En slaap lekker btw! Ga nu ook, fikse krampen weer.... Fijn joh die voorweeen. Als uk nog maar even blijft zitten. Sleep well dames!
Madeliefje. Jeetje wat heftig. Hopelijk knap je snel op en kunnen je kindjes nog een poosje blijven zitten. Weten ze al hoelang je moet blijven? Wat tof trouwens, Frans en Italiaans, vind vooral de laatste een hele mooie taal. Spreek je ze allebei nog? En is N licht getint? Of is je man niet Turks? Ik had dus echt een heel licht blond kindje in m'n hoofd haha. Leuk trouwens dat jij ook zo van de Koeka bent. Vind pebble ook een hele mooie kleur, vast een mooi kamertje! Lasje. Fijn dat je smiddags nog even hebt kunnen slapen. Hopelijk nu een goede nacht. Haha ja let op hoor, Koeka is echt verslavend. Babii. Haha hier bepaal ik ook de opsta tijd. En eigenlijk is dat pas 09.00.. Dus hoop dat ze snel weer uit gaat slapen. Vervelend dat jij ook weer wakker bent. Je darmen weer? Inmiddels weer in slaap? Vaddie. Leuk dat je bij je ouders op bezoek was. Inderdaad een heel stuk rijden.. Draca. Achja, lekker avondje op de bank is ook heerlijk toch? Heeft je man het wel leuk gehad? Jij lekker geslapen? Uiteten was heerlijk en super gezellig. We zien elkaar echt te weinig dus was wel eventjes fijn! Bij een leuke Italiaan geweest en heb echt heerlijke pasta gegeten. Nu voorweeën en harde buiken. Ben maar weer op de bank gaan liggen beneden. Kan wel huilen inmiddels, ben zo moe! Maargoed, straks heb ik een baby die ook niet doorslaapt, dus kan er maar alvast weer aan wennen.
Boommm, wat heerlijk dat uit eten gaan zo lekker en gezellig was. Wel weer balen dat je dan vannacht met zulke voorweeen en harde buiken op de bank zit. Herken het wel; hier ook dus enorme voorweeen en fikse krampen. Geen idee wat er gebeurde en dan ook een kind dat boos is dat hij niet kan draaien in m'n buik 😂. Ben er alleen bang voor dat hij dus zelf besluit te komen en er een spoed ks moet komen. En daar zit ik niet bepaald op te wachten 😱. Dus als die krampen echt continu zo blijven, ga ik toch maar eens aan de bel trekken. Rare is alleen dat het continu de avond/nacht is; zodra ik in rust stand ben. Kleine is ook extreem druk in m'n buik al 3 dagen.
Ps, ik vind de gebroken nachten van een huilende baby die gevoed moet worden ed, minder erg dan met die continue pijn zitten hoor. Dus indirect is het wel wennen; maar anders uiteraard.
Uggh vervelend dat jullie zo rot hebben geslapen. Ik daarintegen als een blok. En toen kwam manlief thuis om 5.45 Hij was daar blijven slapen maar er was schijnbaar zo'n drama met al die dronken mensen dat hij toch maar lekker naar huis kwam Koeka vind ik mooi maar echt veulste duur. Hebben niks merk voor in de kamer gewoon simpel. Heb dab ook nog geen assecciores gekocht want weet nog niet eens wat voor kleur de muren gaan worden
Babii: Jeetje meis, wat een rot nacht weer. Wat vervelend dat het net gebeurd als jij je rust wilt nemen. Inderdaad op tijd aan de bel trekken. Heb je nog wel een beetje kunnen slapen? En je uitje met E gaat zeker niet door? Boommm: Ja ik spreek ze allebei nog! Heb in beide landen familie met wie ik regelmatig praat. En mijn man is Turks dus N is inderdaad licht getint, bruin haar en donkere ogen. Haha en ik dacht ook al dat jouw meiden blond waren Heb je nog een beetje kunnen slapen? En heb je vandaag tijd om nog even overdag te slapen? Ik heb ook een slechte nacht gehad. Met een hele aardige vrouw op de kamer maar ze ademt super zwaar tijdens haar slaap. Op het moment dat ze vanochtend even van de kamer ging, ben ik gelijk in slaap gevallen voor een paar uur. Denk dat ze in die tijd zijn langs geweest om te vertellen hoe en wat dus even afwachten tot ze nog een keer komen.
Hier eindelijk weer eens een goede nacht. Nog lang niet uitgeslapen maar kan niet alles hebben. Maar 3x wakker geweest.
babbi wat naar jouw heftige krampen en dat je daar vannacht weer zo'n last van hebt gehad. kan het te maken hebben met je eiwitten misschien of toch beginnend zw vergiftiging? als dit aanhoud zou ik inderdaad toch even aan de bel trekken.. niemand kan inschatten namelijk hoe heftig jij die krampen ervaart. Gelukkig beweegt de kleine man wel goed, hij zal ook jou buik lekker prikkelen... Heb je nog wel een beetje kunnen slapen? Spannend madelief, hoe is het vandaag met jou? Het nadeel van het ziekenhuis de mensen met wie je op de kamer ligt Is er al meer duidelijk en kan je goed met deze spanning omgaan? Zitten ze alle drie nog veilig in je buik? Ben heel benieuwd! Draca lekker zo'n goede nachtrust en avondje voor jezelf! Heb je er wel een beetje van kunnen genieten? Ben blij dat je een goede nachtrust hebt gehad, vanavond nog 1 hé! boom.. wat naar dat je zo last heb gehad vannacht.. het hoort er natuurlijk wel bij maar fijn is het niet. Heb je na die harde buiken etc nog wel even kunnen slapen? Houd het goed in de gaten voor jezelf. Ik ben blij om te horen dat je het naar je zin hebt gehad... en pasta.. mmm altijd een goede keus toch, tenminste ligt aan het restaurant. Hier lag ik pas om 04.00 in bed.. we gingen bij mijn moeder gourmette en spel doen de familie en toen was het heel laat. Viel als een blok in slaap en helaas ging om 9.00 wel de wekker maar ik tuk zometeen wel even bij want men o men... ik ben kapot! De kleine is de laatste twee dagen weer onwijs druk, de ene dag voel ik der maar 8x en de andere dag lijkt ze niet te willen stoppen met trappen. Gevolg gevoelige buik en harde buiken. Maargoed op de bank nu met netflix, thee en een dekentje.. een echte zondag hier dus.
Vaddie jeaah een goede nacht altijd fijn en drie keer eruit valt inderdaad mee. Ik hoop vannacht weer op zo'n nacht voor je!
Madeliefje, oei dat is niet best een zwaar ademende dame naast je. Wellicht een optie om oordopjes aan te schaffen, kan je wellicht toch wat slapen. Zag je vannacht om 2 uur nog online, haha. Mijn uitje is wel doorgegaan, maar m'n schoonmoeder heeft ons gebracht en opgehaald. De kleine man is nu rustig dus de krampen ook. Lasje, krampen hebben feitelijk gezien niks met een zwangerschapsvergifitiging te maken. Je hebt dan een enorm strakke band gevoel rondom je bovenbuik; alsof die de hele tijd wordt aangetrokken: je verliest ook bepaalde hoeken in je gezicht, kan sterren zien of zwart voor de ogen worden. Ook kan je ineens extreem veel vocht vasthouden en tintelende handen of vingers krijgen. En nog wel meer, maar krampen niet bepaald. Heel verstandig om even bij te slapen meid. Maar die gezelligheid is wel super leuk!
Vaddie: Fijn van je goede nacht! Lasje: Heb je nog een beetje bij kunnen slapen? Babii: Ik heb al oordopjes Ik heb voor mijn gevoel heel de nacht wakker gelegen, poeh wat irritant. Gelukkig wel wat slaap ingehaald en N was er net, dus ik ben weer blij. Fijn dat je uitje toch is doorgegaan Vond E het leuk? Ook heel knap van je na zulke nachten. Je hebt lieve familie om je heen ook! Hopelijk blijft hij vannacht ook rustig zodat je een betere nacht hebt. Ik gun het je heel erg. Ik voel me iets beter gelukkig en ook alle uitslagen zijn niet heel zorgwekkend. Met de kindjes gaat het goed dus hopelijk blijven die nog even zitten. Wel te horen gekregen dat de kans groot is dat ik moet blijven, dus dat is echt balen. Maar aangezien ik me iets beter voel, zie ik nog ergens hoop
Haha, z'n gevoel heb ik altijd in het ziekenhuis. Heb altijd het idee dat 1 dag een week duurt daar. Gelukkig tot nu toe enkel kamers gehad waar ik alleen sliep. E vond de film wel leuk, maar stilzitten ho maar. Gelukkig had ik voldoende snoep ed mee. Mocht wel voor een dagje. Heb zelf net de spoed afdeling gebeld. Krampen zijn er nog steeds, enkel rechts. Als ik loop een stekende en scheurende pijn. Waarschijnlijk veel te druk geweest en daarom z'n pijn. Moet morgenochtend toch naar zkh, dus als het aanhoudt terugbellen en langsgaan. Maar voel de kleine ook goed. En anders tot morgen wachten. He jakkes dat zou verre van tof zijn als je moet blijven. Heb ik bij E gehad, week 35 tot ze eruit was.... Een ware hel. Had toen nog geen kindje; dus ging makkelijker. Zal voor jou heel moeilijk zijn indien dat het geval is. Hoop toch dat je lekker naar huis mag meis. Maar zou dan heel heel veel rust nemen!
Ps, ik ben heel erg van m'n beloftes nakomen en zeker richting m'n kindjes. En E verheugde zich er zo enorm op . Dus dan zet ik m'n eigen ellende aan de kant. Voor z'n mooie lach van je dochter en een knuffel, heerlijk.
Wat fijn dat E het leuk vond En snap helemaal dat je toch gegaan bent. Voor je kinderen doe je dat en zet je je even over jouw eigen ellenede heen. Wat vervelend weer die pijn meis. Gelukkig voel je de kleine nog goed en ligt het waarschijnlijk aan de drukke dag. Inderdaad direct bellen hoor. Ik duim dat je een goede nacht hebt en de pijn wat minder zal worden.
Het nare is dat ik de pijn nu niet kan plaatsen. Enkel het scheurende en stekende rechts kan ik verklaren als bandenoijn. Maar bandenoijn met 32 weken? Tja geen idee. Het zwakt nu in lig wel wat af. Ga zo lekker douchen en dan ook plat. Althans; was ik wel van plan haha.
Laten we het hopen, voel me al lamlendig genoeg. Maar ben niet de enige in dit topic die zich zo voelt.