Haha nee, gaat met niemand echt perfect. Ik duim voor je dat het straks minder wordt en je een fijne nacht hebt
haha, nee we zijn allemaal een beetje brak. Ben kapot en heb echt geen drol gedaan vandaag en zelfs vanmiddag nog 2 uur geslapen. De babykamer staat weer volgebouwd. Dus morgen flink wat uitzoekwerk te doen.
Haha Vaddie, doe het wel met mate meis. Voordat je morgen weer zoveel harde buiken hebt. Overigens: het is zondag! Hier enkel 2 wassen gedraaid en 2 wassen gestreken en gestofzuigd vandaag. M'n krampen zijn wel iets minder nu. Geloof dat het even iets to much was vandaag....
Babii succes vanacht, ben benieuwd wat er morgen gezegd word. Wel goed dat je je zorgen gemeld heb. Op een goede nacht van jou en minder pijn! Madelief jij ook een fijne nacht.. Hopelijk werken je oordoppen vanacht beter! Slapen was heerlijk al was het 1 uurtje.. Nu wie is de mol herhaling kijken en dan weer lekker me bedje in. Was een leuke avond maar ben te moe nu .
Haha babbi... 2 wassen gedraaid en gestreken en gestofzuigd? Wow ik was na 1 was opvouwen, 1 was erin gooien en ophangen kapot.. Heb der geen energie meer voor. Staat een berg strijkzooi maar dat komt van de week wel.
Haha, hier doen de kabouters het niet Lasje en heb echt met 2 kids heel veel was. Ben ook snel doodop en lichamelijk kan m'n lijf het ook niet meer, maar het moet wel gebeuren. Lekker hoor een uurtje slapen! Zou proberen er op tijd in te gaan, zo kan je toch nog wat extra uurtjes inhalen .
Haha ja je hebt er al twee, wij zijn nu nog maar met zijn tweetjes haha! Nu al medelijden met jou nadat de baby kleertjes in de was zijn geweest. Ga ik zeker doen.
Haha, die liggen hier al schoon in de kast. Doordeweeks helpt m'n schoonmoeder ook. Maar heb nu zulke nesteldrang dat ik stront eigenwijs ben/ en dat heb ik nu even mogen bezuren 😡
Babii. A en E zijn wel gewoon na de 37 weken geboren toch? Denk je dat deze eerder komt? Super trouwens dat je uitje zo geslaagd was. Zo leuk om je kinderen te zien genieten.. Draca. Fijn dat je zo lekker geslapen hebt! Kan een mens zoveel goed doen! Koeka is ook belachelijk duur.. Madeliefje. Echt leuk dat je zoveel talen spreekt! Ik heb wel Frans en Spaans gehad, maar behalve de basisdingen is er weinig blijven hangen.. Vervelend trouwens van die vrouw.. Kun je geen eenpersoons kamer krijgen? Wat ontzettend stom dat je waarschijnlijk moet blijven.. Maar wel een pluspuntje dat de kindjes het nog goed hebben in je buik. Hopelijk blijven ze nog een poosje zitten. Vaddie. Fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad! Lasje. Wauw dat heb je lang vol gehouden! Welk spel hebben jullie gespeeld? Hopelijk heb je overdag nog wat bij kunnen slapen. Welke series kijk jij op Netflix? Heb voor mijn gevoel alle leuke dingen al gekeken.. Hier rustig dagje gehad. Zijn wezen zwemmen met de kindjes en was super leuk. Ze hebben zo genoten! Daarna nog boodschappen gedaan en daarna op de bank gecrasht. Ben helemaal gesloopt vandaag. Hakt er echt wel in, hele nachten wakker zijn. Lig nu in bad, in de hoop dat m'n buik weer een beetje rustig wordt. We zijn wel echt het kneuzen groepje inderdaad met al onze klachten
Boommm, bij E heb ik weeenremmers gehad met 24 weken en uiteindelijk ben ik ingeleid met 37 weken. Heel bizar joh. Met m'n oudste heb ik vanaf week 32 fikse voorweeen gehad en toen ze met 38+2 gehaald werd (geplande sectio) had ik dus al 4 cm op de ok 😱. Of hij eerder komt geen idee. Ik hoop van niet,'maar heb een naar gevoel erbij. O boommmm jaloers op je bad! Ik wil ook!!!!! Maar heerlijk dat je erin kan liggen en hoop dat je buikje wat rustiger wordt. Is je buikje al groot? Zal even een foto van vandaag erbij doen:
Wat een mooie buik Babii! Zal morgen weer eens een foto maken. Ben een stuk minder fanatiek dan bij N en M.. Kom morgen weer kijken. Ga nu lekker slapen. Hopelijk iedereen hier een goede nacht!
Dank je boommm en waar die 20 kilo dan zijn due erbij zijn gekomen? Joost mag het weten haha. Slaap lekker meis, ik ga ook!
Oh Mafeliefje wat balen dat je waarschijnlijk moet blijven...wanneer weet je dat zeker? Gelukkig maken de kids het goed, hopen dat dat voorlopig zo blijft! We hebben veel gekocht bij babydump, we zijn zo goed als klaar! Ik heb ook alle kleertjes vandaag gewassen. Vandaag voor t eerst krampen gehad... Babii mooie buik! Het is zeker niet te zien dat je 20 kilo bent aangenomen! Ik ga ook lekker slapen, slaapse allemaal!! Binnenkort ben ik wat uitgebreider hoor!! Ik ben een beetje op!
Boommm: Ik wacht even af hoe het vanavond gaat met oordopjes. Mocht het echt niet lukken ga ik wel even vragen of er een andere optie is. Ze vroeg ook vanochtend hoe ik had geslapen en ik vond het zo lullig om te zeggen dus ik heb maar gezegd dat ik redelijk had geslapen Rustig dagje.. Klinkt als nog best druk. Maar fijn dat het wel gezellig was. Over netflix: ik hoor heel veel over making a murderer nu. Ik weet niet of het iets is en of je het al gezien hebt, maar mij lijkt het wel interessant. Babii: Hij blijft gewoon lekker zitten, moet gewoon!! Mooie buik weer. Voor mijn gevoel niet heel veel gegroeid vergeleken met vorige keer? En slaap lekker dames!
Nee niet veel gegroeid..... Denk dat dit mede de pijn van vandaag was. Gewoon eerlijk aankaarten meis. Jij moet straks bevallen en de nachten nog door. Je hebt je rust zo hard nodig meissie. Gewoon eerlijk aangeven hoor! En flowers, nier gek meid! Doe rustig aan. Slaap lekker (wat ik al zou doen).
Ja heel goed uitgehouden.. Gebaren spel heet het. Heb je 2 minuten de tijd om te raden wat de ander uitbeeld. Je hebt 6 categorieen waar je iets van kan uitbeelden. Het is hilarisch! Ik ben nu nog naar suits aan het kijken op netflix... Me broer zei me white colar ook nog te gaan kijken en andere series.😜 Maar mocht je aanbeveling hebben let me know! Heeft het bad je een beetje geholpen? Lekker man zwemmen met de kids voor jou was dat ook fijn denk ik of niet? Mooie buik babii!! Succes morgen in ziekenhuis! Ik zal morgen ook even fotootje uploaden.. vooral nu word ik erg rond vind ik😜
Madelief en Babii, hoe was de nachtrust? Omdat ik nu thuis zit en niks te doen heb is netflix bij mij ook overuren aan het draaien. Ik ben echter meer van "viezere" series met monsters enzo. Penny Dreadfull is een hele goeie, zit goed in elkaar. Making a murderer heb ik gezien. Ergens geeft die docu aan dat die kerel onschuldig is en hij met te weinig bewijs is veroordeeld, maar je ziet maar 1 kant van het verhaal dus moeilijk om daar neutraal een mening over te vormen. Mooie buik trouwens Babii! 20 kg. .. dat zie je echt niet. Ik zal dadelijk ook even een foto maken
Goedemorgen. @babii: succes in het ziekenhuis. @madeliefje: hoe was je nacht? Hier weer beroerd geslapen, lijkt helaas weer een beetje een gewoonte te worden. Vader is al druk aan de klus. Ik even een pauze ingelast. Na het wegbrengen van mijn dochter half uur staan kletsen met een andere moeder en nu flink zere heupen.