Welkom Monique! Whaa babbi! Gefeliciteerd!!!! Heb je verhaal altijd op de voet gevolgd en vind het zo verdrietig maar ook zo bijzonder! Wat leuk dat je nu de derde verwacht. Hoe voel je je? (En hoe oud ben je? Zet ik je op t lijstje erbij!) Word een beetje gek van M. Ze zit in dr 11 maandensprong en slaapt niet meer uit 😱 Net nu ik zo moe ben haha, zul je altijd zien. Nu liggen we samen in het grote bed Nijntje te kijken.
Ben een beetje gerustgesteld.. Vorige keer had ik 5 dagen na de positieve test en dus5 dagen na NOD, nog geen echte knaller. Test streepje was veel lichter nog als het controle streepje. Heb net een CB digitaal gedaan 3 dagen na nod en geeft 2+3 weken aan. Dat wil zeggen (vlgns doosje) 4+5. Dat is toch in ieder geval beter nieuws? (Dacht ik)
Sterkte Rae!! @ Inky, ik zal uiteraard ook voor je duimen. voel me een beetje onnozel nu met mijn positief denken berichtje voor iedereen die er bij is gekomen, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en uiteraard welkom
Wij hebben het gisteren aan de Familie verteld, ik had liever gewacht tot na de eerste echo, maar omdat we samen op vakantie gaan zat er niets anders op. Wij houden allemaal wel van een Wijntje savonds, dat had ik nooit twee weken lang volgehouden met smoesjes. Dus ja dan maar vertellen he
Welkom babbi en Monique! @monique das zeker goed hoor, betekent dat je tussen de 4 en 5 weken zwanger bent inderdaad
Iedereen bedankt voor de steun! Ik ben in deze onzekere tijden echt blij met het forum gezien verder niemand het weet in mijn omgeving. Ik bloed helaas nog steeds: vanmorgen hele plons bloed en nu druppelt het weer langzaam door. Niet meer echte krampen. Ik denk wel dat het een miskraam is, want ik voel me ook niet zwanger meer; alle kwaaltjes zijn afgenomen. Ik wacht het rustig af, maar verwacht er eigenlijk niks meer van. Nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! En Monique: die testen zien er goed uit hoor!
Gaaap hier t zelfde en ook snachts. Daarnaast eet hij ook slechter en wil het dan vooral zelf doen zucht...
@monique: 2+3 weken op cb test is idd goed hoor voor jou termijn @inky: aiiii dat klinkt niet echt goed maar hoop echt voor je dat de beeb er nog zit hoor!! Dikke knuffff @pioenroos: hahahah ja als je van wijntjes houdt kun je t maar beter vertellen of je had moeten zeggen dat je aan de antibiotica zit ofzo hihi. ik drink normaal eig nooit alcohol dus ik kan t hier nog prima verzwijgen @alle nieuwe dames: welkom hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen
Gefeliciteerd babii! Ik ken je verhaal niet, maar wat ik zo zie een erg heftig verhaal. Dat je nog tijd hebt om aan het forum mee te doen 😉. Dubbel succes in deze onzeker tijd!
Ik heb eig weinig te melden .. behalve dat ik geen ongi heb gehad voel ik me nog niet bepaald zwanger. Vindt het dan ook nog steeds moeilijk om het te geloven.. Heb geen kwaaltjes of iets dus dan lijkt het niet echt...zo raar. 3 aug pas een echo dus moet me nog een dikke week positief houden maar ben super onzeker. Wrm duren die eerste weken altijd zo lang
Hallo dames mag ik me hier ook melden? Mijn naam is nicole 30jaar en zwanger van de 3de , heb al 2geweldige zoontjes! Door meerdere miskramen een een curretage int verleden ben ik ook wel wat zenuwachtiger , ook omdat ik behalve het moe zijn niet zo heel veel kwaaltjes heb. Gelukkig mocht ik van de vk volgende week komen voor een echo, ben dan 6.3 weekjes ong en moest er wel rekening mee houden dat ik te vroeg kon zijn om het hartje te zien kloppen maar die gok neem ik wel..
Alle nieuwe dames! Welkom en gefeliciteerd! Wat bijzonder mooi dat je in verwachting bent van je 3e kindje Babbi, alleen uit je handtekening kan ik al zien wat een heftige periode jij (gehad) moet hebben. bah Inky! Echt niet leuk! Ik duim voor je! Klinkt goed hoor Monique! Wij hebben het gisteravond aan mijn ouders verteld. Toch wel weer super spannend om het te gaan vertellen! Zaterdagochtend gaan we naar mijn schoonouders..
Elfs spannend he!! Wij doen t op de verjaardag van mn zoontje 5 aug net na de echo Nicolletjuh vooruit jij mag er nog wel bij
Best wel.. Mijn darmen zijn aardig aan t rommelen. Ipv obstipatie hier juist het tegenovergestelde ��
@ Boommm, leuk he z'n 11 maanden sprong, lol. Weet er alles van, m'n meisjes hebben/hadden de sprongen zo extreem. Hoe ik mij voel? Vooral onzeker! Ben met m'n domme kop denk z'n 100 verschillende testen aan het doen. De action, kv, apotheker test allemaal knal positief. De cb digitaal met indicator gaf met 4 weken exact 2-3 aan, gisteren wederom. Doe ik er 1 van testjezelf.nu en die moeten zogenaamd vanaf 20 mlu gaan en 4 dagen voor NOD, gewoon mega lichtere strepen dan elke andere test. Hoe bedoel je lekker onzeker? Heb veel krampen rechts, wel moe, maar bij meisjes lag ik allang over de pot heen. Betwijfel dus of het wel goed gaat met de zwangerschap. Ook hele enge dromen dat ik ongesteld wordt enz enz. Maar had ik met de meisjes ook. Ben overigens 27 . Mmoniuqe, sowieso is hcg dat aangemaakt wordt positief, maar helaas zegt het ook niet alles. Maar hey, ik test mezelf ook rot . Inky, wat naar dat je denkt fat het een miskraam is. Ik heb ook echt hels gebloed met hematoom. Had pakke maandverband per dah nodig en lag krom van de pijn. Ik hoop voor jou dat het dus een hematoom is en jullie kindje er nog veilig zit! Inolino, daar heb ik de perfecte oplossing voor: behang en ducktape lol. Nee zonder geinen, m'n meisjes slapen al heel lang door en altijd al gedaan. Nh zijn ze aan het spelen, en zo leg ik m'n tel weer weg . SuusD , ja m'n buik is met name de avond gezwollen. Lang leve de darmen haha. Hier weet familie het wel, vanzelfsprekend, is van hun overleden zoon/broer/neef. M'n broertje en zusje weten het ook, maar dat is het.
He das lief nikie hihi.. Hier weten de dierbaren om ons heen het wel al, woensdag hebben we de echo en als die goed is vertellen we het zondag op verjaardagsfeestje van zoontje aan de familie.. En ik denk dat ik heel cliche shirts laat maken haha.. Hier savonds ook een opgezette buik, hoop dat ik deze zwangerschap niet veel aan ga komen, vorige 2 allebei veel, had wel hoge bloeddruk en zwangerschapsvergiftiging...
Babii ik heb je verhaal gelezen en wat een bewondering heb ik voor jou, en wat ontzettend mooi dat je man zo kan voortleven in jullie dochters! Ik denk dat je gewoon goed zwanger bent hoor, maar veel verschillende testen doen is alleen maar jezelf gek maken (ik ken het hoor haha) misschien wel een jongetje dit x