* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
  2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Mooi inky!

3. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mooie buiken dames! En een mooie muurschildering Ikke! Ik was even beetje afwezig maar lees wel alles mee hoor.

Ben mijn nieuwe assistante(s) aan het inwerken dus druk overdag en als ik dan 's avonds thuis ben dan is het eten en naar bed! 😊 Maandag de IRIS echo gehad! Onze dame heeft hele lange benen en ze loopt ongeveer een weekje voor volgens de metingen. Ze zou nu ongeveer 1600 gram wegen en als ze deze curve blijft volgen dan zou ze een goeie 4 kilo moeten worden.😥 Ze lag nog steeds met d'r hoofdje naar beneden (en nu ook nog steeds volgens mij) en met d'r gezichtje naar achteren dus we konden helaas niet naar d'r gezichtje kijken.

Vandaag ook de afspraak gemaakt voor de intake van de kraamzorg, dat wordt 5 april. Wie had er nu ook alweer allemaal al intake gehad? Wat moet ik daarvan verwachten?

Ook meteen even een buikenupdate!

Bijgevoegde bestanden:

4. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Mooie buikjes inky en Amelie!

Ik zal maandag een buik-update erop zetten ;)

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Mooi buikje Amelie! Groeit ook goed! 😊

Ik heb intake gehad van thebe, t kraamdagboek door genomen, wat je in huis moet hebben, wat je klaar moet hebben staan, wanneer bed op klossen enz. Maar ook de werk omstandigheden voor hun verzorgende, rookvrije werkomgeving, huisdiervrij? Dingen die je van hun kan verwachten, hoeveel uur je krijgt.. Zulke dingen.. stelde niet heel veel voor..

6. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Mooi buikje hoor Amelie! Leuk om te zien al die verschillende buikfoto's!

Hier vorige week intake met de kraamvogel gehad, telefonisch dit keer. Vorige keer zijn ze wel langs geweest, maar bij tweede doen ze telefonisch. Stelde ook niet veel voor. Kort mijn situatie en de verwachtingen/bijzonderheden van beide kanten besproken.

Zometeen gaan we naar de partnerles van mom in balance, kan mijn man keertje meesporten en kijken wat zo'n les inhoudt. Zin in! Zijn sowieso altijd leuke lessen.

7. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Mooie buiken meiden!!

Intake, hier ook telefonisch. De eerste keer zijn ze wel langs gekomen maar dit keer via de telefoon. We waren met 5 minuten al klaar.

Komen jullie ook zo moeilijk overeind? Ik zat vanavond met zl op de grond te spelen, maar ik kwam echt haast niet meer overeind:$:D
    Voel me net een nijlpaard ofzo:p

Mijn cyste is weer groter geworden;) Moet donderdag weer naar het ziekenhuis, ben benieuwd wat ze zeggen. Dan is het toch wel lastig als je zwanger bent:)

De tijd gaat echt hard hè:$ We kunnen gewoon al bijna gaan aftellen:)

8. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Wij hebben vrijdag de intake van de kraamzorg. De eerste, dus bij ons komen ze wel langs. En dinsdag tekenen we de papieren met onze gastouder. Heel fijn dat we iemand gevonden hebben en het voelt ook heel goed!

De herkansing voor de echo staat op volgende week zaterdag. Donderdag heb ik weer controle bij de verloskundige, dus dan weet ik misschien al of het kindje nog steeds in stuit ligt. Denk zelf van wel. Plek van het getrappel blijft nog hetzelfde.

Bijgevoegde bestanden:

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Wenda, ja buik zit hier ook flink in de weg, als ik met Liam aan t spelen ben idd.. haha, zal er ook wel charmant uit zien hoe ik dan weer op sta 😉
    Succes met de cyste.. ben benieuwd wat ze nou in t ziekenhuis zeggen en gaan doen.

Caroline, wat een bescheiden buikje! Mooi hoor!

31 weken alweer.. t komt aardig dicht bij nou! Vind t toch ook wel weer spannend worden! ☺

10. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Intake kraamzorg duurde hier klein half uurtje. Kraamboek idd gekregen die ik door moet nemen etc. Bed hoeft niet op klossen, want is zo al hoog genoeg. Wel fijn.

Ook hier een buikupdate. Morgen 30 weken :)

Bijgevoegde bestanden:

11. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    :( net heel vervelend nieuws van de dierenarts. Ons lieve mopje (nog geen jaar oud) heeft een hernia. Ze heeft momenteel last van verlamming, vooral rechts, en zakt compleet door haar achterpootjes heen. Zo zielig. Ben enorm verdrietig.. Over een paar dagen weten we hopelijk ook beter hoe het verder zal gaan.

12. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Wat vervelend Caroline, dat is idd heel sneu. Krijgt ze nu pijnstilling oid?
    En wat een mooi bescheiden buikje heb je.

Ikke, jij ook mooi buikje al! Groeit ook goed zo te zien!

13. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Mooi buikje ikke!

Aah caroline, wat een rot nieuws, wat sneu! Sterkte en succes ermee!

14. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Ooh Caroline wat verdrietig :( ik hoop dat de dierenarts er wat aan kan doen... :'(

15. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Caroline wat zielig. Hopelijk van de week goed nieuws dat er iets aan te doen is!

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    * Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. *

♥♥Zwanger♥♥

21 Mei 2016
    Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

22 Mei 2016
    Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥
    Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥

24 Mei 2016
    Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥

25 Mei 2016
    MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

26 Mei 2016
    Amelie // 27 jaar // 1e kindje // Meisje ♥

27 Mei 2016
    Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥
    Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

28 Mei 2016
    leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥
    Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥

29 Mei 2016
    mltje // 27 jaar // 2de kindje
    NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥

30 Mei 2016
    Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥
    Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥
    Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥

♥♥Afspraken♥♥

23 Maart Ikke7 // Controle gyn
    30 Maart MommyTooBee // 32 weken echo
    31 Maart Tibo // Controle vk
    6 April Ikke7 // Controle gyn
    20 April Ikke7 / Controle gyn

Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3)

Vlindertjes

Lin1989 // Okt 2015
    Meijtje // Okt 2015

Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen,
    dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)
    Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!

17. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Caroline, wat sneu:( Dat zijn geen leuke berichten. Hopelijk is er wat aan te doen!

Tibo, ik vind het ook wel weer spannend worden hoor. Ik heb totaal geen zin in de bevalling:$:p En ik vraag me af hoe het allemaal gaat straks met zl als de baby er is. Hoe hij het vind enzo.
    Hij is nu nog zo klein dat hij er niks van snapt. Snapt jou zoontje het een beetje?

18. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hier nog een verschilletje van 3 weken:)

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Groeit goed ook bij jou Wenda! Mooi!

Ja ik ben ook wel heel benieuwd hoe hij t gaat vinden, hij is de laatste tijd wel heel veel bij Babies omdat mn 2 zussen ook allebei net bevallen zijn en dat doet ie super, is ie heel lief voor maar als ie straks zn eigen zusje heeft die er dan ook altijd is.. weet niet hoe hij t dan gaat vinden. Zeker spannend!

Opzich zie ik niet echt op tegen de bevalling en ze hebben me ook gegarandeerd dat t dit keer totaal anders kan lopen (vorige keer uiteindelijk spoedkeizersnee) toch merk ik dat ik steeds vaker denk dat t nou ook weer zo zal lopen.. al hoop ik echt van niet. Zou ook heel graag een x gewoon bevallen zeg maar 😉

20. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Groeit goed Wenda!

Woensdag weer controle. Ben benieuwd hoe t gaat. Laatste paar dagen erg veel last van bandenpijn en drukkend gevoel van onder. Even navragen.
    Ook krijgen we waarschijnlijk de datuk dat de hechtingen eruit gaan. Spannend....

Deel Deze Pagina