Pff Caroline, wat schrikken zeg Heel veel succes vanmiddag en ook nu met wachten!! Mommytoobee, fijn dat alles goed was! En dat hij gedraaid is Ik moet vanavond weer voor controle, ben benieuwd.
Jee heftig Caroline. Succes met wachten nog eventjes en je afspraak zodadelijk. Hopelijk kan de gynaecoloog je goede informatie geven. Goed nieuws mommytoobee! Is het niet mogelijk natuurlijk te bevallen wanneer de placenta te dicht bij de baarmoedermond zit? Hebben jullie ook van die felle steken onderin de buik? Gisteren controle gehad en het kindje ligt al wel mooi met zijn hoofdje naar beneden.
Caroline al wat meer nieuws?? Wenda succes met de controle vanavond! Veela, het is veilig om op een natuurlijke manier te bevallen als de placenta 2cm of meer van de baarmoedermond ligt. Bij mij was het dus met de 20 weken echo maar 1cm vandaar mijn extra echo. Gelukkig is het nu meer dan 3,5cm en minder kan het iig niet meer worden ☺️ .. Steken in onderbuik heb ik bij vlagen. Vooral eind vd dag merk ik dat m'n buik wat gevoelig is. Als ik sochtends wakker wordt voelt het dan weer normaal en relaxed.
Na een lange vermoeiende reeks onderzoeken ben ik voorlopig in ieder geval nog even lekker thuis. Het kindje is echt enorm klein (hoort bij de kleinste 0,6%), gewicht wordt geschat op 1255 gram en ook in de navelstreng is veel weerstand. Het kost mijn lichaam dus wel veel moeite om het kindje van bloed en voedingsstoffen te voorzien. Voor vandaag gaat dat nu nog goed genoeg. Ze gaan nu elke twee dagen een hartfilmpje maken om te kijken of het binnen in mijn buik nog goed genoeg gaat of dat het voor het kindje beter is om gehaald te worden en in de couveuse verder te gaan. Daarnaast elke week ook meting van de navelstreng en groei. Zodra daar ergens iets niet goed is wordt het kindje dus gehaald. De kans op een keizersnede is dan ook groot, want het kindje is misschien niet sterk genoeg voor een bevalling en ligt nu zelfs ook nog in stuit. Doel is nu eerst de 34 weken maar eens te halen, dus leven nu even bij de dag.
Jeetje caroline.. t is wat! En dan te bedenken dat ze eerst niet eens nog een groei echo wilde doen. Doe rustig aan en elke dag is er 1! Spannend voor jullie hoor.. Hopelijk gaat t met rust nog een stuk beter en groeit jullie kleintje nog even lekker door in je buik! Heel veel sterkte en succes!
Jeetje Caroline! Ik hoop dat de kleine nog even kan blijven zitten. Moet je nu elke 2 dagen naar het ziekenhuis dan? Heel veel sterkte in ieder geval..
Heftig Caroline! Dat is indd erg klein. Hopelijk kan je kindje nog even blijven zitten en groeien. Gelukkig houden ze je nu goed in de gaten. Sterkte meid
Wat schrikken Caroline! Fijn dat je nu goed onder controle staat en probeer te genieten van elke dag dat het nog in je buik zit. Weet zelf nu ook hoeveel zorgen het kan geven, alles voor het beste van je kindje. Sterkte! Morgen heb ik ook weer een echo om de flow van de navelstreng te meten, hopelijk alles in orde. Mommytoobee fijn dat de placenta nu gunstig ligt! Steken hier ook onderin mijn buik, staat bij mij in link met mijn bekken.
Wat heftig Caroline! Hopelijk kan het kindje nog zo lang mogelijk bij jou groeien! Rustig aan en sterkte!
Jeetje heftig zeg Caroline! Op zich wel fijn dat je thuis kunt blijven! Spannende tijd voor jullie! Hopelijk vermaakt kleine uk zich nog even binnenin en blijft het nog een poosje zitten. Hier weinig nieuws. Over 2 weken heerlijk verlof, dus nog 6 dagen werken. Voor nu al lekker weekend. Geboortekaartje ben ik nog steeds niet uit. Heb m'n collegaatje nu in ieder geval gevraagd (fotografe op ons werk), om foto's te komen maken als de beeb geboren is voor op het kaartje. Nu nog een kaartje uitzoeken, pff. Twijfel over alles, nu ook weer over de naam. Afgelopen donderdag intake van de kraamzorg gehad. Krijg waarschijnlijk extra uren omdat ik na D. een postnatale depressie heb gekregen. Heb duidelijk gezegd dat ik absoluut geen bv ga geven, en dat was helemaal prima. Werd ook niet gepushed om het wel te doen ofzo, fijn. Babykamer nu zo goed als klaar. Slapen van D. in z'n grote bed gaat super (ligt nu nog heerlijk te slapen) dus ledikantje voorlopig opgeruimd. Kan de beeb eerst een aantal maanden in de wieg.
Rustig aan Caroline. Gelukkig wordt je nu goed in de gaten gehouden. Moet je elke 2 dagen naar t ziekenhuis nu dan? Hopelijk is het een beetje in de buurt. Hier weinig nieuws. Op bandenpijn na weinig klachten gelukkig. Vanmorgen om 6 u t bed uit gegaan omdat ze de bestrating achter t huis komen leggen. Het begin is er ☺
Amm, succes met de echo vandaag. Linnepin, hier werd ook totaal niet gepushd toen ik zei da ik fv ging geven, zowel door kraamzorg als door verloskundige niet.. heel fijn idd want bij de eerste had ik soms echt t idee dat ik mezelf alleen maar zat te verdedigen. Fijn hè.. als ze t goed doen in t grote bed, Liam ook nog steeds! ☺ zo controle.. ik ben echt niet meer aangekomen, terwijl je zou denken dat dat nou hard gaat als de baby flink gaat groeien dus wil dat zo is vragen. Ik herken dit iig niet van de eerste zwangerschap, toen bleef t gaan. Vooral dit termijn.
Ja moet elke twee dagen in ieder geval voor een hartfilmpje en dan daarnaast ook nog wekelijks een echo, maar weet niet of ze dat aansluitend kunnen plannen. Het ziekenhuis is ongeveer 20 minuten rijden. Hopelijk groeit jouw kleine nog goed Tibo. Eigen gewicht was bij mij geen goede indicatie, want dat begon eindelijk een beetje toe te nemen nu. Pff wel veel zorgen zo. Ons hondje kwakkelt ook nog steeds. Vanmiddag weer naar de dierenarts met haar. Ze is al dagen aan het spugen en wil niet eten
Controle was allemaal goed, hij zei dat de verhouding vruchrwater/baby ook kon veranderen en dat je de groei van t kindje dan niet terug zag in je gewicht. Ze lag nog steeds met dr hoofdje beneden, was al een beetje ingedaald. Hè vervelend caroline, dan komt alles tegelijk hè. Succes met jullie hondje!
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥ 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 27 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 27 Mei 2016 Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 6 April Ikke7 // Controle gyn 14 April Tibo // Controle vk + liggingsecho 20 April Ikke7 // Controle gyn Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥ 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 27 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 27 Mei 2016 Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 6 April Ikke7 // Controle gyn 7 April Linnepin // Controle vk 14 April // Controle vk + liggingsecho 20 April Ikke7 / Controle gym 21 April Linnepin // Liggingsecho en controle vk Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥ 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 27 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 27 Mei 2016 Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 5 April Leelaatje // Groei echo + voorlichtingsavond bevallen 6 April Ikke7 // Controle gyn 6 April Leelaatje // Controle vk 7 April Linnepin // Controle vk 14 April // Controle vk + liggingsecho 20 April Ikke7 / Controle gym 21 April Linnepin // Liggingsecho en controle vk Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!