Tibo dat zal zeker verschil maken als je al een kleintje hebt robd hobbelen. Probeer zoveel mogelijk ruat te pakken. Hier vandaag 25 weken 🎉😀 Alles gaat weer prima. Doe 1 ding op een dag en dan gaat het goed. Veel series kijken, lezen, internetten om de rest van de dag om te krijgen.
Hier toch afgelopen week een paar dagen opgenomen met aanhoudende regelmatige harde buiken en weer verkorting van baarmoederhals. Mocht alleen douchen en naar toilet, voor de rest alleen maar plat. Inmiddels wel weer thuis gelukkig, maar nog een onzekere situatie. Vanmorgem weer een meting, met funnel was de lengte nog hetzelfde maar zonder funnel weer enkele mm verkort. Vrijdag weer controle met meting en hopen dat het nog steeds hetzelfde is. We zijn nu eigenlijk gedwongen om met de dag te leven en met elke dag die we doorkomen heel blij mogen zijn. Het vreet wel energie wat we zijn best bang en gespannen. Hoop dat het bij de rest allemaal goed verloopt!
Jeetje Amm, wat schrikken! Hele spannende tijd voor jullie. Doe rustig aan! Neem echt dieprode die je moet nemen.. heel veel sterkte!
wat schrikken Amm. Heel veel succes, en idd elke dag is er 1! Ik weet helaas precies wat je meemaakt. Heel veel sterkte samen, het is niet niks. Dikke knuffel
Amm, wat spannend zeg Ik duim dat de kleine nog lekker 10 weken blijft zitten! Tibo, heel herkenbaar. Ik vind deze zwangerschap ook echt zwaarder doordat je minder rust kunt nemen. Ik heb deze zwangerschap ook wel meer klachten moet ik zeggen. Ik ga als zl smiddags op bed lig vaak ook even liggen of lekker zitten. Hier, alles gaat zn gangetje. Vrijdagavond lekker samen met ml weggeweest en dat heeft me echt goed gedaan Verder steeds meer last van mn bekken, dus maar een beetje rustig aan doen
Amm: dat is schrikken inderdaad! Ik hoop echt dat je kleintje gewoon lekker blijft zitten, zo lang mogelijk! Hier gaat verder alles goed; ik mag echt niet klagen! Het enige waar ik 'last' van heb is de terugkomende vermoeidheid. Rond 13.00 uur begin ik weer uitgebreid te gapen en vallen mijn ogen wel eens dicht. haha!
Hopelijk blijft je kleintje nog een tijdje zitten Amm! Vind je het fijn om weer thuis te zijn of was je toch liever in het ziekenhuis gebleven ivm de zorg die daar aanwezig is? Zelf ook wel veel harde buiken, gemiddeld zo'n 20 per dag, maar volgens de verloskundige hoef ik me niet druk te maken. Ga wel nog even bellen deze week zodat ze weten dat ik het nog steeds heb. En of ze er dan nog iets mee doen zie ik dan vanzelf wel. Voel me in ieder geval niet meer zo bezorgd! Dat maakt het toch een stuk fijner 'zwanger zijn'
Bedankt voor de reacties! @caroline. Ik vind het heel fijn weer thuis te zijn, hier kan ik veel meer tot rust komen. En als het nodig is zijn we binnen 10 minuten in het ziekenhuis, dus dat is een prettig idee!
Heftige tijd Amm, kan mij goed voorstellen dat je wat angstig bent! Heel veel succes en hopelijk mag je kindje nog een poos in je buik blijven zitten. Hier gaat het goed. Wel sneller moe en merk dat ik af en toe iets rustiger aan moet doen. Lastig voor mij, ben een nogal bezige bij...
Amm krijg je nu ook iets tegen de harde buiken? Ik krijg proluton-injecties om harde buiken tegen te gaan (preventief). Het is bewezen dat dit werkt tegen vroeggeboorte / bij harde buiken.
Jeetje Amm wat heftig! Sterkte! Hier druk weekend achter de rug. Merk nu dat ik toch wat meer rust moet gaan nemen. Zaterdag middag nog wat geshopt en savonds feestje waar ik eerder weg heb moeten gaan omdat ik het echt niet trok qua rugpijn enzo.. Maar verder gaat het zo z'n gangetje.. Morgen alweer 26 weken!
Mij is verteld dat er geen onderzoeken gedaan zijn naar middelen die effectief zijn als ze nu nog gestart worden met dit termijn, wel als ze eerder gestart zouden zijn. Neem aan dat jij de injecties dus al even krijgt? Maar in het motto van we kunnen het proberen heb ik nu utrogestan capsules. Hoop zo dat dit ietwat effect heeft!
Pff ellende Amm.. Hopelijk blijft jullie mannetje nog een hele tijd lekker zitten! Sterkte! Hier zn gangetje.. slecht geslapen vannacht.. dat wel. Donderdag controle.. kan niet wachten.. s al meer als 4 weken geleden nou..
Amn hoop dat je kindje nog een lange tijd mag blijven zitten! Het is vast in iedergeval al een beetje een opluchting dat je de 24 weken voorbij bent. Hier gisteren glucose test gehad. Vond het hartstikke mee vallen. Niet misselijk geweest en drankje was niet lekker maar was te doen. Hier ook last van maagzuur. 😅 Maar gelukkig kan ik nog steeds redelijk door slapen!! Hoe gaat het met jullie dames met het slapen? En hoe gingen de glucose testen?
Amm ik krijg ze al vanaf de 14e week idd. Tot 34 weken elke week 1. Tibo wel fijn om dan weer controle te hebben. Hier gaat t slapen wel prima. Alleen last van mn heupen met omdraaien. Wel snel Maagzuur als ik op mn rug ga liggen. Verder niks te klagen momenteel 😉
Fijn dat de glucose test mee viel, drankje vond ik ook nog wel redelijk alleen werd er elke x zo misselijk van. Fijn ikke dat alles goed gaat! Mag ook wel! 😊
@glaewil Slapen gaat hier de laatste weken wat minder.. Heel onrustig, word veel wakker en lig ook niet super lekker meer. Ook in het weekend lukt het me zelfs niet meer om wat uit te slapen.. Gelukkig ben ik overdags niet mega vermoeid, dus dat scheelt weer.
Joh Amm wat schrikken! Hopen dat ie nog een hele tijd lekker bij je blijft! Hier nog steeds erg vermoeid, laatste tijd ook wat meer pijn in m'n buik en rug. Vrijdag weer naar de verloskundige, denk dat ik t op mijn werk wat rustiger aan moet gaan doen.. Zal m'n werkgever blij mee zijn 😁 Zijn op dit moment ontzettend onderbezet waardoor t werk voor mij ook een stuk zwaarder is..
Dat is dan wel weer beter dat je je overdag wel goed voelt. Vind hier zo af en toe een dutje wel al fijn sweekend's. 😅 NurseKel gewoon doen als dat beter is voor jou en je kleine. Dat is hun probleem dan toch. 😉 Hier al best veel vrij van werk ( vakantie dagen opmaken) volgende maand hoef ik maar ong 8 dagen te werken.😅 Al datums voor verlof? Graag zou ik eind April willen stoppen als ik dat vol kan houden. ☺
Mijn verlof begint 11 april, moet 6 weken van te voren omdat ik al een deel in de ziekte wet zit. Volgende maand ook al wat minder ingepland.. Das wel lekker. In Engeland is dat natuurlijk nog anders geregeld of niet Glaewil? Dan heb je ook bijna een jaar verlof toch of niet? Heb ik mn schoonzus wel s horen zeggen in ieder geval.