* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ik ben vandaag ook verrast met een babyshower! Had echt helemaal niks in de gaten ;)

Vanochtend waren we nog even in het ziekenhuis omdat ik minder beweging voel. De hartslag lag eigenlijk het hele hartfilmpje 10 slagen lager dan normaal, maar ze zeiden dat het goed was. Ze gaan wel de controle nu intensiveren naar elke dag. Ook hebben we gelijk maar een rondleiding gehad op de couveuse high care afdeling. Nu heb ik wel een idee hoe klein ons kindje zal zijn. Echt nog weer kleiner dan ik dacht. Morgen ochtend heb ik weer een hartfilmpje. Zal nog even vragen naar die 10 slagen verschil.

Inky en Linnepin succes met het verzamelen van de laatste spulletjes! Ik ben zelf nog steeds te eigenwijs om een tas samen te stellen voor als ik inhet ziekenhuis moet blijven ineens :p

2. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Wat leuk Caroline dat jij vandaag ook een babyshower had!
    Wel heftig dat je nu elke dag voor controle heen moet, en ook wel confronterend om te zien hoe klein je baby'tje nu is. Maar dan ben he wel goed voorbereid. Hoop dat het nog zo lang mogelijk uitgesteld kan worden.

3. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Gezellig die babyshowers!

Dat is pittig Caroline, elke dag.wel fijn om te zien hoe groot jouw kindje nu ongeveer is. Ben je toch wat voorbereid. Hopelijk kan/mag je kindje nog even blijven zitten.

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Leuk al die babyshowers!
    Pff succes caroline, elke dag is nogal wat. Wel heel fijn dat ze jullie goed in de gaten houden! Hopelijk blijft jullie prul nog even lekker zitten en doorgroeien!

Liam is vandaag heel de dag bij de gastouder.. lekker een dagje alleen en dingen doen waar ik anders niet echt aan toe kom! Fijn.. en dan lekker t zonnetje erbij!

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    * Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. *

♥♥Zwanger♥♥

21 Mei 2016
    Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

22 Mei 2016
    Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥
    Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥

24 Mei 2016
    Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥

25 Mei 2016
    MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

26 Mei 2016
    Amelie // 28 jaar // 1e kindje // Meisje ♥

27 Mei 2016
    Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥
    Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

28 Mei 2016
    leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥
    Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥

29 Mei 2016
    mltje // 27 jaar // 2de kindje
    NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥

30 Mei 2016
    Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥
    Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥
    Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥

♥♥Afspraken♥♥

12 April MommyTooBee // Controle vk + bespreken geboorteplan
    14 April Tibo // Controle vk + liggingsecho
    14 April Amelie // Controle verloskundige
    15 April Amelie // IRIS-echo
    20 April Ikke7 // Controle gym
    21 April Linnepin // Liggingsecho en controle vk
    21 April MommyTooBee // Controle vk + liggingsecho
    28 April Amelie // Controle verloskundige

Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3)

Vlindertjes

Lin1989 // Okt 2015
    Meijtje // Okt 2015

Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen,
    dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)
    Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!

6. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    In tegenstelling tot het weekend is het kindje vandaag echt heel levendig en hoef ik dus morgen niet te komen voor een hartfilmpje, tenzij de situatie erg verandert. Dus dat scheelt weer. Ik vind het op zich niet erg om naar het ziekenhuis te gaan hoor. Het is ook wel weer fijn om bevestiging te krijgen dat alles nog goed gaat juist. En ik ben heel nieuwsgierig naar woensdag, want dan gaan ze opnieuw meten en het gewicht weer schatten.

Geniet van het mooie weer allemaal!

7. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Spannend hoor Caroline! Hopelijk kan de kleine nog lekker een poosje blijven zitten..

Leuk die babyshowers! Heb ik bij zl ook gehad, verwacht nu niks:)

Ik heb bijna alles op orde voor de baby. De kleertjes zijn allemaal uitgewassen en het kamertje is klaar. Ik ben nu ook echt wel snel moe, dus vind het een fijn idee dat ik zover ben.
    Nu alleen nog een geboortekaartje en de vluchttas.

Ik baal alleen flink dat mn cyste weer groter is geworden. Hij drukt weer tegen mn kaak aan, dus weer flink last:( Volgende week moet ik weer naar het ziekenhuis, ik ben benieuwd.

Heerlijk weertje hè:D ik ben echt aan het genieten:)

8. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Lekker tibo even zo'n dagje voor jezelf dan!
    Fijn Caroline dat je morgen niet hoeft! Hoe laat moet je woensdag in t ziekenhuis zijn? Laat je ons wat weten?

Nog 3 dagen werken deze week, en dan vrijdag m'n laatste dag!
    Balen Wenda dat je cyste weer groter is geworden! Vooral omdat je er nu weer zo'n last van hebt!

9. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ik heb woensdag om 14:00, 15:00 & 16:10 de afspraken staan! Zal wel 's avonds worden ;)

10. Amm

Amm Actief lid

14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend wenda van je cyste!

Caroline fijn dat je je kindje vandaag weer goed voelt! Hoeveel woog ze de laatste keer groei echo?

Fijn dat het in principe goed gaat met de rest!

Hier nog steeds prima gelukkig. Elke week groei echo en dopller echo voor de doorbloeding en hopen dat hij nog even blijft zitten. Volgende week maandag overleggen wanneer ik zal bevallen als het allemaal goed blijft gaan. Waarschijnlijk rond 37 weken..

11. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik denk dat gisteren een goede dag was voor de babyshowers want ook ik ben gistere verrast. Echt heel leuk!

Deze week informatie avond over de bevalling, controle bij de verloskundige en een echo dus lekker veel met ons meisje bezig. Volgende week gaan we nog onze praktijk voor de EHBO voor kinderen doen. En dan volgende week donderdag laatste dag werken.

Wij hebben tot nu toe alleen de box staan. Moet alles nog in elkaar zetten, wassen en inrichten maar heb me voorgenomen om daar pas aan te beginnen als ik verlof heb, anders wordt het te veel met werken erbij. Dus vanaf volgend weekend ga ik me uitleven met alle spulletjes. 😊

12. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Amm, een beetje hetzelfde beleid dus als bij mij (elke week echo en doppler & uiterlijk bij 37 weken halen). Maar jouw kindje groeit op zich toch wel goed? Vorige meting was met 32+1 en toen werd het gewicht geschat op 1250 gram. Een normaal groeiend kindje haalt in deze fase geloof ik zo'n 200 gram per week. Ik weet niet zo goed wat ik van ons kindje kan verwachten maar hoop op zo'n 1500 nu.

Slim van jullie Amelie om een cursus te doen. Helemaal niet bij stil gestaan, maar misschien wel heel fijn om te hebben!

13. Amm

Amm Actief lid

14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja in principe hetzelfde beleid Caroline! 200 gram is ons ook verteld ja, maar ze volgen nu wel echt hun eigen lijntje. Ja ons kindje ligt wel wat voor, op dat termijn 1800 gram, maar wel verminderde doorbloeding naar het hoofdje en groei benen loopt stuk achter. Ze verwachten ergens dat de groei ineens wat staakt, hopelijk niet natuurlijk. Het halen met 37 weken is voor mij gezondheid technisch noodzakelijk door mijn ernstig astma en ook voor het kindje die het dan beter buiten heeft dan in de buik.

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    T is wat met die kleine kindjes.. caroline en Amm, succes! Lijkt me dan ook wel een fijn idee dat ze, ze sowieso bij de 37 weken gaan halen.

MommyTooBee, succes met de controle vandaag!

Hier een rot nacht gehad, vriend haf last van zn kies dus die heeft maar amper geslapen, mij buik deed bij elke beweging zeer.. heb ook maar amper geslapen. Vanmorgen sliep ik eindelijk, wordt Liam om half 7 wakker terwijl ie normaal meestal tot 8 uur slaapt. Nog proberen te rekken met een muziekje maar hij bleef maar roepen.. haha 😉

15. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Hallo allemaal!

Nou ook ik ben gister verrast met een babyshower! Vriendlief mij meegelokt naar m'n ouders, alleen ik had m'n joggingbroek en slobber vest aan 😅 Hij zei al; doe ff normale kleren aan maar ik vertikte het hahah! Gelukkig had ie nog een tasje meegenomen met normale kleren 🙈 Het was enorm gezellig en ben vreselijk verwend 😍

Controle vanochtend was weer goed. Meneer lag netjes met z'n koppie naar beneden. En ben weer meer dan een kilo aangekomen! Zit nu op 62.5

En hoe gaat het voor de rest bij jullie dames? Hier z'n gangetje.. Nog 2 weekjes werken dus ben aan t aftellen!

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Fijn MommyTooBee! Haha.. wat lief van je vriend dat je nog normale kleren mee had genomen.. weet niet of de mijne daar aan zou denken 😉

Fijn dat de controle goed was!

17. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Hahaha @MommyTooBee, te schattig dat hij ook goeie kleding voor je had meegenomen!

Leuk voor degene die al een babyshower hebben gehad! Ik ben benieuwd wanneer ik em krijg, ik weet sowieso dat ik hem ga krijgen omdat mijn zusje mij vroeg wie ik er bij wilde hebben haha. Oeps!

@Caroline en Amm; hopelijk blijven jullie baby's nog lekker zitten tot week 37.. Ik denk aan jullie! Wel fijn dat jullie (bijna) dagelijks worden gecontroleerd. Snap dat het vervelend kan zijn, maar het kan ook geruststelling geven, toch..? Ik weet niet zo goed hoe ik me zou voelen in jullie situatie. Dikke knuffel!

18. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Amélie, ik ben ook nog het zo ver als de meeste dames hoor. T kamertje is dan wel af, maar de box moet nog in elkaar, moet alles nog wassen, uitkoken. Moet nog een matrasje en hoeslakens voor de wieg, babyfoon 😂 Nog 2 dagen werken en dan vrijdagmiddag gaat m'n verlof in. Dan op m'n gemak al dat soort dingetjes doen!

Leuk al die babyshowers! Ik ben ook heel benieuwd wanneer die van mij is!

Caroline en Amm, weten jullie al wat meer?

19. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Oei, heb echt slecht geslapen.. Vind het zo spannend vandaag wat er uit de onderzoeken gaat komen! Of de navelstreng nog weer zoveel achteruit is gegaan als vorige week en of ons kindje nog wat gegroeid is. Nog tot 14:00 wachten!

20. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Succes caroline! En succes nog met wachten!

Deel Deze Pagina