Nursekel, wat fijn he?! Geeft toch wat meer bevestiging. Hier ben ik vandaag de hele dag misselijk geweest. Maar zie dat maar als een goed iets... Bij mijn zoontje ben ik van week 8 t/m16 misselijk geweest en dat vond ik al best heftig en lang. Dus als ik nu van week 5 t/m16 zo misselijk ben wordt het weer even doorbikkelen.
Ja is inderdaad heel fijn! Oh lijkt me zo vreselijk die misselijkheid! Maar goed, we hebben alles over voor dat kleine mensje wat daar binnen groeit!
Flink misselijk deze ochtend.. Net al naar de wc gerend, d'r kwam niets mja.. Dit heb ik dan weer niet gemist! Haha.. Ach hoort erbij idd. Morgen is m'n vakantie afgelopen, ben benieuwd hoe t dan gaat. Gelukkig begin ik met een paar late diensten, kan ik iig gewoon rustig opstarten
wat gaat het langzaam en toch ook eigenijk hard. vandaag 6 weken.. gister met spoed naar de huisarts geweest ivm een hartslag van 110. gelukkig alles goed verder... moet nog 10 dagen wachten voor de eerste echo.. vind het echt heel spannend.. inmiddels weten een aantal mensen het. 4 waaronder mijn moeder.. ik ben de afgelopen dagen zo ziek geweest.. ik kon gewoon niet liegen.. ben de hele dag aan het eten en cola drinken (dat werkt echt!!) gewoon kleine slokjes.. en mn moeder heeft augurken gehaald.. haha.. vind het wel heel spannend.. heb erge klachten en dan ineens niets meer... maakt me elke keer zo onzeker.. bah.. heb ook hele vage klachten gehad... dat ik echt het gevoel heb.. het is gewoon niet goed... ik blijf hoop houden... dat we een mooie echo mogen hebben straks...
Oh wat naar hoop80! Hopelijk hebben jullie over 10 dagen een mooie echo! De tijd gaat zeker langzaam pff.. Ik blijf ook vage klachten houden.. Bij vlagen die vage linker onderbuik en rugpijn. Voor de rest niet hele erge klachten behalve lusteloos en wat gevoelige borsten. Nog 5 weken wachten op de echo 😭 niet normaal zolang dat dat nog duurt bahbah.
uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ A Terme: 23 Mei 2016 Caroline1 // 26 Jaar // 1ste Kindje Glaewil // 29 Jaar // 1ste Kindje Meijtje // 31 Jaar // 3de Kindje A Terme: 24 Mei 2016 A Terme: 25 Mei 2016 Tibo // 27 Jaar // 2de Kindje Linnepin86 // 28 Jaar // 2de Kindje A Terme: 26 Mei 2016 MommyTooBee //25 Jaar // 1ste Kindje A Terme: 27 Mei 2016 NurseKel // 24 Jaar // 1ste Kindje Ansjje // 31 Jaar // 2de Kindje A Terme: 28 Mei 2016 mltje //27 Jaar // 2de Kindje lin1989 // 26 Jaar // 1ste Kindje leelaatje // 30 Jaar // 1ste Kindje Staffie84 // 31 Jaar // 2de Kindje A Terme: 29 Mei 2016 Amm // 24 Jaar // 1ste Kindje Inky85 // 29 Jaar // 2de Kindje A Terme: 30 Mei 2016 Bambino15 // 29 Jaar // 2de Kindje Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje Debstertjuh // 33 Jaar // 3e Kindje A Terme: 31 Mei 2016 Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje Veela // 29 Jaar // 1ste Kindje ♥♥Afspraken♥♥ 28 Sep Ansjje // 1ste Afspraak 30 Sep Leelaatje // 1ste Afspraak 07 Okt Mltje / 1ste Echo 08 Okt Tibo // 1ste Echo 08 Okt Debstertjuh // 1ste Echo 13 Okt Amm // 1ste Echo 13 Okt MommyTooBee // Intake VK 14 Okt Lin1989 // 1ste Echo ZH 20 Okt Caroline1 // Afspraak Gyneacoloog 21 Okt Linnepin86 // Intake VK + Echo 22 Okt Tibo // Intake VK 26 Okt Gleawil // Intake Midwife 29 Okt NurseKel // 1ste Echo 02 Nov MommyTooBee // 1ste Echo Jongetje (-), Meisje (-), Blijft Geheimpje (-) Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen.[/QUOTE]
Ik heb mijzelf op de lijst gezet. Debstertjuh staat er ook op. Moeders voor moeders is zojuist geweest. Mooie knaltest en mag direct beginnen. Tot nog toe weinig klachten op pijnlijke borsten en een moeilijke stoelgang na.
Oehh.. hoop80 gelukkig was het niets ernstig, maar wel schrikken natuurlijk. En ja, ik vind het ook zo langzaam gaan. Tibo, haha ja die misselijkheid... was ook weer vergeten hoe naar dat kan zijn. Veela, wat goed van je knaltest! Toch fijn die bevestiging Mommytoobe, probeer er van te genieten. Over 5 weken heb je een mooie echo en heb je je alleen maar druk gemaakt. Best zonde toch? Is de pijn wel minder dan eerst of blijft het echt pijnlijk?
Hier beginnen de kwaaltjes nu wel toe te nemen. Met name s ochtends en s avonds misselijk en echt heel erg moe. Kan werkdag amper volhouden en lig nu al op bed haha. Morgen komt MvM. Net nog even getest voor de zekerheid. Stond nu: zwanger 3+ Heb ook de verloskundige gebeld. 13 oktober eerste echo!!! En dan 3 november intake en termijnecho. Vindt het zoooo spannend weer. Kan niet wachten tot de eerste echo! Dames sterkte de kwaaltjes en denk eraan: het is voor een goed doel
Mooi zo ^_^ Ik had vanmorgen een dikker pukkel op de hals (ook nooit last van) en ook meteen een kop er op ook (sorry, en nee ik bedoel niet mijn hoofd ) Net zo verkouden hier vandaag wat niet echt fijn is als je zowiezo al zo moe bent.gelukkig nog geen misselijkheid.
Zo jaloers!!! Geen idee waarneer ik de echo heb. De Midwife komt 26 Oktober langs voor intake (ben dan 10 weken) en dan pas kan ik een afspraak voor echo maken.
Mltje misschien maak ik me ook onnodig zorgen.. Maar ti's gewoon die onzekerheid, misschien is het wel helemaal mis.. De pijn is niet erger of minder geworden. Het is bij vlagen dat ik er echt last van heb. Zondag middag had ik zo'n moment dan trekt het door naar m'n linker bil en ben ik op bed gaan liggen. Eind vd dag was het weer weggetrokken en dan gaat t wel. Gister en vandaag ging het ook wel aardig. Vanavond uur gewandeld dit ging ook wel redelijk maar nu ik op bed lig voelt m'n heup en bil weer pijnlijker. Ti's een hele vage klacht.. Word er echt onzeker door! Want wat hoort er wel en niet bij he..
Vervelend hoor, kan je anders niet afspraak maken bij je huisarts of bij een fysiotherapeut. Misschien is het wel iets wat los van je zwangerschap staat. Sterkte meid!
Nieuw kwaaltje: s avonds zo moe dat ik vroeg op bed ga en dan s nachts wakker liggen en misselijk zijn Wel herkenbaar; had ik bij de vorige ook...
Oo dat is irritant inky! hier ook gebroken nachten en vanmorgen al vanaf half 7 wakker. Mvm komt zo. Spannend!! vervelend zeg MommyTooBee die vage klacht. Hopelijk gaat ie snel weg. Dat soort dingen maken je zo onzeker!
Grappig Inky85 , jouw dochtertje en mijn zoontje zijn even oud en nu weer even ver zwanger 😉 hier is t s ochtends wel echt pittig elke keer, vannacht ook slecht geslapen en dan s morgens zo misselijk. S avonds vaak ook wat maar dan oef ik niet meer zo veel 😉
Lin1989 goed gegaan met MvM? Ik zit nu ook op ze te wachten. Ze komen rond half 2. Tibo, grappig inderdaad! Ik vind het nu ook echt mooi moment om weer zwanger te zijn, nu dl sl wat zelfstandig is. Ik ga haar ook proberen voor te bereiden dmv boekjes over dat er een kindje groeit in mama's buik. Weet iemand toevallig leuke/goede boekjes hiervoor? Vannacht van 1:30 tot 3:00 wakker gelegen en dl om 6:30 alweer wakker.... Gelukkig ben ik altijd vrij op woensdag
Jaah ik vind de boekjes van kaatje altijd erg leuk.. voor kleinere kids is zaza krijgt n broertje ook leuk. E weet niet of ze zo'n boekje hebben van muis! Maar die zijn ook leuk. Jaah had ookn knaltest bij mvm. Blijft onwerkelijk. Vond de vrouw alleen niet zo leuk. Wat gehaast en onduidelijk. Had gelezen op de site dat ze in mijn regio ophalen. . Maar nu moet ik t wegbrengen naar n depot.. dit depot zit in n grote huisartsen praktijk in de wijk van mijn werk.. waar ik met pech ouders en kids tegen kom. Vind ik niet 100% n prettig idee.. zegt die vrouw. , nou dan doe je die kratjes in n boodschappen tas.. tja.. nog steeds opvallend lijkt mij.. ik ga morgen wel ff snuffelen in de praktijk om te kijken hoe ik dat ga doen
Ma meiden, ik probeer bij te lezen alleen die hoofdpijn is killing en die moeheid, hele dag knikkebollen. Verder geen klachten meer. Rare is, ik heb het idee dat het niet goed zit, raar he. Ben er heel nuchter onder hoor, maar ik heb een vaag voorgevoel. Ik heb 7 oktober echo. Zal mij benieuwen. Vorige 3x dat ik dit gevoel had, was het ook mis.... En degene die goed zaten klopten ook. Hopelijk zit mn gevoel fout, maar mocht het zo zijn, dan laat mijn instinct me wederom niet in de steek. We zullen zien. Ik heb mooie testen mvm voorbij zien komen. Hier valt mvm ook gelijk op, je ziet precies welke buren er zwanger zijn. Ik doe niet mee, dan weten morgen de rest van het dorp het. Het is trouwens wel een vruchtbare straat, afgelopen 3 jaar zijn er 7 kinderen aan deze kant en 5 kinderen aan de overkant geboren. En met mij er bij zijn er 4 zwanger in de straat :') 😂 wacht maar tot die allemaal gaan puberen.. Lol