Inky mooie schildering! Caroline hier alles weer wat rustiger. Nog steeds vaak harde buiken en oefenweeen, maar niet zo erg als het was. Wat was ik blij dat mijn ziekenhuistas wel klaar stond 😉 Kreeg aan de telefoon al de mededeling mijn tas mee te nemen, die netjes klaar stond. Hier het weekend druk. Morgen verder met de tuin, overkapping wordt gemaakt. 's avonds verjaardag van een vriendin van mij en zondag naar vrienden. Tussendoor mn rust pakken. Ook hier een buikupdate van 33+4
35 weekjes! Gister had ik echt mn dag niet.. pff. Heel slecht geslapen, zoontje was ook zo ondeugend en niet te genieten haha.. s middags ook maar even gaan liggen toen hij sliep. Hopelijk gaat t vandaag beter, al wel beter geslapen iig. Hoe gaat t met iedereen? Bij jou alles nog rustig ikke? En caroline en Amm?
Mooie buikjes Tibo, Caroline en Ikke. Wat verschilt dat toch per persoon he! Bekijk bijlage 498366 Hier mijn buikfoto van gisteravond. Begint nu echt goed te groeien te groeien. Hoe voelen jullie je verder? Ik ben sinds vrijdagavond opeens supermoe, gevoel alsnog ik de hele dag wel slapen. Gister ook middagdutje van 2 uren gedaan en afgelopen nacht van 21:30 tot 7:30, maar ik voel me nog steeds ontzettend moe. Gister ook vaak sterretjes gezien bij opstaan uit de stoel ed. En ook wat misselijk. Gelukkig morgen weer naar de VK.
Mooie buiken hoor! Inky wat vervelend dat je je niet zo fit voelt! Goed naar je lichaam luisteren, dan maar lekker tukje tussendoor hoor! Hier het vrijgezellenfeest overleefd haha! Viel me gelukkig niks tegen hoe ik het vol heb gehouden. Uiteraard niet mee wezen stappen, dat was me wel fataal geworden denk ik haha. Wel slechte nacht gehad want vriendlief was ook op vrijgezellenfeest en die kwam om half 5 xtje thuis 😉 Vannacht werd ik trouwens ineens wakker met lekkende boobies.. Dit heb ik nog niet eerder gehad! Had t er gister toevallig nog met iemand over, ik vroeg me al af of ze t eigenlijk wel deden haha. Hopelijk is dit een goed teken voor als ik straks borstvoeding wil gaan geven. Fijn weekend nog iedereen!
Ben gisteren van 21:30 tot 23:45 nog weer in het ziekenhuis geweest. Baby was de hele dag zo rustig en zelfs bij 2,5u op de bank zitten en film kijken nog nauwelijks beweging. Hartfilmpje was goed en daarna echo gehad, waarop inderdaad nauwelijks beweging te zien was. Ik vond zelf dat ik ook veel minder vruchtwater had dan normaal, maar de hoeveelheid was volgens de arts goed. Nu over een half uurtje weer naar het ziekenhuis voor extra controle.
Oh bah Caroline, wat spannend zo! Hopelijk verder alles gewoon goed met de kleine. Konden ze geen oorzaak vinden dan van het weinig bewegen? Succes zometeen!
Tibo vervelend zo'n dagje ertussen. Hopelijk gaat t vandaag beter! Inky mooie buik. Vervelend dat je zo moe bent Mommytoobee goed volgehouden dan. Haha wie weet is het een voorteken. Zou mooi zijn, hier ook al meegemaakt 😉 Caroline dat is schrikken. Hopelijk alles nog goed. Succes straks. Hier alles redelijk rustig. Gisterenavond zouden we heel even naar verjaardag van vriendin gaan. Waren half 3 thuis. Dat was wel even iets teveel. Harde buiken in bed gehad en veel steken vanonder... Woensdag even aankaarten bij de controle. Mn man zou weekend van 30 april met de vriendengroep naar België een weekend, maar hij twijfelt heel erg nu. Zul je net zien dat ik dan naar t ziekenhuis moet. Lastige keuze, misschien dat hij 1 nachtje gaat ofzo. Ligt er ook aan hoe t deze 2 weken blijft gaan natuurlijk. Fijne zondag allemaal!
Vandaag alles goed, dat gevoel had ik ook al want voelde alweer meer beweging vanochtend. Iedereen is lekker moe haha, dus ik zou zeggen als je de gelegenheid hebt slaap lekker! Ik kruip er in ieder geval nu nog even in. Was gisteren hartstikke laat.
Haha nu al lekkende boobies, dat heb ik nog niet meegemaakt behalve dan toen ik bv gaf. Fijn dat alles goed was Caroline. En Ikke snap dat je man twijfelt over weekend weg gaan. Je weet natuurlijk nooit wanneer het komt en hoe snel het kan gaan. Hier na dagje veel geslapen wel wat beter, maar nog steeds wel moe. Komende dagen nog maar even rustig dus. Al wordt dat moeilijk, want krijg beetje de kriebels van alles wat nog gedaan moet worden in huis. Echt nesteldrang haha
Vandaag officieel zwangerschapsverlof 😀 🎉 haha. 34 weken alweer. Voelt echt als een mijlpaal. Vanacht wel een onrustige nacht gehad, maar nu alles weer rustig. Woensdag overleg over de hechtingen, of het verstandig is ze nog 2 weken te laten zitten.
Fijn dat t na omstandigheden nog rustig is bij jullie ikke en caroline. Inky, hopelijk heeft jou dagje meereist jou ook goed gedaan. Ik zei gister nog tegen mn man dat ik me ineens besefte dat ik eigenlijk helemaal niet meer aan t genieten ben.. mn buik zit zo in de weg met alles, zo ongemakkelijk en zo veel pijntjes overal heel de dag. Terwijl dit toch echt de laatste zwangerschap zal zijn.. op de een of andere manier is zwanger zijn gewoon niet echt iets voor mij.. miste mn buik na de bevalling van liam ook echt totaal niet.
Tibo, dagje rust heeft mij zeker goed gedaan. En betreft dat genieten; herkenbaar hoor. Ik had me zo voorgenomen om deze keer meer stil te staan bij de zwangerschap en meer te genieten. Vorige keer heel druk gehad en zwangerschapsvergiftiging. Maar eigenlijk is zwanger zijn niet echt mijn ding. Ik kijk gewoon heel erg uit naar de baby. Maar echt genieten van mijn zwangere lichaam, dat heb ik ook niet. Behalve dan als ik s avonds op de bank lig te chillen en de baby druk aan het bewegen is. Dat vind ik echt fijne momenten. Spannende Ikke, succes woensdag. Ben benieuwd wanneer de hechtingen eruit gaan. Hier nu ook officieel verlof! Had vorige al wel vrij, maar vanaf vandaag wordt ik ook echt niet meer gebeld door mijn waarnemers over werkzaken.
Ikke spannend! Benieuwd wanneer ze eruit mogen! Hier vandaag nog een dagje vrij en dan gaat morgen m'n laatste weekje werken in en dan heb ik ook eindelijk verlof! Gek idee zeg dat ik dan zon lange tijd niet terugkom! Verheug me wel zo op de komt van ons mannetje! Ben alleen ergens toch bang van zou het wel goed gaan allemaal, en zou die helemaal gezond zijn.. Spannend hoor!
T is zeker spannend.. ik kan met momenten gewoon echt zin hebben in de bevalling, al klinkt dat raar.. haha. Maar t moment dat je je kindje voor het eerst ziet is zo mooi en daar heb ik zo veel zin in! Maar soms zie ik er ook wel tegen op, ben gewoon benieuwd hoe t nu gaat lopen, of t nou wel wil vlotten en dat ik deze keer natuurlijk kan bevallen. Ben benieuwd wie hier als eerste zal melden dat ze moeder geworden is! ☺
Ik herken mijzelf ook in jullie gevoel; zowel dat 'zwanger zijn niet echt mijn ding is' als 'zin hebben in de bevalling', maar ook zeker 'angst/onzekerheid over de gezondheid van mijn kindje na de geboorte'... Mijn hoofd tolt zo nu en dan echt. Maar fysiek heb ik gelukkig geen klachten! Ik ga nu nog 7 dagen werken (met 36 weken verlof). Veel van jullie hebben al verlof he? Super, hopelijk kunnen jullie voldoende de rust pakken en toch genieten van de laatste weken zwanger zijn! Lezen jullie ook nog boeken over bevallingen, o.i.d.? En doen jullie ook een cursus? Ik ben onlangs bij een bevalling-informatie avond geweest met mijn man, dat vond ik wel verhelderend Geen bevalling is het zelfde, maar vind het toch wel prettig om een beetje op de hoogte te zijn wat ik zou kunnen verwachten... Verder laat ik het gewoon los! Ik zie wel hoe het gaat! Mijn kraamverzorgster gaat ook bij de bevalling zijn en zij is tevens gecertificeerd-Doula. Daar zal ik dan zeker ook gebruik van maken hihi! Hebben jullie ook een beval-plan samengesteld? Ik heb het geprobeerd, maar ik vind het zo raar om mijn wensen op te schrijven... Fijne dag vandaag allemaal!
Verlof, lekker hoor dames die nu verlof hebben! Ik ben tbm dus ben mn hele zwangerschap al thuis. Caroline en Ikke, fijn dat alles nog redelijk goed gaat! Genieten, hier lukt het genieten ook niet echt meer. Mn buik zit flink in de weg en krijg ook steeds meer last van mijn heupen. Ook is de cyste ondertussen zo groot dat die me flink wat ongemak bezorgd. Maar ik probeer wel mijn momentjes te pakken om even te genieten en stil te staan bij dat ik zwanger ben. Bevalling, ik vind het ook spannend. Merk dat ik er ook wel tegenop zie en blij zal zijn als het allemaal achter de rug is. Zie nu ook op tegen de eerste tijd. Hechtingen, niet fatsoenlijk naar de wc kunnen, slap zijn, niet alleen kunnen douchen enz Bij zl had ik daar helemaal niet over nagedacht maar nu Hier, morgen weer naar het ziekenhuis voor de cyste. Hij drukt ondertussen tegen mn slokdarm aan zo groot is die geworden Ben benieuwd wat ze gaan doen. En nu kruip ik snel mn bedje in! Zl is vannacht weer vreselijk aan het spoken geweest. Ik was zo uitgeput dat ik weer overgegeven heb Dus nu even bijslapen