* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ansjje

ansjje Lid

22 sep 2015
    10
    0
    0
    Wat een aardig lijstje al! Zo leuk!!Hopelijk verloopt voor iedereen alles heel goed de komende weken!
    Ik ben stiekem al aan het nadenken hoe ik het ga vertellen en wou cupcakes laten maken met in het midden roze en blauwe muisjes..als ze dan een paar happen verder zijn ze het langzaam in de gaten krijgen..! Jullie al er over nagedacht?

2. ansjje

ansjje Lid

22 sep 2015
    10
    0
    0
    Maar eerst morgenvroeg afwachten. .net nog een test gedaan..haha blijft spannend en leuk! Dikke vette streep nog donkerder als de teststreep!

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier vanmorgen verteld aan mijn familie, zoontje een shirtje aan gegeven, ze reageerde allemaal super leuk. . Wordt druk want mn zussen zijn allebei ook zwanger 😊

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik weet het niet, mn ma vertel ik het van de week en een collega zei... Je gaat niet weer zwanger terug komen van gran canaria! Die heb ik nu een bericht gestuurd... Wat moest ik ook alweer niet doen op gran canaria met een lachebekje. Die kan haar mond wel houden.
    Heeft ze de vorige keer ook gedaan.

Ik denk dat ik het na eerste of 2e echo vertel, want nu zijn er al mensen die vragen hoe ver ik ben. Heel vervelend.... Geslacht heb ik de vorige keer in een taart kenbaar gemaakt. Misschien dat ik een kaartje maak met mijn kinderen en de tekst.. We moeten iets vertellen en dan een foto van de twee meiden met de echo in handen.

5. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Vandaag toch weer behoorlijke pijn in m'n linker onderrug en zij gehad.. Maar ja, pas als ik ga bloeden of iets mag ik de vk weer bellen.. Snap daar eigenlijk niks van, stel dat t dus op de verkeerde plek zit ben ik dan toch juist al te laat??

6. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    mommytobee wat vervelend zeg van die steken! kan me voorstellen dat je er behoorlijk onzeker van raakt!!

oo dat is ook een leuk idee met die cupcakes!

Hier weten we t nog niet hoe en wanneer we het gaan vertellen. denk ook dat het een beetje per persoon verschillend gaat worden. hihi!

eigenlijk willen we de echo met 7,5 week afwachten. alleen vinden we dat lastig. Ik ben een behoorlijke wijn drinker in gezelligheid.. en ben ook nooit ziek, of sla feestjes af.. dus.. dat word nog even een plannetje bedenken! hihi!

7. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Wat vervelend mommytoobe! Als je er echt mee zit gewoon nog eens bellen en om een echo vragen. Als je zegt dat het je ECHT niet lekker zit zou ze toch niet zo moeilijk doen.. hoop ik. Jij moet namelijk nog best lang wachten op een echo en hoe ik het hoor van jou is dat eigenlijk niet te doen voor je.

Hier weten de ouders het en een vriendin van mij. Zij is ook al bijna een jaar bezig en wij houden/hielden elke maand de stand van zaken bij van elkaar..haha

8. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Het gekke is dat die rugpijn nu weer afgenomen is.. Vaag toch! Over 2 weken heb ik mijn intake en als er tot die tijd nog geen gekke dingen zijn gebeurd wil ik het haar iig wel voorleggen hoe ik me voel! Dat wachten is niet te doen joh ben er dagelijks mee bezig of het wel goed zit..

9. veela

veela Actief lid

25 apr 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar, dat doen van die test voordat moeders voor moeders langs komt. Ik heb er vanochtend ook nog een gedaan voor de zekerheid.:D ze komt dinsdag ochtend.
    Om het grote nieuws te vertellen willen we een foto maken van ons zelf, (1+1=3) op de plaats van 1 staan we zelf afgebeeld. Dit willen we doen na de eerste echo.

10. ansjje

ansjje Lid

22 sep 2015
    10
    0
    0
    Ik snap niet dat ze daar zo moeilijk over doen..a betalen we er ons lauw aan voor de zorg en de stress die je hebt omdat je zo onzeker bent is toch ook helemaal niet goed voor de kleine en mama?? Ik zou nog eens bellen en zeggen dat je het toch echt op prijs stelt dat je eerder wilt..voor hun moet dat toch geen moeite zijn verder? En anders een andere vk in de buurt vragen?is dat mss een optie?

11. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Mijn gegevens klopten nog niet:

12. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Morgen 6 weken en al vanaf dinsdag geen bloed meer, dus begin er echt vertrouwen in te krijgen. Moeders voor moeders komt ook morgen avond langs. Inderdaad wel een klein beetje spannend. Ik heb geen testen meer in huis dus kan het ook verder niet meer testen.

Hier wel echt misselijk al, al twee keer overgegeven en vandaag bijna de derde keer. Hopelijk gaat dat goed op het werk (Sta voor een klas pubers). Bij mij meestal het ergst rond 10 u.

MommyTooBee vervelend dat je nog zo onzeker bent! De eerste 1,5-2 weken dat ik het wist was ik ook zó onzeker! Dan is het lastig om ervan te genieten. Maar het bloedt niet hè. Wat je misschien kunt doen is af en toe testen om te kijken of je hcg goed stijgt? Of clearblue met weken indicator.

13. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Hier net weer terug van Mallorca.

Morgen eerst maar eens VK bellen voor afspraak en MvM bellen.
    Hoop dat ik een vroege echo mag en anders doe ik er 1 op eigen verzoek bij ziekenhuis hier.

Nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd.

Glaewil bedankt voor aanpassen van de lijst. Ziet er goed en overzichtelijk uit zo!

@kwaaltjes: valt mee hier. Af en toe vlagen van moeheid en misselijkheid en soms van kleine steekjes onderin.

14. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Wat fijn caroline1! Nu hopen dat het bloed de aankomende 8 maanden wegblijft en dat je morgen en superknaltest hebt bij MvM :)

Welkom terug in Nederland Inky85! Volgens mij kon jouw vakantie niet meer stuk na deze ontdekking :)

Gaewil, mooi lijstje! Ben nu al benieuwd naar wie er een jongetje of een meisje krijgt.

Hier ben ik 's avonds zo moe. Ik lag de afgelopen dagen al om 9 uur op bed en dat is echt niets voor mij. Ik merk echt aan alles dat ik weer zwanger ben. Ben ook benieuwd wanneer er al een buikje te zien is. Ik lees overal dat het bij een tweede/derde/vierde/...enz. veel sneller gaat. Iemand ervaring?

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik merk wel dat mn broeken al wat strakker gaan zitten, maar zijn vooral mn darmen die wat opspelen denk ik. Ik ben ook moe idd.. en s morgens en s avonds wat misselijk, merk nu al dat ik eigenlijk altijd wat te eten bij moet hebben zodat ik regelmatig wat kan eten.. als ik dat doe gaat t wel goed.
    Mn borsten zijn wat gevoelig.. Verder voel ik me goed! 😊
    Kan niet wachten tot de eerste echo!

16. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Goedemorgen!

Wat een mooi lijstje wordt het al zeg! Hoop dat we allemaal snel mooie echo's mogen zien :) Ik mag overmorgen al voor mijn eerste, zo spannend, maar heb er wel zin in!

De misselijkheid wordt hier al steeds erger. Gisteren na het eten was alles vrij rustig, maar eenmaal op bed moest ik echt even ademhalingsoefeningen doen om het binnen te houden zeg maar.. haha.

Vanochtend mijn eerste kokhals neigingen gehad. Durfde ook nog niet echt te ontbijten, bang dat ik zou gaan overgeven in de auto. Meteen op werk maar ontbijt gehad en so far, so good.

Verder ook heel moe, heb fitness matjes meegenomen om even een tukje op de grond te doen tussen de middag. Mijn werkgever weet er van en staat het gelukkig ook toe! Heel fijn! Zo kan ik het lekker rustig aan doen als ik daar behoefte aan heb.

Fijne dag allemaal!

17. W3D2409

W3D2409 Lid

4 okt 2014
    44
    31
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ook ik zou graag af en toe willen mee kletsen in deze groep. Volgde jullie al bij het NOD topic, maar schreef niet mee om wat rust in m'n hoofd te houden (ik kan alleen maar aan zwanger worden denken dan 😜). Nu dus toch zwanger geworden en ik hoop dat het blijft zitten! Heb in januari een vroege miskraam gehad.

Voel me nu goed, af en toe misselijk maar geen braak neigingen. Wel gevoelige borsten. Die volgens mijn vriend ook al groter leken.
    Hoop dat het overgeven er niet bij komt kijken hoor, want geef les op een middelbare school, en dat zou geen pretje zijn! 😉

Veel van jullie hebben ook al aardig wat kwaaltjes en onzekerheid.
    Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij een verloskundige. Ga dat morgen maar doen!

Voor op het lijsje: W3D2409 / 25 jaar / 1e kindje / 31 mei 2016

18. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Jaaa!! Moeders voor moeders is geweest en ik mag al beginnen :)

Bijgevoegde bestanden:

19. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik kom ook weer even spieken...
    Zag dat ik ook nog niet op de lijst stond. Wil een handig iemand dit voor me doen?

Ik ga qua datum maar even uit van mijn eisprong. Dan wordt het:
    Debstertjuh, 33 jaar, 3de kindje, uitgerekend 30 mei
    Eerste echo 8 oktober

20. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Vanmorgen sinds een week weer even een testje gedaan en wauw wat knalde die! Verder nog steeds geen/weinig klachteb behalve wat pukkeltjes op mn rug/hals (terwijl ik dat nooit heb!)
    Hoe gaat het met jullie meiden?

Deel Deze Pagina