Mommytoobee, spannend morgen! Hopelijk positief nieuws! Succes! Ikke, snap dat t moeilijk is om weinig te doen! Lekker als t niet hoeft.. maar heel moeilijk als je dat zo opgedragen krijgt. Nog eventjes.. dat de rijd maar snel gaat hè 😉 Mooi om iets vanuit Bram op het kaartje te zetten.. Hij is nou eenmaal grote broer geworden en hoort erbij! Mooi ☺ Hier ook helemaal uit over de geboorte kaartjes.. Wij bestellen ze via kaartje2go.nl.. bij zoontje ook gedaan, adressen invoeren en alles wordt direct aan huis geleverd. Hele mooie kaartjes ook ☺
@Ikke en Mommytoobee Meisjes hebben een hogere hartslag dan jongetjes. Dus dat kan ook een beetje verschil verklaren al. Morgen om 8:15 de groeiecho. Het heeft me de afgelopen dagen echt bezig gehouden.. Toch wel heel spannend. Aan de ene kant wil ik precies zien hoe en wat ze meten, maar dan is de kans wel heel groot dat ik kan zien wat het geslacht is. Achja. Als het maar goed komt!
Dank jullie wel! Laat het jullie weten morgen! Trouwens nog wat, beeb ligt nog steeds overdwars in m'n buik.. Hopelijk gaat meneer gauw met z'n koppie naar beneden liggen.. Maargoed we hebben nog een aantal weekjes dus was nog niet verontrustend. Caroline succes morgen!
De echo was helaas niet goed. Op alle fronten veel te klein en achterstanden van enkele weken. Ook was er niet genoeg vruchtwater. Als het goed is belt mijn verloskundige me zo op.
O nee, Caroline... :'( Wat ontzettend verdrietig... Ik weet niet zo goed wat moet ik moet zeggen Wat gaat er nu gebeuren..?
Dat weet ik ook nog niet.. Daar zal de verloskundige me als het goed is over zo over bellen. Ik denk misschien wel opname...
Jeetje Caroline, wat ontzettend schrikken! Vriendin van mij liep ook 3-4 weken achter, die is indd opgenomen en moest bedrust houden, hebben ze tot 40 weken in ziekenhuis gehouden en is vorige week bevallen van gezond kindje. Wel maar 45cm en 6pond, maar helemaal gezond en mocht gelijk mee naar huis. Hoop voor jou ook op zo'n mooie afloop. Laat je nog even weten wat VK zei?
Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis en ben inmiddels overgedragen aan de gynaecoloog, dus die zal me dan wel vertellen wat er nu gaat gebeuren.
Jeetje Caroline wat schrikken.. Hopelijk komt het helemaal goed! Heel veel succes vanmiddag! Hier de echo ook gehad. Placenta was naar meer dan 3,5cm opgeschoven dus helemaal in orde. Ze hebben hem ook meteen gemeten en hij was goed gemiddeld. Hoofdje en beentjes iets onder t gemiddelde en buikje tikkeltje erboven maar allemaal binnen de lijnen. Ons mannetje weegt nu 1800gr. Hij is ineens vannacht gedraaid dus lag nu wel met koppie naar beneden.
Jeetje Caroline wat schrikken! Laat ons vanmiddag even weten wat de gynaecoloog heeft gezegd! Leef met je mee meid! Fijn dat alles goed was Mommytoobee! hopen dat ie nu zo blijft liggen!
Dankjewel voor de support allemaal! Ons kindje werd vanochtend geschat op 1300 gram. De afspraak in het ziekenhuis is pas om 15:00, dus ben nu maar even tv aan het kijken om de tijd de overbruggen.. Werk is al helemaal geregeld, daar doe ik voorlopig even niks meer voor.