Reageer straks even. Kids zijn weg en heb drastische nesteldrang en zal en moet m'n kasten uitmesten..... Zucht!
Wat balen Babii dat je zo'n slechte nacht hebt gehad!! Dat schiet niet op!! Ik heb overigens volgens mij nog geen harde buiken gehad, althans nooit pijnlijk! Vaddie ik heb ook geen ervaring met bekkenfysio, maar aan de reacties te lezen is het geen pretje denk ik, hopen dat het voor je mee valt?? Draceana wat een strakke planning, maar dat komt vast goed! Fijn dat je het in ieder geval hebt uitgestippeld!!
Hahaha babbi ik herken me zo in jouw post van vanmorgen! De nesteldrang slaat hier flink toe en ik kan niet anders dan er aan toe geven. Is het vannacht nog een beetje goed gekomen? Erg naar lijkt mij. Trouwens jou voorwee beschrijving, dit heb ik nu al 2 nachten zo af en toe, het is anders dan een harde buik idd. Wow draceana wat knap dat je dat gaat doen zo snel, dat zou ik al nirt goed kunnen hebben maar momenteel al helemaal niet. Al zul je weinig keus hebben. Ben je al beetje aan het inpakken en jullie krijge hulp bij badkamer en babykamer neem ik aan? Hopelijk blijft de kleine tot die tijd zowiezo zitten, al weet je het nooit! Wat goed boom dat je kids op deze manier tweetalig worden opgevoed! Hebben ze later alleen maar profijt van. Is het zeker dat jullie in 2020 terug gaan of is de kans van daar blijven wonen ook aanwezig? Ik probeer zoveel mogelijk te volgen maar momenteel druk met mijn nesteldrang, harde buiken, voorweeen en moeheid. Hihi, moet ook niet zoveel aan me nesteldrang toegeven. Ik zal me profiel morgen eens updaten.. Mocht je toe willen voegen dan kun je dat doen
Gelukkig dan nog niet zulke harde buiken en voorweeen flowers! Dat scheelt weer. Dracaena, jeetje die naam van jou haha, mag ik het afkorten naar draca mocht ik aan je schrijven? Wat een enorm strakke planning heb je. Hopelijk is alles op tijd af! Wel zo fijn met een newborn. Lasje, het is vreselijk en ik kan verdorie zo weinig. Had uiteindelijk de keukenkast gedaan en moest de kledingkast van de oudste nog doen. Had zulke pijn det ik ben gestopt en ben gaan liggen. Klaarblijkelijk had ik die rust dus enorm hard nodig, want ben in slaap gevallen. Viel vanochtend pas 6.30 in slaap . Overigens goed opletten hoor op die harde buiken en krampen. Betekend wel dat je iets rustiger moet doen .
Wow arme jij.. Zo gek was je middagdutje vanmiddag dus toch niet! Hoelaat waren de meiden wakker? Heel goed dat je luistert naar je buik.. Helaas kan het niet allemaal ineens en met jouw voorgeschiedenis zowiezo minder denk ik. Ik hoop op een goede nacht voor jou!
Normaal slapen ze tot 9.15/9.30 uur. Alleen de jongste is de laatste dagen rond 7.30/8 uur wakker (last van doorkomende hoektand). En die gaat dan schreeuwen naar haar grote zus, haha. M'n oudste heeft oorpijn zegt ze . Kan wel kloppen; ze hebben beide buisjes, dus waarschijnlijk een loopoor die eraan komt dus slaap ook onrustig. Al met al had ik weinig slaap; maar hey, bereid ik me alvast voor: alhoewel ik liever wakker lig zonder pijn dus.
Ha heel fijn.... Alsof ze het aanvoelen dat mama een rotnacht had. Al is het voor de jongste momenteel even niet zo fijn.. en buisjes.. vaak werkt het goed maar ze kunnen er nog zo last van hebben maar dat weet jij als geen ander. Hopelijl gaat het vanacht beter, alvast slaap lekker😉
Lasje, ons huis was op het nippertje voor het nieuwe jaar nog verkocht dus moesten zelf ook rap een ander huis hebben. We zijn nu druk bezig met het financiële plaatje. De kopers hebben een starterslening en dat word door de gemeente geregeld dus dat duurt weer allemaal zo lang. Als dat rond is zal er een last van mn schouders vallen en laat ik t allemaal maar gebeuren. Het meeste werk doen we overdag en dan zijn er mensen werken. Wel zat mensen die aangegeven hebben te willen helpen, alleen de vraag of dat dat ook echt gaat gebeuren Ja hoor babii geen probleem Hopelijk slaap je deze nacht wat beter!
Op zich heel fijn dat jullie huis toch ineens verkocht is.. Vooral in deze tijd kan je nog steeds heel lang met een huis zitten. Is je nieuwe huis koop of huur? Ik snap je wel je wilt alles lekker zelf doen.. Maar zo twee weken voor bevalling word nog pittig😬
Boommm: 5 jaar duurt nog wel even. Vind je het heel erg of is het goed te doen zo in het buitenland? Wel moeilijk om zo tweetalig op te voeden. Ik ben zelf ook tweetalig opgevoed (zelfs de basisdingen van nog een derde taal) en het is allemaal goed gekomen Barbsan: Wat vervelend dat je je zo voelt. Gaat het wel beter als je rust neemt? Babii: Wat vervelend zeg zo'n nacht. Voelde je na het liggen/rusten wat beter? Lekker op tijd naar bed gaan. Hopelijk heb je een betere nacht. Dracaena: Komt vast goed. Ik duim ook mee dat je kindje lekker blijft zitten.
Lasje, bij de oudste inmiddels al 2x geplaatst en keel en neus amandelen eruit. Daarna nooit meer ziek, maar wel zo nu en dan een loopoor, wat vaak vooraf gepaard gaat met pijn. Gelukkig geeft ze het goed aan en vroeg om een sinaspril. Ze slaapt nu heerlijk . Draca, thanks, is voor mij wat makkelijker hahahaha. M'n telefoon maakte al hele mooie woorden van jouw naam 😂😂. Wel fijn dat het huis zo snel is verkocht alleen een beetje jammer dat de lening van de kopers zolang op zich laat wachten . Hopelijk is het snel geregeld. Madeliefje, voel me redelijk beter alleen weer extreme bekkenpijn. Ga zo maar even een warme douche nemen en dan een houding zoeken om te slapen. Heb sowieso al een Voedingskussens tussen m'n benen, maar geen enkele houding ligt nog fijn. Ach, zolang je ligt rust je toch . Hoe is het met jou?
Babii: Vervelend zeg allemaal. Echt aftellen voor je. Hopelijk gaat het nu na het douchen iets beter en heb je een betere nacht. Hier ook even wezen douchen net op de hoop me wat beter te voelen. Want ook hier gaat het niet echt lekker vandaag. Begon vanochtend met duizeligheid en misselijk gevoel. Later ook veel last van mijn buik en overgeven. Hopelijk gaat het morgen iets beter want voel me echt beroerd
Doe me een lol, maar als deze klachten blijven, bel de vk of gyn! Het kan dat je zw vergiftiging verder uitbreidt meis. Was er vannacht ook even bang voor hier. Als je een,aal een zw vergiftiging hebt gehad, krijg je hem de volgende keer ook zeiden ze..... Heb hier zelf dipsticks en eiwitten waren 1+ dus niet schrikbarend, maar wel om de gaten houden. Bel maandag even indien ik me zo blijf voelen, voor nu gaat het ok. Maar echt meis, bellen he! Snnehhhh Boommmm, alles ok daar?
Ik ga ook even bellen vandaag. Als de klachten er nog zijn tenminste, maar dat zal wel want is niet minder geworden. Is het echt 100% zeker dat je na een zwangerschap met zwangerschapsvergiftiging dat de volgende keer weer krijgt? Dat zou wel echt een heel rot vooruitzicht voor je zijn. Kan jij er ook echt niet bij hebben. Ik ga nu weer een poging doen om te slapen. Hopelijk slaap jij al lekker. Hoe was het trouwens bij de fysio vaddie? En inderdaad, hoe gaat het met jou boommm? Doe je rustig aan?
Kom morgen weer reageren. Lig wakker van pijnlijke harde buiken en heb niets gedaan vandaag. Maar niets aan de hand dus, baby nog gewoon in de buik slaap lekker allemaal!
Lasje we hebben weer een koopwoning. Onze woning is verkocht met een restschuld dus gelukkig was het nog net 2015 ivm de nieuwe percentage eigen bijdrage kosten koper anders had het wel eens anders kunnen gaan. Hoe heeft iedereen geslapen? Ik voor t eerst weer redelijk buiten de nachtelijke wc bezoekjes om
Oh die nachtelijke wc bezoekjes; wat ben ik daar klaar mee haha! Maar toevallig hier ook redelijk doorgeslapen, ook zonder heftige hoestaanvallen! Vandaag gaat m'n man de laatste hand aan de kamer leggen en gaan we langs babydump om de laatste benodigdheden te halen. Het begint nu echt op te schieten. Fysiek merk ik echt dat t zwaarder wordt, mijn bekken doet steeds meer zeer... Maar als ik het zo zie valt het bij mij alles mee! Madeliefje ik zou ook zeker een belletje plegen hoor, overgeven is toch echt niet best... Je hebt de voedingstoffen hard nodig! Balen Boommm van die harde buiken! Heb je vandaag een beetje de mogelijkheid om opnieuw rustig aan te doen of is dat lastig met de kids? Hierbij weer een buikfoto, ik begin wat kolossaal te worden!
Goedemorgen. Hier ook al een bagger nacht. Man is ziek en snurkt als een beer in winterslaap. Voor het eerst in mijn leven lag de bank beter dan mijn bed en gelukkig beneden nog een paar uurtjes kunnen slapen. Fysio gisteren viel nog mee. Was vooral intake. Schijn beginnend hypermobiel te zijn (?) dus ze vond de pijn niet zo vreemd. Omdat ik altijd vrij fanatiek heb gesport konden mijn been spieren veel opvangen. Volgende week weer en dan krijg ik wat oefeningen mee. Hopelijk geven die dan ook wat verlichting op mijn buik. Al hoe wel ik ook gisteren pas echt aan het einde van de dag een zere buik kreeg. @madeliefje: hopelijk voel je je weer wat beter? Hadden jullie gisteren ook problemen met de site? Wilde gisteren ochtend reageren maar kon niks typen. Echt heel vreemd.
Jep, dat is heel zeker. Daarom testen ze mij elke week enorm met bloed en urine. Heb het bij m'n oudste hoogstwaarschijnlijk ook gehad, maar zij is met 37 weken gehaald dus niet accuut. Toen m'n jongste werd gehaald was het zo ernstig dat ik er heel erg aan toe was. Gelukkig stond de ok gepland, maar was doodziek op de ok. Toen ze eruit was verdween alles. Heb inmiddels veel braken en diarree en strakke band gevoel. Als dit aanhoudt bel ik met de triage vandaag.
Boommm: Nog een beetje kunnen slapen? Flower86: Gelukkig had jij een betere nacht. Welke dingetjes moet je nog halen bij babydump? En mooie buik hoor! Vaddie: Ik hoop dat de oefeningen die je krijgt iets helpen. Hier geen problemen met de site gehad, maar ik weet ook niet of ik gisterochtend erop keek. Babii: Inderdaad even ik de gaten houden en bellen als het niet goed voelt. Klinkt niet zo goed in ieder geval. Heb je wel een betere nacht gehad? Hier net gebeld en we moeten zo langs het ziekenhuis 😒