Babii. Haha ik denk dat ik zonder opleiding ook 5 uur bezig ben en dan alsnog met lelijke nagels zit. Ben ook benieuwd naar foto's! Fijn trouwens van je iPhone, hopelijk is die dan vandaag al klaar! Heb trouwens geen verstand van voedingsbh's, wordt de eerste keer bv hier. Maar heb nu een C en heb voedingsbh's in C en D gekocht. Denk trouwens dat jij kort, bruin haar hebt. Bruine ogen, gemiddeld postuur, ongeveer 1.70 lang. Madeliefje. Dacht altijd dat jij bruin haar zou hebben, maar je hebt lang blond haar toch? Vaddie. Vervelend dat je je zo rot voelt!
Babii: Bij iemand laten doen is inderdaad even ontspanning, ook fijn. En geen facebook nee, dus ik kan het helaas niet zien. Vaddie: Vervelend dat je zo'n last hebt. Hoe was je afspraak? Heb je het aangegeven? Boommm: Haha inderdaad lang blond haar! Ik heb ongeveer hetzelfde beeld van Babii, alleen het gevoel dat ze krullen heeft haha. Volgens mij kan ik me herinneren dat jij zei dat je bruin lang haar hebt. Ik gok bruine ogen, slank postuur en 1.70. En mooi opgemaakt altijd, mooie nette kleding. Ik denk wel mijn smaak. Ik zie je echt als zo'n moeder met wie je als dochter (later) lekker kan tutten en winkelen Hier komt straks wat familie over de vloer want ik ben jarig. Ik zit er niet zo op te wachten eigenlijk. Wil het liefst mijn bed weer in
Gefeliciteerd met je verjaardag! Ook net nog even voor de valreep voor de kleintjes komen. Ik ben volgende week jarig Ik schat geen personen meer, xit er qua uiterlijk altijd naast hahha.
Van harte madeliefje! Reageer straks weer even...... Maar ik ben donkerblond, fel blauwe ogen. 1.69 en normaal ben ik slank haha. Nu ben ik een walrus. Kleding is naar kantoor heel netjes, maar werk natuurlijk niet. Draag dus wel casual kleding, wel modern en netjes. Verder heb ik normaal inderdaad make-up, maar momenteel schiet het er erg bij in. Ben nu net zn moeder die zich verwaarloosd, haha. O ja, van nature heb ik krullen idd, alleen style ik het vaak.
Btw krijg net bericht dat mijn iphone is gemaakt (gisteren aangekomen bij Apple) en al gemaakt en net weer verstuurd. Super fijn, lig morgen al kwijlend op de deurmat te wachten.
@babii: had je al een pb gestuurd voor fb. Wat fijn dat je iphone zo snel klaar is. @madeliefje: gefeliciteerd met je verjaardag. fb: mochten andere het leuk vinden om mij toe te voegen kan je me een pb sturen. En ben sinds kort ook actief op de uitgerekend in maart 2016 groep. Maar dan is het nog steeds handig om een naam te weten. Afspraak in het ziekenhuis was waardeloos. Liepen echt super uit. Heb het gesprek met de verpleegkundige moeten afkappen omdat ik weer naar huis moest om dochter van school te halen. Harde buiken is een combi tussen een harde baarmoeder. Daardoor dus rustig(er) aan doen. Dat hij pijn blijft doen komt door mijn grote, naar voren dragende buik. Buik is gewoon zwaar en banden en buikspieren hebben het zwaar te verduren waardoor de spieren zijn verkrampt. Op tijd rusten en pcm nemen als het te erg is. Kan ik dus niet echt veel mee.
Maar er is een vrij "simpele" oplossing Vaddie. Die is je natuurlijk ook aangedragen: meer rust. Lijkt me dan ook wel onwijs verstandig dat je je rust gaat nemen en desnoods iets minder gaat werken. Hoe rot ook, je gezondheid en die van de kleine staan voorop. Madeliefje, hopelijk een fijne dag gehad vandaag? Ik zie jou voor me als een blonde dame met groene ogen, tenger postuur en schat z'n 1.75. Boommm, ook bij jou zie ik een spontane blonde dame van z'n 1.70 lang, maar juist weer bruine ogen, geen idee waarom? Ben nu wel reuze benieuwd geworden. Dat jullie overigens mi nog nooit hebben gezien, heb immers in een blad gestaan met m'n dochter en die ging hier geloof ik het hele forum over, lol. Hier vrij weinig te melden. Heb veel last van voorweeen en krampen, dus voelt top. Maar het hoort er nu eenmaal bij.
Dankjulliewel dames! Babii: Donkerblond haar en blauwe ogen.. Ik zit er helemaal naast haha. Gelukkig kloppen de krullen nog! Leuk dat ik nu wat beter beeld heb. In ieder geval weten dat mijn beeld niet klopt. Blauwe ogen ipv groen en iets kleiner, 170. Ik zit nog niet heel lang op het forum dus dat met het blad heb ik gemist. Ook bij het meelezen daarvoor niet gezien. Lijkt me best spannend zo in een blad staan. Lijkt me dat je met heel veel mensen in de maart groep zit op fb, of niet? En fijn dat je iphone zo snel gemaakt is, hele goede service. Vaddie: Wat vervelend van je afspraak. En inderdaad: meer rust nemen zal de enige oplossing zijn. Leuke dag gehad, erg gezellig. Maar jeetje wat ben ik moe. Viel net al inslaap dus ga er op tijd in
Welke groep zijn jullie lid dan? Ik ben ook lid van een maart groep maar klets niet heel fanatiek mee.. Babii. Nee herken je echt niet en ook nog nooit een artikel over je gelezen.. Wel bijzonder lijkt mij, maar jouw verhaal is ook heel bijzonder natuurlijk. Vervelend dat je zoveel last hebt van voorweeen! Madeliefje. Gefeliciteerd! Ondanks dat je er geen zin in had toch een leuke dag gehad? Vaddie. Vervelend dat het zo uitliep in het ziekenhuis. Neem inderdaad veel rust, is belangrijk voor jou en de baby!! Grappig om te lezen hoe jullie mij bedacht hebben Veel klopt wel. Heb lang bruin haar, blauwe ogen. Ben 1.70, normaal postuur. En qua make-up en kleding klopt het wel haha. Draag veel rokjes, jurkjes en blousjes. Zal eens kijken of ik een leuke foto heb, dan zal ik die in m'n fotoalbum hier zetten (kun je zien als we vrienden met elkaar zijn op zp)
Madeliefje, super dat je een leuke dag hebt gehad meis. Z'n groepje is inderdaad erg druk, en vindt er geen ruk aan, haha. Overigens heb ik in Jij en je Kinderen gestaan en in de Flair. Mede rondom m'n verhaal. Zal pok wel even een foto in m'n album zetten, kan je ook zien ala ik vrienden ben met je. Is btw wel een oude foto, want de oudste was daar net 11 maanden haha.
Helaas kan ik het artikel op mijn mobiel niet lezen. Als ik de afbeelding opsla is de tekst te klein/onscherp. Hopelijk op de laptop wel, dan neem ik er binnenkort even tijd voor
Ach met 20 kilo erbij ben je nogsteeds een mooie vrouw, weet ik zeker. Je dochters zijn wel echt zussen, duidelijk te zien. En die ogen! Hebben ze volgens mij van jou. Heel leuk om zo te zien
Mijn foto staat ook in m'n album, was afgelopen zomer.. Ga nu even naar je nieuwe foto's kijken Babii!
Mijn oudste heeft de felle kleur ogen van mij, maar de walletjes en oogopslag van haar papa. Sowieso is mijn oudste een kopie van papa. Zal zo even een foto plaatsen. Mijn jongste heeft de kleur ogen van mijn man. Die was Indonesische maar kwart Nederlands en het enige Nederlandse was zijn blauwe oogkleur haha. Bij de geboorte tot mn jongste 6 maanden was, waren de meisjes identiek. Nu is de jongste een kopie van mij en de oudste van papam
Vond ze ook al op je man lijken. Zag zijn foto aan de muur hangen op de achtergrond van een van de foto's.