* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Hier doen ze vit K via spuit (hele grote dosis) of tabletje elke maand of 3 maand ofzo. Dat wil ik dus niet , dus heeft mijn zus Vit K druppels op gestuurd. 😅

Ik wou graag thuis bevallen maar dat mag niet met de bloedverdunners. Dus hoop dat ze mij bij de birthing centre gaan accepteren. Zou beetje meer huiselijk zijn dan ziekenhuis. ☺

Hier draaid de baby alle kanten nog op soms krijg ik wel lelijke trappen in het schaambot al. 😨 naar gevoel. Nog geen ribben trappen gelukkig. 😅 slapen begint nu pas een beetje moeilijker te worden. ( door pijn in rug en linker arm) maar mag denk ik nog niet te erg klagen. ☺

Nog maar een paar weekjes tot verlof!! 15 April laatste werk dag. ☺

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Net de eerste draai kleertjes dr in gedaan.. wilde ook aan mn vluchttas beginnen maat werd ineens weer zo flauw dus ben maar weer gestopt. Had me al Ziek gemeld voor mn dienst vanavond. Toch een griepje te pakken.. mn banaan gisteravond kwam er ook nog terug uit toen ik net op bed lag.. blegh. Lekker rustig aan doen maar.. Gelukkig is mn man vandaag om 12 uur klaar met werken.. als moeder kun je eigenlijk niet ziek zijn.

3. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Beterschap!

4. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Beterschap tibo!

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Thx meiden! Sorry voor t ego berichtje.. 😉

6. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Beterschap Tibo!! Gelukkig is je man op tijd thuis. Rust maar lekker uit

Inky, ik ga thuis bevallen als alles goed gaat. Bij de eerste ook gedaan en dat is me heel goed bevallen.
    Hoezo moet je een bed beneden hebben? Ik ben gewoon boven in mijn eigen bed bevallen.

Hier, we zijn dit weekend lekker weg geweest:) Was heerlijk, alleen jammer dat ik best wel moe was en we niet zoveel konden door mijn bekkenpijn. Maar zl heeft genoten van alle aandacht:D Was echt leuk nog een keertje met zn 3tjes weg.

7. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Wat vervelend Tibo, beterschap.

Verloskundige wil alleen thuisbevallingen op begane grond doen. We hebben verder gewoon badkamer en wc boven en ruime slaapkamer van 30m2. Verder is onze trap en gang ook ruim. Ik wil daarom ook graag boven bevallen.
    Verloskundige geeft alleen aan dat als het mis gaat en er een ambulance moet komen, het niet wenselijk is om boven te zijn. Arbotechnisch moet er dan een tweede ambulance komen omdat er 3/4 man nodig zijn om iemand met brancard beneden te krijgen.
    Vindt dit zelf nogal een doemscenario. Maar ik ga het de volgende week nog een keer bespreken. Lijkt mij ook stukje eigen risico.

8. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Wenda gezellig zo'n weekendje samen weg!

Inky hier zou ik dan ook een bed op benedenverdieping moeten zetten idd. Vandaar dat ik sowieso de keus voor ziekenhuis al had gemaakt.

Hier t kamertje nu helemaal af! ☺ plak er ff foto van de muurschildering bij voor de nieuwsgierigen 😉

Bijgevoegde bestanden:

9. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Wauw supermooi geworden ikke! Echt heel leuk die muurschildering :)

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hmm is idd een beetje een doemsenario.. mss heeft ze t al vaker mee gemaakt dat t zo loopt? Maar idd is een beetje eigen risico, ik zou t ook raar vinden om in mn huiskamer te bevallen.. Onze gordijnen zijn ook niet helemaal doorkijk proef haha.. 🙈

Super mooi ikke! Heel leuk kamertje zo!

Ik ben alweer 2 kilo afgevallen Door 2 dagen maar half eten.. s ook niet heel handig nou. Hopelijk gaat t morgen weer een stuk beter!

11. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Schattig kamertje Ikke!

Haha ik heb dus helemaal niet de neiging om al een of andere tas klaar te zetten voor het geval dat ;) dat zien we dan wel weer denk ik altijd maar!

12. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Tibo beterschap!

Ikke leuk het kamertje :)

Gisteravond controle gehad, alles was goed. Kleine lag nu dwars.. Hoofdje links en billetjes rechts, voetjes wss naar beneden dus dat verklaart wel dat getrap op m'n blaas. Weer kilo aangekomen dus zit nu in totaal op 7kg erbij. Moest deze x ook bloedprikken, voor ijzer en vitamine d. Ook nog even gevraagd naar dat 'getril' van mini af en toe. Ze zei dat ze niet precies wist wát ie op dat moment doet, maar ze zei wel dat ze t heel vaak hoort. Ook wel eens iemand gehad op controle waarbij dat getril op dat moment was en toen ze gingen kijken was alles verder gewoon in orde met t kindje. Dus ga er maar vanuit dat t niks geks is..

13. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Niks aan Tibo, beterschap en doe lekker rustig aan.

Mommytobee fijn dat je controle goed was. Ik had gisteravond ook dat trillen! Ze zullen dat gewoon wel erg druk zijn denk ik dan.

Gister met mijn man het bevallingsgebeuren besproken en hij vindt ook dat we gewoon even extra bed moeten regelen. Hij vindt het prima als ik graag thuis wil bevallen, maar wil dat ik makkelijk weg kan mocht er iets niet goed gaan.
    Gelukkig hebben wij grote woonkamer en tuingericht, dus geen sprake van inkijk.
    Ik ben vorige keer trouwens ook in de woonkamer bevallen, maar toen was boven ook echt geen optie. In ons vorige huis was boven geen badkamer/wc, dus sliep ik de laatste weken al beneden.

14. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Hoi iedereen! Even snel weer bij gelezen.

@Ikke: super leuk kamertje! Echt cute!

@Inky: ik wil ook thuis bevallen. Gisteren bij de VK geweest en zij zegt ook dat dit gewoon moet gaan lukken, gezien mijn suikers goed zijn! Ik woon op de begaande grond (tijdelijke woning), dus voor mij is het sowieso 'makkelijk' om mij eventueel af te voeren met de brancard indien nodig is.

@Tibo: Meh, beterschap, hoe voel je je nu? Hopelijk kun je weer wat eten :(

Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet heel veel aankom, de laatste tijd.
    In het tweede trimester is het hard gegaan! van 61 naar 69 en nu zit ik al 3 weken op 70,5 kilo! Misschien komt het doordat ik veel koolhydraten laat staan...? En ik moet zeggen dat ik ook veel vocht ben 'verloren'. Ik had een vrij bolle kop, dikkere bovenarmen en dikke enkels, maar dit is nu ook helemaal verdwenen! Voeding heeft toch veel invloed op mijn lichaam, zelfs in zo'n korte tijd.

Gelukkig groeit mijn kindje wel heel goed, niet te groot en zeker niet te klein; gewoon perfect volgens het boekje. Mijn ijzerwaarden zijn ook onwijs goed (7.8, moet boven de 6.7 zijn). Mijn suikerwaarden liggen netjes onder de grens. Al met al, super happy!

@Nursekel: Hopelijk draait je kindje inderdaad nog om, goed dat ze het in de gaten gaan houden!

Fijne dag ladies! x

15. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Tnx allen!

Mommytoobee fijn dat alles goed was.

Leelaatje gelukkig bij jou ook alles stabiel!

Tibo alweer wat fitter vandaag?

Inky fijn dat je thuis kan bevallen. Dan is t niet zo erg als je geen inkijk hebt ;)

Vanmorgen even gewogen, en nu 8 kg erbij. Buik begint goed in de weg te zitten haha.
    Gisterenavond high tea gehad met vriendinnen. Meteen een kleine babyshower gehad. Gezien ze allemaal in de zorg werken was t onmogelijk een datum te vinden waarop ze allemaal konden helaas.
    Heb n waardebon gekregen voor n newborn-shoot. Super leuk!

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Fijn dat allemaal goed gaat leelaatje!

Wat leuk ikke, goed verrast dan! Heel leuk!

Hier lijkt t iets beter te gaan.. alleen als ik te veel doe voel ik me meteen erg flauw.. blegh

17. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Gelukkig gaat t iets beter tibo. Lekker rustig aan doen dan!

18. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Screenshot_2016-03-18-11-02-22.jpg

T gaat echt heel hard hier! 😮

19. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Jeetje tibo, flinke buik idd! Goed gegroeid ;)

20. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Wauw Tibo, groeit goed daar!

Deel Deze Pagina