Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb geen idee flowers of die later komen :(. Bij m'n eerste heb ik weeenremmers en longrijping gehad en die moest uiteindelijk met week 37 worden gehaald, die zat wel prima uiteindelijk, zucht.

Bij de tweede ook al vroeg en op ok al ruim 4 cm ontsluiting.

Hoe het voelt? Je herkent het wel direct. Heb je al eens harde buiken gehad? Het begint vaak met een harde buik, maar die harde buik gaat zeer doen. Je krijgt dan samentrekkingen en verkrampingen. Voelen aan als heftige menstruatiekrampen. En het komt zeer onregelmatig en houdt niet lang aan.

Het is natuurlijk wel m'n derde zwangerschap.... Maar had het de vorige zwangerschappen ook al vroeg.

Ps fijn dat je er weer bent!

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.889
    5.146
    113
    Vaddie: Vroeg slapen helpt inderdaad. Merk zelf ook dat een uurtje vroeger al heel veel verschil maakt.

Mamavantwee82: Wat vervelend allemaal zeg. Ziek zijn en die zorgen om de placenta. Ik hoop dat je geen bloedingen krijgt en de kleine tot de geplande keizersnee kan blijven zitten. Wat is de datum?

Boommm: Haha ik had zelfs het beeld in mijn hoofd dat je blonde kindjes had, vandaar de vraag. Ik stop maar met beelden vormen :p
    Wat een mooi uitzicht! Londen staat nog steeds op mijn lijstje om nog een keer heen te gaan.
    Zijn de harde buiken na het rusten minder geworden?

Dracaena: Welkom! Gezellig :)
    Wat vervelend zeg die stress rondom de verhuizing en werk! Zit je niet op te wachten. Maar komt vast wel goed!

Babii: Fijn dat je je iPhone weer terug hebt! Goede service.
    En die afspraak op 25 maart op het lijstje haha :D Dan zit je al lekker met je zoontje in je armen (of je zoontje is in de armen van je betrokken dochters ;))

Flower86: Viel me ook op dat veel rond deze tijd jarig zijn. Gelukkig voel je je iets beter en kan je weer meepraten!

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, geen idee hoe ik op 25 maart ben gekomen, lol. Geloof dat ik een beetje koekoek ben hahaah

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Draceane. Heb echt moeite met je forumnaam, haha, eventjes wennen nog. Maar wat heftig joh, dat het bedrijf waarvoor je werkte failliet ging. Knap hoor, dat je nu nog gaat verhuizen. Wanneer gaan jullie over? Blijven jullie in dezelfde buurt of ook naar een hele andere plek verhuizen?

Babii. Haha ja volgens mij zijn we allebei wel eigenwijs. Maar volledige rust gaat gewoon niet met nog andere kindjes.. Vriend werkt mega veel, dus de kinderen zien hem ook niet zoveel. Dus dan wil ik wel leuke dingen met ze doen.
    Super fijn dat je iPhone er weer is, hebben ze toch maar snel gefixt. Ik had paar weken terug mijne kapot laten vallen en kreeg gewoon een nieuwe. Was ik ook erg blij mee.

Flowers. Ik ben inmiddels ruim een week beter, maar hoest nog steeds.. Kan lang aanhouden dus. Ik heb ook elke keer al vroeg voorweeen gehad. Voelt inderdaad zoals Babii beschrijft.

Madeliefje. N nog steeds van het uitslapen? Haha wat grappig, nee die hebben hartstikke bruin haar :D Je moet ook echt een keer naar London. Het is zo'n geweldige stad. Nu na een jaar ben ik er nog steeds verliefd op! Ja, inmiddels zijn ze wel weer weg geloof ik. Wel gek dat een paar uur rust zoveel verschil kan maken.

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Zo wat wordt er veel gekletst, kan het niet bijhouden. (sorry daarvoor)

a.s. donderdag wordt de trap opnieuw bekleed. Dus man heeft wat te doen komende weekend. (trap is al kaal maar muren moeten nog en schilderwerk bijwerken) Gelukkig komt mijn vader maandag helpen.

Morgen naar de bekkenfysio. Iemand een idee wat ik kan verwachten?

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Pijn hahahahahah. Nee zonder geinen. Ze doen een intake, kijken naar je stand van staan en lopen: geven je vaak oefeningen mee en oefenen ter plekke, en als je echt zo extreem vast zit als moi; dan gaan ze de boel los drukken. Fijn gevoel:

En boommm; snap je helemaal! Ik doe ook veel te veel dan m'n lijf nu aankan. Maar de meisjes hebben aandacht nodig. Ga zondag naar de bios met de oudste. Ze wil graag naar Woezel en pip. Ben benieuwd want ze houdt normaal totaal niet van theater danwel film haha. Maar ze zegt het zelf te willen, dus heb kaartjes geboekt. Even quality time samen.

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Bemoedigend Babii. :) ;)
    Nou ja, dit soort dagen. Zonder zere buik/ rug en een goede nacht daar heb ik toch wel wat voor over. :)

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja sorry, fijn is anders. Ze moet hier echt op m'n bekken drukken en het lijkt wel alsof ik bont en blauw ben dan. Maar het werk weliswaar een dagje dus dat is fijn.

Ik kreeg bij de eerste dus veel oefeningen mee die je thuis moet uitvoeren en ter plekke oefende ze dus. Maar al snel werd het dus een soort harde massage om de boel de verdrukking uit te krijgen.

9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.889
    5.146
    113
    Boommm: Ja! Het is nu steeds tussen 7:00 en 7:30, ik vind het echt heerlijk. Om 5:00 was ik niet zo te genieten haha.
    Wij zijn zo'n 5 jaar geleden een keer in Londen geweest en baalden toen al dat we maar 3 dagen waren. Sindsdien willen we graag nog een keer maar helaas nog niet van gekomen. Blijven jullie daar trouwens voor een lange periode/altijd? En hoe gaat dat met M en N en Engels praten?

Vaddie: Geen idee wat je kan verwachten, maar als ik Babii haar verhaal lees kan ik alleen maar sterkte zeggen ;)

Babii: Leuk dat je zondag even met je oudste op pad gaat. En ook niet zo vermoeiend voor jou om naar de film te gaan.

Hebben jullie, de dames met al kinderen, trouwens een cadeautje voor broer(s)/zus(sen) als de baby geboren gaat worden?

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Voor de oudste had ik destijds een poppenwagen met pop gekocht. Liepen we samen over straat met een wagen, iedereen lachen, haha.

Nu twijfel ik wat te halen, wil wel iets..... Heb alleen nogal een discussie met mijn oudste, want zij zal en moet broertje als eerste vasthouden (gebeurd ook) samen met de jongste, maar dat gaat natuurlijk ruzie met oma worden (dringt zich vaak op). En m'n oudste zegt ook, mama ik hou he, als eerste vast! Niet jij he 😂😂😂😂 kinder logica, haha.

Mocht iemand nog tips hebben voor een cadeau.....

Bekkenfysio is echt geen pretje nee, maar als het de boel verlicht, is het dus meer dan waard!

London lijkt me ook super gaaf. Nog nooit geweest.. Sterker nog, ben enkel in Turkije en Duitsland geweest lol.

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik zeg, we houden een meeting in London! :D

12. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Thnx voor de welkom dames ;)

Boommm, we blijven wel in de zelfde buurt alleen ander gedeelte van de wijk. Als alles doorgaat krijgen we 7 maart de sleutel van het nieuwe huis. In die week moeten we de babykamer af hebben en de nieuwe douche geplaatst, de rest heeft niet zo'n prioriteit. Dan is 24 maart dr oplevering van ons huis ennn dat is dus 2 dagen voor de uitgerekende datum :D dus strakke planning

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vaddie. Leuk, wat gaan jullie met de trap doen? En geen ervaring met de bekkenfysio, maar succes morgen! Hopelijk valt het mee.

Babii. Wat leuk dat jullie naar de bios gaan! En inderdaad, ook voor jou goed te doen. Hopelijk vind ze het leuk!

Madeliefje. Super fijn dat ze nog steeds uitslaapt! We blijven hier waarschijnlijk tot 2020, 5 jaar dus. Engels van de meisjes gaat wel oké. Merk dat N al veel begrijpt in het Engels. Ze kan ook al een paar woordjes in het Engels. Ze gaat hier naar pre-school en één dag per week naar de opvang. Hoop dat ze zo sneller de taal oppikt. En ik lees momenteel alleen maar Engelse boekjes voor ;)

Cadeautje. N heeft wel een cadeautje gehad met de geboorte van N, ook een pop en poppenwagen inderdaad. Nu geen idee. Denk iets van Zoefzoef of een poppenhuis. Iets waar ze echt mee kunnen spelen in ieder geval haha.

Dracaena. Dat is inderdaad een strakke planning. Maar is je eerste kindje toch? Vaak ga je dan wel overtijd. Zal duimen dat de baby blijft zitten tot die tijd!

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Boommm (26 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje!
    Mamavantwee (33 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Meisje!
    Flowers86 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 24 Maart 2016 - Jongetje!
    Barbsan (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 25 Maart 2016 - Jongetje!
    Dizzy (30 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Jongetje!
    Dracaena (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2016 - Meisje!
    Babii (28 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongetje!
    Madeliefje06 (29 jaar) tweede kindjes Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Jongetje! & Jongetje! & Meisje!
    Lasje (23 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2016 - Meisje!

Jongens: 6 & Meisjes: 6 & Verrassingen: 0

♥ Bevallen ♥

MirjamRamon (25 jaar) derde kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 06 Januari 2016 (30 .2)

♥ Afspraken ♥
    01 februari
    Babii - Intake vpk.
    04 februari
    Boommm - Echo
    08 februari
    Babii - Controle gyn.
    09 februari
    Boommm - Controle gyn.
    Lasje - Controle gyn.
    23 februari
    Lasje - Echo.

♥ Sterretjes ♥
    ☆ Rae (weer zwanger), ☆ Lieke86, ☆ Inky85 (weer zwanger), ☆ Me321, ☆ Schorpioen79, ☆ Nicolletjuh, ☆ Loes221983.

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

15. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.889
    5.146
    113
    Babii: Hier ook een poppenwagen en pop gekocht maar twijfel nog voor iets kleins erbij. Ik ga morgen/overmorgen even een uitgebreide zoektocht doen, dus als ik iets voor jou tegen kom zal ik het melden ;)
    Hahah die discussie 😱 Oma moet maar even wachten. Volgens mij stormen je dochter ook op je af haha.

Boommm: Ik ben voor haha! Jij bent de gids ;)

Dracaena: Poeh drukke planning! Ik zou zelf helemaal gestrest zijn :p

16. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.889
    5.146
    113
    Ik reageer morgen op jou Boommm. Ik ga nu lekker slapen! Slaap lekker

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik ga ook slapen. Slaap lekker dames!

18. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het is echt gezellig aan het worden hier.
    Ik heb echt even een aantal offdagen, voel me niet op en top. Veel harde (pijnlijke) buiken, duizelig etc..
    Wel ook weer bij de bekkenfysio geweest en heb daar altijd zoveel pijn aan erna.

Dus ook ik wens je veel succes. Maar zodra de pijn van de behandeling weg is, verlicht t wel weer een heleboel en kan ik op zn minst weer enigsinds normaal zitten en mn ding doen :p
    Ben benieuwd hoe het ging!

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik reageer later ook. Wat een ***** nacht. Natuurlijk horen gebroken nachten erbij, je lichaam bereid zich immers voor.

Maar ben extreem misselijk en heb fikse krampen (geen weeën hoor). Ik herken deze krampen vanuit een aanval als ik moet poepen zeg maar. Heb spastische darmen en zeker na die stoma ophef zijn die darmen nooit meer ok geworden. Dus zit hier al ruim 30 min kotsmisselijk op de wc met een stuiterende baby en loop helemaal leeg icm fikse krampen. Zweetaanval erbij, jasses, niks aan.

Weet wel dat het zo weer over is, maar moet er eerst goed beroerd van worden. Dit komt serieus altijd midden in de nacht hier; bah.

20. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Blergh dat klinkt niet gezellig babii. Hoop dat je toch nog een beetje hebt geslapen.

Boommm, mijn broer was de eerste en is een week te vroeg geboren en ikzelf was 3 weken te vroeg dus ik knijp m wel een beetje.

Madeliefje dat ben ook, maar probeer me er niet teveel van aan te trekken, ben die harde stress buiken aardig beu :D

Deel Deze Pagina