In het laatste foldertje van prenatal staat een super lief wit jasje met een mutsje met oortjes erop! Die ga ik zeker halen binnenkort Fijn Amm dat alles nu stabiel is. Hopelijk wordt dat vrijdag ook bevestigd met de meting. Hier gisteren een hele heftige dag gehad. Ik kwam op het werk en een directe collega lag op de grond met een ernstig hartinfarct. Ik zal er verder maar niet teveel over schrijven op Internet, maar het was een heftige dag. Over de afloop is ook nog niks zeker en dat zal ook nog dagen/weken duren.
Jeetje caroline, dat is schrikken! Geloof dat t heftig was ja! Hopelijk komt het allemaal goed! Sterkte!
Jemig Caroline! Dat gaat je niet in de koude kleren zitten! Geloof graag dat het heel heftig was en nog steeds is! Hopelijk komt alles goed! Wenda, mooi buikje hoor! Hier zojuist het kraampakket binnen gehad! Begint nu toch wel weer heel echt te worden allemaal. Zat een bordje, bekertje en lepeltje van Kikker en Vriendjes bij, dus toch nog iets leuks tussen al het kraamverband 😁
Caroline, wat heftig zeg! hopelijk komt het weer goed Tibo, het gaat redelijk. Nog steeds erg moe, maar wel wat minder last van die bult omdat ze er met de punctie aardig wat vocht uitgehaald hebben. Daardoor is het wat kleiner geworden en drukt die niet meer zo tegen mn kaak. Ben wel een beetje aan piekeren over de uitslag en hoe dan verder, dus zal blij zijn als het maandag is Linnepin, haha ja dan wordt het al aardig echt hè Hier, ik ben nu ook wel snel met de babykamer verder gegaan. En de nesteldrang is ook een beetje losgebarsten door al dat gedoe met die bult enzo. Ben bang dat ik straks misschien niet zoveel meer kan doen doordat ik een operatie nodig heb ofzo dus nu moet alles ineens af Alleen kunnen we maar geen leuke meisjesnaam bedenken. Echt lastig. En we moeten er ook 2 bedenken. Ml heeft een zusje en die is op 29 mei geboren en overleden. Ik ben 30 mei uitgerekend en als ik de 29e beval willen we het ook naar ml zn zusje vernoemen. Dus dat is een jongensnaam en 2 meisjesnamen verzinnen
Hier is t kraampakket ook binnen ja.. charmant al dat kraam verband haha.. Hier zat er een badcel en een ritseldoekje bij. Wenda, ja snap ik ja! Hopelijk is het snel maandag! En succes nog met de babynamen! Nesteldrang is hier ook al aardig aanwezig.. en manlief lijkt net t tegenovergestelde ontwikkeld te hebben dus ik erger me redelijk vaak nu haha.. 😉
Spannend wel Wenda! Ik duim voor een goede uitslag maandag! Snap wel dat je nu dan qua baby zo snel mogelijk alles op orde wilt hebben! Dan is dat allemaal maar vast klaar. Lastig he die namen! Succes! Wij zijn er geloof ik wel uit, gelukkig. Meisjesnaam was voor ons wat makkelijker geweest. Bij D. hebben we er ook lang over na moeten denken. Geboortekaartje is ook één doffe ellende. Word gek van al dag getwijfel van mezelf. Wel of geen foto.. Dit of dat kaartje, grr! Maar goed we hebben gelukkig nog eventjes.
Linnepin dat klopt ja! Heb ook nog een super leuk borgvestje van z8 alvast voor t najaar. Die was 50% korting dus kon t niet laten 🙈 Caroline bah, dat lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken! Hopelijk komt het goed met je collega, sterkte in ieder geval! Wenda fijn dat je er iets minder last van hebt. Hopelijk is t snel maandag! Geboortekaartje heb ik van t weekend wat inspiratie voor opgedaan en ik heb wel een idee wat ik wil gaan maken. Vriendlief vond t idee ook heel tof, dus denk dat t goed gaat komen. Ben alleen bang dat de druktechniek die ik toe wil passen erg prijzig gaat worden, dus daar binnenkort eerst maar eens een offerte voor aanvragen..
Succes vandaag Amm! T geboorte kaartje hebben we gisteren nog voor gezeten en denk dat we daar nu ook ver uit zijn! Wij bestellen t via kaartje2go.. bij Liam ook gedaan en dat is super goed bevallen!
Succes vandaag Amm Geboortekaartje hebben wij uitgezocht bij geboortekaartjes.nl. Waren het snel eens over de kaart. Nu de tekst erin nog 😉 Spannend maandag Wenda Caroline dat lijkt me niet heel fijn om mee te malen zeg, heftig.
Meting was weer hetzelfde dus in orde! (Blijft een moment opname). Geeft de burger weer een beetje moed.. Pfieuww!!
Heftig Caroline, hopen op een goede afloop. We hebben vandaag de echo met beide oma's gehad. Was zo leuk en we hebben nu allemaal zo'n mooie foto van het profiel van ons meisje. Volgens de echoscopist heeft ze hele lange benen en weegt ze nu 1100 gram. En ze lag helemaal dubbelgeklapt met d'r voeten tegen d'r voorhoofd. 😊 Zo leuk! Ben zo benieuwd hoe ze er straks uitziet.. 😍
Fijn dat de meting goed was Amm! Hier vandaag de hele dag naar de negenmaandenbeurs geweest. Om half 10 vanmorgen gegaan en om 18.30 uur weer thuis. Au m'n benen. Maar was een geslaagd dagje. Zusje en ik hebben goed geshopt! Een mooie wrapper van Koeka gekocht voor in de maxi cosy. En verder allemaal kleine dingetjes, nog een super mooi dekentje als kraamcadeau voor m'n zusje en zo veel mogelijk gratig dingen gescoord 😆 Had de kleine man mee en die is ook super lief geweest. Super leuk die echo Amelie! Oma's helemaal trots? Ga je hier ook nog een foto showen?
Ooh leuk Amelie! Ik zou eik ook wel weer willen.. toch eens met mn man over hebben! Amm, fijn dat de meting goed was voor nou! Geeft idd hoop! Doe rustig aan! Zoontje ligt vannacht voor de eerste meer in een 'groot' bed.. tot nu toe gaat t goed. Ben heel benieuwd.. s toch wel een hele stap.. moest even slikken. Haha..
Leuk amelie! Wij mogen as donderdagavond ☺ben idd ook benieuwd naar een foto Linnepin gezellig! Ik ga morgen. Echt zin in! Tibo spannend zeg. Hopelijk slaapt hij vamacht lekker door. Hele mijlpaal hè, in een groot bed.
Whow Tibo! Dat je dat al aan durft! D. ligt nog steeds in z'n ledikant, bevalt me prima haha. We gaan binnenkort wel matrassen bestellen (hij krijgt een steigerhouten stapelbed), maar voor nu ligt ie voorlopig nog lekker in z'n ledikant. We hebben voor de beeb evt. een wieg, dus hebben ook niet zo'n haast om hem over te leggen. Benieuwd hoe Liam slaapt vannacht! Heeft ie vanmiddag ook al in z'n grote bed geslapen? Heeft ie nog wel z'n slaapzak aan of helemaal echt in pyjama onder een dekbed? Hopelijk hebben jullie een goede nachtrust! 😅 Ikke, veel plezier morgen! Ik vond het erg geslaagd 😃
Ja ik ben een beetje eigenwijs.. Wil dan heel graag de babykamer compleet en af hebben dus t bedje moest er ook naar toe.. haha. Hij vond t helemaal geweldig.. Hopelijk blijft dat zo. Haha.. vanmiddag heeft ie nog in zn ledikant geslapen. Hij ligt wel in een slaapzak nog, hij trapt altijd zn dekens weg dus anders is t wel heel koud.. ben benieuwd of ie dr morgenvroeg (als t niet midden in de nacht is) zelf uit komt. We hebben wel zn klink omhoog gezet.. Hopelijk blijft ie dan iig in zn kamer 😉
Fijn dat de meting goed was Amm! Hier straks ook richting de negenmaandenbeurs, heb er zin ik maar hoop ook dat ik het vol kan houden! En morgen hebben we een 3D/4D echo, zo benieuwd! 😍