Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.133
    113
    Lasje: Welkom! Wat spannend je eerste kindje.
    Vervelend van de harde buiken zeg. Is dat nu wel wat afgenomen nu je minder werkt?
    Ben benieuwd of je er al uit bent qua naam? En nog veel te doen in het kamertje?

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @lasje: tja die harde buiken zijn 'mijn ding' volgens de gyn. Ik voel de baby wel veel en hard. :)
    De hormonen/ nesteldrang is hier nu sterker dan de neiging om te rusten.
    Er moeten nog wat dingen in het kamertje worden gedaan. Die gaat man waarschijnlijk a.s. weekend doen. En verder druk bezig met babykleertjes e.d. wassen en strijken. (en ik heb veel haha)
    Scheelt misschien ook wel dat mijn oudste dochter deze week voor het eerst 'echt' naar school is. Dus dagelijks van 9 tot half 2 mijn handen vrij. En dan kan je ineens een hoop werk verzetten.

@madelief: sorry had ik gemist, dacht dat het je datum van inleiden is.

3. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Madeliefje: bedankt onwijs spannend maar wel gezonde spanning. Nu ik minder werk is het flink afgenomen heb ze nog steeds, maar nu 5/6 op een dag.. Zijn ook stuk minder pijnlijk. Het was dus de juiste keuze! Ons meisjes naam wisten we al heel lang.. Jongens naam hadden we veel lastiger gevonden.. Toen ze met 14 weken een meisje bleek te zijn was er geen twijfel meer over. Ben benieuwd wat andere er straks van vinden want het niet een hele bekende naam.. Al maakt het ons niet veel uit want wij vinden hem mooi. Kamertje is af alleen nog kleine dingentjes, boekenplankjes en oja 1 muurtje opnieuw witte... Kleur die erop zat komt er door heen. Het is verder witte kamer met 1 muur mintgroen. Accesoires met mintgroen, roze en grijs. commode en bedje zijn wit. Hou van roze maar vind het te standaard.;)

Zijn jullie al uit de namen? En geboortekaartjes?

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Lasje, spannend zo je eerste kindje! M'n eerste kindje was ook een meisje: suoer leuk, super pittig hahaha. Ben benieuwd naar de baby boy nu.

Tja; ik ben al sinds m'n oudste er is gewend alles alleen te doen. Helaas slaapt die tussen de middag niet meer; dus veel rusten zit er niet in: en als ik m'n rust heb, zit ik hier dus.... Zucht!

Madeliefje; ach ik ben waarschijnlijk jouw kilo's al aangekomen. Ben altijd heel snel dik desondanks al het gebraak in m'n zwangerschap. We trainen het er wel weer af.

Tja astma.... Je hoest en je proest continu :(. En vooral non stop en benauwd. Vreet enorme energie; maar is zoals het is.

Vaddie( wat een heerlijke opmerking als je det over je kindje krijgt. Ik heb echt een draak die momenteel extreem aan het testen is. Veel schoppen en slaan; maar niet weten waarom... Ze kan heel goed praten en loopt qua ontwikkeling al op 4 jaar. Morgen mawr naar de Psz, normaal gaat ze de dinsdag en donderdag( mawr nu dus niet ivm ziek zijn. Dus morgen maar.

Ze zeggen ook altijd: heb geen kind aan haar! Iedereen btw( maar thuis..:.. Hahahaha. Dus geniet van die opmerkingen!

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Namen stonden hier al vast voor een jongen: althans de tweede en derde naam! Hij krijgt de volledige namen van z'n papa. Zijn eerste naam heb ik wel zelf bedacht, maar wel hoe papa het zou willen.

M'n meiden hun tweede naam is ook papa z'n volledige naam, maar dan in de meisjes versie ;). En ook hun namen heb ik bedacht op de manier hoe hij het zou willen.

Geboortekaartjes ook al af sinds week 16 geloof ik: schrijf altijd op het kaartje een gedichtje aan m'n kindje: soort persoonlijke boodschap hoe speciaal diegene is en hoe erg die gewenst zou zijn door papa. Dus ja alles al klaar haha

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.133
    113
    Lasje: Fijn dat het is afgenomen en minder pijnlijk is! Al vroeg uit de naam dus. Hier waren jongensnamen ook een stuk moeilijker. En ik snap je spanning over de naam, wij hebben ook redelijk bijzondere namen gekozen dus heel benieuwd wat iedereen er van vind. Het kamertje klinkt leuk!

Babii: Haha nou dat betwijfel ik. Ik ben wel +20 aangekomen ;) :) En gaat er inderdaad wel weer af!

Geboortekaartje is hier helemaal klaar en we zijn helemaal tevreden.
    Namen.. Blijft zo moeilijk. We dachten er uit te zijn maar ik blijf maar twijfelen over die jongensnaam. Nog steeds twee namen. Het liefst vraag ik hier op het forum/jullie om een mening maar ik ben bang dat ik dan weer helemaal ga twijfelen

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje!
    Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje!
    Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje!
    Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje!
    Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje!
    Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje!
    Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Jongetje! & Jongetje! & Meisje!
    Lasje (23 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Meisje!

Jongens: 6 & Meisjes: 5 & Verrassingen: 0

♥ Bevallen ♥

MirjamRamon (25 jaar) derde kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 06 Januari 2016 (30 .2)

♥ Afspraken ♥
    25 januari
    Barbsan - bruiloft!!
    25 maart
    Babii - controle gyn.

♥ Sterretjes ♥
    ☆ Rae (weer zwanger), ☆ Lieke86, ☆ Inky85 (weer zwanger), ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983.

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik was 65,9 kilo en inmiddels al 83 kilo ;). Mag hopen det het daarbij blijft, scheelt wel dat m'n kilo's ook snel weer weg zijn ;).

Weet alleen niet hoe dat is als je bv geeft. Meisjes hebben natuurlijk de fles gehad. Maar schijnt dat je met bv veel sneller afvalt.

He je was er toch al uit? En onze mening.... Ik snap het enerzijds wel, maar anderzijds, jullie zijn de ouders en moeten met die naam leven. Wacht btw nog steeds op een pb met de naam lol.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Madeliefje. Haha heb zelf ook een bloedhekel aan balorig. Al die losgeslagen, schreeuwende kinderen.. Maar alles voor m'n bloedjes :D Haha nee grapje, maar ze vinden het zo leuk.. En ik vind het momenteel te koud voor de dierentuin :D
    Enne, je mag altijd een pb sturen over de namen hè!

Babii. Wat een leuk bedje, lijkt wel een beetje op het bedje van N. Ik gebruik de lade juist wel. Zit een extra deken in en haar zomer of winter kleren. Wat knap trouwens, dat ze er al zo goed in slaapt. Ik vind M nog veeeeel te klein om over te gaan haha.

Vaddie. Wat leuk zo'n compliment over je dochter, die kun je in je zal steken! Hier ook herkenbaar hoor, dat geen rust hebben. Ik blijf bezig en nieuwe dingen verzinnen om te doen.

Lasje. Vervelend dat je zoveel last hebt van harde buiken! Werk je op een kinderdagverblijf? Leuk maar wel vermoeiend lijkt mij. Weet je al met hoeveel weken je met verlof gaat?
    Klinkt trouwens als een mooi kamertje! Heb je foto's?

Hier staat de naam ook eindelijk vast! Ben er helemaal blij mee. Geboortekaartjes zijn ook af. De enveloppen voor de Nederlandse kaartjes hebben m'n ouders, hebben we met de kerst al geschreven. Kaartjes worden ook daar bezorgd. De Engelse enveloppen zijn nu ook binnen en ga ik van de week schrijven.

Nou balorig was wel oké. Meisjes hebben zich geweldig vermaakt en ik heb lekker tijdschrift gelezen.
    N is de laatste paar nachten aan het spoken. Gaat Savonds uit haar bed en valt dan op de grond in slaap. Word er echt een beetje moe van. Hopelijk geeft ze het snel op en blijft ze weer gewoon in bed liggen.

Jullie nog plannen voor dit weekend?

10. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Ik reageer morgen weer even op iedereen! Word lekker veel geschreven😜 Gezellig hoor!

Boom: klopt ik werk inderdaad op een kinderdagverblijf, erg leuk werk en prima te doen maar het vele tillen en bukken kon ik nu niet meer door die harde buiken! Fotootje kamer ga ik morgen even maken moest ik trouwens nog doen voor in haar 9 maanden boek!

O trouwens weet niet of jullie allemaal fotos makkelijk delen op social media van jullie kids. Maar download een tiny tale.. Leuke app waarin jij bepaald wie je uitnodigd en wie fotos kan zien of ook fotos mag plaatsen. Je kan op elk moment een foto boek afdrukken! Maar ik ga morgen even op jullie allemaal reageren!

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Vervelend als ze zo gaan spoken he :(. M'n kids komen er echt nooit uit.

Ik vind A ook veel te klein. Maar ze dacht echt superwoman te zijn in haar ledikant. Was echt al 4x keihard bovenop haar koppie gevallen, en dacht: de volgende keer breekt ze haar nek! Ze werd ook een soort van panisch in haar ledikant en gilde erop los.

Toen dus de spijlen eruit en omgebouwd (was ze 17 maanden). Ging keurig. Heb haar eenmaal naast haar bed gevonden 😂. Maar ook nu begon ze nee bed nee bed nee bed E (van grote zus). En haar broertje kreeg toch haar ledikant ;).

Wilde eigenlijk wachten tot hij er was. Maar had een meevaller qua geld en bovendien begon ze steeds slechter te slapen in omgebouwd ledikant.'leek wel soort van claustrofobie. Zal het wel niet zijn( maar nu erin gelegd n heb haar niet meer gehoord: kindje is dolgelukkig en roept enkel maar: ooooo kijk woow. Of wauwwww mama.

Vindt haar dus ook te klein, maar volg wel m'n kids tot op zekere hoogte natuurlijk. E sliep er met 21 maanden in en A is bijna 20'maanden. Ach ja, ze slaapt in ieder geval.

Ben reuze benieuwd naar jullie namen! Zullen vast erg mooi zijn!

12. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lasje: gezellig dat je mee komt kletsen!

Het word weer lekker druk hier.
    Heb het zelf enigsinds druk.. Mn vent moest onverwachts 3 dagen naar italie voor zn werk, dus die komt vannacht gelukkig weer thuis!
    Heb gisteren de groeiecho gehad en ventje zag er helemaal hoed uit, ligt al een goeie tijd met koppie naar beneden maar nu ook goed ingedaald dus ze verwacht niet dat ie nog zal draaien (gelukkig)!
    Ze verwachten overigens wel dat ie echt wel vroeg(er) geboren zal worden.. Ben benieuwd.
    Ik mag qua gewicht niet klagen..
    Begon met 60, en weeg inmiddels ongeveerr 59.5 kilo.. Zit nu dus eindelik weer bijna op begin gewricht. Kom gemiddeld elke 3 a 4 weken en kilo aan, dus als dat zo blijft heb ik het makkelijk na de bevalling:)

Wij gaan maandag natuurlijk trouwen, dus nu laatste diertjes regelen, dan samen 2 dagen genieten en dan mn verjaardag naar weer regelen.. Tijd vliegt op deze manier!

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Enige voordeel van zwangerschapsdiabetes: is ben al ruim 10 kilo afgevallen. Heb ook compleet geen eetlust. Ga dit keer ook echt mijn best doen om dit eetpatroon vol te houden na de bevalling zodat ik er niet weer alles aan eet. Begin gewicht ga ik niet delen. :)

@Babii: hier dochter ook al met 20 maanden naar een groot bed. Peuterbed hebben we overgeslagen. Is wel een bed met een hoog hoofdeinde dus beschermd gevoel. Ook omdat ze haar ledikant als trampoline gebruikte en een paar keer zo hard aan het springen was dat ze over de rand heen ging. Doodeng.

Ga me nu eerst weer op de was storten. Met al die babywas erbij komt er geen einde aan.

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Lasje. Snap ik! Ik merk ook dat het tillen van de meisjes zwaar wordt nu.. Laat ze ook lekker veel zelf doen haha. Ik deel straks een foto van de baby in m'n fotoalbum hier op m'n profiel. Kunnen alleen m'n vrienden zien, dus als iedereen mij van hier toevoegt kunnen jullie de baby dan zien ;) verder plaats ik niets op internet maar wel een goede tip!

Babii. Wat kunnen ze toch levens gevaarlijke stunts uithalen he? Heb nu met N afgesproken dat ze vanavond niet meer haar bed uit mag. Met een stickersysteem. Heeft ze 5 stickers mag ze een cadeautje uitzoeken.

Barbsan. Fijn dat alles goed was met de baby! Hoeveel eerder denken ze dat hij gaat komen? Al helemaal klaar voor de bruiloft? Super spannend!!!

Kilo's. Hier 5,7 kilo aangekomen sinds het begin van de zwangerschap, vind ik nog wel netjes.

Hier ga ik zo de meisjes uit bed halen. Ze gaan vandaag met de aupair naar het museum. Ik ga m'n nagels laten doen en de enveloppen schrijven.

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat is echt een heel slim systeem Boommm! Met dit systeem heb ik m'n meisje zindelijk gekregen. Helaas werkt het dus niet om haar poep zindelijk te maken 😂. Niks werkt daarmee helaas.... Dus nu doorverwijzing naar poep poli, wellicht kan haar vertrouwde kinderarts wat bijsturen. Ze zal toch gaan "moeten", in oktober gaat ze naar de basisschool.

Wauw; ben jaloers op jullie aankomen! Ik ben serieus mega dik naar m'n gevoel. Maar het mooie was: ik had de pregnyl gespoten (hcg) voor m'n eisprong en 3 dagen na m'n eisprong is de kleine man teruggeplaatst. 14 dagen later testen en positief. In week 6 was ik desondanks het extreme braken al 6 kilo aangekomen! Vraag me niet hoe, want braakte serieus alles eruit.

M'n gynaecoloog zegt dat ik overgevoelig ben voor de hormonen en daardoor veel vocht ophoping ed. Zodra de kleine eruit is hen ik in 1 week al 10 kilo kwijt vaak. Hopelijk dit keer dus ook!

Vaddie, erg he.... Ik was al voor 3 man, straks dus voor 4. Maar die babywasjes zijn wel leuk!

Had trouwens m'n vluchttas klaarstaan, super handig, maar nog handiger als je kleding voor jezelf erbij doet 😂.

Barbsan, spannend! Veel plezier op je bruiloft ed! M'n oudste lag met 29 weken volledig ingedaald en was extreem groot voor haar doen. Maar eerder komen ho maar ;). Ben benieuwd! O ja, had net als bij jou een verkorte BM hals ed en zelfs weernremmers gehad..... Maar toen ze eruit moest kwam ze niet 😂😂😂

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Ja die koffer voor het ziekenhuis. Komende week ook maar eens beginnen. Enige wat er nu in zit is het eerste pakje voor de kleine dame. :)

En dat ik ben afgevallen doet niks af aan mijn potvissen gevoel hoor! Mijn buik is echt huge. Veel groter dan bij de eerste. Buik is nu zo groot als bij de eerste met 37 weken. En ik moet nog een paar weken.

17. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Babii: fijn dat jouw draakje al niet meer slaapt.. Had je nu juist kunnen gebruiken. Maar zo te horen een echte meid die al heel goed weet wat ze wel en niet wilt. En haha thuis zijn ze altijd anders dan bij andere.😉 ze zeggen dat borstvoeding ervoor zorgt dat je weer sneller 'slank' bent en je sneller herstelt doordat je baarmoeder weer samen trekt! Ik ben benieuwd of het zo is.

Maar jeetje heftig dat je er alleen voor staat. Ik neem aan dat jouw man is overleden? Heftig! Weet niet of ik dit goed kan verwoorden.. maar het lijkt mij prachtig dat je wel de moeder bent van zijn kids. Zo te horen heb jij je mans wensen nog gevolgd en dat is prachtig!

Madeliefje: jij bent flink aangekomen al.. Maar ben jij zo type die het na de zwangerschap ook direct weer kwijt is? Of zal je hard moeten trainen? Geen zwangerschapssuiker toch?

Je zou zeggen een drieling dat komt wel goed want je hebt meer om te kiezen maar zo te lezen niet haha! Ben erg benieuwd naar de namen... Ps doe voorzichtig met mening vragen straks vind jij die o zo leuke naam ineens niet meer leuk. Maar je hebt nog heel even en anders helpen wij je graag met advies😜

Boomm: jij hebt ook zo'n eigenwijsje hopelijk geeft ze het snel op. Wow wat ben jij al ver met de kaartjes, fijn dat jouw ouders dat doen scheelt jou straks weer werk! Ik moet verplicht met 34 weken met verlof aangezien ik nu in de ziektewet zit en op 'therapeutische' basis werkt. Had zo graag tot 36 weken willen werken maar helaas. wanneer ga jij met verlof? Oehh ik zal je straks even toevoegen vind wel leuk om tegen die tijd de baby te zien! Goeie tip, zo kan ik jullie ook die van mij laten zien zonder dat ze heel internet over gaat. Trouwens ook netjes aangekomen jij, hopelijk blijft het zo netjes.

Barbsan: oehh bijna je bruiloft! Geniet de hele ervan en wat mis gaat, lekker los laten, want je dag is zo om!! Gelukkig komt je man vanavond weer thuis, dat zal wel heel fijn zijn voor jou. Gelukkig heb je een mooie echo gehad en ligt de kleine ook al ingedaald, waarom denken ze dat hij eerder komt eigenlijk? Mijne is ook al ingedaald en de verloskundige zei dat het niets zegt over wanneer het komt... Vandaar dat ik even benieuwd ben.

Vaddie: ik dacht dat iedereen aan kwam door zwangerschapssuiker maar zo te horen jij niet, hoe fijn ia dat!! Moet jij ook insuline spuiten of dat nou weer net niet? Succes met de was!

Heb al wel een paar belangrijke dingen in mijn vluchtkoffer gedaan maar nog lang niet alles. Wat is nou lekker om aan te hebben na de bevalling... Vind het zo lastig om te kiezen wat. Denk dat ik nog zo'n zwangerschapsjoggingbroek haal die zit zo lekker! Wat hebben jullie voor je man ingepakt? Dames die eerder bevallen zijn nog goede tips? Ook even vraagje, gebruiken jullie allemaal moltonshoeslakens in het ledikantje en wiegje? Is dit verplicht of puur om matras te beschermen?

Afgelopen maandag had ik nog echo tot nu toe 8,4 kilo aangekomen. Babygirl lag goed op schema.. Haar hoofdje liep op de dag goed, maar haar buikje en benen iets onder gemiddelde.. Maar niets zorgbarend ze zat nog tussen de curve lijnen in, ze word geen lange meid( heeft ze van der moeder want der pa is 2 meter) en ze word niet zo zwaar(dat heeft ze van der pa, want ik moet altijd opletten) geschat op 5,5/6 pond. Ben tevreden met35 weken weer een echo.. Ben benieuwd!!

Trouwens ik had vannacht ineens dat ik wakker werd van kramp/steken in mijn onderbuik.. Die kramp hield zo 30/40 seconde aan en is 4 keer terug gekomen. Verder geen gekke dingen, maar dacht even dat het Vannacht al zou gaan beginnen... vandaag niet veel gedaan maar ook harde buiken, pijn in bekken. Meis in me buik is ook extreem druk, dus denk dat het daaraan lig. Maar herkennen jullie dit. Heb de vk niet gebeld omdat verder goed gaat, maar vond bijzonder.

Uhmm weekend plannen.. Morgen afzwemmen nichtje, s avonds eigenlijk etentje maar geen idee of ik ga kijk even hoe ik me voel. En jullie?

18. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.133
    113
    Babii: Ik heb natuurlijk geen vergelijking met geen bv geven maar ik viel aardig snel af.
    We zijn er ook uit maar nog steeds twijfel. Kan morgen dus opeens anders zijn. Dus eigenlijk zijn we niet uit de namen :p
    Hoe gaat het nu met je?

Boommm: Hahah ik snap het hoor, voor je kinderen heb je zelf een middagje balorig over. En is inderdaad wat moeilijker om uitstapjes te ondernemen nu het wat kouder is.
    En wat vervelend van N. Ook zo opeens. Hopelijk is het ook opeens weer over. Denk wel dat een stickersysteem helpt.
    Hebben jullie trouwens gewoon 2 dezelfde kaartjes gedaan en dan het Nederlands en in het Engels, of verschillende? En heb je al iets meer energie?

Barbsan: Fijn dat de controle gisteren goed was. Waarom verwachten ze dat het eerder geboren gaat worden? En jaloers op jouw gewicht haha. Spannend maandag! Wel heeel leuk. Veel plezier!

Lasje: Ik ben benieuwd naar het kamertje!
    Bij N was ik de kilo's snel kwijt, maar ik val snel af inderdaad.
    Haha hoe meer namen hoe moeilijker lijkt het. Je wilt natuurlijk ook dat het een beetje goed staat bij elkaar. En mening vragen blijft een risico ja. Vooral omdat het om een best bijzondere naam gaat tegenover een naam die redelijk populair is. Ik denk dat veel dan naar de populaire naam neigen.
    Als jij een zwangerschapsjoggingbroek fijn vindt, moet je dat doen. En tips.. Ik heb geen idee wat je al allemaal hebt. Ik kan nu niet iets bijzonders bedenken wat niet op de standaard lijstjes staat haha.
    Fijn dat de baby goed op schema lag en het niet zorgwekkend was!
    En bij twijfel over de krampen en harde buiken, gewoon bellen hoor. Ga je trouwens bv geven?

Jullie aankomen.. Ik ben jaloers haha. Alhoewel ik van te voren wel wist hoeveel ik zou aankomen ongeveer en daar zit ik nog ver onder. Ik begon met 51 kilo (wat ondergewicht was) en nu rond de 73. Bij N was ik 8 kilo aangekomen dus dit is wel even slikken. Maar natuurlijk te verwachten. Ik hoop dat het er straks snel afgaat.

Wij gaan morgen lekker een dagje naar Antwerpen. Als het weer een beetje meezit tenminste. Een beetje winkelen met het gezin. Kijken hoe lang het vol te houden is. Ik merk dat ik steeds sneller moe ben. Zondag vast bijkomen dus.

En de namen.. Ik ga toch even nadenken om sommige van jullie een pbtje te sturen. Jullie horen het morgen ;)

19. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Madeliefje: ja ik wil zeker borstvoeding geven.. Ik hoop dan ook dat het lukt.. Ben erg benieuwd aangezien ik de hele zwangerschap geen pijnlijke of gevoelige borsten heb gehad. Maar hoeft niets te zeggen natuurlijk. Voor jou is borstvoeding eigenlijk uitgesloten of ga je toch borstvoeding bijgeven? (Zie het niet voor me maar misschien heb je daar wel een weg in gedachten!) ik bel de vk als ik me zorgen maar voor nu nog niet. Veel plezier morgen in antwerpen volgens mij werd het redelijk weer!! Ps kwa aankomen vergeet soms dat jij er 3 draagt 🤔

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @lasje: ja ik spuit ook insuline. Is ook wel echt een combi van geen eetlust en beperkt dieet.

Weekend plannen: babykamer! En weer eens naar de markt.
    Vandaag al wel flink opgeschoten. HOpelijk komende week wat meer rust in mijn hoofd want buik doet flink zeer.

Deel Deze Pagina