Oh jee Ikke... Hou je ons op de hoogte? Goed dat je in de gaten wordt gehouden. En fijn dat ze al 5 pond weegt! Positief blijven!
Succes ikke! Hier net liggingsecho gehad, alles prima en heel fijn om weer even te mogen spieken! Ze lag goed enz werd nu op 2400 Gr geschat. Helemaal gemiddeld.. ☺
Spannend Ikke. Klopt dat ze nu inderdaad niks meer doen qua remmen. En het scheelt natuurlijk dat jullie meisje ook mooi op grootte is. Wie weet heb je haar straks al in je armen! Komt vast goed
Succes ikke, spannend! Fijn bericht Tibo! Hier gisteravond rotbericht dat mijn opa plotseling op sterven ligt, momenteel kwestie van uren.
Tibo fijn dat alles goed was! Amm bah wat een rotnieuws. Sterkte!! Hier net weer thuis. Moet thuis afwachten. Tot nu toe blijft de baarmoederhals stabiel met 3,5cm. Lijkt erop dat het oefenweeen zijn. Wel in de gaten houden en bij toename weeën en meer bloedverlies en harde buiken meteen bellen. Dus weer volledige rust Nu snel mn bedje in, was vanaf half 3 op pad.
Mijn baarmoederhals was laatst nog maar 2,2 en tijdens een harde buik 1,8. 3,5 is nog wel netjes! Slaap lekker Ikke. Veel sterkte Amm, wat ontzettend jammer dat hij jouw kindje niet meer mee mag maken.
Heel veel sterkte Amm. Ikke, fijn dat je weer thuis bent, lekker rustig aan doen. Hopelijk heb je nog even kunnen slapen.
Heel veel sterkte Amm... Dat is inderdaad niet zo mooi. En Ikke jij ook sterkte, ga lekker slapen en neem je rust. @Tibo; fijn dat je meisje er goed bij ligt! En indd leuk om weer even te spieken
Caroline, fijn dat de kleine weer gegroeid was! Ikke, bah zeg wat balen Sterkte ermee en hopelijk blijft ze nog lekker een paar weken zitten! Tibo, mooie buik hoor! Fijn dat alles goed was Amm, bah sterkte ermee
Caroline, wat fijn dat ze nog zo goed gegroeid was. Op naar de 37 weken! Ikke, dat was wel even schrikken. Maar wel fijn dat ze nog even blijft zitten. Ik heb de vorige keer ook veel oefenweeen gehad, soms ook wel uren lang. Nu nog geen last van. Amm, sterkte meid. Tibo, mooi buikje hoor. Ik zal morgen ook weer eens update plaatsen plaatsen. Hier ook veel pijntjes in onderrug en liezen en ook heel duidelijk indalingsweeen gehad. Echt van die felle steken onderin, herken ik nog goed van de vorige keer. Buik ik ook wat gezakt, dat voelt erg fijn! Opeens meer lucht en minder maagzuur.
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥ 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 28 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 27 Mei 2016 Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 15 April Amelie // IRIS-echo 20 April Ikke7 // Controle gym 21 April Linnepin // Liggingsecho en controle vk 21 April MommyTooBee // Controle vk + liggingsecho 25 April Leelaatje // Liggingsecho 28 April Amelie // Controle verloskundige Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥ 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 28 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 27 Mei 2016 Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 15 April Amelie // IRIS-echo 20 April Ikke7 // Controle gym 21 April Linnepin // Liggingsecho en controle vk 21 April MommyTooBee // Controle vk + liggingsecho 25 April Leelaatje // Liggingsecho 28 April Amelie // Controle verloskundige 28 April Tibo // Controle Gyn Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥ 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 28 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 27 Mei 2016 Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 15 April Amelie // IRIS-echo 18 April Inky85 // controle VK 20 April Ikke7 // Controle gym 21 April Linnepin // Liggingsecho en controle vk 21 April MommyTooBee // Controle vk + liggingsecho 25 April Leelaatje // Liggingsecho 28 April Amelie // Controle verloskundige 28 April Tibo // Controle Gyn Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!
Wat fijn Caroline dat de kleine nog gegroeid is! Nu voorzichtig weer vooruit kijken! Maar wel een goed teken. Hoe waren de rest van de uitslagen? Jeetje ikke, dat is wel even schrikken! Wel fijn dat je nu weer thuis bent! Wel balen dat je nu de laatste weken weer volledig rust moet houden! Amm heel veel sterkte de komende tijd!
@Nursekel, de navelstreng had een betere doorbloeding dan vorige week, maar ik denk wel een beetje dat dat kwam omdat ik zelf (denk van de spanning) ook een hoge bloeddruk had (en alle andere dagen had ik dat niet). Dan zit er ook meer kracht achter om het er doorheen te pompen. Maar goed, de waarde die ik daar nu mee had wordt nog steeds bestempeld als 'afwijkend' en is dus niet optimaal voor het kindje. Geloof dat dat alles was wat onderzocht is (naast de groei en het hartfilmpje)
Ikke dat is schrikken! Hoe is het nu met je? Gelukkig is jullie meisje al groot genoeg maar hopelijk blijft ze nog even zitten! Lekker rustig aan doen en aan jezelf een de beeb denken! Tibo fijn dat alles bij jou goed was! Amm wat een naar nieuws! Sterkte!
Bekijk bijlage 498160 Hier is gister prachtige muurschildering gemaakt voor de babykamer! Alvast kraamcadeau van schoonfamilie, ben er echt superblij mee. Vandaag en dit weekend gaan we babykamer verder inrichten, kleertjes wassen, vluchtkoffer klaarzetten ed. Heb alleen echt veel te veel kleertjes. Heel veel tweedehands gekregen van vrienden en heel veel mooi nieuw spul van beide oma's. Dus ben denk ik aardig wat tijd kwijt met uitzoeken! Jullie verder nog leuke plannen voor het weekend?
Wauw Inky mooi hoor! Hier morgen hele dag vrijgezellenfeest en vriendlief ook (wel andere stad). Zelf ga ik niet mee stappen snachts maar m'n vriend wel. Dus zondag zou wel een brak dagje zijn. Hopelijk houdt vriendlief een klein beetje rekening dat mocht mini ineens komen (ga ik niet vanuit) hij niet té erg naar de klote is dat ie t zich straks niet eens kan herinneren.. Haha. We zullen zien!
Wauw mooi inky! Gisteren nog bij de ikea geweest, laatste spullen gekocht voor de woonkamer en liams kamer, dit weekend alles af maken! En als er tijd is wil ik dit weekend ook de gipsbuik maken, bij Liam ook gedaan rond deze tijd. Toch een leuke herinnering. Veel plezier alvast morgen MommyTooBee!
Gaaf Inky! Ikke is bij jou alles weer rustig? Ben zelf nog steeds te eigenwijs om een tas in te pakken. Zien we dan wel weer. Ziekenhuis is ook niet heel ver weg dus..