douche of in bad gaan. Bij blijvende harde buiken wel verloskundige inlichten hé!

Boommm: gezellig als ik er bij mag. Antwoord op je vragen: 23 jaar, 28-03-2016 en het word een meisje eerste kind. Verder verloopt de zwangerschap erg goed.. Heb tot nu toe weinig problemen.. Al werk ik vanaf 24 weken nog alleen maar op therapeutische basis. Heb erg veel last van harde buiken, als ik werk op de groep(babygroep) had ik zo'n 8-10 harde buiken p.u. Zeker niet oké dus. Ik werk nu 3 dagen in de week, zo'n 2 tot 4 uur op kantoor, ligt er aan hoe ik me voel en hoeveel werk ik heb. Maar voor de rest een super zwangerschap👍 gelukkig knap jij langzamerhand op en hoe was het in 'soft play' trok je het een beetje?

Lellebel: nu geen last van aambeien maare..ik onthoud je tip wel mocht het toch nodig zijn.

Flowers: veel plezier met dit weekendje weg!

Madeliefje: wauw wat tripple geluk heb jij!!! Doen ze het nu nog goed in je buik? Jeetje nog heel even en dan mag je ze alle drie plat knuffelen! Pittig maar echt een geschenk.

20. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.134
    113
    Babii: Hahah zo'n handige lade en je gebruikt hem niet. Fijn dat ze zo lekker slaapt.
    Gelukkig gaat het iets beter met je. Geen ervaring met astma maar kan me voorstellen dat het heftig is. Lekker op tijd proberen te gaan slapen!
    En of ik dikker ben.. Waarschijnlijk wel :p Ik ben aardig wat kilo's aangekomen haha. Kilo's zijn ook x 3 :)

Vaddie: Het is een datum die we gokken, niet weten.
    Wat moet je nog allemaal doen? En inderdaad je man wat dingen laten doen hoor, jij hebt zo te lezen de rust hard nodig. Vervelend ook dat je zo last hebt van hormonen.
    En wat een lief compliment!

Deel Deze Pagina