Uitgerekend eind maart 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door nikie86, 14 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sorry meiden ik ben ook niet zo actief..
    Ik voel me er gewoon even niet goed genoeg voor om er even uitgebreid op te reageren..
    Nog steeds erg veel harde buiken.. Pijn trekt nu door naar mn rug. Ook erg fijn.
    Lichamelijk word er steeds minder mogelijk door pijn in bekken en rug. Dus liggen of zitten op de bank of bed is iets wat ik voornamelijk doe..
    Daarnaast slaap ik ook echt vreselijk.. En ben ik helemaal kapot.. Zo erg dat ik rond half 12 gewoon weer klar ben om een hele winterslaap te houden.
    Sinds 2 a 3 dagen ook nog mega duizelig/licht in mn hoofd waardoor alleen al staand douchen zelfs vervelend is.. Zodra ik me ogen dichtdoe gaat ook de hele wereld draaien..
    Nu ga ik me even aankleden en urine weg brengen want ook daar heb ik weer last van..
    Zo ik heb mn klaaguurtje weer even gehad 😅
    Fijne dag vandaag dames 😘

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Babii. Nee ik zie die 20 kilo ook echt niet, doe je goed haha.

Flowers. Fijn dat je alles gekocht hebt. En leuk, de babywas. Of in ieder geval, ik vond het leuk!

Madeliefje. En? Hoe is je nacht geweest? Hopelijk wat beter!

Lasje. Zwemmen was heerlijk, eindelijk even van die zware buik af voor mijn gevoel.

Vaddie. Hopelijk helpt je pauze en gaat de pijn weg. Anders even douchen? Dat helpt hier altijd.

Netflix. Making a murderer ben ik afgehaakt na 2 afleveringen, vond ik saai. Blacklist ga ik straks maar aan beginnen dan, ben benieuwd.

3. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Zo net even de huiskamer een schoonmaak beurt gegeven. Gevolg; zere rug ;) hopelijk trekt t dalijk weg.

Ik heb via netflix ook de serie hannibal gekeken. Ook echt een aanrader als je van moordseries houdt :D

2016-02-01 14.27.37.jpg

En dit is die van mij. Niet extreem groot maar groot genoeg dat ie in de weg zit :D

Vaddie hopelijk trekt de pijn snel weg met wat rust!

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @barbsan: hier heb ik dat met douchen al vanaf 20 weken. Snel licht in mijn hoofd en misselijk. Gewoon bij de thuiszorgwinkel een douchestoel geleend. Kan ik er lekker bij zitten en toch lekker warm douchen zonder

Heb geen nesteldrang maar wel knuffelcollectie uitgezocht. In totaal gaat 2/3 weg.
    Helaas verder een off day en rug/ heupen/buik doet zeer.
    Mijn vader druk aan het witten dus kan toch niet naar boven.

Series kijken: hier geen netflix maar download heel veel series. Volg er maar 27 dus zit niet vaak zonder. (oh en nog een paar op tv)

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.903
    5.161
    113
    Barbsan: Wat vervelend allemaal. Heb je al een uitslag over je urine?

Boommm: Hoe gaat het met jou?

Dracaena: Mooie buik! En even rustig aan doen nu.

Babii: Gaat alles goed? Beetje een oke nacht gehad? En hoe was het in het ziekenhuis?

Hier gaat het redelijk. Betere nacht gehad maar nog vreselijk moe en voel me nog niet fit.

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.903
    5.161
    113
    Poeh wat doe ik kortaf en chagrijnig, sorry dames :) Later wat uitgebreider

7. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    draca mooie buik! Heerlijk hé je huisje weer fris.. Ben je al met verlof of werk je niet?

Barbasan lekker klagen mag altijd, zo te horen is dat ook echt wel terecht😜 Uitslag van urine al binnen?

Ik heb vandaag nergens zin in.. Ben even wezen werken en voor de rest heb ik echt nergens zin in... Vaatwasser moet nog uitgeruimd en i geruimd worden... De was aangezet worden. Nou ik doe vandaag helemaal niets...lekker moe/lui zijn!

Madelief hoe is het met jou? Ben je nog in het ziekenhuis? Hoe doen de kleintjes het?

8. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    32 weken!!:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,8 KB
      Weergaven:
      5
  9. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Mooi bolletje Lasje! Ik ben sinds begin januari werkloos door faillissement :( dus gedwongen thuis aangezien ik nu niet aan de bak kom. Mijn verlof gaat op 16 februari officieel in.

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Net bevestiging ontvangen dat mijn verlof is goedgekeurd en ingaat vanaf 5 feb. Eind deze week dus. :)
    Ga proberen de babykamer ook echt af te hebben. :)

@draca: ook ik heb geen werk en vanaf 13 nov. in de ziektewet vanwege een combi van klachten.

11. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Officiël bericht gehad? Ik heb echt nog niets ergens van ontvangen..🙄

Wat naar draca zo zonder baan...heel kak dat je vorig bedrijf failliet ging. Hopelijk straks een nieuwe leuke werkplek voor jou!

12. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb na mn verlof gelukkig nog 9 maanden ww. Dus tijd zat om een andere baan te vinden.

Ik heb alleen een brief gehad dat ze binnen 8 weken mn verlof goed moeten keuren. Dan is mn verlof al ingegaan.. echt snel zijn ze niet daar :D

13. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Haha zelfs die brief heb ik niet gehad maar misschien omdat ik al in de ziektewet zit. Ach zie het wel is de zaak van me werkgever en uwv.😜 Wel fijn dat je straks met de kleine wat langer kan genieten en 9 maanden wow dat is best lang.

Hebben jullie dames al bedacht om te stoppen met bv zodra je gaat werken? Vandaag hadden wij het op het werk erover en iedereen zei jaa is zo irritant dat voeden of kolven tussendoor. Ik voelde me nog al bezwaard omdat ik wel wil blijven voeden/kolven(tenzij bv niet lukt!)

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha thanks meiden! Ik zie die 20 kilo echt wel, vooral in m'n gezicht en benen ;). Maar goed, gaat er wel weer af. Wacht maar meiden, zal een foto plaatsen na m'n keizersnede, dan zie je pas hoeveel ik ben aangekomen 😂😂.

Draca, ik ben enorm van de crime series. Denk aan without a trace, ncis, law and order, criminal minds enz enz. THE blacklist vind ik ook geweldig! Kijk ook graag greys and anatomy en nu code black.

Jij bent trouwens ook nog mooi slank! Hele mooie buik.

Vaddie, wat enorm naar hè die brakke nachten. Kijk als je nu nog wakker ligt omdat je baby beweegt. Maar als je z'n pijn hebt is het gewoon echt meer dan ruk!

Lekker dat je verlof is goedgekeurd, maar dacht dat je laatst schreef dat je niet werkte voor een werkgever? Ben ik nu zo abuis of heb ik het gedroomd 😂.

Barbsan, zo naar deze klachten. Heb ze helaas al vanaf week 24 zo extreem. Ook veel duizelingen. Via thuiszorgwinkel toen z'n stoel voor onder de douche aangevraagd, helpt wel, en altijd telefoon binnen handbereik voor geval van.

De pijn ed ook al wekenlang zo extreem. Zo enorm piep. Loop je al bij bekkenfysio? Loop tevens met krukken en bekkenband, wellicht een optie?

Nou madeliefje, doe jij maar lekker kortaf en chagrijnig meid. Heb je alle redenen toe! Weet je al wat meer over naar huis gaan of moeten blijven?

Lasje, mooi buikje hoor!! Lekker aanwezig haha. Niet veel last met lopen inmiddels?

Hoe het hier gaat? Vannacht een redelijk rustige nacht gehad. Een hele fijne droom over m'n man en mij. Herbeleefde alles tussen ons vanaf dag 1 van de ontmoeting. Hoe we verliefd werden, hoe het ging, de eerste zoen enz enz. Het was zo heerlijk dit alles te herbeleven. En dan wordt je wakker, kijkt naar links en besef je dat hij niet naast je ligt, maar tegelijkertijd kijk je de rechterkant op en ziet twee super mooie meisjes in dromenland liggen. Twee meisjes ontstaan uit onze liefde en dan besef ik mij dat hij wel degelijk bij me is. Dankbaar ben ik daarvoor.

Helaas wel zodra ik opstond fikse menstruatiekrampen door de hele buik en een strakke band gevoel. Uiteindelijk bloeddruk gemeten, was hoger dan normaal, maar absoluut niet zorgwekkend. Eiwitten waren 1+ en m'n proteïnen waren verhoogd. Verder is de kleine zo goed als ingedaald en waarschijnlijk heb ik die enorme pijn gevoeld. sinds vandaag waggel ik dan nog erger als ik al deed, haha. Voel vooral met bukken dat er een voetbal tussen m'n uitgang ligt. Had geen ontsluiting, wel ietwat kleinere baarmoederhals, maar niet zorgwekkend (mag ook weleens voor een keer).

Aanstaande maandag start de huishoudelijke zorg hier dus super fijn! Is wel 2,5 uur per week, maar de zware en grote dingen worden dan aangepakt.

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Lasje, ik heb een hele fijne kolf die heel snel kolft. Dubbelzijdig ook. Bunnen 5 minuten een heel flesje vol. Dus mocht ik werken; wat ik niet doe. Dan is het voor mij geen probleem.

Tja lastig kan ik me voorstellen, maar zie er ook voordelen van in. Hoop dat m'n bv ditmaal wel lukt ;).

16. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    Haha babbi om mijn buik kan je echt niet meer heen. Ben benieuwd hoe groot die kan/gaat worden. Nou ik merk mbt lopen wel dat ik wat begin te waggelen... Schoonzusje zei het weekend je loopt echt als een zwangere vrouw..😜

wat fijn dat je huishoudelijk hulp krijgt, ik denk dat het in jouw situatie ook wel het fijnste is. 2,5 uur is niet veel maar toch wel fijn dat het mogelijk is. Fijn om te horen dat je zo'n mooie droom hebt gehad al is de werkelijkheid daarna bitter hard.. Ik vind je onwijs positief en knap dat je het allemaal zo kan zien. Hou jezelf goed in de gaten hé!! En zometeen lekker onderuit... Ps blacklist zet ik ook op mijn lijstje want ik hou van alles mbt moord/politiezaken.

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @babii: klopt helemaal. Ik heb idd geen werkgever. Dus uwv moet toestemming geven voor mijn zwangerschapsverlof. Ook omdat ik in de ziektewet zit.
    En het slechte slapen is ook hier een combi van vanalles. Pijn, zeer drukke baby en snurkende man. En natuurlijk het plassen...

18. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.903
    5.161
    113
    Dracaena: Wat vervelend van je baan. Zijn er wel banen beschikbaar in de sector die je zoekt? Of gaat het lastig worden?

Lasje: Misschien niet zo fijn om te horen maar ik vond het kolven op mijn werk bij N niet zo fijn. Maar dat ligt een beetje aan mijn werk. Ik werk op een basisschool en alles was prima geregeld. Als ik ging kolven in de fruitpauze van de kinderen bijvoorbeeld, kwam er een collega even op mijn kinderen letten. Ergens voelde dat toch niet zo fijn ofzo. Maar het hield mij ook zeker niet tegen hoor. Ik heb nog een aardige tijd bv gegeven en dus ook een aardige tijd gekolfd op het werk. Ik vond bv geven echt geweldig haha. Dus in hoop dat jullie dat allemaal net zo gaan ervaren. Gewoon dat momentje met je kindje en het idee dat jouw lichaam dat zo goed doet.

Babii: Wat fijn van je betere nacht. Wel dubbel die droom zeg, maar inderdaad denken aan de mooie dingen. Je hebt straks 3 prachtige kindjes. Ik heb zoveel respect voor jouw positiviteit.
    Gelukkig niks zorgwekkend uit de uitslagen!
    En eindelijk je huishoudelijke hulp! Beter laat dan nooit. Scheelt toch wat. Kan jij 2,5 uur meer rusten ;)

Vandaag te horen gekregen dat ze me zeker nog een paar dagen hier willen houden. Ergens voel ik dus wel dat de kans er nog is om even naar huis te gaan. Ik blijf hoop houden :p

19. Boommm

Boommm Niet meer actief

Draca. Wauw wat een mooi figuur heb je! En prachtige buik!

Vaddie. Omg, 27 series volgen? Haha jeetje.. Vervelend trouwens van je baaldag, hopelijk morgen beter!

Lasje. Je hebt het vast al eens gezegd, maar wat voor werk doe je ookalweer? Lekker toch? Zo'n luie dag. Hele mooie buik trouwens!
    Ik werk niet, maar als alles goed gaat en het bv geven bevalt wil ik tot 4 a 6 maanden doorgaan. Daarna vind ik het wel welletjes. Maar je moet doen wat jij wilt toch? Je hebt kolfrecht, dus wat dat betreft hebben ze niets te zeggen/willen.

Babii. Wat een mooie droom. Wel heel confronterend inderdaad. Super fijn trouwens, van je huishoudelijke hulp. Hebben wij ook en vind het heerlijk, haat schoonmaken haha. En fijn dat alles goed was met jou en de baby.

Madeliefje. Ik hoop ook dat je snel naar huis mag. Heb je vannacht wel beter geslapen? En voel je je nog steeds zo beroerd of iets beter?

Vandaag veel aan m'n scriptie gewerkt, vanuit m'n bed :D En eindelijk de wipstoel uitgepakt, die stond nog in de doos in de kelder. Komt nu zo dichtbij.

20. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Babii wat kan jij alles positief zien zeg, lijkt me zo moeilijk.
    Ik ben lang dus mn buik valt niet zo groot uit, al ben ik toch al dik 12kg aangekomen hoor :D
    Crime series vind ik ook leuk. Maar ben toch meer van het aparte: American Horror Story is er ook zo een. Elk seizoen een ander verknipt verhaal:D

Lasje toen ik nog werk had wilde ik stoppen met bv als ik weer zou gaan werken. Maar nu kijk ik wel hoe t loopt.

Madeliefje ik heb een opleiding in de dieren branche en op de dierenafdeling van een tuincentrum gewerkt. Helaas is hier echt heel weinig in. Verkopen is echter wel iets wat me goed ligt dus ik kan bij elke winkel een sollicitatiebrief afgeven met hoop van zegen. Dus hopelijk is 9 maanden ww lang genoeg ;)

Boommm dankjewel :D Hopelijk heb ik na de bevalling snel mn figuur weer terug. Wat een schattige wipper!

Deel Deze Pagina