Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Klopt, maar is 1 van zijn laatste foto's. Die in m'n album staan is echt typerend m'n mannetje, haha. Nu even bij jou spieken.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Boommm (25 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje!
    Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje!
    Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje!
    Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje!
    Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje!
    Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje!
    Madeliefje06 (28 jaar) tweede kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Jongetje! & Jongetje! & Meisje!
    Lasje (23 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Meisje!

Jongens: 6 & Meisjes: 5 & Verrassingen: 0

♥ Bevallen ♥

MirjamRamon (25 jaar) derde kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 06 Januari 2016 (30 .2)

♥ Afspraken ♥
    04 februari
    Boommm - Echo
    09 februari
    Boommm - Controle gyn.
    25 maart
    Babii - Controle gyn.

♥ Sterretjes ♥
    ☆ Rae (weer zwanger), ☆ Lieke86, ☆ Inky85 (weer zwanger), ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983.

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.889
    5.146
    113
    Babii: Ik zie inderdaad je man er ook in. Mooie foto's allemaal! Ben heel benieuwd op wie je zoontje gaat lijken.

Boommm: Mooie vrouw ben je ook! Ik had je toch heeel anders in mijn hoofd haha.
    Heeft je dochter nog steeds zo donker haar zoals op de foto die ook in je album staat? Of lichter geworden?

4. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    09 feb controle gyn en 23 feb echo

Op de valreep maar gefeliciteerd madeliefje!! Heb je een beetje een fijne verjaardag gehad? Of heb je ze de deur uitgekeken haha.

Babii ik ben nu ook wel heel erg benieuwd haha! Ik heb je vriendschapsverzoek gestuurd. In de foto album kan ik fotos zetten en die kunnen alleen mensen zien die ik zelf accepteer als vriend? Hou niet van openbare foto's die jan en alle man kan zien😉 wow wat een super snelle service, ik hoop dat je dat niet heel lang hoeft te wachten morgen.

Wat naar dat ze in het ziekenhuis zo uitliepen vaddie! Heb je wel het gevoel dat er naar je geluisterd is?

Ik was lid op fb van zo uitgerekend in maart groep.. Maar dat was niet zo heel boeiend voor mij gevoel. Vandaag erg druk geweest.. Ga nu lekker me bedje in! Slaap lekker ladies!

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Eh Hoe ik op 25 maart kom.. Ben zelf abuis geweest maar mn uk is er dan al.

1 februari intake vpk (moest ik afzeggen ivm koorts).
    8 februari controle gynaecoloog

Madeliefje, ja mijn oudste is echt een duplicaat van hem. Mijn jongste is typisch zoals ik ben haha. Ons zoontje lijkt een kopie van mijn oudste te zijn zoals we op 3d zagen. Leg er een echo van de oudste naast en je ziet niks aan verschil. Zo bizar!

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Lasje, als je de foto's op privé zet wel. Ik hou er ook niet van, heeft nooit iets van mijn kindjes in min album gestaan tot nu. Wel op privé uiteraard.

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @babii: ik werk niet. Nou ja, niet voor een baas op het ogenblik. :)

Gyn dacht niet dat nog meer rust veel verschil zou maken.
    Gisteren lag ik om half 9, met pcm op bed. En vanmorgen zowaar eens opgestaan zonder zere buik. (wel hard, maar das vrij normaal voor mij)
    Nu effe zorgen dat ik niet te veel doe vandaag. En misschien eens vaker zo vroeg naar bed. :)

8. mamavantwee82

21 nov 2012
    53
    0
    0
    Hoi meiden,

Zo ik heb een hoop om terug te lezen....

Hier is het hele gezin ziek geweest allemaal spugen en diarree.

Heb zelf twee dagen in het ziekenhuis gelegen voor pijn in mijn buik bleek een infectie te hebben.

Gisteren bij gyn geweest datum staat vast voor de keizersnede en er zit misschien een stukje van de placenta vast aan het litteken van de vorige keizersnede.

Mocht ik bloedingen krijgen en ben 36 weken gepasseerd dan word ze gelijk gehaald, het blijkt dat als je een voorliggende placenta heb dat de kans groot is dat je op het einde van de zwangerschap bloedingen krijgt..

Vanmiddag ga ik even op mijn gemakje alles terug lezen.....

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Heet placenta praevia heb ik ook, maar dat is geen voorliggende placenta, maar een placenta voor de uitgang. Hij zit dus over je baarmoederhals heen of ligt net voor de uitgang. Een voorliggende placenta is geen gevaar oid. ijn 2 grote verschillen.

aarom had ik van de week een echo. Hier is dus de placenta deels in littekenweefsel van ks gaan zitten.

Hier maken ze zich niet zo druk om bloedingen. Komt niet vaak voor en als het wel voorkomt, vergaat de wereld ook nog niet aldus mijn gynaecoloog. Hij vindt dat mensen sneller bang gemaakt worden want het loopt vaak goed af.

Wel vervelend da5 jullie zo ziek waren zeg.

En vaddie, misschien inderdaad dan wat vroeger naar bed. Als het helpt waarom niet.

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Voorliggende placenta is dus een placenta die voor je buikwand zit en daardoor voel je bewegingen minder snel. Wordt soort van gedoofd.

Placenta praevia is dus voor je uitgang en veelal is de placenta voor de 30 weken omhoog gegroeid. Indien dit niet zo is dan krijg je idd een ks.

Ga vooral niet googlen. Is maar een tip haha

11. mamavantwee82

21 nov 2012
    53
    0
    0
    Babii,ja klopt ik omschrijf het verkeerd. Ja hij lig over de baarmoederhals en heb waarschijnlijk placenta accreta... Laat het allemaal over me heen komen en het word me vierde keizersnede dus weet wat me te wachten staat.

De gyn vond het wel nodig bij bloedingen van ongeveer 400a 500cc per dag haar te halen als ik 36 weken ben geweest.

Maar goed ga er niet vanuit en ga lekker af tellen naar de datum...
    Wel weer spannend om de datum te weten heb jij dat ook?

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Maar dat zijn dan fikse bloedingen meis. Daarom schreef ik al, komt niet vaak voor zulke helse bloedingen.

Heb het inderdaad ook, maar kreeg toch al een keizersnede. Maak me er ook niet te druk om. Baal alleen wel dat mijn placenta in mijn littekenweefsel is gegroeid. Maar wel zien wel hoe ze dat oplossen.

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Madeliefje. Haha grappig dat je mij toch anders ingeschat had. Het is wel ietsje lichter geworden, maar niet veel.

Lasje. Lekker geslapen?

Mamavantwee. Vervelend dat je ziek bent geweest, inmiddels allemaal weer opgeknapt? Heftig dat je in het ziekenhuis hebt gelegen. Wel fijn dat je een datum hebt, kun je echt gaan aftellen.

Babii. Heb je je telefoon al terug?

Hier weer rustig dagje. Vanochtend heel lang met N en de hond in het park geweest. Als je naar boven loopt heb je een prachtig uitzicht over London. Nu op de bank met harde buiken..

14. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Hey dames, ik heb niet het hele topic gelezen. Zijn nogal wat berichten :D
    Maar ik vroeg me af of jullie nog plek hebben in het topic voor een extra mama uitgerekend eind maart ;)

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Jaaaa altijd gezellig en dit topic kan wel meer leven gebruiken :D Wil je op ons lijstje erbij? Dan heb ik je leeftijd en uitgerekende datum nodig.

Hoe gaat je zwangerschap tot nu toe?

16. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Ik ben 25 jaar (volgende week woensdag 26 :D) en uitgerekend op 26 maart.

Mijn zwangerschap is tot nu toe wat je ervan kan verwachten. De eerste weken tot een week of 14 ontzettend misselijk geweest, daarna eigenlijk van leie dakje. Sinds een week of twee geleden, toen begon ik echt last te krijgen van mn banden en bekken. Als klap op de vuurpijl mijn baan kwijt door faillissement wat gevolgd werd door enorme stress (we hadden net ons huis verkocht en een nieuw huis gekocht) dus heel veel harde buiken. Gelukkig nemen die nu af en de stress word al iets minder maar als de verhuizing door gaat is de planning zo strak dat ze niet eerder mag komen :p dus dat word nog spannend.
    Doordat ik nu thuis zit merk ik ook dat ik snel moe ben en lange wandelingen met de hond zitten er ook niet echt in door de bandenpijn, voel me nutteloos en lusteloos. De babykamer staat nog in dozen ivm de verhuizing dus mijn nesteldrang kan ook niet tevreden worden gesteld :D

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

#1797 Boommm, 28 jan 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2016
    ♥ Zwanger ♥

Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Boommm (26 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje!
    Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje!
    Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje!
    Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje!
    Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje!
    Dracaena (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Meisje!
    Babii (28 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje!
    Madeliefje06 (29 jaar) tweede kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Jongetje! & Jongetje! & Meisje!
    Lasje (23 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Meisje!

Jongens: 6 & Meisjes: 6 & Verrassingen: 0

♥ Bevallen ♥

MirjamRamon (25 jaar) derde kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 06 Januari 2016 (30 .2)

♥ Afspraken ♥
    01 februari
    Babii - Intake vpk.
    04 februari
    Boommm - Echo
    08 februari
    Babii - Controle gyn.
    09 februari
    Boommm - Controle gyn.
    Lasje - Controle gyn.
    23 februari
    Lasje - Echo.
    25 maart
    Babii - Controle gyn.

♥ Sterretjes ♥
    ☆ Rae (weer zwanger), ☆ Lieke86, ☆ Inky85 (weer zwanger), ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983.

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

18. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Vaddie dat is toch al een beter berichtje! Draai jij veel in/voor je slaap? Want dat merk en voel ik zeker door een harde buik. Half 9 is een mooie tijd.;)

Spannend!! Wanneer staat je keizersnede gepland?

Haha ik zou inderdaad niet googlen, maar het klopt zoals jij het zegt. Het zijn totaal twee verschillende dingen.

Wat een prachtig uitzicht boom en wat een mooi weer. Al mochten wij hier ook niet klagen vandaag.

Welkom bij de club hoe meer zielen hoe meer vreugd! Je kan je lol op want er word lekker veel geschreven. Hoe voel jij je? Hoe verloopt je zwangerschap?

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Boommm, wat een prachtig uitzicht zeg! Love it. Wel enorm balen dat je daardoor dus nu harde buiken hebt. Je bent nogal eigenwijs aangelegd merk ik al, haha. Ik ook hoor, je wilt er toch op uit met je kids. Hoop dat de harde buiken snel wat minderen meis.

En ja,'n iPhone is terug en hij maakt weer mooie foto's. En ik? Ik type er nu mee. Ben zo blij als een klein kind 😇.

Ps kan je 25 maart even eraf halen (m'n kleine man is er dan al, haha) snap niet hoe ik dat erop heb gekregen, beetje afwezig ofzo, lol.

Dracaena, uiteraard ben je welkom, dus van harte welkom.

Jeetje wat enorm balen dat je werkgever failliet is gegaan. Kan me voorstellen dat er stress ontstaat, maar dat komt vast wel goed. Normaliter kan je via UWV natuurlijk een faillissementsuitkering ed krijgen. Hoop dat je harde buiken snel afnemen!

Hier vandaag dus al kwijlend op m'n deurmat gelegen, maar m'n telefoon is terug. Wat een verademing! Wauw.....

Nu lekker languit, want heb heerlijke voorweeen. Ach ja, hoort erbij hè ;).

20. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Hai dames, daar ben ik weer. Ik ben er weer redelijk bovenop, koorts is eindelijk gezakt. Ik hoest alleen nog veel en praat als een zeehondje :) maar ach dat is lang zo erg niet!

Ik heb ergggg veel moeten bijlezen en ik ga vanaf nu weer bijblijven!

Babii fijn dat je je telefoon weer hebt, echt verschrikkelijk om je telefoon te moeten missen!! Balen van de voorweeen! Komt dat normaal gesproken (gemiddeld) niet wat later? Kan je omschrijven hoe ze voelen? Als leek heb ik geen flauw idee 😃

Madeliefje nog gefeliciteerd!! Wat een hoop jarigen in januari? Dat is toch wel toevallig.

Boommm wat een mooi uitzicht, heerlijk om ook even tijdens zo'n wandeling tot rust te komen.

Welkom Draceana!

Deel Deze Pagina