Ik heb sinds gister echt allemaal kleine pijntjes.. haha, weet ook iet Hoe ik het anders moet noemen. Wat steken onder in mn buik en zij. Krampjes.. bandenpijn wordt weer meer. Zou t iets met indalen te maken hebben? Herken t eigenlijk niet zo van de vorige zwangerschap.
Hier precies hetzelfde tibo. Zere liezen, pijnlijke onderbuik, onderrug etc. Mijn moeder dacht aan indalen idd. Hopelijk is t snel over iig 😉
Even een kort berichtje: Het gewicht is zojuist geschat op 1650 gram en wij zijn daar heel blij mee! Het is natuurlijk nog steeds heel weinig, maar het betekent wel dat het kindje in ieder geval nog groeit daarbinnen. Durf zelf wel stiekem richting de 37 weken te denken ineens. Hoewel de arts daarop zei 'eerst de 35 maar'. Ben dik tevreden!
Ah super caroline! Heel fijn dat de baby nog groeit en vooral lekker positief blijven! Op naar de 37 weken! Mn nichtje woog 1870 bij dr geboorte.. t is klein maar ze heeft t altijd heel goed gedaan.. was na 9 dagen thuis, toen zat ze aan de 2 kilo.
Tibo ik heb trouwens vandaag ook ineens last van pijntjes, beetje buikpijn onderin maar geen harde buiken. Meer continu aanwezig en als ik in beweging kom wordt het meer. Kindje was bij mij al wel wat (met de billen...) ingedaald. Ik geloof dat er nog iemand een groeiecho had gisteren of vandaag? Hoe was die?
Over die pijntjes gesproken, dit heb ik de laatste dagen vooral als de kleine echt druk is. Scherpe steken onderin m'n buik richting blaas. Maar hij was nog niet ingedaald op controle gister... Hij zit vrij hoog en krijg er soms gewoon echt geen lucht door! Het is wat dat zwanger zijn haha.. En dan moet ik zaterdag nog op vrijgezellenfeest! Hopelijk houd ik het vol!
Bij mij zeiden ze 2 weken geleden al dat ze al wat was ingedaald. T zal daar wel mee te maken hebben dan. Caroline, wordt t dan bij jou sowieso een keizersnee als ie in stuit ligt of doen ze bij zo'n klein kindje ook een draaipoging?
Nee, een draaipoging doen ze niet omdat de navelstreng al niet zo goed werkt. De kans op een keizersnede is gewoon heel groot. Tenzij ik ineens heel snel heel veel ontsluiting heb en het toevallig echt 'makkelijk' gaat. Maar daar zal ik maar niet al te veel op hopen. Dan te bedenken dat ik de enige was bij cursus die thuis wilde bevallen! Heb nu bijna niks meer te kiezen
O ja tuurlijk, de navelstreng ja. Ik heb bij Liam een keizersnee gehad en de operatie zelf zou ik zo over doen, daar hoef je echt niet bang voor te zijn. T herstel is wel ff pittig de eerste dagen maar dat gaat na een aantal dagen ook al veel beter. Maar voor t zelfde geld loopt t helemaal anders.. mss draait de baby zelf nog wel 😉
Fijn Caroline dat je baby nog groeit! Positief blijven en inderdaad voor de 37 weken gaan! @Tibo: mooi buikje hoor! De pijn herken ik niet, misschien gaat dat bij mij nog komen? Wel heb ik veel last van jeuk op het onderste gedeelte van mijn buik. Heb nu ook lichte striae... helaas. Tot 33 weken helemaal niets en nu ineens uit het niets strepen! Ach, het trekt wel weer een beetje bij Gisteren nog plankjes opgehangen in de babykamer en wasjes gedraaid! En mijn vluchtkoffer/tas aangevuld lekker productief! Ook heb ik zelf nog posters ontworpen voor de kinderkamer, vandaag worden ze gedrukt, ben zo benieuwd het wordt zo schattig! Hoe is het met jullie vandaag? xx
Mooie buik tibo Hier vanaf half 6 aan de ctg in t ziekenhuis. Om de 8 min harde buiken en rugpijn. Even een paar uur ter controle in t ziekenhuis om te kijken of t wat doet met de baarmoederhals. Tot nu toe niet iig. Heb over een uur weer echo en uitslagen voor eventuele infecties. Dan horen we of ik naar huis mag of moet blijven. Ze houden de bevalling iig niet meer tegen omdat de kleine meid een week voor ligt op groei, en vanaf 34 weken krijg je geen weeenremmers meer omdat dat weinig effect heeft. Protocol ziekenhuis in Zwolle. Gelukkig weegt ze al een kleine 5 pond, dus couveuse is waarschijnlijk niet nodig mocht het doorzetten.