* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    * Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. *

♥♥Zwanger♥♥

21 Mei 2016
    Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

22 Mei 2016
    Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥
    Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥

24 Mei 2016
    Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥

25 Mei 2016
    MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

26 Mei 2016
    Amelie // 27 jaar // 1e kindje // Meisje ♥

27 Mei 2016
    Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥
    Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

28 Mei 2016
    leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥
    Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥

29 Mei 2016
    mltje // 27 jaar // 2de kindje
    NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥

30 Mei 2016
    Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥
    Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥
    Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥

♥♥Afspraken♥♥

9 maart Ikke7 // Controle gyn
    11 maart Tibo // Controle vk
    14 maart Inky85 // Controle vk
    23 Maart Ikke7 // Controle gyn
    30 Maart MommyTooBee // 32 weken echo

Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3)

Vlindertjes

Lin1989 // Okt 2015
    Meijtje // Okt 2015

Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen,
    dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)
    Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hebben jullie al een zwangerschap fotoshoot gepland of doen jullie dat niet? Wij hebben m 30 maart.. Hoop op lekker weer want t is buiten. Zijn zulke mooie foto's van haar altijd.. ben heel benieuwd. En ook of mn zoontje een beetje mee werkt 😉
    Die wordt over een klein maandje alweer 2.. pff, wat vliegt de tijd!

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik ben al wel aan t aftellen moet ik zeggen, kan echt niet wachten op t moment om haar voor de eerste keer te zien! En tot mn verlof ben ik ook flink aan t aftellen haha.. zou t niet erg vinden om een maand verder te zijn! 😉

4. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Hier nu niet meer aan t aftellen, maar juist aan t genieten de laatste paar weken. Nog maar 8 weekjes tot de hechtingen verwijderd worden namelijk.
    Ik ben natuurlijk ook niet meer aan t werk, dus misschien komt t daardoor. Geniet deze week volop van t mooie weer 😀

Wij hebben 4 april zwangerschapsshoot tibo. In principe binnen, maar bij mooi weer kunnen we ook naar buiten.

Hoe waren de echo's gisteren?

5. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Hai! Groei echo was weer perfect. De echoscopist heeft zelfs twijfels over het feit of ik wel echt zwangerschapsdiabetes heb, mijn kindje groeit perfect volgens het boekje en mijn waardes zijn met mijn normale voedingspatroon gewoon goed!

Ach, ik ben allang blij dat mijn zoontje het zo onwijs goed doet, niet te groot of te dik is en het was zooo mooi om hem weer te zien! We konden hem zelfs weer even in 3D bekijken! Zo onwerkelijk om het gezichtje te zien... Mooie lipjes, lief neusje, nu al lange wimpers en een bos haar! Haha!

I'm in love... Ik ben wel aan het aftellen. Ik kan niet wachten om hem in mijn armen te mogen sluiten en hem te knuffelen en kussen...

6. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Leelaatje fijn dat hij het zo goed doet!

Hebben jullie nog last van (nieuwe) kwaaltjes?
    Hier sinds een paar dagen veel kramp in mn kuiten 's nachts. Niet heel fijn 😉

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Fijn Leelaatje! Lekker verder genieten!

Hier soms die kramp idd, au. Verder vooral last van mn banden en ik heb soms t idee dat ik veel druk op t litteken van de keizersnee voel, vrijdag eens navragen of dat dat kwaad kan. Verder voel ik me prima, op moe zijn na. T werk wordt ook wel steeds pittiger.. mja, nog even!

8. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Joaaah! Ik had twee nachten geleden ook ineens mega kramp in 1 van mijn kuiten, deed echt zo'n zeer! Hoe kan dat??? Slechte doorbloeding?

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja is iets met de doorbloeding idd.. schijnbaar helpt t om een banaan te eten voor je gaat slapen. Dat zei mn moeder iig.. nog niet geprobeerd 😉

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Voelen jullie de Baby soms ook wel eens heel snel en veel bewegen? Net of ze een soort van.. trilt ofzo. Haha.. klinkt heel raar. Herken t ook niet van bij Liam.. die schopte dr gewoon op los 😉

11. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Gaan we eens proberen dan, die banaan. Alles om ervan af te zijn haha.

Tibo hier niet herkenbaar. Alleen harde trappen

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik las op Google dat dat trillen spierspanning bij de baby is.. ben iig niet de enige die t wel eens voelt. Dat scheelt al 😉

13. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Wat leuk die zwangerschapsfotoshoots! Lijkt mij ook erg leuk, maar weet niet of ik mijn man zover krijg haha. Wil het dan wel met ons gezinnetje doen. En dochterlief moet ook goede dag hebben, die id vorige week 2 geworden en zit volop in de nee-fase :)

Verder ook wel echt aan het aftellen; nu nog 5,5 week werken tot verlof. En dan 5,5 maand vrij!! Ik neem namelijk nog 2 maanden onbetaald op aansluitend aan mijn verlof, en ga daarna een half 50% werken (normaal heb ik 40 uur).

Ik moet zeggen dat mijn bandenpijn en bekkenpijn juist afnemen, voel me lichamelijk nu best fit! Wel maar 25% aan het werk momenteel, dus dat scheelt ook flink. Moet morgenochtend naar de bedrijfsarts, begrijp zelf niet zo goed waarom nu nog. Maar we gaan het zien.

14. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Oh en een paar nachten geleden ook verschrikkelijk kramp gehad in mijn kuit, kon er niet goed bij om te rekken en had echt de tranen in mijn ogen. Voel het nu nog steeds bij traplopen en fietsen... Echt naar.
    Dus ik pak er zo ook maar een banaantje bij ;)

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Haha hopelijk werken de bananen! Ja s echt zo'n gemene kramp!
    Ik moest laatst ook weer bij de bedrijfsarts komen.. s gewoon om te kijken hoe t gaat en of je zo door kan werken. Ik stond na 5 minuten weer buiten waar ik dan bijna een half uur op rij.. Dus volgende x mag t telefonisch gelukkig. Half maart belt ze weer.. Zal wel de laatste x zijn dan.
    Succes morgen bij de bedrijfsarts!

16. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Geen kramp gehad afgelopen nacht! Banaan heeft dus geholpen! En had ook 2 glazen zuivel genomen.
    Las dat er magnesium in bananen zit. En dat kramp bij zwangerschap vaak komt door verstoorde elektrolytenbalans, en dat je dan met name magnesium en calcium moet aanvullen.

Het rare is dat ik al 2 maanden 50% in ziektewet zit, en alleen 2x UWV aan de telefoon heb gehad. En toen nu opeens nog oproep voor Bedrijfarts, ben hier dus nog niet eerder geweest. Nouja we gaan te zien.

Hoe gaan jullie nachten? Ik begin weer steeds vaker naar het toilet te moeten en lig dan vaak uurtje wakker door drukte in de buik. Maar slaap verder nog wel goed.

17. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Hier ook elke nacht standaard tussen 3 en 5 uur naar de wc. Daarna 1,5uur wakker door getrappel idd. Heb dat liever overdag.. Haha

Zometeen controle. Ben benieuwd

18. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier gaan de nachten weer wel goed.. als ik eenmaal slaap slaap ik goed.. weet alleen niet hoe ik moet gaan liggen haha. Maar hoef er snachts eigenlijk niet uit..

Succes ikke!

19. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Mijn kindje is wat dat betreft echt wel een stuk rustiger, schopt maximaal een paar minuutjes achter elkaar. En ook maar een paar keer per dag. Maar vind het wel erg leuk om te voelen! Vaak moet ik er 's nachts 1 keertje uit, maar sommige nachten ook niet en slaap altijd wel weer snel.

Op marktplaats ook nog even wat leuke setjes gekocht in maatje 50 :)

Amm hoe gaat het met jou?

En ben zeker aan het aftellen nog vijf weken tot mijn verlof!

20. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Weer goedgekeurd voor 2 weken. Alles stabiel gebleven. Heel fijn ☺

Hoe gaat t met de rest?

Deel Deze Pagina