Tibo, vervelend dat je weer overgegeven hebt. Fijn hoor die vorderingen in de babykamer! Snapt je zoontje een beetje dat hij een zusje krijgt? Lelaatje, balen zeg!! Hier, het gaat hier niet zo lekker. Die bult in mn hals wordt steeds groter en ik ben erg moe en steeds duizelig. Net of ik watten in mn hoofd heb. Moet maandag naar de dokter. De combinatie met dat de baby rustiger is vindt ik niet fijn. Vandaag maar weer wat in de babykamer gedaan. Wil die nu zo snel mogelijk af hebben. Ik heb er een beetje een raar gevoel bij dat het zo gaat. Jongensnaam zijn we over uit. Meisjesnaam weten we nog steeds niet
Leelaatje wat balen! Wenda dat klinkt idd niet fijn! Goed dat je maandag naar de dokter gaat! Is het een opgezette klier in je hals? Want als die opzetten betekend het vaak dat er ergens een infectie zit..? Laat ze het maar even goed nakijken! Hier gaat het ook niet echt lekker. Verkoudheid is nu echt doorgebroken en m'n hele neus is verstopt, hoofdpijn, hoesten.. Vanochtend half 7 wakker en niet meer in slaap kunnen komen.. Nou en als klap op de vuurpijl ben ik nadat ik gedoucht had ook nog bijna flauwgevallen.. Op bed ging t wel maar als ik even opstond begon de duizeligheid weer. Nu gaat t gelukkig wel weer wat beter, maar word van dit alles wel moedeloos. Hopelijk voel ik me snel weer wat beter.
MommytooBee, Ja het is waarschijnlijk een opgezette klier. Maar ik heb nergens pijn wat een ontsteking zou kunnen betekenen. Ook heb ik het maar aan 1 kant. De andere kant helemaal niks. Mn kaak gaat er ook helemaal pijn door doen. De bult is nu zo groot als een stuiterbal. Wat vervelend dat je ook niet fit bent zeg. Hopelijk knap je snel weer op!!
Wenda dat klinkt idd niet echt goed.. Hopelijk kunnen ze achterhalen waar t vandaan komt! Hier de hele middag geslapen, net wakker. Voel me in ieder geval weer iets fitter!..
Wenda, mn zoontje snapt er nog niet veel van.. haha. Als ik zeg dat ik een baby in mn buik heb wijst ie naar zn eigen buik en zegt ie 'ook'. Haha.. Ziekenboeg hier.. Beterschap Wenda en MommyTooBee! Hier ook nog steeds goed verkouden. Slaap dr ook slecht door.. Hopelijk snel weer voorbij!
Niet veel.. Zo ff op visite, vanmiddag nog wat in t kamertje prullen ☺ Bekijk bijlage 492343 27 weken alweer! 😍
Veel beterschap allemaal! Jee zwangerschapsdiabetes, dat is balen! Wel tijdig erbij nu? Ik voel mij gelukkig goed, wel iets sneller moe. Afgelopen nachten door de kleine wakkergeschopt rond een uur of vijf. De kleine red het dan ook gewoon om hier twee uur mee door te gaan. Vandaag met mijn ouders op pad. Wanneer het droog blijft een stuk wandelen aan de Rijn en daarna naar mijn favoriete Griek! Fijne zondag allemaal!
Gisteravond bij nichtje geweest die weekje later uitgerekend is. Die is al 12,5kg Aangekomen 😮 Ik vond mijn 4kg erbij al aardig wat, maar mag dus niet klagen haha. Vandaag een dagje luieren en niks doen. 2 avonden laat geworden dus nu even toegeven aan mn lichaam die moe is. Drukke klus-week voor de boeg dus eigenlijk ook wel even lekker. Beterschap allemaal! Veela gezellig. Veel plezier! Mooi buikje tibo. Ik zal morgen een 26weken foto maken 😀 weer n nieuwe mijlpaal behaald dan. Fijne zondag!
Fijn weekend gehad iedereen? Hier wel.. alleen best druk, veel gedaan, had gister avond ook best last van mn buik.. ook even wat harde buiken. En ik heb voorlopig geen rust in mn kop want nou kan ik gaan prullen in t kamertje en wassen enzo allemaal haha.. ach ja.. een beetje op t gemak allemaal maar 😉 Kleine impressie van t kamertje 😍 Bekijk bijlage 492465
Kamertje ziet er leuk uit Tibo! Wenda wat heeft de huisarts gezegd dan dat ie je heeft doorverwezen? Succes en laat je het ons weten? Hier niet echt fantastisch weekend gehad. Veel geslapen en op bed gelegen door de griep. Vandaag nog 1 dagje vrij dus niet te druk doen.. Gaat gelukkig al wel weer wat beter!
Wat een lief kamertje Tibo! En wat een gekwakkel dames! Een hele ziekenboeg zo. Nou merk ik ook wel dat ik echt veel vatbaarder ben dan normaal. Om de haverklap is er wel weer iets, verkoudheid of buikgriep heb je zo te pakken. Beterschap allemaal!
MommyTooBee, vervelend zeg. Hopelijk knap je snel weer op!! Ikke, mooi buikje hoor. Ik zal ook weer eens een foto maken. Hier, ze weten nog goed wat het is. Heb een punctie gehad en moet volgende week terug voor de uitslag. Dus nog even afwachten. Nu erg moe en een gevoelige gespannen buik dus nu lekker op de bank
Snel weer bij gelezen; @Wenda; beterschap, hopelijk heb je snel uitslag van de punctie. Lekker rustig aan doen! @Tibo; Super cute kamertje! Heel leuk! @Ikke; Jeetje.. als jij 4 kilo al veel vind, dan ben ik vast gigantisch vergeleken jou. Ik ben namelijk 9 kilo aangekomen :/ Morgen om 10.50 uur bij de gynaecoloog zijn. Hopelijk krijg ik een echo, ben wel benieuwd of mijn kindje nu ook te hard is gegroeid. Ben sowieso wel benieuwd wat mij morgen te wachten staat.
Wenda, doe lekker rustig aan. Succes met afwachten! Ikke, mooi buikje! Leelaatje, ik ook al 9 kilo idd! Pfoe.. ben benieuwd hoe dat verder gaat. Haha.. Succes morgen! Ik zit er steeds meer aan te denken om toch nog een echo tussendoor te plannen maar ben er nog niet helemaal uit.. 😉 anders moeten we nog tot de 36 weken wachten.. klinkt echt nog heel ver weg.
Hello. Gelukkig is alles met de baby goed. Hij groeit binnen de groeicurve en zijn hartje klopt nog steeds super goed, de gynaecoloog was erg tevreden! Met mij gaat het minder goed, vooral mentaal heel erg zwaar. Mijn normale voedingspatroon bestaat namelijk al uit zo min mogelijk koolhydraten (suikers), waarop zij zegt dat er een kans is dat ik de ernstige vorm van diabetes kan hebben. Als ik al met mijn huidige voedingspatroon niet de toegediende suikers kan afbreken, dan heeft zij er geen goede hoop in dat het met een speciaal dieet wel zou kunnen. Daarnaast werd mij doodleuk verteld dat ik met geen enkele mogelijkheid meer thuis kan bevallen. En dat ging werkelijk op deze manier: "Was je van plan om thuis te bevallen?" "Eh, ja." "Nou dat kan dus niet meer." Heel tactisch, heel meelevend ook. Fijn. Net een folder meegekregen wat ik kan verwachten bij een ziekenhuisbevalling, gezien ik me daar 0,0 in heb verdiept en ik werd er meteen duizelig en verdrietig van. Mijn complete visie om alles zo natuurlijk mogelijk te laten doen is gewoon in 1 ochtend abrupt van tafel afgeveegd. De kans dat ik insuline moet gaan inbrengen is groot, waardoor ik met 38 weken (als de bevalling nog niet natuurlijk is gestart) wordt ingeleid. Blijft mijn baby in de groeicurve zitten (om de twee weken krijg ik een groei-echo) en de bevalling is nog niet natuurlijk gestart, dan wordt ik ingeleid met 40 weken. Morgenochtend heb ik nog een gesprek/controle afspraak met de VK en zal ik haar vragen wat de mogelijkheden zijn tot beval-plan in het ziekenhuis. Dat waren mijn persoonlijke struggles. Hoe gaat het met de rest hier?